pingo 0 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Leser i Aften Aften intervju med JJ som varsler 2 forsterkninger til uken!! Både norske og utenlandske spillere som skal bekle midtbane og spiss!!! Spennende!!! Lurer på hvem som er den norske? Noen i fra RBK? Hvis det kommer en utenlandsk spiller er det nok en svenske som ikke er så kjent, men jeg stoler på JJs teft. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Få link! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Han forklarer at Stabæk har som mål å spille en rask og attraktiv fotball, og at de håper å ikke bli for avhengige av enkeltspillere som Nannskog og Stenersen i årets tippeliga. Verdens beste Jønsson kommer her med en spennende erklæring om stilen, og jeg kan ikke tolke denne setningen anderledes enn at Stenersen neppe blir lånt ut i år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Er det helt urealistisk å håpe på pressekonferanse kl 15.00 i ettermiddag hvor to nye stjernespillere blir presentert? Det hadde unektelig vært en god start på helgen.. Jeg fikk det nesten som jeg ville! Leste om de to nye spillerne i aftenposten kl 15.07.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Leser i Aften Aften intervju med JJ som varsler 2 forsterkninger til uken!! Både norske og utenlandske spillere som skal bekle midtbane og spiss!!! Spennende!!! Det tror jeg ikke før jeg får se det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 vi treneger sårt en link.. eller står dette bare i pairutgaven.. i såfall må jeg komme meg ut å kjøpe den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 vi treneger sårt en link.. eller står dette bare i pairutgaven.. i såfall må jeg komme meg ut å kjøpe den Har sjekket nettet men den står nok bare i papirutgaven.. En god start på helgen!! Overskriften "Stabæk styrker stallen" er verdens beste lesning en fredag ettermiddag med en kald pils i hånden:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Leser i Aften Aften intervju med JJ som varsler 2 forsterkninger til uken!! Både norske og utenlandske spillere som skal bekle midtbane og spiss!!! Spennende!!! Så lenge det er forsterkninger og ikke påfyll så ser jeg positivt på denne uttalelsen. To tong: 1. Han vet noe som ikke er lekket ut (dvs. at det kommer to forsterkninger) 2. Han er drittlei all ventingen på nye spillere og forlanger flere forsterkninger. Hadde vært ok med punkt 1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 vi treneger sårt en link.. eller står dette bare i pairutgaven.. i såfall må jeg komme meg ut å kjøpe den Har sjekket nettet men den står nok bare i papirutgaven.. En god start på helgen!! Overskriften "Stabæk styrker stallen" er verdens beste lesning en fredag ettermiddag med en kald pils i hånden:=) [/quote hehe.,. er alt på vei ut, for å kjøpe den.:!! For en nyhet! men tar vel ikke helt av før det står på hjemmesiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 da kan de som har papirutgaven skrive ordrett hva som står der her på forumet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 da kan de som har papirutgaven skrive ordrett hva som står der her på forumet Har skrevet litt... Kona løser kryssordet der nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Er det helt urealistisk å håpe på pressekonferanse kl 15.00 i ettermiddag hvor to nye stjernespillere blir presentert? Det hadde unektelig vært en god start på helgen.. Jeg fikk det nesten som jeg ville! Leste om de to nye spillerne i aftenposten kl 15.07.... Hva 2 nye spillere?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 jeg håper det er en høyre kant d er snakk om når vi tenker midtbane for de andre plassene er ganske godt dekket mener nå jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Han forklarer at Stabæk har som mål å spille en rask og attraktiv fotball, og at de håper å ikke bli for avhengige av enkeltspillere som Nannskog og Stenersen i årets tippeliga. Verdens beste Jønsson kommer her med en spennende erklæring om stilen, og jeg kan ikke tolke denne setningen anderledes enn at Stenersen neppe blir lånt ut i år... Tipper at JJs replikk var ferdig etter "enkeltspillere" og at det var journalisten som la til "som Nannskog og Stenersen", uten egentlig å ha veldig god oversikt over hvem som spiller hvor mye. Den norske spilleren det er snakk om kan kanskje være Christer George..? Blir ikke veldig overrasket om de har gått tilbake på han og er villige til å betale det de i utgangspunktet syntes var for mye, nå som man ikke har lyktes i å hente de som var høyere på ønskelisten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Han forklarer at Stabæk har som mål å spille en rask og attraktiv fotball, og at de håper å ikke bli for avhengige av enkeltspillere som Nannskog og Stenersen i årets tippeliga. Verdens beste Jønsson kommer her med en spennende erklæring om stilen, og jeg kan ikke tolke denne setningen anderledes enn at Stenersen neppe blir lånt ut i år... Tipper at JJs replikk var ferdig etter "enkeltspillere" og at det var journalisten som la til "som Nannskog og Stenersen", uten egentlig å ha veldig god oversikt over hvem som spiller hvor mye. Den norske spilleren det er snakk om kan kanskje være Christer George..? Blir ikke veldig overrasket om de har gått tilbake på han og er villige til å betale det de i utgangspunktet syntes var for mye, nå som man ikke har lyktes i å hente de som var høyere på ønskelisten. avhengig av enkeltspillere som Stenersen, all respekt, Stenersen er en god spiller men laget er vel ikke akkurat bygd rundt han. Forbanna journalister, jobber du med fotball så bør man f.... vite hvem folk er på de ulike lagene, og hvor viktige de er. Aftenposten har kanskje lånt en av journalistene til en skoleavis,..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Kan det være noe å hisse seg sånn opp for? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 vi treneger sårt en link.. eller står dette bare i pairutgaven.. i såfall må jeg komme meg ut å kjøpe den Har sjekket nettet men den står nok bare i papirutgaven.. En god start på helgen!! Overskriften "Stabæk styrker stallen" er verdens beste lesning en fredag ettermiddag med en kald pils i hånden:=) Daniel Bråthen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Nå ble jeg litt spent gitt... Hmm... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 --> (d*u*b @ 18. Mar 2006, 01:08) 66714[/snapback] Nå ble jeg litt spent gitt... Hmm... Drømmer gjør jeg, men han ville til OSS en gang!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Kan det være noe å hisse seg sånn opp for? Nei. men har blitt lurt før.......????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Kan det være noe å hisse seg sånn opp for? Nei. men har blitt lurt før.......????? Hepp, Er akkurat kommet hjem fra byen. Det siste mennesket jeg snakket til på vei hjem var en lettere bedgget Forode Grodås.... Jeg spurte, burde du ikke være mer på tå hev i og med at dere spiller mot stabæk i morgen... han replidertet eplekjekt...Trenger jeg det? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Kan det være noe å hisse seg sånn opp for? Nei. men har blitt lurt før.......????? Hepp, Er akkurat kommet hjem fra byen. Det siste mennesket jeg snakket til på vei hjem var en lettere bedgget Forode Grodås.... Jeg spurte, burde du ikke være mer på tå hev i og med at dere spiller mot stabæk i morgen... han replidertet eplekjekt...Trenger jeg det? @ringo Etter å ha satt Sherlock på saken har jeg kommet frem til at du også hadde litt alkohol i blodet @ringo, men dette er jo matriale til Blue Dream Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Kan det være noe å hisse seg sånn opp for? ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 18. Mars 2006 Del Skrevet 18. Mars 2006 Kan det være noe å hisse seg sånn opp for? Nei. men har blitt lurt før.......????? Hepp, Er akkurat kommet hjem fra byen. Det siste mennesket jeg snakket til på vei hjem var en lettere bedgget Forode Grodås.... Jeg spurte, burde du ikke være mer på tå hev i og med at dere spiller mot stabæk i morgen... han replidertet eplekjekt...Trenger jeg det? @ringo Etter å ha satt Sherlock på saken har jeg kommet frem til at du også hadde litt alkohol i blodet @ringo, men dette er jo matriale til Blue Dream Hepp, Jeg tør påstå at "litt" er et noe begrenset utrykk for promillestanden i mitt blod på tidspunktet! @ringo Han forklarer at Stabæk har som mål å spille en rask og attraktiv fotball, og at de håper å ikke bli for avhengige av enkeltspillere som Nannskog og Stenersen i årets tippeliga. Verdens beste Jønsson kommer her med en spennende erklæring om stilen, og jeg kan ikke tolke denne setningen anderledes enn at Stenersen neppe blir lånt ut i år... Tipper at JJs replikk var ferdig etter "enkeltspillere" og at det var journalisten som la til "som Nannskog og Stenersen", uten egentlig å ha veldig god oversikt over hvem som spiller hvor mye. Den norske spilleren det er snakk om kan kanskje være Christer George..? Blir ikke veldig overrasket om de har gått tilbake på han og er villige til å betale det de i utgangspunktet syntes var for mye, nå som man ikke har lyktes i å hente de som var høyere på ønskelisten. avhengig av enkeltspillere som Stenersen, all respekt, Stenersen er en god spiller men laget er vel ikke akkurat bygd rundt han. Forbanna journalister, jobber du med fotball så bør man f.... vite hvem folk er på de ulike lagene, og hvor viktige de er. Aftenposten har kanskje lånt en av journalistene til en skoleavis,..... Hepp, Tja det er vel noe mer enerverende at de kaller VIF for tøff matching før seriestart... Jeg kan ikke noe for det, men jeg klarer ikke å se for meg VIF som noe annet enn en dumpekandidat....DEt er liksom noe feil med at de vant serien i fjor.... "- VIF seriemester! HAHAHA, ja riktig... Hehehe, du kan skrøne du! Tøysekopp." @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 19. Mars 2006 Del Skrevet 19. Mars 2006 Noen som vet åssen d går med de to nye spillerne? kan det skje noe i morra? forresten... jeg stod like ved ingo under kampen og da var det en som spurte han om hvordan d gikk med creedence clearwater og da mener jeg hvis jeg husker riktig at ingo sa han kommer allerede til mandagen.. men vis d var tilfelle hadde d vel sikkert stått noe på stabak.no... husk at jeg var sterkt påvirket av kampbildet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 19. Mars 2006 Del Skrevet 19. Mars 2006 Den nye Lund: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179381 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 19. Mars 2006 Del Skrevet 19. Mars 2006 Utrolig digg å få noen overskrifter i avisene igjen;-) Strand begynner å bli små "hypa" nå:-) Koolt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 19. Mars 2006 Del Skrevet 19. Mars 2006 Utrolig digg å få noen overskrifter i avisene igjen;-) Strand begynner å bli små "hypa" nå:-) Koolt... Sagt det før og sier det igjen. Strand kan bli skikkelig god. Overbeviste meg i går så det holder. Vinner mange dueller, det er mange forsvarspillere som kommer til å ha problemer med Nannskog og Strand på topp. Dette blir bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 Creedence kommer i kveld. Forhåpentlig med papirene i orden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle77276.ece Blir spennende men liker ikke helt: " siden vi ikke har noen andre spillerere på gang"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå