superblaa 1 465 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Helstad, hva da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Gjerne Helstad, men er det en spiller vi kan signe uten at andre får nyss i det? Vil tro at gjengen i Brakka vil lekke info for å presse prisen maksimalt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Gjerne Helstad, men er det en spiller vi kan signe uten at andre får nyss i det? Vil tro at gjengen i Brakka vil lekke info for å presse prisen maksimalt. Hvordan kan Helstad være rette spillertype når man egentlig er ute etter en "Sundgot-type"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 15. Februar 2006 (endret) Gjerne Helstad, men er det en spiller vi kan signe uten at andre får nyss i det? Vil tro at gjengen i Brakka vil lekke info for å presse prisen maksimalt. Hvordan kan Helstad være rette spillertype når man egentlig er ute etter en "Sundgot-type"? Stor og sterk. Jeg vil veldig gjerne ha Helstad! Endret 15. Februar 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Diskuteres nå Helstad bare på grunn av dette? Helstad? Eller hva? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Carew? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Selvfølgelig er Helstad aktuell for alle Tl-klubber men når Enga og Brann er på banen skal det vell mye til for at han går til oss.. Men for all del, det hadde vært konge!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Gjerne Helstad, men er det en spiller vi kan signe uten at andre får nyss i det? Vil tro at gjengen i Brakka vil lekke info for å presse prisen maksimalt. Hvordan kan Helstad være rette spillertype når man egentlig er ute etter en "Sundgot-type"? Stor og sterk. Jeg vil veldig gjerne ha Helstad! Stor og sterk er vel ikke akkurat en spillertype. Helstad er en utpreget rask bakromsspiller. Sundgot er en stasjonær spiller som skaper ting i boksen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Begge er gode forsterkninger. Bare få underskrift.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Carew? Nei takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Carew? Nei takk! Må innrømme at jeg hadde syntes det hadde vært kult med Carew. Men sansynligheten er jo lik 0. Mest sannsynlig kommer et 1 eller 2 man ikke har hørt om før. Men jeg hadde jo ikke hørt om Nannskog heller så.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Carew? Nei takk! ja takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Mye useriøst her nå gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Skjer a??????? Klarer ikke jobbe nå. Tilbake til jobb.......ingenting skjer!!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=160703 Om ODD kan så kan vi.....men vil vi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Tenkte jeg skulle spørre en som har peil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Hadde vart kult med Helstad. Han passer nok bedre i ett 4-4-2 system. Kjøp han nå og så henter vi Rade Prica til sommeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Hadde vart kult med Helstad. Han passer nok bedre i ett 4-4-2 system. Kjøp han nå og så henter vi Rade Prica til sommeren. Det hadde vært noe det:) Da hadde vi sluppet å tenke på angrepsspillere på en stund... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Når det gjelder midtbanespillere skulle jeg gjerne sett Dulee Johnson på prøvespill. En ung og spennende spiller som allerede har prestert over tid. Mest trolig er han på vei bort fra Häcken etter et par ikke-sportslige episoder i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 15. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 15. Februar 2006 (endret) Jamie McClen MID Carlisle [Eng) Danny Griffin DEF Stockport Co [Eng) To meget store talenter i sin tid fra henholdsvis Newcastle og Motherwell, som har stagnert noe utover i karrieren. Er det muligheter for å hente disse til prøvespill sier jeg JATAKK. I akkurat riktig alder også. Husker McClen fra NUFC. Han er en Henning-type; arbeidsjern med bra teknikk Men fikk likevel ikke plass verken hos middelmådige Newcastle eller enda mer middelmådige Carlisle.... Jon Dahl Tomasson, Luis Saha, Sylvain Distin, Jenas... En god del talenter som har fått fyken der oppgjennom, så det tror jeg ikke man skal veie så tungt... situasjonen i Carlisle vet jeg ingenting om. Vet bare at han var regnet som et stort talent i sin tid.. og talenter kan kanskje blomstre opp igjen? Men først og fremst så må vi vel satse på en spiss.. NÅ. MED ENGANG. Alt røret her nå tar jeg bare som et tegn på at folk begynner å miste forstanden i all frustrasjonen. Endret 15. Februar 2006 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Når det gjelder midtbanespillere skulle jeg gjerne sett Dulee Johnson på prøvespill. En ung og spennende spiller som allerede har prestert over tid. Mest trolig er han på vei bort fra Häcken etter et par ikke-sportslige episoder i fjor. Kunne vært interrisant... Hvis man spiller FM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Miste forstanden? Hvordan kan du si noe sånt... nei dette blir bare Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 ...eller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Eventuelt og Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 HVA SKJER A??????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 HVA SKJER A??????? Atleten er homo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 15. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 15. Februar 2006 (endret) Sjekk Stabak.no...... status nye spillere Endret 15. Februar 2006 av booi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Sjekk Stabak.no...... status nye spillere Meget betryggende og bra skrevet! Nå ble jeg faktisk glad, selvom ingen er klare enda Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Sjekk Stabak.no...... status nye spillere Pulsen dalte noen hakk nå... Puh Det er alltid greit å få bekreftet ting, selv om man innerst inne vet at det kommer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Sånn skal det låte, Ingebrigt. Herlig lesestoff! Dette blir bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Tar meg selv i å smile når jeg leser dette! Meget betryggende! Ser også at Alan, Jokke og Markus har hevet seg mye fra ifjor, så dette tror jeg blir veldig gøy når serien starter! Kun i overkant av 40 dager nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå