Albert 921 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 Brattbakk er nok bare fjæra som ble til 5 høns. Tar ikke det veldig seriøst. Håper du har veldig rett... Når vi snakker om 5 høns og 8 kalkuner: http://www.dagbladet.no/sport/2006/02/21/458561.html Dette bekrefter bare en ting . at Dagbladet også leser Budstikka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 Brattbakk er nok bare fjæra som ble til 5 høns. Tar ikke det veldig seriøst. Håper du har veldig rett... Når vi snakker om 5 høns og 8 kalkuner: http://www.dagbladet.no/sport/2006/02/21/458561.html Dette bekrefter bare en ting . at Dagbladet også leser Budstikka. Eller at de tilfeldigvis fant den på NRK når de lette etter OL-sendingen. Ikke fortell meg at de faktisk driver med noe så fornuftig som å lese Stikka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 21. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 21. Februar 2006 (endret) HÆ?? Plukker vi rester fra Sogndal nå? Jeg lurer på om det ligger no i dette også... skal vi begynne å selge i tillegg nå, så blir jo alt perfekt. Endret 21. Februar 2006 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 HÆÆÆ??? Plukker vi rester fra Sogndal?? Hvem f..... er Newton Sterling??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 HÆ?? Plukker vi rester fra Sogndal nå? Jeg lurer på om det ligger no i dette også... skal vi begynne å selge i tillegg nå, så blir jo alt perfekt. Hepp, Mike tok skjea i egen hånd, knøt vennskapsbånd, takla så det luktet svidd og vips var Jamaikaneren på vei videre med skuldra ute av ledd! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 Hehe! Når var han her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 Idag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 21. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 21. Februar 2006 (endret) I angrepet derimot... Det er jo ikke utopisk å tenke seg at Nannskog blir skadet. Hvem skal vi sette inn da? Det er ikke mange i dagens stall som kan erstatte han på en tilfredsstillende måte. Poenget mitt er vel at det finnes backup på stopperplass Ser heller at vi skaffer en målfarlig sentral midtbanespiller (som jeg har sett du også har etterlyst) føre en stopper. Kanskje Alan kan bli denne spilleren? Min liste: spiss, spiss, kant, off sentralt midtbane, stopper T. Enig. Disse lagene vil etter alle solemerker være med i teten i Tippeligaen 2006: Rosenborg Lillestrøm Brann Hva har de til felles? Jo, de har mange som kan score mål... RBK: Karim Essediri Øyvind Storflor Michael Kleppe Jamtfall Yssouf Kone Daniel Braaten Michael Kleppe Jamtfall Steffen Iversen Frode Johnsen Thorstein Helstad (Harald Martin Brattbakk) Lillestrøm: Arild Sundgot Andreas Haddad Magnus Myklebust Michael Mifsud Olivier Occean Pål Strand Frode Kippe Robert Koren Brann: Bengt Sæternes Robbie Winters Charlie Miller Dylan Macallister Kristian Ystaas Petter Vaagan Moen Jeg har sikkert glemt noen (både spillere og klubber på listen over), men syns disse tre klubbene er lysende eksempler på noe vi IKKE har, og det er mange spillere som kan score. Endret 21. Februar 2006 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 I angrepet derimot... Det er jo ikke utopisk å tenke seg at Nannskog blir skadet. Hvem skal vi sette inn da? Det er ikke mange i dagens stall som kan erstatte han på en tilfredsstillende måte. Poenget mitt er vel at det finnes backup på stopperplass Ser heller at vi skaffer en målfarlig sentral midtbanespiller (som jeg har sett du også har etterlyst) føre en stopper. Kanskje Alan kan bli denne spilleren? Min liste: spiss, spiss, kant, off sentralt midtbane, stopper T. Enig. Disse lagene vil etter alle solemerker være med i teten i Tippeligaen 2006: Rosenborg Lillestrøm Brann Hva har de til felles? Jo, de har mange som kan score mål... RBK: Karim Essediri Øyvind Storflor Michael Kleppe Jamtfall Yssouf Kone Daniel Braaten Michael Kleppe Jamtfall Steffen Iversen Frode Johnsen Thorstein Helstad (Harald Martin Brattbakk) Lillestrøm: Arild Sundgot Andreas Haddad Magnus Myklebust Michael Mifsud Olivier Occean Pål Strand Frode Kippe Robert Koren Brann: Bengt Sæternes Robbie Winters Charlie Miller Dylan Macallister Kristian Ystaas Petter Vaagan Moen Jeg har sikkert glemt noen (både spillere og klubber på listen over), men syns disse tre klubbene er lysende eksempler på noe vi IKKE har, og det er mange spillere som kan score. Ystaas er vel ikke en målskorer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 I angrepet derimot... Det er jo ikke utopisk å tenke seg at Nannskog blir skadet. Hvem skal vi sette inn da? Det er ikke mange i dagens stall som kan erstatte han på en tilfredsstillende måte. Poenget mitt er vel at det finnes backup på stopperplass Ser heller at vi skaffer en målfarlig sentral midtbanespiller (som jeg har sett du også har etterlyst) føre en stopper. Kanskje Alan kan bli denne spilleren? Min liste: spiss, spiss, kant, off sentralt midtbane, stopper T. Enig. Disse lagene vil etter alle solemerker være med i teten i Tippeligaen 2006: Rosenborg Lillestrøm Brann Hva har de til felles? Jo, de har mange som kan score mål... RBK: Karim Essediri Øyvind Storflor Michael Kleppe Jamtfall Yssouf Kone Daniel Braaten Michael Kleppe Jamtfall Steffen Iversen Frode Johnsen Thorstein Helstad (Harald Martin Brattbakk) Lillestrøm: Arild Sundgot Andreas Haddad Magnus Myklebust Michael Mifsud Olivier Occean Pål Strand Frode Kippe Robert Koren Brann: Bengt Sæternes Robbie Winters Charlie Miller Dylan Macallister Kristian Ystaas Petter Vaagan Moen Jeg har sikkert glemt noen (både spillere og klubber på listen over), men syns disse tre klubbene er lysende eksempler på noe vi IKKE har, og det er mange spillere som kan score. Ystaas er vel ikke en målskorer Og det er vel ikke Dylan heller. Men min spådom er at Brann vil slite, så da stemmer det jo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin87 152 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 nettopp lest på dagbladet.no at vi skal være interesert i brattbakk. noen som kan bekrefte dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 nettopp lest på dagbladet.no at vi skal være interesert i brattbakk. noen som kan bekrefte dette? tror det er en rimelig overvurdert og forvrengt bilde av fakta. Så tviler på at det vil være aktuelt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 I angrepet derimot... Det er jo ikke utopisk å tenke seg at Nannskog blir skadet. Hvem skal vi sette inn da? Det er ikke mange i dagens stall som kan erstatte han på en tilfredsstillende måte. Poenget mitt er vel at det finnes backup på stopperplass Ser heller at vi skaffer en målfarlig sentral midtbanespiller (som jeg har sett du også har etterlyst) føre en stopper. Kanskje Alan kan bli denne spilleren? Min liste: spiss, spiss, kant, off sentralt midtbane, stopper T. Enig. Disse lagene vil etter alle solemerker være med i teten i Tippeligaen 2006: Rosenborg Lillestrøm Brann Hva har de til felles? Jo, de har mange som kan score mål... RBK: Karim Essediri Øyvind Storflor Michael Kleppe Jamtfall Yssouf Kone Daniel Braaten Michael Kleppe Jamtfall Steffen Iversen Frode Johnsen Thorstein Helstad (Harald Martin Brattbakk) Lillestrøm: Arild Sundgot Andreas Haddad Magnus Myklebust Michael Mifsud Olivier Occean Pål Strand Frode Kippe Robert Koren Brann: Bengt Sæternes Robbie Winters Charlie Miller Dylan Macallister Kristian Ystaas Petter Vaagan Moen Jeg har sikkert glemt noen (både spillere og klubber på listen over), men syns disse tre klubbene er lysende eksempler på noe vi IKKE har, og det er mange spillere som kan score. Ystaas er vel ikke en målskorer Og det er vel ikke Dylan heller. Men min spådom er at Brann vil slite, så da stemmer det jo Hepp, Men Dylan kunne kanskje vært noe for oss... Eller???? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 Bob - bob...??? Dylan og Marley. På en dag? Om ikke klassespillere så iallefall klassemusikere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 Bob - bob...??? Dylan og Marley. På en dag? Om ikke klassespillere så iallefall klassemusikere. Mener Geldof er free transfer også....? Noen som kan bekrefte\avkrefte dette?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 Bob - bob...??? Dylan og Marley. På en dag? Om ikke klassespillere så iallefall klassemusikere. Mener Geldof er free transfer også....? Noen som kan bekrefte\avkrefte dette?? Du stokker - det er byggmester Bob. Han er aktuell for Sandefjord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 Bob - bob...??? Dylan og Marley. På en dag? Om ikke klassespillere så iallefall klassemusikere. Mener Geldof er free transfer også....? Noen som kan bekrefte\avkrefte dette?? Du stokker - det er byggmester Bob. Han er aktuell for Sandefjord. Han skal visst være en jævel på å stå i mur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 Macallister er vel på vei til Moss. Han har vel ikke vært god siden han scoret to mål mot Molde for et par år siden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 Noen som veit no om han her? @ringo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 Noen som veit no om han her? @ringo? Hepp, Nix... Følger lite med på dansk fotball igrunn. Mer opptatt av østeuropeiske ligaer for tiden.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 21. Februar 2006 Del Skrevet 21. Februar 2006 Alt dette østeuropa-pratet begynner å lukte håndfast... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Alt dette østeuropa-pratet begynner å lukte håndfast... Hmmmm, kanskje en polsk bærplukker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle52448.ece Dette ser ut som en som kaster bort tiden vår... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Det er litt bekymringsfult at vi fortsatt driver med flere ukjente spillere som ikke får kontrakt andre steder, jeg må si jeg hadde håpet at vi skulle kommet en del lengre i prosessen enn dette.. Nå må det da skje noe snart!!!!???? Ble litt beroliget av Ingo i forrige uke men kjenner angsten kommer krypende nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Det er litt bekymringsfult at vi fortsatt driver med flere ukjente spillere som ikke får kontrakt andre steder, jeg må si jeg hadde håpet at vi skulle kommet en del lengre i prosessen enn dette.. Nå må det da skje noe snart!!!!???? Ble litt beroliget av Ingo i forrige uke men kjenner angsten kommer krypende nå... Har vel Ingo noen gang sagt noe, som ikke har gått i oppfyllelse. He he. Slapp av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 "vi rykker aldri ned" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Det er litt bekymringsfult at vi fortsatt driver med flere ukjente spillere som ikke får kontrakt andre steder, jeg må si jeg hadde håpet at vi skulle kommet en del lengre i prosessen enn dette.. Nå må det da skje noe snart!!!!???? Ble litt beroliget av Ingo i forrige uke men kjenner angsten kommer krypende nå... Nå har det jo blitt sagt at det skal være med spillere til La Manga, og det er et par, tre arbeidsdager igjen til avreise. Det er vel bare å forholde seg rolig frem til da, og om det ikke er med noen nye spillere ned dit (noe jeg tviler på), så er det grunn til bekymring. Keep the faith! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Muffen 0 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Hvis ikke han rastafari karen er god nok for Sogndal så er han akuratt passe god for dere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Hvis ikke han rastafari karen er god nok for Sogndal så er han akuratt passe god for dere Du har en skarp tunge muffen, men en skarp kniv er du nok ikke.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Det siste laget trenger nå er ukjente og aviste Jamaicamenn som på eget initiativ melder seg tll prøvespill!! Daniel m.fl. har gjentatte ganger etterlyst KVALITETSSPILLERE og jeg frykter impulshandlinger ala reaggaman kan påvirke troppen negativt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå