d*u*b 2 363 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 --><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 7. Mar 2006, 09:52) 65099[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Her må jeg som trossalt har bodd i spydeberg komme med litt info... Å skryte på seg ett nick ved navn Mysen hvis du mener Trømborg er litt drøyt, greit det er i samme kommune, men i Mysen er det vel butikker? Det eneste som finnes i Trømborg er ett sagbruk, og ett par hus. Ett av de har jeg vært på fest i. Fikk du servert kake der? Nå må vi snart slutte med der... Godt ikke Creedence kommer - Da hadde det blitt skikkelig rocka overskrifter med Creedence Clearwater og Rolling Stone... hehe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Nå må dere gi dere! Selvsagt skal reven feires med kake! Herregud, Klanen laget jo Hulsker-sang som gikk nettopp på albuebruken hans! Humor og selvironi er beste våpen mot mobbing. Hvem faen er det blant oss som bryr seg om VÅR AS har smakt litt beroligende kake på fest? Bare han presterer i kamp driter da jeg i hva han gjør på fritida si. Selvsagt kommer Reven til å få høre det landet rundt. Da er det like greit at vi klart viser at vi støtter ham i stedet for å stå og se sure ut og rope tilbake at "jammen han visste jo ikke at det var cannabis i kaken, jo" Jeg foreslår at han invitreres på kakefest på OB før seriestart. LET THEM EAT CAKE, ANDREAS! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Nå må dere gi dere! Selvsagt skal reven feires med kake! Herregud, Klanen laget jo Hulsker-sang som gikk nettopp på albuebruken hans! Humor og selvironi er beste våpen mot mobbing. Hvem faen er det blant oss som bryr seg om VÅR AS har smakt litt beroligende kake på fest? Bare han presterer i kamp driter da jeg i hva han gjør på fritida si. Selvsagt kommer Reven til å få høre det landet rundt. Da er det like greit at vi klart viser at vi støtter ham i stedet for å stå og se sure ut og rope tilbake at "jammen han visste jo ikke at det var cannabis i kaken, jo" Jeg foreslår at han invitreres på kakefest på OB før seriestart. LET THEM EAT CAKE, ANDREAS! jeg støtter det forslaget... hvorfor ikke invitere han på medlemsmøte OB før seriestart og servere kake når han kommer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 bra sagt! vet ikke hvorfor alle blir så hektiske bare fordi han spiste (uvitende) kake med cannabis...ingen snakker så høyt om spillere ute på byen som får i seg litt for mye alkohol (og det gjør sikkert noen av dem hver enkel helg...) og nå slutt med denne kakehistorien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Men hva er det egentlig som skjer med Creedence-saken? Er han helt uaktuell plutselig? Fra Stabak.no: 06/03-2006 kl 19:24 I breaking news syngende fra baksetet i en bil, meldte Stabak.no søndag at vi ventet en brasiliansk fotballspiller til La Manga med verdens kuleste fotballnavn. Creedence Clearwater er navnet og med sine 193 cm og 85kg, er han en stor tung spiss det skulle bli spennende å se på treningsfeltet med Jokke Persson & Co. Dessverre ser det ut til at vi har ropt ulv. Tidlig mandag morgen ble Creedence stoppet av spanske immigrasjonsmyndigheter da han landet i Madrid. I følge våre kilder hevdes det at hans agenter ikke har ordnet de rette papirene for innreise i Spania, og Tom Schelvan har gjennom flere faxer forsøkt å forklare de spanske myndigheter at han er her for å prøvespille for oss. Dessverre uten hell. Dermed ser det ut til at spilleren med det kule navnet og de muligens gyldne føtter, ikke får mulighet til å vise seg for Jönsson her på La Manga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Nå må dere gi dere! Selvsagt skal reven feires med kake! Herregud, Klanen laget jo Hulsker-sang som gikk nettopp på albuebruken hans! Humor og selvironi er beste våpen mot mobbing. Hvem faen er det blant oss som bryr seg om VÅR AS har smakt litt beroligende kake på fest? Bare han presterer i kamp driter da jeg i hva han gjør på fritida si. Selvsagt kommer Reven til å få høre det landet rundt. Da er det like greit at vi klart viser at vi støtter ham i stedet for å stå og se sure ut og rope tilbake at "jammen han visste jo ikke at det var cannabis i kaken, jo" Jeg foreslår at han invitreres på kakefest på OB før seriestart. LET THEM EAT CAKE, ANDREAS! Nå MÅ vi altså slutte... Ironi, Alz, Ironi. Dessuten måtte jeg få inn kommentaren om CCR og Rolling Stones før den førstenevnte er totalt historio. Om det er riktig at gutten spiller fotball i Belgia og ikke slipper inn i Spania må noe være rart. Eller er ikke Spania med i Schengen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Kan virke sånn, siden ene chelsea spilleren ikke kom inn siden han ikke hadde med passet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Spania er med i Schengenavtalen, men ikke Storbrittania Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Spania er med i Schengenavtalen, men ikke Storbrittania Ikke Brasil heller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Jeg meldte Spania inn i Shengen-samarbeidet for en uke siden for å unngå slike episoder. Mulig det er noen dagers behandlingstid. Jeg tror ikke søknaden skulle være mangelfull. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Kan virke sånn, siden ene chelsea spilleren ikke kom inn siden han ikke hadde med passet. Glen Johnson... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Spania er med i Schengenavtalen, men ikke Storbrittania Ikke Brasil heller Har du oppholdstillattelse i ett Schengenland, kan du automatisk oppholde deg i alle andre Schengenland. Selv om du er fra Brasil. Eller Storbritttania for den saks skyld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Ser at Petur er tilbake fra skade noe for oss? http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,788083,00.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Petur blir vel litt feil alder for oss med tanke på hvem vi har fra før. Vi får heller vente til neste år når LSK er på konkursens rand, ribbet for profiler og er desperate etter å selge oss Pål Steffen Andresen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Petur blir vel litt feil alder for oss med tanke på hvem vi har fra før. Vi får heller vente til neste år når LSK er på konkursens rand, ribbet for profiler og er desperate etter å selge oss Pål Steffen Andresen... hehehehehehehehehehe det var jo nesten søtt naivt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Jepp, akkurat som pippipenes gullambisjoner og forvirrede idé om at Koren er best i Tippeligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Spisser som er satt på "transferlisten" i Storbritannia: Deon Burton Rotherham (Eng) Leon Knight Brighton HA (Eng) Ian Harty Hamilton (Sco) Gavin Gordon Notts County (Eng) Kenny Miller Wolves (Eng) Kunne vi hatt sjans på noen av disse tro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Spisser som er satt på "transferlisten" i Storbritannia: Deon Burton Rotherham (Eng) Leon Knight Brighton HA (Eng) Ian Harty Hamilton (Sco) Gavin Gordon Notts County (Eng) Kenny Miller Wolves (Eng) Kunne vi hatt sjans på noen av disse tro? Spørsmålet er vel heller om det er noen av disse man har lyst på.. Og jeg sier: Nei er ikke K. miller på til skottland? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Danny 0 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Spisser som er satt på "transferlisten" i Storbritannia: Deon Burton Rotherham (Eng) Leon Knight Brighton HA (Eng) Ian Harty Hamilton (Sco) Gavin Gordon Notts County (Eng) Kenny Miller Wolves (Eng) Kunne vi hatt sjans på noen av disse tro? Spørsmålet er vel heller om det er noen av disse man har lyst på.. Og jeg sier: Nei er ikke K. miller på til skottland? Kenny Miller er jo i Celtic! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 --> (d*u*b @ 7. Mar 2006, 12:33) 65142[/snapback] Men hva er det egentlig som skjer med Creedence-saken? Er han helt uaktuell plutselig? fra VG-nett: "- Det var noe feil med papirene, så han er tilbake i Brasil nå, sier sportslig leder i Stabæk Tom Schelvan (..)" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2006 (endret) Spisser som er satt på "transferlisten" i Storbritannia: Deon Burton Rotherham (Eng) Leon Knight Brighton HA (Eng) Ian Harty Hamilton (Sco) Gavin Gordon Notts County (Eng) Kenny Miller Wolves (Eng) Kunne vi hatt sjans på noen av disse tro? Spørsmålet er vel heller om det er noen av disse man har lyst på.. Og jeg sier: Nei er ikke K. miller på til skottland? Kenny Miller er jo i Celtic! Det er mulig at jeg er analfabet (har jo bare fulgt britisk fotball siden man begynte å sende tippekamper på norsk TV), men hva i f*** er Rotherham, Brighton HA og Hamilton? Vent, jeg vet svaret på den siste, noe med "Røde Hane". Ganske sterkt, i grunn. Men neppe sterkt nok til å forsterke de Blaa... Edit: Rettet ordet "analfabet" etter å slått opp i ordbok... Endret 7. Mars 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 --><div class='quotetop'>(d*u*b @ 7. Mar 2006, 12:33) 65142[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Men hva er det egentlig som skjer med Creedence-saken? Er han helt uaktuell plutselig? fra VG-nett: "- Det var noe feil med papirene, så han er tilbake i Brasil nå, sier sportslig leder i Stabæk Tom Schelvan (..)" jasså ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 --> (d*u*b @ 7. Mar 2006, 19:48) 65228[/snapback] --><div class='quotetop'>(d*u*b @ 7. Mar 2006, 12:33) 65142[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Men hva er det egentlig som skjer med Creedence-saken? Er han helt uaktuell plutselig? fra VG-nett: "- Det var noe feil med papirene, så han er tilbake i Brasil nå, sier sportslig leder i Stabæk Tom Schelvan (..)" jasså ja... Han er egentlig nigerianer, 48 år ogmuligens dame Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Kom igjen a, Schelvan. Slutt å sol deg på La Manga og få noen underskrifter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Jeg for min del er ikke lysten på noen spillere fra Storbritania, etter fiaskoen Paul Davis. Hvor mange treningskamper har vi igjen etter La Manga? Er det en mot Malmø og en mot Vif? I beste (/verste) fall får de spillerene vi skal ha inn før seriestart, ca 3 uker med trening, og 2 kamper. Det vil vel kanskje si at det laget vi per dags dato betrakter som toppet 11er (mot Bryne), bør starte mot Sandefjord? Da tar jeg for gitt at Daniel blir frisk (er ikke noe alternativ), og at Henning og Branjimir ikke rekker seriestart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Hvor mange treningskamper har vi igjen etter La Manga? Er det en mot Malmø og en mot Vif? Vi har vel en mot Ham-Kam den 18. på kunstgresset også?! Eller er den avlyst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Hvor mange treningskamper har vi igjen etter La Manga? Er det en mot Malmø og en mot Vif? Skal også møte HamKam igjen den 18. mars, på Nadderud kunstgress. Med mindre vi får inn noen solide forsterkninger, (og Henning og Branimir er klare) så er nok laget mot Bryne første-11. Med unntak for Alan som nok bør gå inn for Bjørnar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 8. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 8. Mars 2006 (endret) --> (d*u*b @ 7. Mar 2006, 19:48) 65228[/snapback] --><div class='quotetop'>(d*u*b @ 7. Mar 2006, 12:33) 65142[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Men hva er det egentlig som skjer med Creedence-saken? Er han helt uaktuell plutselig? fra VG-nett: "- Det var noe feil med papirene, så han er tilbake i Brasil nå, sier sportslig leder i Stabæk Tom Schelvan (..)" jasså ja... Fra samme artikkel: Stabæk hadde store forhåpninger til brasilianske Creedence Clearwater... Hadde vi det? Budstikka (Schelvan): Jeg er veldig nøktern i alle slike sammenhenger når vi ikke har sett en spiller. Vi får se hva dette bringer. Egentlig er jo dette et skudd i halvblinde. Det er derfor vi tar ham inn på prøvespill. Hadde vi visst at han er en strålende spiller, så hadde vi jo tilbudt ham kontrakt uten at det hadde vært nødvendig for oss å se nærmere på ham. Endret 8. Mars 2006 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 -->(d*u*b @ 7. Mar 2006, 19:48) 65228[/snapback] --><div class='quotetop'>(d*u*b @ 7. Mar 2006, 12:33) 65142[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Men hva er det egentlig som skjer med Creedence-saken? Er han helt uaktuell plutselig? fra VG-nett: "- Det var noe feil med papirene, så han er tilbake i Brasil nå, sier sportslig leder i Stabæk Tom Schelvan (..)" jasså ja... Fra samme artikkel: Stabæk hadde store forhåpninger til brasilianske Creedence Clearwater... Hadde vi det? Budstikka (Schelvan): Jeg er veldig nøktern i alle slike sammenhenger når vi ikke har sett en spiller. Vi får se hva dette bringer. Egentlig er jo dette et skudd i halvblinde. Det er derfor vi tar ham inn på prøvespill. Hadde vi visst at han er en strålende spiller, så hadde vi jo tilbudt ham kontrakt uten at det hadde vært nødvendig for oss å se nærmere på ham. Joa, men dette sa han før han skulle komme. Han sa visst til P4 at de kom til å la han prøvespille ved en senere anledning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 I Steen-Jensen sin siste artikkel om jakten på nye spillere stod det: "En tredje spiller av internasjonalt format som kan bekle både kant, back- og midtstopperrollen har fått et konkret tilbud av oss og tenker på det." Noen som har hørt noe her? Begynner å bli en stund siden, ikke helt lovende, kanskje? T. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå