Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjerne Helstad, men er det en spiller vi kan signe uten at andre får nyss i det? Vil tro at gjengen i Brakka vil lekke info for å presse prisen maksimalt.

Hvordan kan Helstad være rette spillertype når man egentlig er ute etter en "Sundgot-type"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne Helstad, men er det en spiller vi kan signe uten at andre får nyss i det? Vil tro at gjengen i Brakka vil lekke info for å presse prisen maksimalt.

Hvordan kan Helstad være rette spillertype når man egentlig er ute etter en "Sundgot-type"?

Stor og sterk. Jeg vil veldig gjerne ha Helstad!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor og sterk. Jeg vil veldig gjerne ha Helstad!

Stor og sterk er vel ikke akkurat en spillertype. Helstad er en utpreget rask bakromsspiller. Sundgot er en stasjonær spiller som skaper ting i boksen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Carew?

Nei takk!

Må innrømme at jeg hadde syntes det hadde vært kult med Carew. Men sansynligheten er jo lik 0. Mest sannsynlig kommer et 1 eller 2 man ikke har hørt om før. Men jeg hadde jo ikke hørt om Nannskog heller så.... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder midtbanespillere skulle jeg gjerne sett Dulee Johnson på prøvespill. En ung og spennende spiller som allerede har prestert over tid. Mest trolig er han på vei bort fra Häcken etter et par ikke-sportslige episoder i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamie McClen MID Carlisle [Eng)
Danny Griffin DEF Stockport Co [Eng)
To meget store talenter i sin tid fra henholdsvis Newcastle og Motherwell, som har stagnert noe utover i karrieren. Er det muligheter for å hente disse til prøvespill sier jeg JATAKK. I akkurat riktig alder også.

Husker McClen fra NUFC. Han er en Henning-type; arbeidsjern med bra teknikk

Men fikk likevel ikke plass verken hos middelmådige Newcastle eller enda mer middelmådige Carlisle....

Jon Dahl Tomasson, Luis Saha, Sylvain Distin, Jenas... En god del talenter som har fått fyken der oppgjennom, så det tror jeg ikke man skal veie så tungt... situasjonen i Carlisle vet jeg ingenting om. Vet bare at han var regnet som et stort talent i sin tid.. og talenter kan kanskje blomstre opp igjen?

Men først og fremst så må vi vel satse på en spiss.. NÅ. MED ENGANG. Alt røret her nå tar jeg bare som et tegn på at folk begynner å miste forstanden i all frustrasjonen.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder midtbanespillere skulle jeg gjerne sett Dulee Johnson på prøvespill. En ung og spennende spiller som allerede har prestert over tid. Mest trolig er han på vei bort fra Häcken etter et par ikke-sportslige episoder i fjor.

Kunne vært interrisant... Hvis man spiller FM :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg selv i å smile når jeg leser dette! Meget betryggende! Ser også at Alan, Jokke og Markus har hevet seg mye fra ifjor, så dette tror jeg blir veldig gøy når serien starter! Kun i overkant av 40 dager nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...