Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var da makan til nøkternhet! Jeg tror vi i dag starter med den beste sentrale midtbanen vi har, for første gang. I tillegg tror jeg dette er en fin anledning for Andreas til å vise seg frem på topp. Med de reultatene Dallas har hatt mot andre norske lag, ser jeg ingen grunn til at Stabæk skal klare en seier i dag.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor lar vi Isaksen gå hvis vi med ny 2. keeper skal synes det er greit med 3-4 baklengs?

Hepp,

Det er ikke greit, men det er en realitet!

Sørensen har fått en vanskelig start og det er jo lov å håpe at han hever seg, men akkurat nå er vi nok ikke særlig godt besatt på keeperplass.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med signeringen av Andreas Strand er jeg av den oppfatning at det er bedre å få inne en kvalitetsspiss til sommeren enn å få inn en nå som ikke vil være selvskreven i start ellvern.

Helt uenig. Til sommern er halve sesongen over, og vi kan være nede i sumpa allerede. Nå har vi (Stabæk) hatt flere mnd. til å hente spillere uten resultat, og jeg godtar rett og slett ikke at vi bare sier "Vi tar det til sommern". Jeg vil ha handling (fin dobbelt betydning i det ordet forresten). Og jeg mener kjøpet av Strand er meget bra, men vi SKAL ha en spiss til.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med signeringen av Andreas Strand er jeg av den oppfatning at det er bedre å få inne en kvalitetsspiss til sommeren enn å få inn en nå som ikke vil være selvskreven i start ellvern.

Helt uenig. Til sommern er halve sesongen over, og vi kan være nede i sumpa allerede. Nå har vi (Stabæk) hatt flere mnd. til å hente spillere uten resultat, og jeg godtar rett og slett ikke at vi bare sier "Vi tar det til sommern". Jeg vil ha handling (fin dobbelt betydning i det ordet forresten). Og jeg mener kjøpet av Strand er meget bra, men vi SKAL ha en spiss til.

Det jeg prøver å si er at jeg heller vil ha en god spiss til sommeren enn en middelmådig spiss nå. Helt enig i at vi trenger en spiss til, men ikke hvilken som helst spiss, vi trenger en god en. En som på papiret er bedre enn Pall, Haugstad og Strand. Det har gått lang tid uten at vi har fått en storsignering fra en spiss. Det er da det gjelder å ikke handle i panikk. Får vi ikke tak i han nå, men kan få han til sommeren, mener jeg vi gjør lurt i å vente til da. Blir det sånn at vi ligger i sumpa til sommeren er det vel ikke noe en middelmådig spiss inn nå kan gjøre noe med.

Det ideelle er selvsagt en GOD spiss inn nå. Men altså, dersom ikke det skulle la seg gjøre.... Det er jo åpenbart ikke sånn at det bare er å gå ut å handle. Flere lag leter uten særlig resultater.

T.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men med Jens i mål er jeg redd det er duket for noen baklengs i dag. Jeg forventer derfor ingen seier i dag. Vi får heller konsentrere oss om å se hvorvidt noen andre tar ansvar og scorer mål. Et 2-3 eller 2-4 tap er derfor igrunn greit!

@ringo

pluss at vi har jesper bak som pleier å vise seg å være en dårlig kombinasjon i midtforsvaret :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk bekrefter interessen for PFO.

innteresant! noen som vet noe mer om han?

Han var en kjempehit i Brann i 00 eller 01, men han har blitt litt borte siden dengang.

Som det stod i artikkelen så trente han med Stabæk i 2000, og Stabæk var en av flere klubber som ønsket seg hans tjenester..

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider

PFO er vel ikke en hardarbeider, men ville vært et bra alternativ på høyre kant.

Hepp,

Jeg er meget skeptisk til PFO

@ringo

Tja... Har ikke fult med på PFO i Sverige, men jeg syntes vel Hammarby fansen sier det greit for meg:

Styrkor

Löpstark, teknisk och en bra framspelare. Kan även användas som anfallare.

Svagheter

Ojämn. Har haft svårt med målskyttet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PFO er vel ikke en hardarbeider, men ville vært et bra alternativ på høyre kant.

Hepp,

@ringo

Tja... Har ikke fult med på PFO i Sverige, men jeg syntes vel Hammarby fansen sier det greit for meg:

Styrkor

Svagheter

Hepp,

Du vet at jeg ikke tenker på ferdighetene på banen....

Der lukter det bra signing lang vei!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Styrkor

Svagheter

Hepp,

Du vet at jeg ikke tenker på ferdighetene på banen....

Der lukter det bra signing lang vei!

@ringo

Tenker du Ohr/Hulsker type?

Sist gang jeg fulgte med han var når han spilte i Norge, da var han 21 år. Håper for hans skyld at han har blitt en bedre type de siste 5-6 årene

Forøvrig var Ohr en god kar når han spilte hos oss, eller som Alz ville sagt det: "Det er ikke så farlig om han er drittsekk sålenge han er vår drittsekk"

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Jeg også, men per i dag tar jeg nesten alt jeg får....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne karen?

Linken til Markus ender nå med en lovprisning av Ola Kamera

Skal ikke se bort fra at det var meningen. Kanskje vi allerede har vår nye superspiss i stallen, og heller må bekymre oss om andre ting. Jeg har ikke tenkt mye på forsvars-rekka vår før, men føler det er den som er mest akutt nå (ikke "første-rekka" vår, men reservene)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke PFO en litt primadonna, husker at det var mye bråk rundt han etter han var ferdig i Brann. Husker ikke helt hva det var. Litt skeptisk, men herregud, han var knallgod i Brann. Alle kan jo forandre seg:)

Var ikke PFO en litt primadonna, husker at det var mye bråk rundt han etter han var ferdig i Brann. Husker ikke helt hva det var. Litt skeptisk, men herregud, han var knallgod i Brann. Alle kan jo forandre seg:)

Her er det jeg snakker om:

I starten av 2003 gjorde Petter det klart at ikke aktet å forlenge kontrakten sin med Brann som løp ut ved sesongslutt. Når sommeren kom ville både Lyn og Vålerenga sikre seg spissen, men Brann avviste begge klubbene til tross for at han var til salgs.

I september 2003 gjorde Petter det klart at han likevel ville bli i Brann, og signere en forlengelse ut 2004. Men få dager senere snudde han igjen og Petter spilte sin siste kamp for Brann mot Vålerenga på Stadion 1. november 2003. 3. desember signerte Petter en treårskontrakt med svenske Örebro

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I starten av 2003 gjorde Petter det klart at ikke aktet å forlenge kontrakten sin med Brann som løp ut ved sesongslutt. Når sommeren kom ville både Lyn og Vålerenga sikre seg spissen, men Brann avviste begge klubbene til tross for at han var til salgs.

I september 2003 gjorde Petter det klart at han likevel ville bli i Brann, og signere en forlengelse ut 2004. Men få dager senere snudde han igjen og Petter spilte sin siste kamp for Brann mot Vålerenga på Stadion 1. november 2003. 3. desember signerte Petter en treårskontrakt med svenske Örebro

Det ble også en del styr rundt han i den korte perioden han var i Örebro. Men for all del; jeg tror han kan være en god tilvekst på høyrekanten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble også en del styr rundt han i den korte perioden han var i Örebro. Men for all del; jeg tror han kan være en god tilvekst på høyrekanten.

Helt enig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PFO har vel kanskje sine beste år bak seg...

Han har vært veldig ujevn i sverige i år! Noen kamper har han scoret og hatt flere assist, andre kamper har han vært helt usynlig eller blitt vraket fra laget. Spent på hva han kan få til i Norge nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

unnskyld min uvitenhet om denne spilleren men er han spiss eller kant? vis han da var kant, bør vi kanskje stille oss spørsmålet er han bedre enn branimir og tom, og vis han er det kan han ikke være et så dårlig kjøp, men som jeg har skjønt virker det som om det er en spiller som kanskje ikke har de rette holdningene, noe som ingo sa stabæk var på jakt etter... men vis han er en såpass god fotballspiller som veier opp de feilene han gjør utafor banen på banen er vel det her en bra nok spiller for stabæk.. han sa jo selv at han hadde ambisjoner om landslaget og vi kan vel ikke be mer enn å få en nesten landslagspiller i stallen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PFO har vel alltid spilt bra når Stabæk er på banen. Om han er like god FOR som MOT oss blir det bra! I følge spilleren selv burde han være landslagsaktuell på vinterturnèen. Virker å ha selvtilliten i orden og det er bra om han skal spille spiss/kant

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre enn tom tror jeg hvertfall. Må innrømme at jeg ikke har vært inponert over tom siden 6-1 seieren på Lerkendal. De sier jo at han er i kanonform, men han har vel ikke akkurat vært det i kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det siktes til at PFO muntlig var enig om å gå til Stabæk før han ombestemte seg og dro til Sverige i stedet. Ut i fra det som står i Nettavisen virker han jo ikke akkurat super keen på å komme til Stabæk. Rart egentlig at dette har kommet ut når så lite synes klart. Er det ugler i mosen her?

Skulle han komme og være motivert for å spille i Stabæk har han jo utvilsomt et potensial. Var veldig god i Brann og ble jo betegenet som en sensasjon i Örebro. Har vel ikke slått til like mye i Hammarby.

Men det virker vel som at det er langt frem til en signering her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter Sundgot-saken, og ikke minst Jesper-saken i fjor som holdt på å bli ødelagt av Budstikka, så er jeg naturlig skeptisk når overgangssaker blir kjent før de er i boks. Vi får ser hva som skjer.

Mulig dette er mannen for oss ;)

Mulig vi er laget for han. Han virker ikke videre imponert over Brann som lag. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...