Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har en svenske vi også gitt! Tegstrøm kommer til å bli en hit i TL.

Hattrik i siste kamp mot Moss lar seg høre.

Thorsen er med bare for å provosere dere supportere, spytte litt på flaggene samtidig som han drar en matchende cha-cha-cha med skruknotter.

Siden jeg da har fulgt med litt på forumet her så er det ganske morsomt at enkelte i full serriøsitet nevner Henrik Larsson, Mads Jørgensen og Johan Elmander i samme åndedrag som Stabæk.

Mulig Ingo har fått dere med opp i drømmeland, men kan være viktig å ha en litt jordnær virkelighetsoppfattning.

Men, siden vi er så absolutt nedrykkskandidater så må første seriekamp mot oss bli et være eller ikke være for dere da. Taper dere viser det kanskje hvordan sesongen betoner seg.

Aafk har også bevist at det å beholde samme spillerstallen over 3 sesonger ikke nødvendigvis betyr suksess.

Nordlie skrapet sammen et helt nytt lag før opprykket for 2 sesonger siden og brukte det samme laget til å få seriesølv med. Det her er ikke religion der en vei er den rette vei.

Hovmod står for fall og det er vel noe dere absolutt står i fare for akuratt nå :)

Desto hardere blir fallet når vi stepdanser oppå Stabæk-flaggene og dønker en tårevåt Ingebrigt Steen etter at Thorsen har putta 3 mål i fem målsseiern til SF.

Oooooooohoi, there she blooooows!

Hepp,

Du får korrigere meg hvis jeg tar feil Muffen, men er det ikke slik at Tegström er skadet frem til sesongstart? Dessuten, jeg regner fortsatt med at du kan komme med en rettledning Muffen, så tok det vel litt tid før han kom igang i fjor... Hvis jeg minnes korrekt så scoret han halvparten av målene sine på de 5 siste kampene... Det er vel muligens et utrykk for at han brukte litt tid på å tilpasse seg fra nivå 3 i Sverige til nivå 2 i Norge... Nå skal han altså rett inn å prestere på toppnivå uten å kunne forberede seg skikkelig i forkant? Jeg synes kanskje ikke det høres særlig betryggende ut, men hva vet vel jeg....

Når det gjelder Henke, så skal du huske på at han spillte juniorfotball i samme klubb som Nannskog og Persson så de kjenner hverandre fra før... med andre ord er det faktisk en tilknytning der. Uten at det betyr stort i denne sammenhengen. Men bare så det er sagt, Stabæk ved Jesper Jansson, sjekket ut Henke ganske tidlig i prosessen. Han ville hjem, og det var nok hovedårsaken til at han valgte HIF. Så helt utopisk var det vel ikke av enkelte fans å drømme om Henke i den Blaa trøya.

Forresten, du får passe på at du ikke møter deg selv i døra på vei ut Muffen!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en svenske vi også gitt! Tegstrøm kommer til å bli en hit i TL.

Hattrik i siste kamp mot Moss lar seg høre.

Thorsen er med bare for å provosere dere supportere, spytte litt på flaggene samtidig som han drar en matchende cha-cha-cha med skruknotter.

Siden jeg da har fulgt med litt på forumet her så er det ganske morsomt at enkelte i full serriøsitet nevner Henrik Larsson, Mads Jørgensen og Johan Elmander i samme åndedrag som Stabæk.

Mulig Ingo har fått dere med opp i drømmeland, men kan være viktig å ha en litt jordnær virkelighetsoppfattning.

Men, siden vi er så absolutt nedrykkskandidater så må første seriekamp mot oss bli et være eller ikke være for dere da. Taper dere viser det kanskje hvordan sesongen betoner seg.

Aafk har også bevist at det å beholde samme spillerstallen over 3 sesonger ikke nødvendigvis betyr suksess.

Nordlie skrapet sammen et helt nytt lag før opprykket for 2 sesonger siden og brukte det samme laget til å få seriesølv med. Det her er ikke religion der en vei er den rette vei.

Hovmod står for fall og det er vel noe dere absolutt står i fare for akuratt nå :)

Desto hardere blir fallet når vi stepdanser oppå Stabæk-flaggene og dønker en tårevåt Ingebrigt Steen etter at Thorsen har putta 3 mål i fem målsseiern til SF.

Oooooooohoi, there she blooooows!

Hepp,

Du får korrigere meg hvis jeg tar feil Muffen, men er det ikke slik at Tegström er skadet frem til sesongstart? Dessuten, jeg regner fortsatt med at du kan komme med en rettledning Muffen, så tok det vel litt tid før han kom igang i fjor... Hvis jeg minnes korrekt så scoret han halvparten av målene sine på de 5 siste kampene... Det er vel muligens et utrykk for at han brukte litt tid på å tilpasse seg fra nivå 3 i Sverige til nivå 2 i Norge... Nå skal han altså rett inn å prestere på toppnivå uten å kunne forberede seg skikkelig i forkant? Jeg synes kanskje ikke det høres særlig betryggende ut, men hva vet vel jeg....

Når det gjelder Henke, så skal du huske på at han spillte juniorfotball i samme klubb som Nannskog og Persson så de kjenner hverandre fra før... med andre ord er det faktisk en tilknytning der. Uten at det betyr stort i denne sammenhengen. Men bare så det er sagt, Stabæk ved Jesper Jansson, sjekket ut Henke ganske tidlig i prosessen. Han ville hjem, og det var nok hovedårsaken til at han valgte HIF. Så helt utopisk var det vel ikke av enkelte fans å drømme om Henke i den Blaa trøya.

Forresten, du får passe på at du ikke møter deg selv i døra på vei ut Muffen!

@ringo

Tror Muffen har daua allerede..... :P:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg nok korigere deg litt @ringo, selv om det er en teit tråd å ta det i.

Tegstrøm er frisk igjen allerede nå og spilte et par min av dagens kamp.. Så han blir klar!

At han scorte nesten alle på de siste kampene er en sannhet med modifikasjoner må jeg si..

Han brukte lang tid på å tilpasse seg treningsmengden og for å få opp topphastigheten sin, noe som skjedde halvveis i sesongen.

Når det skal sies er det vel ikke akuratt betryggendes å tape 5-2 mot Odd og ligge under 3-1 mot Glimt..

Hvis ikke stiller jeg gjerne opp for å diskutere litt fotball når det blir vorc på puben deres før kamp. Ingenting i mot Stabæk, men dere er er litt som Tønsberg. Odd har for kjedlige supportere og et for kjedlig lag til å få opp stemninga mot.

Derfor er det naturlige valget Stabæk ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1-4 for Glimt. Sterkt.

Hmmm. Jeg tar selvkritikk for mitt forrige innlegg om at midtbane og forsvar holder mål. Jeg var åpenbart alt for optimistisk og lot meg indoktrinere med positivitet av Ingos innlegg på stabak.no. Jeg legger meg flat og beklager til alle mine fans.

1-4 mot et lag i divisjonen under med bortimot de 11 beste er ikke akseptabelt. Regner med en utfyllende kamp-anal-

yse fra Åberg som var i Nordlandshallen og sikkert sliter med nattesøvnen en stund framover. Var dette personlige feil (=benken venter) eller er det værre?

Noko må gjerast snarast råd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem skal score målene for SF i år?

Fredrik Thorsen, vel! :P

Han skal ihvertfall få en "varm" velkomst på nadderud

fredrik%20thorsen.jpg

IDIOTEN THORSEN! Spøy og slimet på flaggene våre, rett før vi scorte, så jeg gikk glipp av 1-0-målet.

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&id=4705

Har hele kampen på - fil så du kan få se målet hos meg om du vil... Hadde vært OK å ha hatt den her (i Bodø) nå. Så kunne jeg blitt i litt bedre humør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg også med i hylekoret: Nå må noe skje. Jeg skjelver fremdeles etter sjokket jeg opplevde i Nordlandshallen på fredag.

Et spørsmål - når stenger overgangsvinduet?

Overgangsvinduet stenger 31/3 så det er enda tid men etter hva jeg skjønner trengs det forsterkninger før det!! Viktig å få inn 2-3 spillere som kan forsterke laget, høyne kvaliteten på treningene og legge press på enkelte spillere..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg også med i hylekoret: Nå må noe skje. Jeg skjelver fremdeles etter sjokket jeg opplevde i Nordlandshallen på fredag.

Et spørsmål - når stenger overgangsvinduet?

Hepp,

31/3...

Men jeg tror ikke det skjer noe i dag allerede...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg tror ikke det skjer noe i dag allerede...

Enig i det resonnementet. Jeg tror faktisk ikke det skjer noe i morgen heller, jeg.

Jeg også. Sist jeg forsøkte meg på å være profet var rett før jul, da jeg sa at nå tror jeg ikke det skjer noe før etter jul. Noen timer senere kom nyheten om Arild Sundgot. Så man kan jo si at jeg tok feil, noe skjedde - selv om det ikke medførte forsterkning av laget.

Nå forsøker jeg igjen. DET KOMMER IKKE TIL Å SKJE NOE I DAG. Så får vi håpe at jeg nok engang tar feil... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører rykter om en finne og en tsjekker i landslagsklasse. Tipper på Litmanen og Poborsky ;)

Hepp,

Jeg har hørt de samme ryktene, skal vistnok være Petr Chech og Sami Hyypiä! Vi må ta grep etter den defensive fiaskoen i Bodø...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører rykter om en finne og en tsjekker i landslagsklasse. Tipper på Litmanen og Poborsky ;)

Hepp,

Jeg har hørt de samme ryktene, skal vistnok være Petr Chech og Sami Hyypiä! Vi må ta grep etter den defensive fiaskoen i Bodø...

@ringo

Hva med Riise, han skal visst være ganske god.... :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Har ikke hørt om en finne eller tsjekker ved navn riise...

Når jeg nå har fått tenkt meg om så tror jeg det er Aki Rihilahti og Jan Koller

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Har ikke hørt om en finne eller tsjekker ved navn riise...

Når jeg nå har fått tenkt meg om så tror jeg det er Aki Rihilahti og Jan Koller

Ååå syntes Riise så litt finskt ut jeg...... :P:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde skje noe denne uken. Hvis de skal ha med noen til La Manga, noe de har sagt at er viktig for å få samspilt laget. er det ikke neste uke de drar?

Drar førstkommende lørdag. Første kamp er fredag 3. mars, så skal det være med noen til La Manga må det bli klart veldig snart........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, hva er med dette:

"Als een club interesse heeft in Mitu, Delorge, Mardulier of Fassotte en de speler is akkoord dan kan deze meteen tekenen"

det handler om 4 anderlecht spillere som fikk sparken etter at det ble kjent at de fire var involvert i denne stygge kampfiksing saken i belgia. anderlecht reagerte med en gang og ba spillerne å forlate klubben. alle som er interesserte i spillerne kan få dem gratis nå...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, hva er med dette:

"Als een club interesse heeft in Mitu, Delorge, Mardulier of Fassotte en de speler is akkoord dan kan deze meteen tekenen"

det handler om 4 anderlecht spillere som fikk sparken etter at det ble kjent at de fire var involvert i denne stygge kampfiksing saken i belgia. anderlecht reagerte med en gang og ba spillerne å forlate klubben. alle som er interesserte i spillerne kan få dem gratis nå...

er de noe gode da? hvis ja, få dem på prøvespill!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger kanskje flere enn en spiller på plassen "til " branimir!

Men hvis det skulle vise seg at våre kjære,begavede,SKADEDE lille Branimir

er like god med ballen,som han er til å kontrollere en drink i den ene hånda og

en dame i den andre ,vil jeg revurdere min holdning!

Både han,Markegård og vår kjære I.A var FINE i formen,ihvertfall sistnevnte på

Kamikaze på lørdag,DAGEN etter TAPET mot BG.

HVA FAEN?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...