AndersBD 999 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 PFO svek Stabæk for 2-3 år siden. Håper det ikke er snakk om ham. Ingo skrev at de er ute etter "typer". "Dudes" altså. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 PFO svek Stabæk for 2-3 år siden. Håper det ikke er snakk om ham. Ingo skrev at de er ute etter "typer". "Dudes" altså. PFO er da langt unna Skandinavisk landslagsnivå. Om ikke færøyene er en del av Skandinavia da...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 PFO svek Stabæk for 2-3 år siden. Håper det ikke er snakk om ham. Ingo skrev at de er ute etter "typer". "Dudes" altså. PFO er da langt unna Skandinavisk landslagsnivå. Om ikke færøyene er en del av Skandinavia da...... Kan jo hende Ingo overdriver litt i betegnelsen også da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 PFO svek Stabæk for 2-3 år siden. Håper det ikke er snakk om ham. Ingo skrev at de er ute etter "typer". "Dudes" altså. PFO er da langt unna Skandinavisk landslagsnivå. Om ikke færøyene er en del av Skandinavia da...... Kan jo hende Ingo overdriver litt i betegnelsen også da! he he...Han er jo ikke akkurat kjent for å snakke med små bokstaver nei........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Muffen 0 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Kanskje dere får årets bom"ikkekjøp" i år. Hvis han Tromsø karen slår til og putter mye i år burde kanskje noen i Stabæk tenke over sin egen stilling.. Hehe. For den saks skyld, hadde ikke SF hentet spillere så hadde dere vel kalt det handlingslammet. Tenk hvis dere rykker ned pga sportslig ledelse leter etter spillere som ikke finnes der ute! Så ender dere opp med noen desperate kjøp i begynnelsen av mars og samtidig har dere ikke fått spilt inn de nye spillerne. Hadde nok klødd meg godt i huet nå hvis jeg var Stabæk supporter. Her i garden har vi i hvert fall hentet inn en spiller eller to! Og det er jommen meg bedre enn å hente inn 2 benkslitere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Kanskje dere får årets bom"ikkekjøp" i år.Hvis han Tromsø karen slår til og putter mye i år burde kanskje noen i Stabæk tenke over sin egen stilling.. Hehe. For den saks skyld, hadde ikke SF hentet spillere så hadde dere vel kalt det handlingslammet. Tenk hvis dere rykker ned pga sportslig ledelse leter etter spillere som ikke finnes der ute! Så ender dere opp med noen desperate kjøp i begynnelsen av mars og samtidig har dere ikke fått spilt inn de nye spillerne. Hadde nok klødd meg godt i huet nå hvis jeg var Stabæk supporter. Her i garden har vi i hvert fall hentet inn en spiller eller to! Og det er jommen meg bedre enn å hente inn 2 benkslitere. Tillater meg å klippe fra forsida. Sandefjord sleit lenge med masse spillere i avgang, men ser nå ut til å ha fått inn både et og annet spennende navn. Med Kjølner i midtforsvaret blir det garantert spennende. Mye Røyr(ane) kan det også bli, brødrene er hentet fra Nordheimsund som er Norges største talent fabrikk utenfor Sogndal. Zanetti har vært fast i Hønefoss etter han fikk fyken fra benksliting hos LSK engang på 90 tallet og skremmer ikke mange. Fotballnomade Knarvik som var utleid fra Brann til Sogndal i 05 sesongen skremmer ingen, men den tidligere Leeds proffen (også det på 90 tallet) kan fort bli en fast mann i 11eren hos Sandefjord. Andersson kommer fra Bois i Sverige og så vel muligheten til å slippe unna superettan etter 7 år i Allsvenskan. Han er bare 26 år og er en spiller å se opp for. Ole Tobiasen er en rutinert herremann og har storklubben Ajax på sin CV, stor mer har han vel ikke derfra, og det begynner å bli en stund siden. Ole bytter klubb for 6 gang på 9 år og har ifølge ondsinnede rykter vært hardt preget av skader. Når han til sommeren runder 31 skal vel Sandefjord være lykkelige om han holder seg skadefri hele sesongen. Spillerne som forsvant fra klubben var på mange måter stammen i opprykkslaget til Sandefjord, en gjeng med spillere som kjente hverandre godt. Det skal bli spennende å se hva klubben klarer med foreløpig 11 nye spillere i stallen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Kanskje dere får årets bom"ikkekjøp" i år.Hvis han Tromsø karen slår til og putter mye i år burde kanskje noen i Stabæk tenke over sin egen stilling.. Hehe. For den saks skyld, hadde ikke SF hentet spillere så hadde dere vel kalt det handlingslammet. Tenk hvis dere rykker ned pga sportslig ledelse leter etter spillere som ikke finnes der ute! Så ender dere opp med noen desperate kjøp i begynnelsen av mars og samtidig har dere ikke fått spilt inn de nye spillerne. Hadde nok klødd meg godt i huet nå hvis jeg var Stabæk supporter. Her i garden har vi i hvert fall hentet inn en spiller eller to! Og det er jommen meg bedre enn å hente inn 2 benkslitere. haha. dust. om du tror at det er det laget som skifter flest spillere i sesongoppkjøringen som blir best, så tar du feil, og evt slutte å spille så mye FM. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabaek4ever 0 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Kanskje dere får årets bom"ikkekjøp" i år. Hvis han Tromsø karen slår til og putter mye i år burde kanskje noen i Stabæk tenke over sin egen stilling.. Hehe. For den saks skyld, hadde ikke SF hentet spillere så hadde dere vel kalt det handlingslammet. Tenk hvis dere rykker ned pga sportslig ledelse leter etter spillere som ikke finnes der ute! Så ender dere opp med noen desperate kjøp i begynnelsen av mars og samtidig har dere ikke fått spilt inn de nye spillerne. Hadde nok klødd meg godt i huet nå hvis jeg var Stabæk supporter. Her i garden har vi i hvert fall hentet inn en spiller eller to! Og det er jommen meg bedre enn å hente inn 2 benkslitere. Tillater meg å klippe fra forsida. Sandefjord sleit lenge med masse spillere i avgang, men ser nå ut til å ha fått inn både et og annet spennende navn. Med Kjølner i midtforsvaret blir det garantert spennende. Mye Røyr(ane) kan det også bli, brødrene er hentet fra Nordheimsund som er Norges største talent fabrikk utenfor Sogndal. Zanetti har vært fast i Hønefoss etter han fikk fyken fra benksliting hos LSK engang på 90 tallet og skremmer ikke mange. Fotballnomade Knarvik som var utleid fra Brann til Sogndal i 05 sesongen skremmer ingen, men den tidligere Leeds proffen (også det på 90 tallet) kan fort bli en fast mann i 11eren hos Sandefjord. Andersson kommer fra Bois i Sverige og så vel muligheten til å slippe unna superettan etter 7 år i Allsvenskan. Han er bare 26 år og er en spiller å se opp for. Ole Tobiasen er en rutinert herremann og har storklubben Ajax på sin CV, stor mer har han vel ikke derfra, og det begynner å bli en stund siden. Ole bytter klubb for 6 gang på 9 år og har ifølge ondsinnede rykter vært hardt preget av skader. Når han til sommeren runder 31 skal vel Sandefjord være lykkelige om han holder seg skadefri hele sesongen. Spillerne som forsvant fra klubben var på mange måter stammen i opprykkslaget til Sandefjord, en gjeng med spillere som kjente hverandre godt. Det skal bli spennende å se hva klubben klarer med foreløpig 11 nye spillere i stallen. Henger meg på den!!! Tror alle bookmakerene har Sandefjord på siste plass for 2006-sesongen... Og Stabæk som ca. 7 i snitt. De kan ikke allt, men dette er jo tross alt sansynlighets-regning. Ser forresten at Sandefjords beste spiller i fjord "sørlandets Zidane" sliter i Start..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 PFO svek Stabæk for 2-3 år siden. Håper det ikke er snakk om ham. nei håper ikke det er han det er snakk ok!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Stabæks svenske trener var i Tønsberg torsdag for å se Royal League-kampen mellom Lillestrøm og Brøndby. - Er du her for å kikke på Arild Sundgot? - Nei, det toget har nok gått. Vi jobber med flere spillere, men Arild er ikke en av dem, sier Jönsson til Fotballmagasinet.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Stabæks svenske trener var i Tønsberg torsdag for å se Royal League-kampen mellom Lillestrøm og Brøndby. - Er du her for å kikke på Arild Sundgot? - Nei, det toget har nok gått. Vi jobber med flere spillere, men Arild er ikke en av dem, sier Jönsson til Fotballmagasinet.no hmm... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Stabæks svenske trener var i Tønsberg torsdag for å se Royal League-kampen mellom Lillestrøm og Brøndby. - Er du her for å kikke på Arild Sundgot? - Nei, det toget har nok gått. Vi jobber med flere spillere, men Arild er ikke en av dem, sier Jönsson til Fotballmagasinet.no hmm... Noen på Brøndby???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Stabæks svenske trener var i Tønsberg torsdag for å se Royal League-kampen mellom Lillestrøm og Brøndby. - Er du her for å kikke på Arild Sundgot? - Nei, det toget har nok gått. Vi jobber med flere spillere, men Arild er ikke en av dem, sier Jönsson til Fotballmagasinet.no hmm... Noen på Brøndby???? Kanskje Mads Jørgensen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Stabæks svenske trener var i Tønsberg torsdag for å se Royal League-kampen mellom Lillestrøm og Brøndby. - Er du her for å kikke på Arild Sundgot? - Nei, det toget har nok gått. Vi jobber med flere spillere, men Arild er ikke en av dem, sier Jönsson til Fotballmagasinet.no hmm... Noen på Brøndby???? Kanskje Mads Jørgensen!! He he... du er morsom gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Stabæks svenske trener var i Tønsberg torsdag for å se Royal League-kampen mellom Lillestrøm og Brøndby. - Er du her for å kikke på Arild Sundgot? - Nei, det toget har nok gått. Vi jobber med flere spillere, men Arild er ikke en av dem, sier Jönsson til Fotballmagasinet.no hmm... Noen på Brøndby???? Kanskje Mads Jørgensen!! He he... du er morsom gitt. Johan Elmander? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 -Kanskje en eller to nye med til La Manga " Vi er ikke nærmere enn at vi er i positiv dialog med enkelte, forteller Tom Schelvan." Positiv dialog!? POSITIV DIALOG!? Gi meg noe mer! Fort! Skal vel ikke se bort ifra at den ene spilleren er Petter Furuseth Olsen. Passer vel relativt bra til beskrivelsen fra Ingo. Hvis det ikke henger igjen for mye vondt blod etter forrige runde med Petter.... Og sånt sier vi ikke høyt, gjør vi vel? Nei, og det syns jeg vi skal fortsette med (selv om det selvfølgelig er mye kjedeligere). Det viktigste er at vi får noen bra signinger, ikke at vi på død og liv skal vite om dem tidligst mulig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 17. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 17. Februar 2006 (endret) Definitivt ikke Elmander. Når han drar fra Brøndby blir det nok til en større klubb i en større liga. Men Brøndby har allerede gjort unna et par store salg. Virker ikke veldig sannsynlig at de er villige til å selge enda flere av sine beste spillere. Hvis det er en Brøndbyspiller det er snakk om, må det nesten være en av de eldre som er litt til overs. For eksempel Kaspar Dalgas som snart er 30 år og må konkurrere med et av deres største talenter, Jonas Kamper, om plassen i laget. Endret 17. Februar 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Kanskje dere får årets bom"ikkekjøp" i år.Hvis han Tromsø karen slår til og putter mye i år burde kanskje noen i Stabæk tenke over sin egen stilling.. Hehe. For den saks skyld, hadde ikke SF hentet spillere så hadde dere vel kalt det handlingslammet. Tenk hvis dere rykker ned pga sportslig ledelse leter etter spillere som ikke finnes der ute! Så ender dere opp med noen desperate kjøp i begynnelsen av mars og samtidig har dere ikke fått spilt inn de nye spillerne. Hadde nok klødd meg godt i huet nå hvis jeg var Stabæk supporter. Her i garden har vi i hvert fall hentet inn en spiller eller to! Og det er jommen meg bedre enn å hente inn 2 benkslitere. Hepp, Vel nå mistet ikke vi halve startelveren og måtte sette igang med å bygge et nytt lag rett etter sesongslutt. Det er derfor litt forskjell på behovet for å få inn spillere! Jeg tror Arash gjorde et greit inntrykk på Stabækledelsen den tiden han var her, men han var ikke den spillertypen Stabæk ønsket seg. Det er derfor helt greit at han prøvde seg et annet sted. Selvsagt hadde vi nok foretrukket at han ikke hadde havnet i en konkurrerende klubb, men akkurat det der kan vi gjøre lite med. Det er svært hyggelig for Arash om han lykkes i Tromsø! Nå har vi fått noen beroligende ord fra Ingo i forhold til spillerjakten. Vi har sett lignende uttalesler før. Det har alltid vist seg å holde mål. Jeg er ihvertfall ikke nevneverdig bekymret lenger... Men Muffen, hvem skal score målene for SF i år? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 hvem skal score målene for SF i år? Fredrik Thorsen, vel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 hvem skal score målene for SF i år? Fredrik Thorsen, vel! Han skal ihvertfall få en "varm" velkomst på nadderud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Muffen 0 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Vi har en svenske vi også gitt! Tegstrøm kommer til å bli en hit i TL. Hattrik i siste kamp mot Moss lar seg høre. Thorsen er med bare for å provosere dere supportere, spytte litt på flaggene samtidig som han drar en matchende cha-cha-cha med skruknotter. Siden jeg da har fulgt med litt på forumet her så er det ganske morsomt at enkelte i full serriøsitet nevner Henrik Larsson, Mads Jørgensen og Johan Elmander i samme åndedrag som Stabæk. Mulig Ingo har fått dere med opp i drømmeland, men kan være viktig å ha en litt jordnær virkelighetsoppfattning. Men, siden vi er så absolutt nedrykkskandidater så må første seriekamp mot oss bli et være eller ikke være for dere da. Taper dere viser det kanskje hvordan sesongen betoner seg. Aafk har også bevist at det å beholde samme spillerstallen over 3 sesonger ikke nødvendigvis betyr suksess. Nordlie skrapet sammen et helt nytt lag før opprykket for 2 sesonger siden og brukte det samme laget til å få seriesølv med. Det her er ikke religion der en vei er den rette vei. Hovmod står for fall og det er vel noe dere absolutt står i fare for akuratt nå Desto hardere blir fallet når vi stepdanser oppå Stabæk-flaggene og dønker en tårevåt Ingebrigt Steen etter at Thorsen har putta 3 mål i fem målsseiern til SF. Oooooooohoi, there she blooooows! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 17. Februar 2006 (endret) hvem skal score målene for SF i år? Fredrik Thorsen, vel! Han skal ihvertfall få en "varm" velkomst på nadderud IDIOTEN THORSEN! Spøy og slimet på flaggene våre, rett før vi scorte, så jeg gikk glipp av 1-0-målet. http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&id=4705 Endret 17. Februar 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Siden jeg da har fulgt med litt på forumet her så er det ganske morsomt at enkelte i full serriøsitet nevner Henrik Larsson, Mads Jørgensen og Johan Elmander i samme åndedrag som Stabæk. Hæ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Siden jeg da har fulgt med litt på forumet her så er det ganske morsomt at enkelte i full serriøsitet nevner (...) Mads Jørgensen (...) i samme åndedrag som Stabæk.Tror du har misforstått og ikke fulgt så godt med der. Mads Jørgensen gikk til Brøndby fra nettopp Stabæk, så å nevne han i samme åndedrag som Stabæk er definitivt ingen ønskedrøm. Tvert i mot var det nok en spøk, for jeg tror ikke så veldig mange av oss vil ha han hit en gang til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Vi har en svenske vi også gitt! Tegstrøm kommer til å bli en hit i TL.Hattrik i siste kamp mot Moss lar seg høre. Thorsen er med bare for å provosere dere supportere, spytte litt på flaggene samtidig som han drar en matchende cha-cha-cha med skruknotter. Siden jeg da har fulgt med litt på forumet her så er det ganske morsomt at enkelte i full serriøsitet nevner Henrik Larsson, Mads Jørgensen og Johan Elmander i samme åndedrag som Stabæk. Mulig Ingo har fått dere med opp i drømmeland, men kan være viktig å ha en litt jordnær virkelighetsoppfattning. Men, siden vi er så absolutt nedrykkskandidater så må første seriekamp mot oss bli et være eller ikke være for dere da. Taper dere viser det kanskje hvordan sesongen betoner seg. Aafk har også bevist at det å beholde samme spillerstallen over 3 sesonger ikke nødvendigvis betyr suksess. Nordlie skrapet sammen et helt nytt lag før opprykket for 2 sesonger siden og brukte det samme laget til å få seriesølv med. Det her er ikke religion der en vei er den rette vei. Hovmod står for fall og det er vel noe dere absolutt står i fare for akuratt nå Desto hardere blir fallet når vi stepdanser oppå Stabæk-flaggene og dønker en tårevåt Ingebrigt Steen etter at Thorsen har putta 3 mål i fem målsseiern til SF. Oooooooohoi, there she blooooows! Ser det som et svakhetstegn for Sandefjord hvis Thorsen i det hele tatt får spille.. Holder ikke TL nivå.. Tegstrøm derimot synes jeg er en fin spillertype som nok kommer til å klare seg fint.. Nå er det vel ikke sånn at vi skal beholde fjoråretsspillerstall for enhver pris.. Det kommer spillere, men vi velger nok ikke SF løsning å bytte ut allt av spillere med avdanka og eller middelmådige spillere.. Stallen pr i dag er fin den, med et par 3 kvalitetsspillere på plass tør jeg å garrantere at vi klarer plassen ganske greit.. Uten forsterkninger blir det tøffere, men tror fortsatt at vi klarer plassen så lenge nannskog scorer 15+. hepp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 17. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 17. Februar 2006 (endret) Siden jeg da har fulgt med litt på forumet her så er det ganske morsomt at enkelte i full serriøsitet nevner Henrik Larsson, Mads Jørgensen og Johan Elmander i samme åndedrag som Stabæk. For meg er det morsomt når noen nevner "holde seg i TL" og Sandefjord i samme åndedrag. (lavmål, jeg veit det, men faen heller. ) Måtte Fredrik Thorsen brenne i helvete! edit: Forresten meget imponert over oppkjøringa deres. Spesielt 0 - 0 mot Notodden synes jeg virker svært lovende! Endret 17. Februar 2006 av Hr. Smith Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Vi har en svenske vi også gitt! Tegstrøm kommer til å bli en hit i TL.Hattrik i siste kamp mot Moss lar seg høre. Thorsen er med bare for å provosere dere supportere, spytte litt på flaggene samtidig som han drar en matchende cha-cha-cha med skruknotter. Siden jeg da har fulgt med litt på forumet her så er det ganske morsomt at enkelte i full serriøsitet nevner Henrik Larsson, Mads Jørgensen og Johan Elmander i samme åndedrag som Stabæk. Mulig Ingo har fått dere med opp i drømmeland, men kan være viktig å ha en litt jordnær virkelighetsoppfattning. Men, siden vi er så absolutt nedrykkskandidater så må første seriekamp mot oss bli et være eller ikke være for dere da. Taper dere viser det kanskje hvordan sesongen betoner seg. Aafk har også bevist at det å beholde samme spillerstallen over 3 sesonger ikke nødvendigvis betyr suksess. Nordlie skrapet sammen et helt nytt lag før opprykket for 2 sesonger siden og brukte det samme laget til å få seriesølv med. Det her er ikke religion der en vei er den rette vei. Hovmod står for fall og det er vel noe dere absolutt står i fare for akuratt nå Desto hardere blir fallet når vi stepdanser oppå Stabæk-flaggene og dønker en tårevåt Ingebrigt Steen etter at Thorsen har putta 3 mål i fem målsseiern til SF. Oooooooohoi, there she blooooows! Dere har en svenske gitt, det imponerer. Kjøpt ham på IKEA? En hvilken som helst svenske gjør sikkert jobben Mads Jørgensen har spilt i Stabæk, og bidro godt til et ferieoppholdt i første divisjon. Dere må gjerne få ham for vår del, så blir kanskje returen til 1 avklart enda tidligere i serien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Muffen 0 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 0-0 mot Notodden ja.. Du får lese kamprapporten Kampen ble til og med avblåst 15 min før slutt. Husquarna fikk vi han fra, det er et firma som driver med hvitvarer.. Så var ikke veldig langt ifra! Tror han sto i kassa på den lokale butikken der faktisk. Thorsen kommer til å lure forsvarerne til Stabæk trill rundt og innen de har kommet seg over sjokket har Stabæk rykket ned fra TL Fredrik Thorsen, the soss killer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 edit: Forresten meget imponert over oppkjøringa deres. Spesielt 0 - 0 mot Notodden synes jeg virker svært lovende! Nå må vi huske at Notodden ligger så høyt som i 2.divisjon og har super-treneren Jan Halvor Halvorsen som trener!! Halvorsen er en super -trener som alltid skaper resultater, se bare på Start, Sogndal og det svenske laget han trente.. Ha ha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 0-0 mot Notodden ja.. Du får lese kamprapporten Kampen ble til og med avblåst 15 min før slutt. Har lest den. Ja, jeg skjønner..; 75 minutter er ALT for liten tid til å score på et 2.divisjonslag! Gidder ikke diskutere Fredrik Thorsen (spytt, host, hark) og Sandefjord på "Nye spillere"-tråden lenger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå