Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Er dette en spiller klubben har fulgt over lengre tid eller er det noe man begynte å jobbe med et skaden til Henning, mon tro? Det sier vel seg selv at dette ikke er en av spillerne Ingo omtalte. Ser ikke ut til å stemme med verken posisjon eller andre karakteristikker. Espen Nystuen er nok heller en forsterkning av bredden i stallen. Så blir det spennende å se hvor god han er. Kan ikke påstå at jeg vet noe som helst om han. Kanskje dette fører til at Strømsgodset prøver seg på Tommy på ny, med et noe forbedret bud..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Nå så jeg akkurat for meg et morsomt(tagisk) scenario..; vi klarer aldri å finne noen sterk spiss før seriestart og ender opp med å bytte Tommy med Finstad. Endret 23. Februar 2006 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 I og med at terskelen for spillerkjøp har vært rimelig høy, i motsetning til en del andre klubber, ...host...sfjord..host, er jeg rimelig trygg på at Nystuen innehar en del kvaliteter man er ute etter.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Velkommen Espen!! Spennende med en ny spiller i allefall, håper på flere:=) Må innrømme at jeg ikke kjenner til Nystuen, noen som har noe info å komme med?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Kanskje han også kan spille midtstopper? Kriger med luftstyrke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Velkommen Espen! Håper Stabæk retter alt til rette for at du skal utvikle deg i en positiv retning. Skal innrømme at jeg vet ikke så veldig mye om Senor Nystuen, men jeg liker det jeg hører! Når Ingo fortalte om Stabæks spillerkjøp nå nylig, ble jeg fryktelig spent og glad. Er ganske sikker på at Nystuen er hentet for å ha en viss bredde i stallen, Samtidig så ser jeg at dette kan bety kroken på døren for Steners. Leit det, men det er for alles beste at han spiller fast. Tror ikke det skjer i Stabæk. Huff Gleder meg til forrsetelsen. Er sikker på at Stabæk vil bli et lag som vil bli vanskelig å slå i 2006 seongen. Endret 23. Februar 2006 av Hushovd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Velkommen Espen! Håper Stabæk retter alt til rette for at du skal utvikle deg i en positiv retning. Skal innrømme at jeg vet ikke så veldig mye om Senor Nystuen, men jeg liker det jeg hører! Når Ingo fortalte om Stabæks spillerkjøp nå nylig, ble jeg fryktelig spent og glad. Er ganske sikker på at Nystuen er hentet for å ha en viss bredde i stallen, Samtidig så ser jeg at dette kan bety kroken på døren for Steners. Leit det, men det er for alles beste at han spiller fast. Tror ikke det skjer i Stabæk. Huff En spiller som ikke er nevnt når vi supportere diskuterer nye spillere, er den gode spissen "S-E-N-S-U-R". Han er en klasse spiss. En anonym kilde jeg snakket med nå nylig, sier at Stabæk er intressert i "S-E-N-S-U-R". Min kilde pleier å være å stole på. Hvis dette stemmer, så er det bra. Den eneste ulempen er at "S-E-N-S-U-R" er ganske lik Nannskog i spillerstilen. Begge er gode avsluttere og hurtige. Gleder meg til forrsetelsen. Er sikker på at Stabæk vil bli et lag som vil bli vanskelig å slå i 2006 seongen. Hyyyysj! Endret 23. Februar 2006 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) sorry Endret 23. Februar 2006 av Hushovd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Hmm.... Jeg venter fortsatt på forsterkningene! Dette virker som nok et kjøp for fremtiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 --> (d*u*b @ 23. Feb 2006, 20:11) 63648[/snapback] Hmm.... Jeg venter fortsatt på forsterkningene! Dette virker som nok et kjøp for fremtiden. Han er jo 24år gammel, tror heller det er for fylle opp stallen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2006 (endret) Hyyyysj! Er ikke dette sånne uttalelser som stanser overganger? synes ikke vi skal legge ut sånne ting i fare for å sabotere en eventuell overgang Endret 23. Februar 2006 av Martin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Får si velkommen til Espen Nystuen. Måtte du slå til skikkelig og gjøre alle våre rop om større signeringer til skamme! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 OK. Og dette betyr? Det er mulig at denne signingen var for å utvide stallen (og da kan man ikke selge unna spillere samtidig), det er mulig som en forsterkning i Hennings skadefravær, men jeg synes at våre mest opplagt svakheter ligger lengre bak (treigt forsvar). Uansett, vi selger IKKE Tommy Stenersen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Hvor var vi? Tørum burde jo tipse oss først? Regner med at vi ikke var interessert, og at en slik overgang kan gjøre det mer klart for PFO, om han noensinne var aktuell... http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle568468.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Hva med å hente inn en av stopperene til Ifk begge er unge og relativt gode med ballen, ellers kan vi jo prøve oss på Per Nilsson men han er vel ganske dyr? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 Hurra for Tom S!!! Ifølge noen på vg-debatt har vi betalt 1,5 mill for en spiller som var bosman for ett par måneder siden. Stemmer det så begynner jeg å lure litt på hvor god kontroll de har på overgangsmarkedet og om det var en panikkhandling fordi andre overganger strandet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 Hurra for Mortimer som sluker alt... Tom S fortalte meg at vi brukte 7 mill på han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 sånn jeg har forstått det tegnet espen ny kontrakt for at KIL skulle få penger for han, lojale spillere er alltid et pluss. Og jeg tviler veldig sterkt på at vi har betalt 1,5 mill for han nå. Sannsynligvis dreier det seg om under 1 mill nå, og resten når han har spilt et visst antall kamper. Hvis han ikke slår igjennom har vi ikke betalt alt for mye, og hvis han slår igjennom har vi fått en god spiller for ikke en alt for høy pris. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 -Vi kommer sikkert til å få noen spillere på prøve der nede, vi sonderer terrenget litt nå, sier Tom Schelvan I følge Ingo sitt innlegg var vi nærme kontrakt med en del spillere, nå er det snakk om prøvespill igjen........... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 -Vi kommer sikkert til å få noen spillere på prøve der nede, vi sonderer terrenget litt nå, sier Tom Schelvan I følge Ingo sitt innlegg var vi nærme kontrakt med en del spillere, nå er det snakk om prøvespill igjen........... Klassespillere trenger ikke å prøvespille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 -Vi kommer sikkert til å få noen spillere på prøve der nede, vi sonderer terrenget litt nå, sier Tom Schelvan I følge Ingo sitt innlegg var vi nærme kontrakt med en del spillere, nå er det snakk om prøvespill igjen........... Klassespillere trenger ikke å prøvespille. Kanskje det er klassespilleren som er skeptisk og vil se an laget før han signerer... Hurra for Mortimer som sluker alt... Tom S fortalte meg at vi brukte 7 mill på han! Ikke glem at en del av avtalen er at Kongsvinger også skal ha 50% av inntektene fra kiosken i kikkertsvingen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 Åhhh, så spent!! Kanskje vi kan gjøre om "Så stolt" sangen til "Så spent", hadde passet bra nå:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 24. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 24. Februar 2006 (endret) Når det gjelder de mer etablerte toppspillerne – klassespillerne – har vi nå gjort et klart valg på hvilken spiss vi går for. Han er fortsatt duellsterk, hodesterk, med internasjonal erfaring og spill ute i Europa. Slike spillere er det alltid kamp om, de kan alltid vurdere andre tilbud, andre klubber og andre land, men vi har bestemt oss for at han skal hit og da havner han her. Blant gode kantspillere har vi også et førstevalg og jobber for fullt med ham og hans klubb. En tredje spiller av internasjonalt format som kan bekle både kant, back- og midtstoppertollen har fått et konkret tilbud av oss og tenker på det. http://www.stabak.no/content/view/1598/159/ Endret 24. Februar 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 Ikke glem at en del av avtalen er at Kongsvinger også skal ha 50% av inntektene fra kiosken i kikkertsvingen... Husk at det er bare inntektene av "pølse i vaffel" salget. Dvs at de kun kan få en pen slump fra hjemmematchen mot Fredrikstad og evt cupmatch mot Moss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 Ikke glem at en del av avtalen er at Kongsvinger også skal ha 50% av inntektene fra kiosken i kikkertsvingen... Husk at det er bare inntektene av "pølse i vaffel" salget. Dvs at de kun kan få en pen slump fra hjemmematchen mot Fredrikstad og evt cupmatch mot Moss samtidig som vi har 80% av alle pølser i vafler som selges med syltetøy på Melløs Stadion etter at de kjøpte Michelsen fra oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 Jaja.. Da har ihvertfall jeg fått nok info til å sove godt en uke til... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 Når det gjelder de mer etablerte toppspillerne – klassespillerne – har vi nå gjort et klart valg på hvilken spiss vi går for. Han er fortsatt duellsterk, hodesterk, med internasjonal erfaring og spill ute i Europa. Slike spillere er det alltid kamp om, de kan alltid vurdere andre tilbud, andre klubber og andre land, men vi har bestemt oss for at han skal hit og da havner han her. Blant gode kantspillere har vi også et førstevalg og jobber for fullt med ham og hans klubb. En tredje spiller av internasjonalt format som kan bekle både kant, back- og midtstoppertollen har fått et konkret tilbud av oss og tenker på det. http://www.stabak.no/content/view/1598/159/ Jeg må si jeg er spent på hvilken spiss Ingo prater om..! "vi har bestemt oss for at han skal hit og da havner han her." Deilig innstilling! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 Ikke glem at en del av avtalen er at Kongsvinger også skal ha 50% av inntektene fra kiosken i kikkertsvingen... Husk at det er bare inntektene av "pølse i vaffel" salget. Dvs at de kun kan få en pen slump fra hjemmematchen mot Fredrikstad og evt cupmatch mot Moss Pølse i vaffel er jo ikke det værste som har kommet fra Moss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 Nok en gang mange fagre ord fra Ingo, la oss håpe at det skjer noe denne gangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 "Når det gjelder de mer etablerte toppspillerne – klassespillerne – har vi nå gjort et klart valg på hvilken spiss vi går for. Han er fortsatt duellsterk, hodesterk, med internasjonal erfaring og spill ute i Europa. Slike spillere er det alltid kamp om, de kan alltid vurdere andre tilbud, andre klubber og andre land, men vi har bestemt oss for at han skal hit og da havner han her." Rune Lange kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå