Blaatter 5 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Av å lese den artikkelen ble jeg overbevist om at PFO IKKE er rett mann for oss. Men det spørs hvem som er det, for han må komme NÅ! ........sier Schelvan, som også forteller at det ikke betyr at Stabæk har gitt opp alt håp om å få Furuseth Olsen til klubben. De har ikke helt gitt opp...(Ja jeg er pesimist!) Kan det skyldes at de ikke har sa mange andre gode alternativer?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Som det fremgår av artikkelen i Nettavisen har det ikke vært kontakt de siste 3 ukene. De har dermed andre alternativer. Vi venter i spenning! Endret 14. Mars 2006 av Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 He he stabaek.no setter skapet på plass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137546 be alan snakke med karen, han kan komme i toppform her! med rimis faste lave priser på bamsemums så kommern nok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Skjønner ikke hva vi skal med PFO. Slik stallen er i dag er det ikke en slik type vi trenger. Han ville vært mest aktuell som kantspiller for oss. Der synes jeg vi har minst like bra alternativer pr i dag i Brani og Henning, muligens Nystuen og Alan. Jeg vil ha komplette spillere. Det er ikke PFO. PFO funker sikkert fint ved siden av en type som Helstad. Vi har ingen på Helstads nivå med tilsvarende ferdigheter=PFO er ikke spennende. Ledelsen får lete videre. Allah mente i likhet med meg at PFO ikke var spilleren for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Skjønner ikke hva vi skal med PFO. Slik stallen er i dag er det ikke en slik type vi trenger. Han ville vært mest aktuell som kantspiller for oss. Der synes jeg vi har minst like bra alternativer pr i dag i Brani og Henning, muligens Nystuen og Alan. Jeg vil ha komplette spillere. Det er ikke PFO. PFO funker sikkert fint ved siden av en type som Helstad. Vi har ingen på Helstads nivå med tilsvarende ferdigheter=PFO er ikke spennende. Ledelsen får lete videre. Allah mente i likhet med meg at PFO ikke var spilleren for oss. Enig. Vi burde vel egentlig takke for at han ikke ble signa... Endret 14. Mars 2006 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Skjønner ikke hva vi skal med PFO. Slik stallen er i dag er det ikke en slik type vi trenger. Han ville vært mest aktuell som kantspiller for oss. Der synes jeg vi har minst like bra alternativer pr i dag i Brani og Henning, muligens Nystuen og Alan. Jeg vil ha komplette spillere. Det er ikke PFO. PFO funker sikkert fint ved siden av en type som Helstad. Vi har ingen på Helstads nivå med tilsvarende ferdigheter=PFO er ikke spennende. Ledelsen får lete videre. Allah mente i likhet med meg at PFO ikke var spilleren for oss. Enig. Vi burde vel egentlig takke for at han ikke ble signa... Dette er også en gladnyhet, har vært skeptisk til den mannen siden han dro fra Brann. Skikkelig primadonna... Det holdt med Stian Ohr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Bortsett fra at Ohr var dobbelt så god..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Bortsett fra at Ohr var dobbelt så god..! nu vel.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Bortsett fra at Ohr var dobbelt så god..! nu vel.... Enig! Bra på sitt beste, men at han jevnt over er bedre enn PFU synes jeg ikke. Ohr hadde et stort hull å fylle etter Chip. Og det var kanskje for mye å forvente at han skulle klare det, men synes ikke han var i nærheten en gang. Synes Branimir er mye nærmere når han har dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Bortsett fra at Ohr var dobbelt så god..! nu vel.... Enig! Bra på sitt beste, men at han jevnt over er bedre enn PFU synes jeg ikke. Ohr hadde et stort hull å fylle etter Chip. Og det var kanskje for mye å forvente at han skulle klare det, men synes ikke han var i nærheten en gang. Synes Branimir er mye nærmere når han har dagen. nu vel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Skjønner ikke hva vi skal med PFO. Slik stallen er i dag er det ikke en slik type vi trenger. Han ville vært mest aktuell som kantspiller for oss. Der synes jeg vi har minst like bra alternativer pr i dag i Brani og Henning, muligens Nystuen og Alan. Jeg vil ha komplette spillere. Det er ikke PFO. PFO funker sikkert fint ved siden av en type som Helstad. Vi har ingen på Helstads nivå med tilsvarende ferdigheter=PFO er ikke spennende. Ledelsen får lete videre. Allah mente i likhet med meg at PFO ikke var spilleren for oss. Enig. Vi burde vel egentlig takke for at han ikke ble signa... Dette er også en gladnyhet, har vært skeptisk til den mannen siden han dro fra Brann. Skikkelig primadonna... Det holdt med Stian Ohr. Du skal se at han kommer , og da er vi lykkelige over at det gikk i orden likevel. Vi supportere er enkle individer. ..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Skjønner ikke hva vi skal med PFO. Slik stallen er i dag er det ikke en slik type vi trenger. Han ville vært mest aktuell som kantspiller for oss. Der synes jeg vi har minst like bra alternativer pr i dag i Brani og Henning, muligens Nystuen og Alan. Jeg vil ha komplette spillere. Det er ikke PFO. PFO funker sikkert fint ved siden av en type som Helstad. Vi har ingen på Helstads nivå med tilsvarende ferdigheter=PFO er ikke spennende. Ledelsen får lete videre. Allah mente i likhet med meg at PFO ikke var spilleren for oss. Enig. Vi burde vel egentlig takke for at han ikke ble signa... Dette er også en gladnyhet, har vært skeptisk til den mannen siden han dro fra Brann. Skikkelig primadonna... Det holdt med Stian Ohr. Du skal se at han kommer , og da er vi lykkelige over at det gikk i orden likevel. Vi supportere er enkle individer. ..... Ja det er vi nok, vi respekterer alle som blør for drakta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Bortsett fra at Ohr var dobbelt så god..! nu vel.... Jeg mener Ohr i stor grad gjorde en god jobb hos oss. Han gikk opp på høyre kant, dribla en spiller eller to og la inn i feltet. Hvorfor vi aldri hadde mer enn 1 eller maks 2 mann i feltet når innlegget nesten var garantert å komme overstiger min forstand (men det forklarer i stor grad nedrykket) Han hadde en down-periode hvor han spilte lite, men jeg kan ikke huske negative utspill hverken mens han var hos oss, eller etter at han reiste hjem til Molde igjen. Ikke verdens beste spiller, men en jeg gjerne skulle hatt med videre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Bortsett fra at Ohr var dobbelt så god..! Jeg gidder ikke å kommentere hvem som er best av to spillere som ikke er hos oss, og hvem som er særest. Jeg kommer aldri til å glemme hvordan Ohr forsvant - det vil alltid ødelegge mitt bilde av ham som fotballspiller. Men jeg klarer glimtvis å se at han hadde dager hvor han virkelig var villig til å blø for drakta, hvor virkelig sto på og gjorde en god jobb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Bortsett fra at Ohr var dobbelt så god..! nu vel.... Jeg mener Ohr i stor grad gjorde en god jobb hos oss. Han gikk opp på høyre kant, dribla en spiller eller to og la inn i feltet. Hvorfor vi aldri hadde mer enn 1 eller maks 2 mann i feltet når innlegget nesten var garantert å komme overstiger min forstand (men det forklarer i stor grad nedrykket) Han hadde en down-periode hvor han spilte lite, men jeg kan ikke huske negative utspill hverken mens han var hos oss, eller etter at han reiste hjem til Molde igjen. Ikke verdens beste spiller, men en jeg gjerne skulle hatt med videre! Ja han var god i perioder, men en spiller som absolutt ikke passet inn i Stabæk, både som person og som spiller. Ble benket og svarte med å sutre. Men å si at han er bedre en PFO mener jeg at han ikke er. En spiller som har byttet klubb så mye i så ung alder har et tilpasningsproblem. Molde-VIF-Stabæk-Molde på nesten like mange år tror jeg. Bortsett fra at Ohr var dobbelt så god..! Jeg gidder ikke å kommentere hvem som er best av to spillere som ikke er hos oss, og hvem som er særest. Jeg kommer aldri til å glemme hvordan Ohr forsvant - det vil alltid ødelegge mitt bilde av ham som fotballspiller. Men jeg klarer glimtvis å se at han hadde dager hvor han virkelig var villig til å blø for drakta, hvor virkelig sto på og gjorde en god jobb. Men vi diskuterer en spiller som faktisk Stabæk har vært inne på å kjøpe, nemlig PFO. Endret 14. Mars 2006 av overlord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Nå er det på tide å dra opp noen go`biter av sekken Ingo!!! Hadde vært betryggende med en "Nye spillere 3" med noen gode nyheter om spillere som faktisk var klare.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Nå er det på tide å dra opp noen go`biter av sekken Ingo!!! Hadde vært betryggende med en "Nye spillere 3" med noen gode nyheter om spillere som faktisk var klare.. Helt enig, venter i spenning Ingo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Rade Prica til Aalborg. Ja ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) HEY! PRICA ER VÅR! HVA SKJER A'? Ja, ja! Jeg er egentlig happy med de spillerne vi har jeg. Hva med å klone dem a? Istedenfor det "Mental Coach"-opplegget, så kjører vi alla penga vi har inn i et storstilt DOLLY-THE-SHEEP-kloningsprosjekt. Vi lager èn Mike, en Tom, En Henning, en Alan, en Jesper, en Daniel, en Jon og en Jokke hvert år. Så selger vi de kloningene med mest skavanker og størst selvbilde til Enga. Hører du Ingo! Jeg har reddet fremtiden her! Endret 14. Mars 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Rade Prica til Aalborg. Ja ja... Det var da som svarte...!! Hadde virkelig håpet på Rade. Endret 14. Mars 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Neeeeeeeeeeeeeeeeeeei Ja, Ingo, hva gjør vi nå... Endret 14. Mars 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 HEY! PRICA ER VÅR! HVA SKJER A'? Ja, ja! Jeg er egentlig happy med de spillerne vi har jeg. Hva med å klone dem a? Istedenfor det "Mental Coach"-opplegget, så kjører vi alla penga vi har inn i et storstilt DOLLY-THE-SHEEP-kloningsprosjekt. Vi lager èn Mike, en Tom, En Henning, en Alan, en Jesper, en Daniel, en Jon og en Jeppe hvert år. Så selger vi de kloningene med mest skavanker og stort selvbilde til Enga. Hører du Ingo! Jeg har reddet fremtiden her! Nydelig!! Det eneste jeg er bekymra for med dette, er at en slik maskin kunne komme i gale hender.. og da snakker jeg ikke om irak eller nord-korea, men feks diktator rekdal. Ser for meg det ekle egoet der i 1000 versjoner, æsj Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) men hvis vi i tillegg kloner de syngende suporterne noen ganger blir det i hvert fall skikkelig liv på stadion, og borteturene Endret 14. Mars 2006 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Det var da som svarte...!! Hadde virkelig håpet på Rade. Noen som har sett stats'n til Rade. Noen som har fulgt diskusjonene på Hansa forumet? Jeg har fulgt med det siste halve året og er ikke veldig lei meg for at Rade ikke signerer med oss. Men nå sier vel jeg det kun for å berolige dere? Sjekk statsene selv da vel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Enig i at 20 mål på 107 kamper er alt annet enn imponerende men alikevel.. Hvis du har en beroligende kommentar ala "det var ikke han vi hadde på lista" eller "det kommer en god spiss" eller noe tror jeg absolutt tiden er inne for å komme med den Markus!! Dette er deprimerende lesning hver eneste dag, vi mister alle aktuelle!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Her kommer jeg hjem etter en ukes ferie i Frankrike og hva har skjedd?!? Ingen verdens ting. Hrmpf. På tide å karnøfle noen snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Ja, da ble min liste tom. Grrr! Har selv fulgt med litt på samme forumet, og etter hva jeg har fått med meg, så ville mange at Rade skulle bli i Hansa. Så var ikke Rade altså ikke Mr. X. I følge @ringo, så er dialogen med Mr X god, bare så synd jeg ikke vet hvem det er. "We need a spiss" Endret 14. Mars 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Mars 2006 Del Skrevet 14. Mars 2006 Hvis du har en beroligende kommentar tror jeg absolutt tiden er inne for å komme med den Markus!! Jeg tror Rade var på lista til Ingo, men jeg ble ikke lei meg. Er vel ikke en beroligende kommentar, men det er det jeg har å by på. Personlig liker jeg oppadgående spillere som presterer istedenfor utenlandsproffer i retur. Espen og Andreas er topp kjøp! men meg om det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2006 (endret) Er det i det hele tatt flere navn på lista nå? Endret 14. Mars 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå