Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er det kuleste navnet jeg har hørt :D Hvor fett må det se ut på drakta! Jeg får en sånn gramatisk renselsesprosess bare av å hviske Clearwater...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg surfet rundt omkring på websider på alle slags språk, så d er ikke 100 prosent sikkert d jeg sier men d virker som om han scoret 0 mål i lierse, fikk ikke spilt så mange kamper men dog... skjønner ikke hvordan jeg fant d, men vistnok i 2002, da må vel han ha vært rundt 20 år, uvisst hvor mye spilletid han hadde fått, hvertfall scoret ett mål i den brasilianske ligaen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sørfet faktisk litt rundt på nettet jeg og når denne nyheten kom. Jeg mener å huske at jeg leste et sted at han scoret 7mål på rundt 20kamper... Ikke offisielr. Men hvis det er riktig er det bra uttelling! Mål i mer en hver 3.kamp :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke akkurat noe med dette å gjøre, men hver gang det blir postet en nytt innlegg på denne tråden så får jeg beskjed om det på mail. er det noen som kan si hvordan jeg får tatt det bort? :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har man bladd seg igjennom hele blokken med gode spillere uten resultater sånn at man nå har funnet frem listen over spillere med artige navn? Kan innrømme at det hadde vært tøft om han var god, men synes det lukter litt desperasjon og panikk av dette her. Virker jo ikke veldig imponerende det som er å lese om han, utenom navnet. Synes det er på tide å bli ferdige med stallfyllet og fokusere 100% på å få inn de to-tre klassespillerne vi er lovet og ha. Jeg er ikke veldig imponert over de resultatene spillerjakten har gitt så langt, med tanke på at man har hatt et halvt år på seg. Vil ha på plass de to-tre gode fort som fy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det kan være vanskelig å få tak i klassespillere men da synes jeg det er rart at Ingo blåser forventningene vår eopp i skyene med å skrive det han sier! som jeg har sagt før syjes jeg kjøpene de har gjort nå er kloke kjøp men man blir selvfølgeli skuffet når man får høre man diskuteres rundt spillere som henke, allback, prica ol Er vabskelig for en klubb som stabæk å få slike spillere til klubben, men man kan alltis håpe. men er enig med deg Perfect 7 det lukter desperasjon. det virker også som Janne har funnet Trond for lett for tippeligaen iår!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det kan være vanskelig å få tak i klassespillere men da synes jeg det er rart at Ingo blåser forventningene vår eopp i skyene med å skrive det han sier! som jeg har sagt før syjes jeg kjøpene de har gjort nå er kloke kjøp men man blir selvfølgeli skuffet når man får høre man diskuteres rundt spillere som henke, allback, prica ol Er vabskelig for en klubb som stabæk å få slike spillere til klubben, men man kan alltis håpe. men er enig med deg Perfect 7 det lukter desperasjon. det virker også som Janne har funnet Trond for lett for tippeligaen iår!

Jeg tror ikke denne spilleren er en av de Ingo nevner. Dette er en spiller de vet noe om, og vil prøve. Jeg tror det skjer mye mer på spillerfronten rimelig snart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjer nok mye i kulissene som vi ikke vet om... Sjansen for at det andre som blir jobbet med, de store navnene, er nok relativt stor

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er åpenbart at dette ikke er en av de som Ingo har omtalt tidligere, men når han da allikevel skal hentes inn på prøvespill, på et så tynt grunnlag, kan det virke som om ting har gått litt i stå med disse omtalte klassespillerne. Hvorfor hente en totalt ukjent spiller med en lite imponerende CV på prøvespill hvis man allerede er godt igang med å signere noen man vet er gode nok til å gå rett inn på laget?

Begynte å bli litt skeptisk da Ingo kom med versjon to av nye spillere, der han nedjusterte ambisjonene litt. Skepsisen økte et lite hakk da man plutselig var tilbake ved utgangspunktet og valgte å hente inn en spiller som ikke ble vurdert god nok i høst. Når de ser på en spiller nærmest utelukkende pga navn og språk, blir jeg enda mere skeptisk.

Sitter med en ugrei følelse av at det ikke bare er på banen Stabæk trenger forsterkninger.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må vi jo huske at stabæk trenger en spiss til som scorer mål, andre enn barre nanne, og de sa jo at det skulle komme noen spillere på prøvespill på la manga, og sånn sett så holder de hva de lover.

De fant sikkert denne spilleren spennende fordi han kunne engelsk og var brasilliansk, for det virker som om det ikke er så mye mer å skryte av på CV en hans...

Men jeg tror han skal overbevise ganske stort for at han skal få kontrakt. vis han her skal være stalfyll, så ser jeg ingen vits i å ha han og strand samtidig, selv om jeg har en følelse at han er nok bedre en strand. det er vanskeligere å score mål i belgisk toppdivisjon enn det det er i norsk førstedivisjon, så clearwater ville nok ikke hatt store problemer med å matche tippeliganivået iforhold til strand( tror jeg). Jeg tror han skal overbevise STORT for å få kontrakt, mulige score et mål i treningskampen mot hamkam eller Dallas vis han slipper til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må vi jo huske at stabæk trenger en spiss til som scorer mål, andre enn barre nanne, og de sa jo at det skulle komme noen spillere på prøvespill på la manga, og sånn sett så holder de hva de lover.

De fant sikkert denne spilleren spennende fordi han kunne engelsk og var brasilliansk, for det virker som om det ikke er så mye mer å skryte av på CV en hans...

Men jeg tror han skal overbevise ganske stort for at han skal få kontrakt. vis han her skal være stalfyll, så ser jeg ingen vits i å ha han og strand samtidig, selv om jeg har en følelse at han er nok bedre en strand. det er vanskeligere å score mål i belgisk toppdivisjon enn det det er i norsk førstedivisjon, så clearwater ville nok ikke hatt store problemer med å matche tippeliganivået iforhold til strand( tror jeg). Jeg tror han skal overbevise STORT for å få kontrakt, mulige score et mål i treningskampen mot hamkam eller Dallas vis han slipper til.

Han slipper nok helt sikkert til, de vil nok teste ham i kamp for å se hva han duger til...

Noen som vet om han er Bosman eller noe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har man bladd seg igjennom hele blokken med gode spillere uten resultater sånn at man nå har funnet frem listen over spillere med artige navn? Kan innrømme at det hadde vært tøft om han var god, men synes det lukter litt desperasjon og panikk av dette her. Virker jo ikke veldig imponerende det som er å lese om han, utenom navnet. Synes det er på tide å bli ferdige med stallfyllet og fokusere 100% på å få inn de to-tre klassespillerne vi er lovet og ha. Jeg er ikke veldig imponert over de resultatene spillerjakten har gitt så langt, med tanke på at man har hatt et halvt år på seg. Vil ha på plass de to-tre gode fort som fy!

Hepp,

Nei man har nok ikke det, man har bladd tilbake til første side av blokken og sjekket om de navnene som stod der før vi fikk los på Arild Sundgot fremdeles er tilgjengelige og interesserte. Jeg mener det var helt nødvendig at Stabæk la om strategien i tilnærmingen mot spillermarkedet ellers hadde vi gått til sesongen 2006 med en veldig sårbar spillerstall. Det mest interessante er at denne omleggingen har gitt umiddelbare resultater i form av Nystuen og Strand. Når det gjelder denne siste brassen så har nok ikke han vært på lista tidligere, der er det noen som har kommet inn fra sidelinja og klasket en post-it lapp med navnet Creedence Clearwater på blokka vår. Når vi kanskje kan få tak på en brukbar angrepsspiller til som atpåtil kan gi oss synergier inn i spillergruppa så skulle det bare mangle om vi ikke var interesserte! Men som Ingo sier, han tar en plass i kvota for spillere uten EU pass så vi skal vurdere det nøye. I tilegg finnes det et navn til på lista. La oss kalle ham mr X. Mr. X har fulgt oss helt fra lista ble laget og han er i stadig nærmere dialog med. Så nei vi har ikke kommet til avsnittet for merkelige navn og andre kuriosa...

Men jeg skjønner jo at det kan se slik ut, og det har vært endel krumspring på ferden! Jeg er av den oppfatningen at man burde ha valgt den alternative strategien alt fra dag 1. Da hadde det hele virket mer planmessig.

Spørsmålet er hva man mener med "gode" spillere, for hvis det er store navn ala Rushfeldt eller Lange vi venter på så er jeg redd vi venter forgjeves! Spillerne som evt. kommer har større ferdigheter enn navn. Ihvertfall for publikummet og ekspertisen her hjemme. Men det er vel egentlig bare bra er det ikke?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om han er Bosman eller noe?

Jeg tipper at han er noe....

Da tipper jeg at han er Bosman

som den stakkars personen som skal trykke navn på supporter draktene håper jeg han ikke kommer!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatningen at man burde ha valgt den alternative strategien alt fra dag 1. Da hadde det hele virket mer planmessig.

Hæ? Du mener at man burde velge den nest beste løsningen først? Da hadde det vel ikke vært noen "alternativ" strategi?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatningen at man burde ha valgt den alternative strategien alt fra dag 1. Da hadde det hele virket mer planmessig.

Hæ? Du mener at man burde velge den nest beste løsningen først? Da hadde det vel ikke vært noen "alternativ" strategi?

Hepp,

Jeg mener vel at det ikke er den nest beste løsningen da og at det ville vært en prioritert strategi, hvis det hadde vært opp til meg... Hvilket det heldigvis for alle andre ikke er :)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er noe merkelig om plan A skulle være å hente inn noen av de bedre spillerne fra førstedivisjon og regne med at det er forsterkning nok for et Tippeligalag...

Det er helt greit å hente inn spillere som Aoudia, Nystuen og Strand, men for et eliteserielag som må ha forsterkninger vil det være skremmende underambisiøst om det skal være en prioritert strategi å gå for spillere som ikke er bedre enn førsteelleveren fra førstedivisjon.

Den beste måten å forbedre bredden i troppen på, er å signere spillere som går rett inn i førsteelleveren. I og med at det er umulig å hente utelukkende den typen spillere, må man supplere med et par mann med potensiale som kan blomstre. Men å ha det som første pri? Merkelig tanke.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men de sier jo at vi skal ha spillere som går rett inn i 1. 11ern, men det tar tydligvis lengre tid. men man trenger også spillere som øker bredden i stallen og de er lettere å hente så derfor kommer de først. ha fortsatt tro på at vi får en eller to spillere som FORSTERKER laget. men uansett når vi øker bredden på stallen blir det automatisk mer konkurrasne om plassen, og det vil heve laget i seg selv tror jeg. Og det kommer vi til å se på banen også. Alle merker konkurransen når det kommer nye spillere inn i tropprn. Ingen skal føle seg trygge på fast plass.

Jeg tror vi har gjort noen bra signinger selv om vi fortsatt venter på de "store" signeringene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men de sier jo at vi skal ha spillere som går rett inn i 1. 11ern, men det tar tydligvis lengre tid. men man trenger også spillere som øker bredden i stallen og de er lettere å hente så derfor kommer de først. ha fortsatt tro på at vi får en eller to spillere som FORSTERKER laget. men uansett når vi øker bredden på stallen blir det automatisk mer konkurrasne om plassen, og det vil heve laget i seg selv tror jeg. Og det kommer vi til å se på banen også. Alle merker konkurransen når det kommer nye spillere inn i tropprn. Ingen skal føle seg trygge på fast plass.

Jeg tror vi har gjort noen bra signinger selv om vi fortsatt venter på de "store" signeringene.

Godt sagt. Det er verdt å merke seg at få av de andre TL-lagene har så langt noen store signinger. Det er m.a.o. et vanskelig marked.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er noe merkelig om plan A skulle være å hente inn noen av de bedre spillerne fra førstedivisjon og regne med at det er forsterkning nok for et Tippeligalag...

Det er helt greit å hente inn spillere som Aoudia, Nystuen og Strand, men for et eliteserielag som må ha forsterkninger vil det være skremmende underambisiøst om det skal være en prioritert strategi å gå for spillere som ikke er bedre enn førsteelleveren fra førstedivisjon.

Den beste måten å forbedre bredden i troppen på, er å signere spillere som går rett inn i førsteelleveren. I og med at det er umulig å hente utelukkende den typen spillere, må man supplere med et par mann med potensiale som kan blomstre. Men å ha det som første pri? Merkelig tanke.

Skjønner hvor du vil hen, men du glemmer en liten ting; Stabæk har ikke en rik onkel som bare kan hente tre fire spillere på kort tid. Jeg tror allikevel at det kommer streke spillere i løpet av en uke.

Endret av overlord
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...