booi 1 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Tror det kan bli en spennende dag i morgen -uten at jeg skal si ting alt for sikkert!!! Vi får vente i spenning!! Noe hold i dette eller?? Nå er det blitt "i morgen" og jeg venter spent.. Nå er det på tide med noen deilige nyheter, ikke noe hadde vært bedre på en mandagsmorgen enn det:=) Drømte faktisk natt til i går at vi signa 3 nye svensker, kanskje litt i overkant optimistisk men det er jo lov å håpe... Det skal være "hold" i dette! (Håper jeg...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Når er det egentlig vinduet stenger..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Når er det egentlig vinduet stenger..? 31.mars Uansett, går rykter om at Bohinen er i Trondheim for å ta med seg Helstad hjem og at Odd skal kjøpe Frode Johnsen. Begge disse hadde utvilsomt vært forsterkninger for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Faen, Helstad hadde vært gull for pEnga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Faen, Helstad hadde vært gull for pEnga. Syns Helstad hadde vært gull for oss, jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Faen, Helstad hadde vært gull for pEnga. Syns Helstad hadde vært gull for oss, jeg... Han hadde vel vært gull for alle TL klubber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Nå begynner jeg å bli utålmodig asså ! Særlig når jeg ser Sandefjord henter en ny spiller hver uke.. Ikke at jeg vil at vi skal hente så mange, men et par forsterkninger burde vel være på plass nå snart - både pga overgangsvinduet og at spilleren må spille seg inn i laget. GI OSS EN BRA SIGNING NÅ !! Helstad og Brenne er øverst på min ønskeliste, så jeg tar gjerne en av de ihvertfall ! Etter å ha sett Molde-kampen ble jeg litt roligere ifht stallen , men er usikker på hvor gode Molde egentlig er. Ha en fortsatt fortreffelig uke ! På gjenhør Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) Nå begynner jeg å bli utålmodig asså ! Særlig når jeg ser Sandefjord henter en ny spiller hver uke.. Ikke at jeg vil at vi skal hente så mange, men et par forsterkninger burde vel være på plass nå snart - både pga overgangsvinduet og at spilleren må spille seg inn i laget. GI OSS EN BRA SIGNING NÅ !! Helstad og Brenne er øverst på min ønskeliste, så jeg tar gjerne en av de ihvertfall ! Etter å ha sett Molde-kampen ble jeg litt roligere ifht stallen , men er usikker på hvor gode Molde egentlig er. Ha en fortsatt fortreffelig uke ! På gjenhør Drit i Helstad og Brenne! Vi å finne noen bedre enn de, og uansett tror jeg ikke RBK og FFK vil slippe de! Her er noen Bosman-spillere: Anthony Basso Bjørn Dahl Alexander Gabrielsen Thomas Pereira Jørgen Tengesdal Trygve Nygaard Iven Austbø André Danielsen Johan Lædre Bjørdal Trygve Åse Lunde Runar Andersen Kenneth Sola Mohammed Akar Magnar Nordtun Espen Hoff Fevang Endret 14. Februar 2006 av chelsea Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Nå begynner jeg å bli utålmodig asså ! Særlig når jeg ser Sandefjord henter en ny spiller hver uke.. Ikke at jeg vil at vi skal hente så mange, men et par forsterkninger burde vel være på plass nå snart - både pga overgangsvinduet og at spilleren må spille seg inn i laget. GI OSS EN BRA SIGNING NÅ !! Helstad og Brenne er øverst på min ønskeliste, så jeg tar gjerne en av de ihvertfall ! Etter å ha sett Molde-kampen ble jeg litt roligere ifht stallen , men er usikker på hvor gode Molde egentlig er. Ha en fortsatt fortreffelig uke ! På gjenhør Drit i Helstad og Brenne! Vi å finne noen bedre enn de, og uansett tror jeg ikke RBK og FFK vil slippe de! Her er noen Bosman-spillere: Brede Hangeland Anthony Basso Bjørn Dahl Alexander Gabrielsen Thomas Pereira Jørgen Tengesdal Trygve Nygaard Iven Austbø André Danielsen Johan Lædre Bjørdal Trygve Åse Lunde Runar Andersen Kenneth Sola Mohammed Akar Magnar Nordtun Espen Hoff Fevang de var vel ikke så mye bedre de her............ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) Nå begynner jeg å bli utålmodig asså ! Særlig når jeg ser Sandefjord henter en ny spiller hver uke.. Ikke at jeg vil at vi skal hente så mange, men et par forsterkninger burde vel være på plass nå snart - både pga overgangsvinduet og at spilleren må spille seg inn i laget. GI OSS EN BRA SIGNING NÅ !! Helstad og Brenne er øverst på min ønskeliste, så jeg tar gjerne en av de ihvertfall ! Etter å ha sett Molde-kampen ble jeg litt roligere ifht stallen , men er usikker på hvor gode Molde egentlig er. Ha en fortsatt fortreffelig uke ! På gjenhør Drit i Helstad og Brenne! Vi å finne noen bedre enn de, og uansett tror jeg ikke RBK og FFK vil slippe de! Her er noen Bosman-spillere: Brede Hangeland Anthony Basso Bjørn Dahl Alexander Gabrielsen Thomas Pereira Jørgen Tengesdal Trygve Nygaard Iven Austbø André Danielsen Johan Lædre Bjørdal Trygve Åse Lunde Runar Andersen Kenneth Sola Mohammed Akar Magnar Nordtun Espen Hoff Fevang Brede Hangeland...??? Tror han har kontrakt i Køben gitt... Endret 14. Februar 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) Etter å ha sett Molde-kampen ble jeg litt roligere ifht stallen , men er usikker på hvor gode Molde egentlig er. Er vel ikke uten grunn at Molde forhandler med to som i "utgangspunktet skal gå rett inn på laget" Endret 14. Februar 2006 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Det var jaggu lista si!!! Er Schelvis klar over at vi kan få Iven Austbø, Johan Lædre Bjørdal, Trygve Åse Lunde, Runar Andersen og Magnar Nordtun GRATIS!!!!! Det er jo helt vilt! Tenk dere Nannskog på topp sammen med Johan Lædre Bjørdal og kanskje med Magnar Nordtun som backup!! Hvis vi samtidig kunne hatt Trygve Åse Lunde på venstrekanten så er stallen komplett og vel så det. Det blir vel nesten litt i overkant å styrke stallen såpass, med tanke på fair play og de greiene der. T. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Slutt å vær så forbanna stille!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Det var jaggu lista si!!! Er Schelvis klar over at vi kan få Iven Austbø, Johan Lædre Bjørdal, Trygve Åse Lunde, Runar Andersen og Magnar Nordtun GRATIS!!!!! Det er jo helt vilt! Tenk dere Nannskog på topp sammen med Johan Lædre Bjørdal og kanskje med Magnar Nordtun som backup!! Hvis vi samtidig kunne hatt Trygve Åse Lunde på venstrekanten så er stallen komplett og vel så det. Det blir vel nesten litt i overkant å styrke stallen såpass, med tanke på fair play og de greiene der. T. Ingen av de spilte vel fast for Viking i fjor, så da spiller de ikke fast hos oss heller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Det var jaggu lista si!!! Er Schelvis klar over at vi kan få Iven Austbø, Johan Lædre Bjørdal, Trygve Åse Lunde, Runar Andersen og Magnar Nordtun GRATIS!!!!! Det er jo helt vilt! Tenk dere Nannskog på topp sammen med Johan Lædre Bjørdal og kanskje med Magnar Nordtun som backup!! Hvis vi samtidig kunne hatt Trygve Åse Lunde på venstrekanten så er stallen komplett og vel så det. Det blir vel nesten litt i overkant å styrke stallen såpass, med tanke på fair play og de greiene der. T. Ingen av de spilte vel fast for Viking i fjor, så da spiller de ikke fast hos oss heller! Skal vi gjette på at det var ironisk ment...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Det var jaggu lista si!!! Er Schelvis klar over at vi kan få Iven Austbø, Johan Lædre Bjørdal, Trygve Åse Lunde, Runar Andersen og Magnar Nordtun GRATIS!!!!! Det er jo helt vilt! Tenk dere Nannskog på topp sammen med Johan Lædre Bjørdal og kanskje med Magnar Nordtun som backup!! Hvis vi samtidig kunne hatt Trygve Åse Lunde på venstrekanten så er stallen komplett og vel så det. Det blir vel nesten litt i overkant å styrke stallen såpass, med tanke på fair play og de greiene der. T. Ingen av de spilte vel fast for Viking i fjor, så da spiller de ikke fast hos oss heller! Skal vi gjette på at det var ironisk ment...? Tror vi dropper det, jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) En til liste med bosman-spiller: Robert McAuley Defender 27 UCD Gavin Peers Defender 20 Mansfield (Eng) Anthony Fennelly Goalkeeper 27 Cobh Ramblers Ian Rossiter Defender 24 Sligo Rovers Shane Bradley Defender 29 Finn Harps Hussian Yazdani Midfielder 21 Shelbourne Stephen McGuinness Defender 32 Dundalk Barry Prenderville Defender 29 St Patricks Athletic Keith O'Halloran Midfielder 30 Shamrock Rovers David Breen Defender 26 Waterford United Padraig Moran Forward 32 Athlone Town Robbie McGuinness Midfielder 24 Bray Wanderers Paul Donnelly Midfielder 26 St Patricks Athletic Chris Deans Defender 20 Dundalk Thomas McGauley Defender 27 Limerick Aaron Shanahan Goalkeeper 22 Dundalk John Browne Goalkeeper 36 Shamrock Rovers Tadhg Murphy Goalkeeper 22 Athlone Town [Liste med spillere som er sparket fra klubben: Kim Grant ATT Crawley [Eng) Emerson Thorne DEF Wigan Ath [Eng) Paul Jones GOA Wolves [Eng) Ritchie Buckley DEF Ayr United [sco) Matt Jensen ATT Blackburn Rov [Eng) Neil McCann MID Southampton [Eng) Jamie McClen MID Carlisle [Eng) Anthony Jubb MID Chesterfield [Eng] Sam Lancaster MID Chesterfield [Eng] Michael Fox ATT Chesterfield [Eng] Juanjo [spa] ATT Inverness CT [sco) Steve McDonald DEF Motherwell [sco) Matthew Gill MID Notts Co [Eng) Danny Griffin DEF Stockport Co [Eng) Tony Thorpe ATT Yeovil [Eng) Luciano Alvarez [Arg] ATT Swindon Town [Eng) Richard Heller Tottenham (Eng) Allan Russell ATT Macclesfield (Eng) Neil MacKenzie MID Macclesfield (Eng) Kevin Sandwich DEF Macclesfield (Eng) Tony Barras DEF Macclesfield (Eng) Anthony Danze MID Crystal Palace (Eng) Filippo Maniero ATT Rangers (Sco) Shane McFaul DEF Notts Co (Eng) Saul Deeney GOA Notts Co (Eng) Taribo West DEF Plymouth Arg (Eng) Scott Fitzgerald ATT Brentford (Eng) Adam Proudlock ATT Sheffield Wed (Eng) Adrian Serioux MID Millwall (Eng) Steven Craig (Sco) ATT Aberdeen (Sco) Artim Sakiri (Mac) MID Burnley (Eng) Junior (Bra) MID Watford (Eng) Seth Johnson MID Leeds United (Eng) Steve Guppy (Sco) MID DC United (Usa) Magnus Hedman (Swe) GOA Celtic (Sco) Jordan Tait DEF Berwick Rangers (Sco) Freddy Santos (Ang) Leeds United (Eng) Endret 14. Februar 2006 av chelsea Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) En til liste med bosman-spiller: Robert McAuley Defender 27 UCD Gavin Peers Defender 20 Mansfield (Eng) Anthony Fennelly Goalkeeper 27 Cobh Ramblers Ian Rossiter Defender 24 Sligo Rovers Shane Bradley Defender 29 Finn Harps Hussian Yazdani Midfielder 21 Shelbourne Stephen McGuinness Defender 32 Dundalk Barry Prenderville Defender 29 St Patricks Athletic Keith O'Halloran Midfielder 30 Shamrock Rovers David Breen Defender 26 Waterford United Padraig Moran Forward 32 Athlone Town Robbie McGuinness Midfielder 24 Bray Wanderers Paul Donnelly Midfielder 26 St Patricks Athletic Chris Deans Defender 20 Dundalk Thomas McGauley Defender 27 Limerick Aaron Shanahan Goalkeeper 22 Dundalk John Browne Goalkeeper 36 Shamrock Rovers Tadhg Murphy Goalkeeper 22 Athlone Town [Liste med spillere som er sparket fra klubben: Kim Grant ATT Crawley [Eng) Emerson Thorne DEF Wigan Ath [Eng) Paul Jones GOA Wolves [Eng) Ritchie Buckley DEF Ayr United [sco) Matt Jensen ATT Blackburn Rov [Eng) Neil McCann MID Southampton [Eng) Jamie McClen MID Carlisle [Eng) Anthony Jubb MID Chesterfield [Eng] Sam Lancaster MID Chesterfield [Eng] Michael Fox ATT Chesterfield [Eng] Juanjo [spa] ATT Inverness CT [sco) Steve McDonald DEF Motherwell [sco) Matthew Gill MID Notts Co [Eng) Danny Griffin DEF Stockport Co [Eng) Tony Thorpe ATT Yeovil [Eng) Luciano Alvarez [Arg] ATT Swindon Town [Eng) Richard Heller Tottenham (Eng) Allan Russell ATT Macclesfield (Eng) Neil MacKenzie MID Macclesfield (Eng) Kevin Sandwich DEF Macclesfield (Eng) Tony Barras DEF Macclesfield (Eng) Anthony Danze MID Crystal Palace (Eng) Filippo Maniero ATT Rangers (Sco) Shane McFaul DEF Notts Co (Eng) Saul Deeney GOA Notts Co (Eng) Taribo West DEF Plymouth Arg (Eng) Scott Fitzgerald ATT Brentford (Eng) Adam Proudlock ATT Sheffield Wed (Eng) Adrian Serioux MID Millwall (Eng) Steven Craig (Sco) ATT Aberdeen (Sco) Artim Sakiri (Mac) MID Burnley (Eng) Junior (Bra) MID Watford (Eng) Seth Johnson MID Leeds United (Eng) Steve Guppy (Sco) MID DC United (Usa) Magnus Hedman (Swe) GOA Celtic (Sco) Jordan Tait DEF Berwick Rangers (Sco) Freddy Santos (Ang) Leeds United (Eng) Er vell kun Matt Jansen, Seth Johnson og Taribo West som er kjente på den lista der Endret 14. Februar 2006 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 spar meg 'a chelsea! Er du 12 år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) Er det noe point å liste en haug av Bosmanspillere uten å vurdere hva slags spillertyper dette dreier seg om, og hvorvidt vi evt kunne hatt bruk for noen av dem? Nei, da setter jeg mer pris på listen til @ringo. Ikke at den har dukket opp på en stund... Endret 14. Februar 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Er det noe point å liste en haug av Bosmanspillere uten å vurdere hva slags spillertyper dette dreier seg om, og hvorvidt vi evt kunne hatt bruk for noen av dem? Nei, da setter jeg mer pris på listen @ringo. Ikke at den har dukket opp på en stund, men dog. Enig. Får håpe det ikke er på den måten schelvan finner spillere.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 14. Februar 2006 (endret) Jamie McClen MID Carlisle [Eng) Danny Griffin DEF Stockport Co [Eng) To meget store talenter i sin tid fra henholdsvis Newcastle og Motherwell, som har stagnert noe utover i karrieren. Er det muligheter for å hente disse til prøvespill sier jeg JATAKK. I akkurat riktig alder også. Husker McClen fra NUFC. Han er en Henning-type; arbeidsjern med bra teknikk Endret 14. Februar 2006 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Jamie McClen MID Carlisle [Eng) Danny Griffin DEF Stockport Co [Eng) To meget store talenter i sin tid fra henholdsvis Newcastle og Motherwell, som har stagnert noe utover i karrieren. Er det muligheter for å hente disse til prøvespill sier jeg JATAKK. I akkurat riktig alder også. Husker McClen fra NUFC. Han er en Henning-type; arbeidsjern med bra teknikk Men fikk likevel ikke plass verken hos middelmådige Newcastle eller enda mer middelmådige Carlisle.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Jeg var utålmodig for tre uker siden jeg..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Helstad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Hva mener du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Gjerne Helstad, men er det noe hold i det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Helstad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 stabak.no nede. Skjer det noe? Heh? HEH? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Skjer a??????? Klarer ikke jobbe nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå