Tonje 0 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Det forslaget faller nok i smak hos islendingene eller hva??? Jeg for min del savner verken rekedansen eller Tryggvi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 20. Februar 2006 (endret) Et lite klipp fra Stabak.no:Vi er i tilsvarende dialog med en spiss/kant som holder skandinavisk landslagsnivå, hodesterk og innsatsfull, vond å spille mot. Vi kjenner ham som spiller og person, han kjenner oss ganske godt etter hvert og vi nærmer oss. Merkelig at ingen har nevnt Tryggvi i denne sammenhengen... Savner rekedansen... ...og så fortsetter vi diskusjonen... Faen! Jo mer jeg tenker etter frykter jeg at det er Tryggvi vi snakker om... Da kanskje Alan kan lære han å drible. Så kanskje han klarer å komme forbi en av de mange gangene han absolutt skal ta sistemann også istedet for å spille ballen... Håper ikke det er tryggvi jeg heller.. Albert med fam. kommer til å ralle istykker forumet med islandske flagg, hyllinger av ledelsen og døpe om tryggvi til frelseren Endret 20. Februar 2006 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Et lite klipp fra Stabak.no:Vi er i tilsvarende dialog med en spiss/kant som holder skandinavisk landslagsnivå, hodesterk og innsatsfull, vond å spille mot. Vi kjenner ham som spiller og person, han kjenner oss ganske godt etter hvert og vi nærmer oss. Merkelig at ingen har nevnt Tryggvi i denne sammenhengen... Savner rekedansen... ...og så fortsetter vi diskusjonen... Faen! Jo mer jeg tenker etter frykter jeg at det er Tryggvi vi snakker om... Mee too... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Neida, jeg skal prøve å være positiv. Tryggvi ga oss mye glede de årene han var hos oss. Vi får heller skylde på spissmakkeren hans, Finstad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Et lite klipp fra Stabak.no:Vi er i tilsvarende dialog med en spiss/kant som holder skandinavisk landslagsnivå, hodesterk og innsatsfull, vond å spille mot. Vi kjenner ham som spiller og person, han kjenner oss ganske godt etter hvert og vi nærmer oss. Merkelig at ingen har nevnt Tryggvi i denne sammenhengen... Savner rekedansen... ...og så fortsetter vi diskusjonen... Faen! Jo mer jeg tenker etter frykter jeg at det er Tryggvi vi snakker om... Mee too... Trygvi en god hodespiller? var ikke han 1,55 på stømpelesten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Er Tobbe helt uaktuell?? Som midtbanespiller som flytter bena raskt?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Hvor gammal er Tryggvi nå? Jeg syntes han var konge når han spilte for oss, men han er vel "over the top" nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Et lite klipp fra Stabak.no:Vi er i tilsvarende dialog med en spiss/kant som holder skandinavisk landslagsnivå, hodesterk og innsatsfull, vond å spille mot. Vi kjenner ham som spiller og person, han kjenner oss ganske godt etter hvert og vi nærmer oss. Merkelig at ingen har nevnt Tryggvi i denne sammenhengen... Savner rekedansen... ...og så fortsetter vi diskusjonen... Faen! Jo mer jeg tenker etter frykter jeg at det er Tryggvi vi snakker om... Da kanskje Alan kan lære han å drible. Så kanskje han klarer å komme forbi en av de mange gangene han absolutt skal ta sistemann også istedet for å spille ballen... Håper ikke det er tryggvi jeg heller.. Albert med fam. kommer til å ralle istykker forumet med islandske flagg, hyllinger av ledelsen og døpe om tryggvi til frelseren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Tror ikke han er noe å satse på. han er ikke spesielt sterk eller god på hode MEN han bør jo være et alternativ på kant? Og han BØR være jævli billig? Er ikke han latterlig treig? vi trenger kanter med fart! Han har jo en kropp som er bygd for fart!!! Dessværre så er det kanefart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Et lite klipp fra Stabak.no:Vi er i tilsvarende dialog med en spiss/kant som holder skandinavisk landslagsnivå, hodesterk og innsatsfull, vond å spille mot. Vi kjenner ham som spiller og person, han kjenner oss ganske godt etter hvert og vi nærmer oss. Merkelig at ingen har nevnt Tryggvi i denne sammenhengen... Savner rekedansen... ...og så fortsetter vi diskusjonen... Faen! Jo mer jeg tenker etter frykter jeg at det er Tryggvi vi snakker om... Siden det er snakk om en skandinavisk spiller er det vel ikke Tryggvi siden han er fra island..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Et lite klipp fra Stabak.no:Vi er i tilsvarende dialog med en spiss/kant som holder skandinavisk landslagsnivå, hodesterk og innsatsfull, vond å spille mot. Vi kjenner ham som spiller og person, han kjenner oss ganske godt etter hvert og vi nærmer oss. Merkelig at ingen har nevnt Tryggvi i denne sammenhengen... Savner rekedansen... ...og så fortsetter vi diskusjonen... Faen! Jo mer jeg tenker etter frykter jeg at det er Tryggvi vi snakker om... Siden det er snakk om en skandinavisk spiller er det vel ikke Tryggvi siden han er fra island..... Du har et poeng, selv om mange ofte forveksler Skandinavia og Norden. Men mest sannsynlig betyr det en svenske eller en danske. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Kommer Petur M tilbake? Eller kanskje vi vil hente Pål Strand? Synes å huske at vi var ute etter ham. Og JJ var og så LSK mot Brøndby... Jeg tror PFO eller C. George er mer sannsynlige tips. Det at George først ble funnet for dyr betyr jo ikke at han ikke kan mase seg til en overgang. Se hva ingo skriver...George har jo tidligere vært aktuell for oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Jeg er rimelig overbevist om at det er Kaasa som skal gjøre comeback... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Jeg tror det er Knult Holte som har fått en ny vår som kant/spiss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Kan det være Fjørtoft som hives ut av LSK etter Sundgodt-miseren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Off...all denne useriøse spekulasjonen Hver gang det er en ny post blir jeg spent som en unge før julaften, og dertil like skuffet når jeg leser de humoristiske forslagene som stort sett dukker opp. FS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Off...all denne useriøse spekulasjonen Hver gang det er en ny post blir jeg spent som en unge før julaften, og dertil like skuffet når jeg leser de humoristiske forslagene som stort sett dukker opp. FS Vi må jo ha noe å fordrive tiden med i vente på noe konkret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Spekulasjonene om at Tryggvi kan være en av spissene det er snakk synes jeg er rimelig håpløse. Han forsvant jo herfra fordi han ikke ble tilbudt ny kontrakt. Han signaliserte vel at han ville til en annen liga, men tiltross for manglende tilbud, ble han ikke tilbudt kontrakt. Var såvidt jeg husker og trente med Stabæk etter at han fikk fyken i sin svenske klubb, uten at det var aktuelt å signere han. Skal han liksom ha vist noe nå i det siste som gjør at ledelsen plutselig mener at han burde tilbake til klubben? Lite sannsynlig! Dessuten passer han jo overhodet ikke til beskrivelsen av den spisstypen de er ute etter. Greit at man begynner å bli desperate her, men dette er vel mer paranoia...? Frode Johnsen derimot passer vel atskillig bedre til beskrivelsen. Helt enig i at han er en spiller som kan få en til å rive seg i håret, men han har jo også utvilsomt kvaliteter som ikke mange andre spisser i eliteserien har. Og helt klart kvaliteter vi ikke har, som hodestyrke i angrepet. Når scoret vi på innlegg fra kant, corner sist? Kommer F. Johnsen så er det helt klart en forsterkning av laget. Når han er i form er han bra med ballen også. Så fryktelig gammel er han vel heller ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 31? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Spekulasjonene om at Tryggvi kan være en av spissene det er snakk synes jeg er rimelig håpløse. Han forsvant jo herfra fordi han ikke ble tilbudt ny kontrakt. Han signaliserte vel at han ville til en annen liga, men tiltross for manglende tilbud, ble han ikke tilbudt kontrakt. Var såvidt jeg husker og trente med Stabæk etter at han fikk fyken i sin svenske klubb, uten at det var aktuelt å signere han. Skal han liksom ha vist noe nå i det siste som gjør at ledelsen plutselig mener at han burde tilbake til klubben? Lite sannsynlig! Dessuten passer han jo overhodet ikke til beskrivelsen av den spisstypen de er ute etter. Greit at man begynner å bli desperate her, men dette er vel mer paranoia...? Frode Johnsen derimot passer vel atskillig bedre til beskrivelsen. Helt enig i at han er en spiller som kan få en til å rive seg i håret, men han har jo også utvilsomt kvaliteter som ikke mange andre spisser i eliteserien har. Og helt klart kvaliteter vi ikke har, som hodestyrke i angrepet. Når scoret vi på innlegg fra kant, corner sist? Kommer F. Johnsen så er det helt klart en forsterkning av laget. Når han er i form er han bra med ballen også. Så fryktelig gammel er han vel heller ikke. Frode Johnsen er vel over 30. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Enig med Trond. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Skal han liksom ha vist noe nå i det siste som gjør at ledelsen plutselig mener at han burde tilbake til klubben? Rekedans på Island etter rekordtidlig seriemesterskap og seriens toppscorer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Off...all denne useriøse spekulasjonen apropos useriøs spekulasjon: Hva med han her? det hadde vært no! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Siden det er snakk om en skandinavisk spiller er det vel ikke Tryggvi siden han er fra island..... Det var snakk om en spiller som holder skandinavisk landslagsnivå, det betyr ikke at han nødvendigvis må være fra skandinavia. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Siden det er snakk om en skandinavisk spiller er det vel ikke Tryggvi siden han er fra island..... Det var snakk om en spiller som holder skandinavisk landslagsnivå, det betyr ikke at han nødvendigvis må være fra skandinavia. hvilket skandinavisk landslag skulle tryggvi kommet inn på...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Siden det er snakk om en skandinavisk spiller er det vel ikke Tryggvi siden han er fra island..... Det var snakk om en spiller som holder skandinavisk landslagsnivå, det betyr ikke at han nødvendigvis må være fra skandinavia. hvilket skandinavisk landslag skulle tryggvi kommet inn på...? Poenget mitt var at spilleren like gjerne kan komme fra USA, Egypt eller Japan for den del, så lenge han holder skandinavisk landslagsnivå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 tryggvi: nei takk. han er for gammel naa. bra spiller, klarer fortsatt aa score, men jeg synes vi burde satse paa noen yngre spillere. petur m: glem det. han er gammel, og han drar heller hjem til island enn til norge naar kontrakten hans renner ut. hm...hvis det stemmer med kontakt til spillere som er "skandinaviske" og har "eliteserie erfaring" osv.: arvidsson (hansa rostock) er paa vei hjem...og rade prica, hva er med han? eller henke larsson? hörte noen rykter at han skal til sverige etter vm. saa har vi bjarni gudjonsson som fikk forlate stoke og leter etter en ny klubb naa. han var paa prövespill i belgia (lokeren) men önsket for höy lönn. siste uke (?) var han pa prövespill i usa men han mislikte det hele. hvis han ikke finner en ny klubb snart drar han hjem til island for aa spille der. (kanskje sammen med thoddi ;-) jeg haaper fortsatt paa en ny islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 tryggvi: nei takk. han er for gammel naa. bra spiller, klarer fortsatt aa score, men jeg synes vi burde satse paa noen yngre spillere.petur m: glem det. han er gammel, og han drar heller hjem til island enn til norge naar kontrakten hans renner ut. hm...hvis det stemmer med kontakt til spillere som er "skandinaviske" og har "eliteserie erfaring" osv.: arvidsson (hansa rostock) er paa vei hjem...og rade prica, hva er med han? eller henke larsson? hörte noen rykter at han skal til sverige etter vm. saa har vi bjarni gudjonsson som fikk forlate stoke og leter etter en ny klubb naa. han var paa prövespill i belgia (lokeren) men önsket for höy lönn. siste uke (?) var han pa prövespill i usa men han mislikte det hele. hvis han ikke finner en ny klubb snart drar han hjem til island for aa spille der. (kanskje sammen med thoddi ;-) jeg haaper fortsatt paa en ny islending henke er klar for Helsingborg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 20. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 20. Februar 2006 (endret) Tryggvi...Var såvidt jeg husker og trente med Stabæk etter at han fikk fyken i sin svenske klubb, uten at det var aktuelt å signere han. Skal han liksom ha vist noe nå i det siste som gjør at ledelsen plutselig mener at han burde tilbake til klubben? Lite sannsynlig! vel.. må forsvare Tryggvi litt her Tryggvi valgte å ikke skrive på for Stabæk siden tilbudet fra den islandske klubben (FH?) hadde et bedre tilbud med tanke på Stoke osv. Så vi kunne fort fått en Tryggvi retur for et år siden.. og det var nok litt aktuelt for ledelsen å signe ham.. Men noen Tryggvi retur tviler jeg STERKT på.. Samme med Pétur.. Endret 20. Februar 2006 av pondus87 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 henke er klar for Helsingborg ohhh...ok. ogsaa bjarni er ute...ser ut som om han drar hjem og spiller enten for ia, fh, valur eller kr. hallo? tryggvi dro hjem fordi ingen klubb ville ha han. fordi han ödela for mye - ikke paa banen, men mennesklig sett. han kranglet med spillerne, trenerne, klubbledelsene, uansett hvilken klubb det var. stoke...han hadde aldri en sjanse der. bare fh var fornöyd i aa faa han. (som egentlig alle islandske klubber er fornöyde nar de faar tilbake tidligere utenlandsproffer ;-) hmm. hva er med marcus allbäck? husker at han spilte for hansa rostock i fjor (eller var det i forfjor?). vet at han forlot tyskland, men husker ikke hvor han spiller naa (danmark? sverige?). tja...egentlig ganske spennende denne spekulasjonen om nye spillere. og morsomt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå