Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sikker på at det ikke var dagen før..? Uansett, latterlig med folk som liksom skal være toppidrettsutøvere og ikke kan holde seg til små eller moderate mengder jodlevann. Synes det hadde vært på sin plass å være langt strengere i forhold til slike utskeielser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det ikke var dagen før..? Uansett, latterlig med folk som liksom skal være toppidrettsutøvere og ikke kan holde seg til små eller moderate mengder jodlevann. Synes det hadde vært på sin plass å være langt strengere i forhold til slike utskeielser.

idiot

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hææ? Det er ikke noe gæærnt i å dra på byen og drikke når man er skada og sesongstarten er laaaangt unna.

Skjønner ikke hvorfor folk skal reagere sånn på at idrettsutøvere har et liv utenfor idretten. Markegård kan vel uansett gjøre hva han vil..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt er det ikke noe galt å ha et liv utenfor fotball og ha det moro utenom det sportslige. Det er heller ikke noe galt i ha en noen hyggelige kvelder på byen og nyte alkohol. Men sånn som det ble fremstilt, virket det som det dreide seg mer om flatfyll enn moderate mengder. Hvis man mener at man skal leve av toppidrett, bør man ha en livsstil der etter. Jadajada, alkohol er like hellig som strandsoner her i landet, men litt moderasjon bør man forvente.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en IKKE sak som overhode ikke hører hjemme her. Slikt sladder kan vi holde oss for gode til!! Diskusjon slutt!

Dumt at man kommer inn på det sporet. Men i en periode hvor laget slipper inn mange mål mot noe som burde være overkommelig motstand og kjøp av nye spillere lar vente på seg så kan jo enhver person bli frustrert.

Jeg driter i hva spillerne gjør på fritiden så lenge de presterer på banen. Men nå presterte de ikke akkurat så veeeeldig bra på fredag da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite klipp fra Stabak.no:

Vi er i tilsvarende dialog med en spiss/kant som holder skandinavisk landslagsnivå, hodesterk og innsatsfull, vond å spille mot. Vi kjenner ham som spiller og person, han kjenner oss ganske godt etter hvert og vi nærmer oss.

Dette er vel ikke Frode Johnsen? grøss og gru, kan noen avkrefte dette ver så snill :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er i tilsvarende dialog med en spiss/kant som holder skandinavisk landslagsnivå, hodesterk og innsatsfull, vond å spille mot. Vi kjenner ham som spiller og person, han kjenner oss ganske godt etter hvert og vi nærmer oss.

Dette er vel ikke Frode Johnsen? grøss og gru, kan noen avkrefte dette ver så snill :blink:

tenkte litt på han jeg også, men han kan vel ikke beskrives som en spiss/kant?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det prisnivået som er på norske spillere så har jeg mine tvil, dersom det skulle være en norsk spiller så håper jeg vel på andre navn jeg også ja.

Frode går vel til Odd hvis han bytter klubb (Burtsett fra at Odd vel har en meget anstrengt økonomi)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aj, aj, aj....

Det går rykter om at hverken Janne eller Tom var på treningen i dag.

Hva kan det bety? Har Janne kræsja igjen, slik at han derfor ikke rakk treningen. Har bikkja til Tom fått vannkopper og må holde senga? Eller betyr det rett og slett at de sitter i intense forhandlinger med vår nye frelser?

Hva vil skje nå???? Og hva vil kniv og gaffel etterpå??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når hadde Skandinavia et landslag. Her er det noe som har gått meg fullstendig hus forbi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte litt på han jeg også, men han kan vel ikke beskrives som en spiss/kant?

Han var vel plassert på kanten i fjor hvis jeg husker rett, men ved ettertanke er han jo bare brukbar i mitten på høye baller. Det hadde jo vært hodeløst å bruke han på kanten.

Litt roligere nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke han er noe å satse på. han er ikke spesielt sterk eller god på hode

MEN han bør jo være et alternativ på kant? Og han BØR være jævli billig?

Var det ikke sånn at RBK takket nei til 10mill fra sparta praha?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi skal være kjempe glade hvis det er Frode Johnsen det er snakk om. Han er sterk og god på hode, akkurat en sånn type de har sagt vi trenger.

Det var vel mange grunner til at Rbk kom på 7`vende plass i fjor. Frode var en av dem!

Gått ut på dato, kan ikke behandle ballen med bena, men er en utrolig bra hodespiller.

Skal man handle inn spillere må en ha bedre kvaliteter en det Frode har!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og sist, men ikke minst: Han er j*#&lig dårlig.

Frode Johnsen er heller ikke god nok. Skjønner ikke at RBK ikke takket ja til de ubegripelige budene de har fått fra utenlandske klubber. Få spillere i Norge har et så dårlig lavestenivå som Frode Johnsen. Når han er i form er han både utrolig god på hodet, relativt arbeidssom, ok teknisk og alt i alt en helt brukbar spiller, men når ting ikke stemmer for han, og det er ofte, er han helt ubrukelig på alle måter.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke han er noe å satse på. han er ikke spesielt sterk eller god på hode

Er ikke han latterlig treig? vi trenger kanter med fart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halloo..

Hvis jeg skal si hva jeg mener er Frode Johnsen en meget god signing. Synes forventningene til ny-signingene er rimelige urealistiske her. Man har snakket om Henke Larsson og også Premier League spillere har vært nevnt...Jeg tror ikke vi får så veldig mange spillere bedre enn Frode Johnsen for de pengene vi har å bruke på spillerkjøp. Om det i hele tatt er realistisk å håpe på er en annen sak..

Og å si at han ikke er god på hodet....?? Hvem har vi som er bedre på hodet enn Frode Johnsen??

Endret av Blaatter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig at ingen har nevnt Tryggvi i denne sammenhengen...

Savner rekedansen...

...og så fortsetter vi diskusjonen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halloo..

Hvis jeg skal si hva jeg mener er Frode Johnsen en meget god signing. Synes forventningene til ny-signingene er rimelige urealistiske her. Man har snakket om Henke Larsson og også Premier League spillere har vært nevnt...Jeg tror ikke vi får så veldig mange spillere bedre enn Frode Johnsen for de pengene vi har å bruke på spillerkjøp. Om det i hele tatt er realistisk å håpe på er en annen sak..

Og å si at han ikke er god på hodet....?? Hvem har vi som er bedre på hodet enn Frode Johnsen??

Han treffer kanskje ballen. Men det er jo nesten hipp som happ hvor den havner hen...

Han er sikkert en ok signering. Kanskje vi skal klare å score på cornere også.. Men det må jo være en grunn til rbk supportere var fra seg av begeistring for at han var på vei bort...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig at ingen har nevnt Tryggvi i denne sammenhengen...

Savner rekedansen...

...og så fortsetter vi diskusjonen...

Faen!

Jo mer jeg tenker etter frykter jeg at det er Tryggvi vi snakker om...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...