Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Ingo sa jo i nye spillere2 at de var i tett kontakt med en spiss som mange andre også ville ha men siden stabæk ville ha han, skulle han komme til oss... men det har jo ikke skjedd no så d tyder vel på at stabæk ike fikk han likevel? noen som vet noe?

"Han er fortsatt duellsterk, hodesterk, med internasjonal erfaring og spill ute i Europa. Slike spillere er det alltid kamp om, de kan alltid vurdere andre tilbud, andre klubber og andre land, men vi har bestemt oss for at han skal hit og da havner han her."

Det lover kanskje ikke helt bra, nei. Ikke med spilleren som har fått et konkret tilbud heller. Nå er det 18 dager igjen av overgangsvinduet. Tid for dialog og koseprat er vel over, nå er det ja eller nei som gjelder, så man evt. kan gå for fullt for et annet alternativ. Vil vel tro at de som jobber med dette har tilnærmet samme oppfatning.

Blir spennende dager fremover...

Har troen på at vi får èn signering som blir å betrakte som en klar forsterkning, får vi mer enn det blir jeg positiv overrasket.... Jeg liker overraskelser, så det er greit det.

T.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingo sa jo i nye spillere2 at de var i tett kontakt med en spiss som mange andre også ville ha men siden stabæk ville ha han, skulle han komme til oss... men det har jo ikke skjedd no så d tyder vel på at stabæk ike fikk han likevel? noen som vet noe?

"Han er fortsatt duellsterk, hodesterk, med internasjonal erfaring og spill ute i Europa. Slike spillere er det alltid kamp om, de kan alltid vurdere andre tilbud, andre klubber og andre land, men vi har bestemt oss for at han skal hit og da havner han her."

Det lover kanskje ikke helt bra, nei. Ikke med spilleren som har fått et konkret tilbud heller. Nå er det 18 dager igjen av overgangsvinduet. Tid for dialog og koseprat er vel over, nå er det ja eller nei som gjelder, så man evt. kan gå for fullt for et annet alternativ. Vil vel tro at de som jobber med dette har tilnærmet samme oppfatning.

Har troen på at vi får èn signering som blir å betrakte som en klar forsterkning, får vi mer enn det blir jeg positiv overrasket.... Jeg liker overraskelser, så det er greit det.

T.

Er det Trond Haugstad?? :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider

T.

Jo nærmer vi kommer lukking av overgangsvinduet uten at han (eller de) vi er i kontakt med har signert for noen andre, jo større er sjansen for at han (eller de) signerer for oss!

Ellers må vi ikke glemme at vi har et bra lag som allerede har fått påfyll av potensielle stjerner, vi har interne opprykk til a-laget, og vi har nye krefter på trenersiden. Jeg gleder meg til seriestart enten det blir med eller uten flere nye spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaa... kommer det no spennende nyheter på denne tråden i dag mon tro?

Atleten, du er god på sannsynlighet.. Hvor stor sannsynlighet er det for at det kommer noen spennende nyheter i denne tråden idag? Legger du ut excel fil også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaa... kommer det no spennende nyheter på denne tråden i dag mon tro?

Atleten, du er god på sannsynlighet.. Hvor stor sannsynlighet er det for at det kommer noen spennende nyheter i denne tråden idag? Legger du ut excel fil også?

Vinduet stenger lørdag 1. april kl 00.00. Dit er det 18 dager inkludert i dag. Dersom det kommer en nyhet er det i såfall ca 5,5% sannsynlig at den kommer i dag. Dersom man antar at en nyhet kommer på en hverdag, øker sannsynligheten til ca 7,1%.

Dersom det ikke kommer noen nyhet, ramler regnestykket sammen, og dersom dt kommer to nyheter øker vel egentlig ikke sannsynligheten noe særlig.

Det er over 90 % sannsynlig at det ikke skjer noe i dag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinduet stenger lørdag 1. april kl 00.00. Dit er det 18 dager inkludert i dag. Dersom det kommer en nyhet er det i såfall ca 5,5% sannsynlig at den kommer i dag. Dersom man antar at en nyhet kommer på en hverdag, øker sannsynligheten til ca 7,1%.

Dersom det ikke kommer noen nyhet, ramler regnestykket sammen, og dersom dt kommer to nyheter øker vel egentlig ikke sannsynligheten noe særlig.

Det er over 90 % sannsynlig at det ikke skjer noe i dag...

Hvis man ser på overgangsvinduene i andre land, så kommer det faktisk veldige mange overganger helt opp mot slutten av overgangsvinduet - og noen overganger kun minutter før midnatt den siste dagen.

For de som ikke har skjønt det: Stabæk har litt anstrengt økonomi og prøver å vente med å signere spillerne slik at man slipper unødvendige lønnsutgifter i en del av året hvor man ikke spiller kamper...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva synes du om Stabæk som klubb?

Det vil jeg ikke si noe om???????

Hvorfor kan han ikke si om Stabæk er bra eller dårlig for han?

Nei takk...

Han er jo bare lojal ovenfor egen klubb, ved at han ikke kommenterer klubber han ikke spiller for.

Mener å huske at Martin Andresen kommenterte at han likte Enga når han spilte for oss - det kunne han godt spart seg for i mine øyne!

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er fint at han viser såpass med respekt for sine nåværende supportere. Han reagerer på samme måte jeg ville foretrukket at stabækspillere som kanskje var på vei bort fra klubben ville gjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei takk...

Jeg synes det var et bra svar. Hvis han hadde svart "Stabæk er sikkert en ok klubb" ville Dagbladet helt sikkert skrevet "Petter Furuseth Olsen går graftig ut mot Hammarby" eller noe i den duren. Jeg husker selv da jeg for 3 år siden var rådgiver for informasjonsministeren i Irak. Alt hva vi sa ble tatt ut av sin sammenheng eller endret på. Journalister ass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei takk...

Han er jo bare lojal

Lojal er vel det som har kjennetegnet han tidligere...... ???

Av historiske årsaker tror jeg enkelte (meg selv inkludert) legger mer merke til hans uttalelser i forhold til andres uttalelser om samme tema.....

Selvfølgelig skal man være forsiktig med hvordan man uttaler seg om andre klubber. Men å kommentere om en klubb i generelle vendinger, skader hverken egne eller andres supportere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei takk...

Han er jo bare lojal

Lojal er vel det som har kjennetegnet han tidligere...... ???

Av historiske årsaker tror jeg enkelte (meg selv inkludert) legger mer merke til hans uttalelser i forhold til andres uttalelser om samme tema.....

Selvfølgelig skal man være forsiktig med hvordan man uttaler seg om andre klubber. Men å kommentere om en klubb i generelle vendinger, skader hverken egne eller andres supportere.

Hepp,

PFO har vel sagt til expressen at han er smigret av interessen...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo nærmer vi kommer lukking av overgangsvinduet uten at han (eller de) vi er i kontakt med har signert for noen andre, jo større er sjansen for at han (eller de) signerer for oss!

Ellers må vi ikke glemme at vi har et bra lag som allerede har fått påfyll av potensielle stjerner, vi har interne opprykk til a-laget, og vi har nye krefter på trenersiden. Jeg gleder meg til seriestart enten det blir med eller uten flere nye spillere.

Skulle ønske jeg klarte å se den sammenhengen jeg også. Problemet er vel at de fleste vi titter på er under kontrakt og dermed blir sjansen mindre og mindre for hver dag som går...Er ganske skeptisk til noen "store" signeringer nå gitt. Er rimelig sikker på at PFO var en av de de hadde tenkt på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av å lese den artikkelen ble jeg overbevist om at PFO IKKE er rett mann for oss.

Akkurat det inntrykket satt jeg også igjen med... :angry:

Mifsud har vell vært klar på at han ikke vil signe en ny kontrak med LSK fordi han ønsker seg til en større liga.. Han er desverre uaktuell..

Helt uaktuell...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At Hammarby sier nei er for meg helt ok, jeg hoppet ikke akkurat i taket når PFO ble navngitt.

Men jeg vil fortsatt ha to nye spillere. Minst.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...