Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 sitter gjerne på benken jeg også, kan vi hoppe med gutta "hopp på benken!" men nå må det snart skje noe, går ut over eksamenslesningen å leve i usikkerhet om når det kommer nye spillere! Da tropper vi opp på klubbhuset i morgen og melder oss til tjeneste. "Hei Tom! Her er vi! Dine to nye benkeslitere!" Den er god! Mon tro hvor mye de ler av oss da... Må sikkert gjennom et hardt treningsprogram sammen med trenerapparatet. Siste eksamen er sikkert maratonbenkesitting på Onkel Blaa...håper jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 men Albert, for øyeblikket ligger det vel an til at din datter stopper trenden, eller har Armando bare tatt veldig mye sol i det siste??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Hvilke ferdigheter har så Brattbakk? Han var relativt rask før i tiden, men tempoet har tydelig dalt de siste årene. En habil avslutter er han sikkert fremdeles og posisjoneringsevnen innenfor sekstenmeteren er bra. Men han eier ikke et fnugg av spilleforståelse, teknikken er dårlig, han er ingen lagspiller, han har ikke spesilet god fysikk, han er ingen hodespiller...og sånn kan man fortsette i lang tid. Brattbakk er ikke og har aldri vært noen god spiller. Han har alltid vært direkte dårlig, men har lyktes i å utnytte sin eneste ferdighet i et totalt overlegent Rosenborglag. Samme beskrivelse er ganske gjennomgående for samtlige spillere som har scoret mye i norsk fotball. Belsvik, Brattbak, Rushfeldt, Kassa, det samme kan også sies om f.eks. Sheringham i England. Spillere som er relativt gamle, men som fortsatt leverer masse mål der de spiller. Jeg syntes ikke vi skal bli så veødig kresne på hvordan målene kommer så lenge de kommer. Greit nok at Daniel bare scorerer vakre mål, men han er vel unntaket som bekrefter regelen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Ærlig talt, alle mål Stabæk scorer er vakre (selvmål eneste unntak). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 men Albert, for øyeblikket ligger det vel an til at din datter stopper trenden, eller har Armando bare tatt veldig mye sol i det siste??? Den der svarer jeg ikke på, for da kommer Mortimer og tar meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 men Albert, for øyeblikket ligger det vel an til at din datter stopper trenden, eller har Armando bare tatt veldig mye sol i det siste??? Den der svarer jeg ikke på, for da kommer Mortimer og tar meg. redd for en fyr som ikke drikker øl??? Eller fordi han skriver skarpt som et barberblad? Mortimer, make your move! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 men Albert, for øyeblikket ligger det vel an til at din datter stopper trenden, eller har Armando bare tatt veldig mye sol i det siste??? Den der svarer jeg ikke på, for da kommer Mortimer og tar meg. redd for en fyr som ikke drikker øl??? Eller fordi han skriver skarpt som et barberblad? Mortimer, make your move! OK. Jeg vil sagt at jeg gidder ikke å tirre en fyr som blir surmaga unødvendig. Men det er sikkert bare dumt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 men Albert, for øyeblikket ligger det vel an til at din datter stopper trenden, eller har Armando bare tatt veldig mye sol i det siste??? Den der svarer jeg ikke på, for da kommer Mortimer og tar meg. redd for en fyr som ikke drikker øl??? Eller fordi han skriver skarpt som et barberblad? Mortimer, make your move! OK. Jeg vil sagt at jeg gidder ikke å tirre en fyr som blir surmaga unødvendig. Men det er sikkert bare dumt. han kommer nok med sine kommentarer uansett, kjenner jeg mortimer rett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 22. Februar 2006 (endret) Gi meg HMB! Ja takk, gjerne! Han vil forsterke laget for lite penge, heve nivået på trening og vise gutta (alle unntatt nanne) at det er lov å skyte fra lengre enn 2 meter! Men han må komme i tillegg til en stor, sterk spiss og ikke på bekostning av. Fint at det sålangt kun er 1.div klubber som har meldt interesse for mannen. Ville tro at det frister mer med RBK-dødar Stabæk enn Godset og Glimt i første... Frem med penn og papir. Husk. Mannen kan også spille kant. Tenk bredde folkens, BREDDE... Pr. idag er stallen tynnere enn hårmanken til øystein hedstrøm... Endret 22. Februar 2006 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Ærlig talt, alle mål Stabæk scorer er vakre (selvmål eneste unntak). Nå ja - selvmål kan vakre de også. 1 - 1 på Stamford Bridge ett kvarter før slutt. Etter to vakre selvmål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Hvis Stabæk henter inn meg, Albert og Caz som gratis benkvarmere, har vi rå til Ronaldinho da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Fy Faen!!!! Så dere Barcelona slo chelsea, nydelig, hater chelsea, Jeg håber ikke Hauge suger så hardt i Eliteserien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Skal dette være som på Julaften? MÅÅÅ vi åpne alle pakkene samtidig? Kan vi ikke få én ny spiller nå - VÆRSÅSNILL! Så lover jeg å ikke mase mere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Ærlig talt, alle mål Stabæk scorer er vakre (selvmål eneste unntak). Nå ja - selvmål kan vakre de også. 1 - 1 på Stamford Bridge ett kvarter før slutt. Etter to vakre selvmål. Villareal hadde nå det vakreste syns nå jeg...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) men Albert, for øyeblikket ligger det vel an til at din datter stopper trenden, eller har Armando bare tatt veldig mye sol i det siste??? Den der svarer jeg ikke på, for da kommer Mortimer og tar meg. redd for en fyr som ikke drikker øl??? Eller fordi han skriver skarpt som et barberblad? Mortimer, make your move! FEIL. Drikker øl som bare det. men Albert, for øyeblikket ligger det vel an til at din datter stopper trenden, eller har Armando bare tatt veldig mye sol i det siste??? Den der svarer jeg ikke på, for da kommer Mortimer og tar meg. redd for en fyr som ikke drikker øl??? Eller fordi han skriver skarpt som et barberblad? Mortimer, make your move! OK. Jeg vil sagt at jeg gidder ikke å tirre en fyr som blir surmaga unødvendig. Men det er sikkert bare dumt. han kommer nok med sine kommentarer uansett, kjenner jeg mortimer rett... Skal ikke ta deg Albert.. Du trenger ikke være redd.... Jeg skriver skarpt som et barberblad?? Kanskje jeg skal begynne med det.. I har både humor og sjølironi var det en som sa engang. Trodde alt dette var humor jeg, men hvis du føler at du ikke kan skrive hva du vil her albert så kan jeg sikkert ta meg ett par måneders pause igjen. Men når vi først er inne på det så kan vi jo kanskje kjøre igang en poll på hvor lang tid det tar før Albert blir bestefar? Det er jo nesten like interessant som å lese om familieforholdet de 3 i mellom, jeg er sikker på at hvis han sønnen din i bodø registrerer seg så får dere ett eget familieforum. Endret 23. Februar 2006 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 men Albert, for øyeblikket ligger det vel an til at din datter stopper trenden, eller har Armando bare tatt veldig mye sol i det siste??? Den der svarer jeg ikke på, for da kommer Mortimer og tar meg. redd for en fyr som ikke drikker øl??? Eller fordi han skriver skarpt som et barberblad? Mortimer, make your move! FEIL. Drikker øl som bare det. men Albert, for øyeblikket ligger det vel an til at din datter stopper trenden, eller har Armando bare tatt veldig mye sol i det siste??? Den der svarer jeg ikke på, for da kommer Mortimer og tar meg. redd for en fyr som ikke drikker øl??? Eller fordi han skriver skarpt som et barberblad? Mortimer, make your move! OK. Jeg vil sagt at jeg gidder ikke å tirre en fyr som blir surmaga unødvendig. Men det er sikkert bare dumt. han kommer nok med sine kommentarer uansett, kjenner jeg mortimer rett... Skal ikke ta deg Albert.. Du trenger ikke være redd.... Jeg skriver skarpt som et barberblad?? Kanskje jeg skal begynne med det.. I har både humor og sjølironi var det en som sa engang. Trodde alt dette var humor jeg, men hvis du føler at du ikke kan skrive hva du vil her albert så kan jeg sikkert ta meg ett par måneders pause igjen. Men når vi først er inne på det så kan vi jo kanskje kjøre igang en poll på hvor lang tid det tar før Albert blir bestefar? Det er jo nesten like interessant som å lese om familieforholdet de 3 i mellom, jeg er sikker på at hvis han sønnen din i bodø registrerer seg så får dere ett eget familieforum. Neida - jeg er ikke redd deg Mortimer. Du er en av dem som bringer farge (og innhold!) til forumet. Jeg skal nok engang ikke kommentere familiegreier. Bare en ting på Albert jr. Han utgjorde alene 20% av betalende Stabæk-tilhengere på fredagens kamp. Og en av de som hadde på seg drakt på tribunen. Han måtte tåle skikkelig mobbing på arbeidsplassen på mandag. Så han burde være mer enn velkommen på Forumet - uten å snakke om familiesaker (vi har faktisk MSN...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 men Albert, for øyeblikket ligger det vel an til at din datter stopper trenden, eller har Armando bare tatt veldig mye sol i det siste??? Den der svarer jeg ikke på, for da kommer Mortimer og tar meg. redd for en fyr som ikke drikker øl??? Eller fordi han skriver skarpt som et barberblad? Mortimer, make your move! FEIL. Drikker øl som bare det. men Albert, for øyeblikket ligger det vel an til at din datter stopper trenden, eller har Armando bare tatt veldig mye sol i det siste??? Den der svarer jeg ikke på, for da kommer Mortimer og tar meg. redd for en fyr som ikke drikker øl??? Eller fordi han skriver skarpt som et barberblad? Mortimer, make your move! OK. Jeg vil sagt at jeg gidder ikke å tirre en fyr som blir surmaga unødvendig. Men det er sikkert bare dumt. han kommer nok med sine kommentarer uansett, kjenner jeg mortimer rett... Skal ikke ta deg Albert.. Du trenger ikke være redd.... Jeg skriver skarpt som et barberblad?? Kanskje jeg skal begynne med det.. I har både humor og sjølironi var det en som sa engang. Trodde alt dette var humor jeg, men hvis du føler at du ikke kan skrive hva du vil her albert så kan jeg sikkert ta meg ett par måneders pause igjen. Men når vi først er inne på det så kan vi jo kanskje kjøre igang en poll på hvor lang tid det tar før Albert blir bestefar? Det er jo nesten like interessant som å lese om familieforholdet de 3 i mellom, jeg er sikker på at hvis han sønnen din i bodø registrerer seg så får dere ett eget familieforum. Neida - jeg er ikke redd deg Mortimer. Du er en av dem som bringer farge (og innhold!) til forumet. Jeg skal nok engang ikke kommentere familiegreier. Bare en ting på Albert jr. Han utgjorde alene 20% av betalende Stabæk-tilhengere på fredagens kamp. Og en av de som hadde på seg drakt på tribunen. Han måtte tåle skikkelig mobbing på arbeidsplassen på mandag. Så han burde være mer enn velkommen på Forumet - uten å snakke om familiesaker (vi har faktisk MSN...) Selvfølgelig er han velkommen. (hvorfor er han ikke medlem allerede) Og skulle han ha noe vettugt i familiediskusjonen deres så er han vel en del av familien og kan komme med sine meninger. Skulle egentlig ønske min familie var like IKT og Stabæk supportere så egentlig er alt sammen sjalusi. Men nå skal jeg hjem fra lillehammer og har ikke tid til å skrive mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Dere har ikke vurdert å utveksle telefonnummer og kanskje ta dette et annet sted? Denne tråden er den det er mest spennende å følge med på for tiden, men det skyldes ikke pludringen deres. Endret 23. Februar 2006 av mbh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Er det ikke i morgen laget drar til La Manga? - I så fall er vel dette dagen hvor ting bør skje om målet var å ha med nye spillere....!!?? -Jeg er spent Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Er det ikke i morgen laget drar til La Manga?- I så fall er vel dette dagen hvor ting bør skje om målet var å ha med nye spillere....!!?? -Jeg er spent Eller natte. - Jeg er mer spent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Er det ikke i morgen laget drar til La Manga? - I så fall er vel dette dagen hvor ting bør skje om målet var å ha med nye spillere....!!?? -Jeg er spent Eller natte. - Jeg er mer spent. Du har jo tidligere hintet voldsomt frempå at du vet noe og at noe kommer til å skje så det bør du være:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Espen Nystuen? Noen som har noe mer info om talentet? NY SPILLER KLAR FOR STABÆK? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Espen Nystuen? Noen som har noe mer info om talentet?NY SPILLER KLAR FOR STABÆK? Herre jesus. Dette kan umulig være en av spillerne Ingo omtalte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Hodesterk indreløper vissnok. http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=71 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Espen Nystuen? Noen som har noe mer info om talentet? NY SPILLER KLAR FOR STABÆK? Herre jesus. Dette kan umulig være en av spillerne Ingo omtalte. Dette rimer ikke med innspillet til Ingo. Aner ikke hvem dette er men håper han kan bidra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Espen Nystuen? Noen som har noe mer info om talentet? NY SPILLER KLAR FOR STABÆK? Herre jesus. Dette kan umulig være en av spillerne Ingo omtalte. Dette rimer ikke med innspillet til Ingo. Aner ikke hvem dette er men håper han kan bidra Selvsagt skal vi ønske ESPEN velkommen! Kan være en solid backup i midtbaneleddet han og kan sikkert heve seg i TL (har jo en riktig alder). M E N : dette er jo laaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna de greiene INGO skrev om. Hva sier du Ingo?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Orake1et 0 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Imponerende... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Dette er også laaangt unna nivået på spekulasjonene her inne - alla Henke etc... Skal ikke prate negativt om Espen Nystuen jeg altså - men det moderer kanskje forventningene våre litt...? Glomdølen bekrefter Endret 23. Februar 2006 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Velkommen til Espen. Dette er et kjøp for fremtiden om jeg ikke tar feil. Regner med at det kommer flere signinger etterhvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Får håpe på en ketchupeffekt nå da..... hmm.... apropos ketchup.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå