amdada 0 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 begynte å tenke litt når jeg så en viss kjent spiller på gardemoen i går kveld hvem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 26. Februar 2006 (endret) begynte å tenke litt når jeg så en viss kjent spiller på gardemoen i går kveld hvem? ved å si det i et åpent forum kan jo ødelegge en eventuel overgang. Men han er kantspiller Endret 26. Februar 2006 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 Var han på vei til La Manga i Stabækdrakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 Hvis han var på vei til Nadderud bomma han hvertfall ganske bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 Var han på vei til La Manga i Stabækdrakt? neh, er neppe snakk om prøvespill eller noe hvis det skulle være en aktuell spiller, ettersom han er etablert TL spiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 Regner med at Tom er på La Manga sammen med gutta for tida? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 begynte å tenke litt når jeg så en viss kjent spiller på gardemoen i går kveld hvem? ved å si det i et åpent forum kan jo ødelegge en eventuel overgang. Men han er kantspiller Mener du virkelig at du tror du kan ødelegge en eventuell overgang hvis du skriver navnet på den tippeligaspilleren du så på gardermoen? Hvis han går under kategorien landslagsaktuell så var du muligens så heldig at du så en av de nyinnhentede til landslagskampen mot Senegal.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 begynte å tenke litt når jeg så en viss kjent spiller på gardemoen i går kveld hvem? ved å si det i et åpent forum kan jo ødelegge en eventuel overgang. Men han er kantspiller Mener du virkelig at du tror du kan ødelegge en eventuell overgang hvis du skriver navnet på den tippeligaspilleren du så på gardermoen? Hvis han går under kategorien landslagsaktuell så var du muligens så heldig at du så en av de nyinnhentede til landslagskampen mot Senegal.. Høh, ble vel skrevet her i januar måned at en overgang med Tobias Hysen ble spolert nettopp pågrunn av det hvis jeg forsto det som ble skrevet da Og nei, han er ikke en av dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 begynte å tenke litt når jeg så en viss kjent spiller på gardemoen i går kveld Jeghvet at en gammel Stabæk spiller var på gardemoen i går, var han du så det også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 Helgi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 begynte å tenke litt når jeg så en viss kjent spiller på gardemoen i går kveld Jeghvet at en gammel Stabæk spiller var på gardemoen i går, var han du så det også? nope, uansett, jeg tenkte bare halveis høyt at: spillerjakt+gardemoen+et stykke hjemmefra=eventuell kontakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 Hvis han du så ender hos stabæk, burde vi være fornøyde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 Jeg er bare imponert over at vi har nådd 200 sider jeg. Og 3 spillere. 100 til og vi har 1 til.... hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 Hvis han du så ender hos stabæk, burde vi være fornøyde? overlykkelig vil jeg si Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 Hvis han du så ender hos stabæk, burde vi være fornøyde? overlykkelig vil jeg si Og han dro sammen med Stabæk?? Eller kom han hjem fra en chartertur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 26. Februar 2006 Del Skrevet 26. Februar 2006 Hvis han du så ender hos stabæk, burde vi være fornøyde? overlykkelig vil jeg si jeg begynner å bli så mektig lei av slik hinting! :angry: Blir så vanvittig utålmodig og nysgjerrig. "Den som venter på no..." JA WHATEVER! alikevel: jeg skjønner at det må til. Du kanke sende navnet til meg via PM? Som en forsinket bursdagsgave!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 27. Februar 2006 Del Skrevet 27. Februar 2006 Ola Camara(?) skal visstnok trene med Stabæk i La Manga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. Februar 2006 Del Skrevet 27. Februar 2006 Hvem faen er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Februar 2006 Del Skrevet 27. Februar 2006 Fettern til Henri Camara på Wolves kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 27. Februar 2006 Del Skrevet 27. Februar 2006 Hvem faen er det? Etter det jeg hørte spiller han på juniorlaget. 16 eller 17 år gammel. Tar en uke i La Manga med Stabæk før han slutter seg til landslagstroppen (G16?) samme sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 27. Februar 2006 (endret) Ah! Local lad! Det høres bra ut! Endret 27. Februar 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 27. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 27. Februar 2006 (endret) Ola Camara(?) skal visstnok trene med Stabæk i La Manga. Ola W. Kamara spilte fra start da Norges G-17 landslag spilte 1-1 mot Tsjekkia i en turnering på La Manga i går. Sikkert en lovende fyr, men neppe den "tunge" signeringen vi alle higer etter.... Edit: Dessuten scora han 2 ganger for oss mot Konnerud. Bra mann. Endret 27. Februar 2006 av sigurdlk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 27. Februar 2006 (endret) vet ikke, men vi kan jo håpe at det er denne karen her. Ser spennende ut igrunn... Souleymane Camara søk på: www.transfermarkt.de men tipper deres tips er bedre Endret 27. Februar 2006 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 27. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 27. Februar 2006 (endret) Er det noen som vet om vi kan vente oss noen statusrapport fra La Manga i løpet av uken? Endret 27. Februar 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 27. Februar 2006 Del Skrevet 27. Februar 2006 Er det noen som vet om vi kan vente oss noen status rapporter fra La Manga i løpet av uken? Garantert, det kommer alltid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 27. Februar 2006 Del Skrevet 27. Februar 2006 Ah! Local lad!Det høres bra ut! Vålerenga ville også ha ham. Men han valgte Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 27. Februar 2006 Del Skrevet 27. Februar 2006 Ah! Local lad!Det høres bra ut! Vålerenga ville også ha ham. Men han valgte Stabæk. Virker som en fornuftig kar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 27. Februar 2006 Del Skrevet 27. Februar 2006 Ah! Local lad!Det høres bra ut! Vålerenga ville også ha ham. Men han valgte Stabæk. Virker som en fornuftig kar! Han er 89-årgang, så kanskje ikke aktuell for A-laget i år?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. Februar 2006 Del Skrevet 27. Februar 2006 De aller beste er gode nok allerede som 17-åringer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 27. Februar 2006 Del Skrevet 27. Februar 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 27. Feb 2006, 13:02) 64083[/snapback] De aller beste er gode nok allerede som 17-åringer... Han står som Frigg-spiller her (G-17 landslaguttak) fra så sent som 13. februar: http://www.fotball.no/t2.aspx?p=53179&cat=51835&x=1&a=158637 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå