Randers 40 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Jeg for min del er ikke lysten på noen spillere fra Storbritania, etter fiaskoen Paul Davis. Hvor mange treningskamper har vi igjen etter La Manga? Er det en mot Malmø og en mot Vif? I beste (/verste) fall får de spillerene vi skal ha inn før seriestart, ca 3 uker med trening, og 2 kamper. Det vil vel kanskje si at det laget vi per dags dato betrakter som toppet 11er (mot Bryne), bør starte mot Sandefjord? Da tar jeg for gitt at Daniel blir frisk (er ikke noe alternativ), og at Henning og Branjimir ikke rekker seriestart. Det har jo vært et par brukbare skotter i Brann....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Da ser det ut som vi har fått en ny spiller - nemlig Nystuga som visstnok er i slekt med Odd "grisen står og hyler" Nordstoga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Da ser det ut som vi har fått en ny spiller - nemlig Nystuga som visstnok er i slekt med Odd "grisen står og hyler" Nordstoga He he he... Hvem er det egentlig? og når spiller vi mot Dallas? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Da ser det ut som vi har fått en ny spiller - nemlig Nystuga som visstnok er i slekt med Odd "grisen står og hyler" Nordstoga Hvem er det egentlig? Espen Nystuen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Da ser det ut som vi har fått en ny spiller - nemlig Nystuga som visstnok er i slekt med Odd "grisen står og hyler" Nordstoga Hvem er det egentlig? Espen Nystuen... Seff, det burde jeg jo skjønt. Takk uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 I Steen-Jensen sin siste artikkel om jakten på nye spillere stod det: "En tredje spiller av internasjonalt format som kan bekle både kant, back- og midtstopperrollen har fått et konkret tilbud av oss og tenker på det." Noen som har hørt noe her? Begynner å bli en stund siden, ikke helt lovende, kanskje? T. mulig denne spilleren: http://www.hamar-arbeiderblad.no/artikkel....EmneID=HAM-KAM- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Jeg for min del er ikke lysten på noen spillere fra Storbritania, etter fiaskoen Paul Davis. Det har jo vært et par brukbare skotter i Brann....... Det har det, men jeg fristes mer av spillere fra land hvor det spilles, og ikke sparkes fotball (ref. Nou Camp i går kveld). Jeg kunne godt tenkt meg en kvalitetsbrasse til jeg, og da helst en spiss eller høyrekant. Eller svensker med type vic-endelser i etternavnet - det borger for teknikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Jeg for min del er ikke lysten på noen spillere fra Storbritania, etter fiaskoen Paul Davis. Det har jo vært et par brukbare skotter i Brann....... Det har det, men jeg fristes mer av spillere fra land hvor det spilles, og ikke sparkes fotball (ref. Nou Camp i går kveld). Jeg kunne godt tenkt meg en kvalitetsbrasse til jeg, og da helst en spiss eller høyrekant. Eller svensker med type vic-endelser i etternavnet - det borger for teknikk. helt enig, jeg syntes vi har et spennende lag med mange gode teknikere som alan, henning , jocke og veigar pluss nannskog,jansson og branimir som har over gjennomsnittlig god teknikk, og synes stabæk bør bygge videre på dette... er nok mere duell og løpskraft i de to nyvervelsene espen og Andreas, for all del, begge er nok gode spillere som stabæk vil få nytte av, men jeg håper disse klassespillerne vi forhåpentligvis får, er gode teknisk og kreative en to meter høye karer som kunne vært brytere likesågodt som fotballspillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 [ to meter høye karer som kunne vært brytere likesågodt som fotballspillere. Ja brytere er svære Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 8. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 8. Mars 2006 (endret) Har ikke akkurat trua på de store navnene lenger. Begynner å bli veldig sent nå Endret 8. Mars 2006 av Martin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Har ikke akkurat trua på de store navnene lenger. Begynner å bli veldig sent nå Du skal aldri si aldri. Vet aldri hva Schelvan og Co kan finne på... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Har ikke akkurat trua på de store navnene lenger. Begynner å bli veldig sent nå Du skal aldri si aldri. Vet aldri hva Schelvan og Co kan finne på... Hvorfor skal de vente så lenge med å signere hvis de vet hvem de skal ha da? Dette begynner å renne ut i sanden er jeg redd... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 I Steen-Jensen sin siste artikkel om jakten på nye spillere stod det: "En tredje spiller av internasjonalt format som kan bekle både kant, back- og midtstopperrollen har fått et konkret tilbud av oss og tenker på det." Noen som har hørt noe her? Begynner å bli en stund siden, ikke helt lovende, kanskje? T. mulig denne spilleren: http://www.hamar-arbeiderblad.no/artikkel....EmneID=HAM-KAM- Er dette noen vi vet hvem er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 I Steen-Jensen sin siste artikkel om jakten på nye spillere stod det: "En tredje spiller av internasjonalt format som kan bekle både kant, back- og midtstopperrollen har fått et konkret tilbud av oss og tenker på det." Noen som har hørt noe her? Begynner å bli en stund siden, ikke helt lovende, kanskje? T. mulig denne spilleren: http://www.hamar-arbeiderblad.no/artikkel....EmneID=HAM-KAM- Er dette noen vi vet hvem er? Hvem da? Hamar spilleren eller han vi har gitt kontrakt? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Det heter vel "kontraktsforslag" eller "Tilbud" inntil begge parter er enige, dvs. mottakern har akseptert tilbudet=avtale foreligger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Det heter vel "kontraktsforslag" eller "Tilbud" inntil begge parter er enige, dvs. mottakern har akseptert tilbudet=avtale foreligger. Hepp, Det er selvsagt korrekt... Korrekt spørsmål blir da: Han som har fått et tilbud fra oss eller han Ham-Kam snakker om? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
htj 0 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Det er dessverre slik at det ikke kommer noen "store" navn til klubben før overgangsfristen. To utenlandske profiler har vært ønskede signinger, men disse signingene faller i fisk. Dette er bare trist , men vi må nok klare oss med de vi har. På tide å innse det. Legge skuffelsen bak seg. Ingen vits i å leve i håpet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Det er dessverre slik at det ikke kommer noen "store" navn til klubben før overgangsfristen. To utenlandske profiler har vært ønskede signinger, men disse signingene faller i fisk. Dette er bare trist , men vi må nok klare oss med de vi har. På tide å innse det. Legge skuffelsen bak seg. Ingen vits i å leve i håpet. Hepp, Det får da være måte på tristesse på en torsdag formiddag! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Jeg lever i håpet til vinduet stenger. Og da begynner jeg å håpe at det skjer noe spennende neste gang vinduet åpner. Det er derfor jeg elsker fotball, det er så mye uforutsigbart. Hadde jeg ønsket meg noe som er NESTEN helt forutsigbart hadde jeg digga Chelsea eller noe sånt, lag som stort sett vinner, som stort sett signer store navn hele tide og som stort sett er i ferd med å miste sjela si. HEIA DE BLAA (og da mener jeg STABÆK)!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Det er dessverre slik at det ikke kommer noen "store" navn til klubben før overgangsfristen. To utenlandske profiler har vært ønskede signinger, men disse signingene faller i fisk. Dette er bare trist , men vi må nok klare oss med de vi har. På tide å innse det. Legge skuffelsen bak seg. Ingen vits i å leve i håpet. Pessimist. Aner meg at du kun er på forumet for å spre frustrasjon og håpløshet. Men vi lar oss ikke lure. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 troverdigheten til en med kun 4 innlegg er vel relativt lav.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 troverdigheten til en med kun 4 innlegg er vel relativt lav.. Et sted må man jo begynne ikke sant!?! Men pessimismen er vel kanskje litt vel stor. Må selv innrømme at jeg er veldig bekymret, men håper i det lengste selvfølgelig. Starter alltid dagen med å sjekke budstikka, stabak og stabaek.no på nett. Vi får bare håpe videre, er lenge igjen enda Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 9. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2006 (endret) Det er dessverre slik at det ikke kommer noen "store" navn til klubben før overgangsfristen. To utenlandske profiler har vært ønskede signinger, men disse signingene faller i fisk. Dette er bare trist , men vi må nok klare oss med de vi har. På tide å innse det. Legge skuffelsen bak seg. Ingen vits i å leve i håpet. I følge Ingo II har man jobbet mot tre internasjonale profiler, det er mao. et håp igjen hvis to har sagt nei Endret 9. Mars 2006 av Color Blue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Det er dessverre slik at det ikke kommer noen "store" navn til klubben før overgangsfristen. To utenlandske profiler har vært ønskede signinger, men disse signingene faller i fisk. Dette er bare trist , men vi må nok klare oss med de vi har. På tide å innse det. Legge skuffelsen bak seg. Ingen vits i å leve i håpet. I følge Ingo II har man jobbet mot tre internasjonale profiler, det er mao. et håp igjen hvis to har sagt nei Iføge Ingo så rykker vi ALDRI ned heller.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Magefølelsen sier at vi uansett må vente til etter La Manga før vi hører noe mer om disse profilene, eller "klassespillerene" som det har vært proklamert om siden opprykket, Tom S er jo i Spania han og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Det er dessverre slik at det ikke kommer noen "store" navn til klubben før overgangsfristen. To utenlandske profiler har vært ønskede signinger, men disse signingene faller i fisk. Dette er bare trist , men vi må nok klare oss med de vi har. På tide å innse det. Legge skuffelsen bak seg. Ingen vits i å leve i håpet. I følge Ingo II har man jobbet mot tre internasjonale profiler, det er mao. et håp igjen hvis to har sagt nei øøhh.. her må noen hjelpe meg.. er det noe jeg har gått glipp av? Har to spillere sagt nei, eller er det bare noen sure magefølelser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Det er dessverre slik at det ikke kommer noen "store" navn til klubben før overgangsfristen. To utenlandske profiler har vært ønskede signinger, men disse signingene faller i fisk. Dette er bare trist , men vi må nok klare oss med de vi har. På tide å innse det. Legge skuffelsen bak seg. Ingen vits i å leve i håpet. I følge Ingo II har man jobbet mot tre internasjonale profiler, det er mao. et håp igjen hvis to har sagt nei Iføge Ingo så rykker vi ALDRI ned heller.... Det skal vi da aldri gjøre heller!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 8. Mar 2006, 21:15) 65354[/snapback] Har ikke akkurat trua på de store navnene lenger. Begynner å bli veldig sent nå Du skal aldri si aldri. Vet aldri hva Schelvan og Co kan finne på... Hvorfor skal de vente så lenge med å signere hvis de vet hvem de skal ha da? Dette begynner å renne ut i sanden er jeg redd... Det begynner å dra ut i langdrag ja. Fra det som har stått på stabak.no tyder det på at en eller flere av spillerene spiller i andre ligaer enn den norske. De kan da være i sesonginnspurten nå, noe som kan gjøre det vanskelig å kjøpe dem fri straks. Det har vel stått noe om at de har vært i dialog med både klubb og spiller så dette scenarioet er vel ikke helt urealistisk. Med signeringen av Andreas Strand er jeg av den oppfatning at det er bedre å få inne en kvalitetsspiss til sommeren enn å få inn en nå som ikke vil være selvskreven i start ellvern. Tror det er lurt med litt is i magen til man finner den rette. Med de ressursene vi har er det vel ikke bare å hente inn en til dersom en eller flere av de nyankomne ikke slår til. T. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 9. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2006 (endret) Hepp, Nå får vi en anledning til å se hvordan laget klarer seg uten nannskog i dag da. Karim inn i Nannskog rollen synes jeg er veldig spennende. Han er den spilleren i dagens stall som minner mest om Daniel i spillestilen og jeg mener det derfor er veldig riktig å la han prøve seg. Veigar og Strand er kanskje bedre spillere hver for seg, men jeg tror laget vil tjene på å ha en møtende og en rettvendt spiss. Karim er ganske robust, har et bra rykk, er god på å time løpene inn i boksen og har en bra skuddfot. Hvis dere myser inn på Blue Dream TV og sjekker ut trening søndag klippet så ser dere Karim i aksjon med Rød topplue. Men med Jens i mål er jeg redd det er duket for noen baklengs i dag. Jeg forventer derfor ingen seier i dag. Vi får heller konsentrere oss om å se hvorvidt noen andre tar ansvar og scorer mål. Et 2-3 eller 2-4 tap er derfor igrunn greit! @ringo Endret 9. Mars 2006 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Mars 2006 Del Skrevet 9. Mars 2006 Hvorfor lar vi Isaksen gå hvis vi med ny 2. keeper skal synes det er greit med 3-4 baklengs? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå