d*u*b 2 363 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Intet nytt der i gården. Jeg skjønner at det jobbes intenst, og jeg har troen på at de vet hva de gjør. Likevel ville det vært veldig fint om vi snart kunne få et par navn som ga oss normalpuls igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 15. Februar 2006 (endret) "Nye spillere" er det nå skrevet snart 200 sider Hehe, det høres ganske ille ut når det kommer fra en utenforstående. Og jeg er enig med Ingo at det er viktig å trene opp de vi har, men det blir ikke akkurat bedre dekning på plassene av det. Endret 15. Februar 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Tar meg selv i å smile når jeg leser dette! Meget betryggende! Som jeg skulle sagt det selv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Kun i overkant av 40 dager nå! 53 dager, 2 timer og 26 minutter for å være nøyaktig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Men jeg vil ha en signering nå!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Knall bra artikkel!! Føler meg trygg på at det kommer forsterkninger. Og da mener jeg forsterkninger. Skal ikke ha noe vrakgods fra AIK eller en nederlender som sliter med å få kontrakt på nest høyeste nivå i Nederland. Mener vrakingen av disse spillerene gir grunn til å håpe på at det kommer inn noen med skikkelige kvaliteter. Er det lov å vente seg en signering på Jokke Persson nivå? Synes det er helt utrolig at Stabæk klarte å få tak i han. Synes han var virkelig god i noen kamper i fjor, og han har visst fulgt opp og vel så det i oppkjøringen foran neste. Han blir gull verdt!! Forøvrig kjenner jeg etter å ha lest artikkelen at jeg gleder meg noe utrolig til sesongen. Har troen på en bra og ikke minst morsom sesong. T. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Nå ble jeg helt skjelven (shcelvan)! "Vi er i tett dialog med to spisser (..) .. og at de selv er interesserte i Stabæk." Deilig! "Vi er i tilsvarende dialog med en spiss/kant som holder skandinavisk landslagsnivå, hodesterk og innsatsfull, vond å spille mot." ENDA Deiligere! TAKK INGEBRIGT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Sjekk Stabak.no...... status nye spillere Fantastisk lesning. Han får det ihvertfall til å virke som om de har kontroll.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Føler også for å slutte meg til skrytet av artikkelene på Stabaek.no. Mange av dem er veldig bra, den om status på overgangsmarkedet i Tippeligaen inkludert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Så UTROLIG deilig å lese:=) Nå skal det jo legges til at Ingo er reklamemann på sin hals men dette kan da ikke kalles noe annet enn betryggende!!! Gleder meg noe sinnsykt til sesongen, plutselig var ikke pessimismen så stor likevel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Dette hjalp ja!! Virker lovende.. Ventetiden blir ikke mindre spennende da. Hvem er det de har kontakt med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Dette hjalp ja!! Virker lovende.. Ventetiden blir ikke mindre spennende da. Hvem er det de har kontakt med? !?!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 15. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 15. Februar 2006 (endret) Dette hjalp ja!! Virker lovende.. Ventetiden blir ikke mindre spennende da. Hvem er det de har kontakt med? !?!? som Barcelona og Stabæk fan håper jeg, jeg fortsatt kan heie på Henke, fantastisk god Endret 15. Februar 2006 av joogs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Sludder og Voss? He he he he he. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Ingo kan det med å berolige! Fy faen jeg gleder meg til å høre om disse spillerne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Dette hev egentlig bare mer ved på bålet for min del! Nå er jeg så spent at det snart holder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Mye bra fra Ingo. Virker som om ledelsen har sammenfallende synspunkter som majoriteten her. Jeg skjønner ikke helt hva vi skal med så mye som 3 nye spillere. Forsvarsrekka er mer enn god nok. Hvem i all verden skal evt. ut? Midtbanen må jo holde mål og vel så det. Også her er det god rift om plassene. Så gode spillere som Steners/Alan/Brani/Stenvoll er på vippen for å få plass i startellevern. Vi har 2 etablerte spisser, men trenger luftstyrke og muskler på topp for å fylle ut ferdighetsmessig. Jævli synd Markegård ikke tok utfordringa i fjor. Gi meg en Torstein Helstad-type og jeg holder kjeft. Haugstad er en glimrende outsider på topp. Men vi nærmer oss et generasjonsskifte, og det blir utfordringa foran 2007 forutsatt at vi holder plassen i 06. Det kan bli mye om vi skal erstatte Mike, Markus, Jeppe, Steners og Nannskog samme år. Alle disse er i sentrallinja vår. Tempo/utholdenhet blir det ikke mer av på dem i hvertfall.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Enig i at forsvaret er godt besatt men det trengs en eller to nye kreative spillere med bra fart og innleggsfot på midtbanen. Når det gjelder spisser er vell alle enige om at vi trenger en kraftspiss som gir oss alternativer til Veigar.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Med fare for å banne i kirka, så er jeg svært usikker på om Steners, Brani og Haugstad holder TL-standard. Gi meg de tre kvalitetsspillerne ledelsen snakker om! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Og vi trenger en ung og stor midtstopper. Men det kan vente til neste vindu. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Med fare for å banne i kirka, så er jeg svært usikker på om Steners, Brani og Haugstad holder TL-standard. Gi meg de tre kvalitetsspillerne ledelsen snakker om! Brani er god og holder tl standard, steners er for rutinert til å si at ikke holder tl standard og Haugstad er jeg enig i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Mye bra fra Ingo. Virker som om ledelsen har sammenfallende synspunkter som majoriteten her. Jeg skjønner ikke helt hva vi skal med så mye som 3 nye spillere. Forsvarsrekka er mer enn god nok. Hvem i all verden skal evt. ut? Midtbanen må jo holde mål og vel så det. Også her er det god rift om plassene. Så gode spillere som Steners/Alan/Brani/Stenvoll er på vippen for å få plass i startellevern. Vi har 2 etablerte spisser, men trenger luftstyrke og muskler på topp for å fylle ut ferdighetsmessig. Jævli synd Markegård ikke tok utfordringa i fjor. Gi meg en Torstein Helstad-type og jeg holder kjeft. Haugstad er en glimrende outsider på topp. Men vi nærmer oss et generasjonsskifte, og det blir utfordringa foran 2007 forutsatt at vi holder plassen i 06. Det kan bli mye om vi skal erstatte Mike, Markus, Jeppe, Steners og Nannskog samme år. Alle disse er i sentrallinja vår. Tempo/utholdenhet blir det ikke mer av på dem i hvertfall.. Tjjaaa. jeg er uten tvil veldig for noen nye forsterkninger og de bør være i aldersgruppen: 25-30 år. Her er det et stort hull. Per dags dato er det for mange nøkkelspillere i førsteellevern som er 30++++. Slik sett hadde A. Sundgot passet perfekt inn i klubben. Gi meg 3 nye gode forsterkninger i alderen 25-30 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Men vi nærmer oss et generasjonsskifte, og det blir utfordringa foran 2007 forutsatt at vi holder plassen i 06. Det kan bli mye om vi skal erstatte Mike, Markus, Jeppe, Steners og Nannskog samme år. Alle disse er i sentrallinja vår. Tempo/utholdenhet blir det ikke mer av på dem i hvertfall.. Hepp, Dette bekymerer meg også!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Men vi nærmer oss et generasjonsskifte, og det blir utfordringa foran 2007 forutsatt at vi holder plassen i 06. Det kan bli mye om vi skal erstatte Mike, Markus, Jeppe, Steners og Nannskog samme år. Alle disse er i sentrallinja vår. Tempo/utholdenhet blir det ikke mer av på dem i hvertfall.. Hepp, Dette bekymerer meg også!!! @ringo Steners?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Med fare for å banne i kirka, så er jeg svært usikker på om Steners, Brani og Haugstad holder TL-standard. Gi meg de tre kvalitetsspillerne ledelsen snakker om! Brani er god og holder tl standard, steners er for rutinert til å si at ikke holder tl standard og Haugstad er jeg enig i. Brani holder standard som faen! Vent å se..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Dette hev egentlig bare mer ved på bålet for min del! Nå er jeg så spent at det snart holder. Det var den nattesøvnen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Mye bra fra Ingo. Virker som om ledelsen har sammenfallende synspunkter som majoriteten her. Jeg skjønner ikke helt hva vi skal med så mye som 3 nye spillere. Forsvarsrekka er mer enn god nok. Hvem i all verden skal evt. ut? Midtbanen må jo holde mål og vel så det. Også her er det god rift om plassene. Så gode spillere som Steners/Alan/Brani/Stenvoll er på vippen for å få plass i startellevern. Vi har 2 etablerte spisser, men trenger luftstyrke og muskler på topp for å fylle ut ferdighetsmessig. Jævli synd Markegård ikke tok utfordringa i fjor. Gi meg en Torstein Helstad-type og jeg holder kjeft. Haugstad er en glimrende outsider på topp. Men vi nærmer oss et generasjonsskifte, og det blir utfordringa foran 2007 forutsatt at vi holder plassen i 06. Det kan bli mye om vi skal erstatte Mike, Markus, Jeppe, Steners og Nannskog samme år. Alle disse er i sentrallinja vår. Tempo/utholdenhet blir det ikke mer av på dem i hvertfall.. Enig i vi kan stille en veldig god 11-er, men bak disse er det heller tynt synes jeg. Vi trenger noen nye spillere, om ikke annet for å få opp kampen om plassene og holde de nåværende spillerne ytterligere på tå hev. Nok av klubber har gått i den-nyopprykkede-troppen-er-mer-enn-god-nok-fella. Det bør ikke vi gjøre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Danny 0 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 vi har kanskje en av tippeligaens dårligste benk! Det er hvis begge midstopperne er ute, en midtbane spiller og en spiss, ja da lukter det fort mange tapte kamper. Dette er nok det jeg er mest redd for neste sesong. Bredden på stallen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 vi har kanskje en av tippeligaens dårligste benk! Det er hvis begge midstopperne er ute, en midtbane spiller og en spiss, ja da lukter det fort mange tapte kamper. Dette er nok det jeg er mest redd for neste sesong. Bredden på stallen Jens, Stenvoll, Stenersen, Karim, Branimir, Haugstad, Markus/Bjørnar, Veigar (når vi eventuelt får en ny spiss), ++ er IKKE en av TL's dårligste benker! Bredden er viktig, og må bli bedre, men så dårlig er det da for faen ikke! :angry: Les innlegget til Ingebrigt du.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berbat 0 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Stabæk skal slite med å holde seg i tippeligaen. forsvaret er gammelt og vil få problemer med det meste, utenom plasserings evne og markering. Midtbanen er urutt eller overtoppen(stenersen). Nannskog sliter mot gode midtstoppere. Alanzinho er vårt eneste håp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå