Armando 5 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Håkon Finner han under stallen på Stabæks hjemmeside Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Litt mer om Creedence: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle77593.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Jahaaa, er det håp om at vi får tak i noe påfyll i løpet av uken? Kan Creedence blir den ene forsterkningen vi håper på? Eller er det PFO som fortsatt er i søkelyset? Jeg har en god følelse ift troppen etter kampen Ham Kam, med tanke på at Nanne, Henning og Branjimir ikke var tilgjengelig til den kampen. Synes vi beviste at vi er et hakk bedre enn Kamma, og noen av angrepene vi fikk til i midten av 2 omgang bar preg av at noe er på gang. Med Branjimir tilbake på høyrekant blir vi mindre lettleste også på den siden, mens det defensive svekkes når Tom ikke bekler høyrekanten. Nå er Morten såpass bra defensivt, at jeg ikke er så bekymret for akkurat det. Forza Stabæk? Jepp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Jeg stusser fortsatt på det JJ snakket om i Aften Aften, om at vi kunne forvente forsterkninger denne uka. Det spørs om han kun ønsket det eller om det faktisk kommer noen. Jeg har hvertfall null oversikt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Kommer det ingen nye denne uken heller så vitner det om at noe virkelig er galt... Bemerkelsesverdig at JJ lover, Ingo lover, men mannen ved forhandlingsbordet: Tom, ikke sier en dritt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Stoler på JJ, har igjen torsdag og fredag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Fra papir-Dagbladet i dag: Gir ikke opp Furuseth OlsenStabæk er fremdeles i dialog med HAmmarby om en overgang for Petter Furuseth olsen. I forrige uke fikk den nyopprykkede Tippeliga-klubben beskjet fra Stockholm om at de ikke ønsket å selge spissen med fortid i Brann. Men Stabæk gir ikke opp - Dialogen er ikke lagt død. Men jeg kan desverre ikke si noe mer om dette nå, sier sportslig leder Tom Schelvan i Stabæk til Dagbladet Vil det si at PFO er en av de som skal komme til uken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Stoler på JJ, har igjen torsdag og fredag! Per i dag stoler jeg på JJ, men ikke Ingo, for å si det sånn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Kommer det ingen nye denne uken heller så vitner det om at noe virkelig er galt... Bemerkelsesverdig at JJ lover, Ingo lover, men mannen ved forhandlingsbordet: Tom, ikke sier en dritt.... Tom har vell lært at det ikke er så smart å røpe noe før ting er klart. Synes det derimot er rart at JJ "lover" forsterkninger.. Kan selvfølgelig være en jounalistisk vinkling men vi får bare håpe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Ingo II: Når det gjelder de mer etablerte toppspillerne – klassespillerne – har vi nå gjort et klart valg på hvilken spiss vi går for. Han er fortsatt duellsterk, hodesterk, med internasjonal erfaring og spill ute i Europa. Slike spillere er det alltid kamp om, de kan alltid vurdere andre tilbud, andre klubber og andre land, men vi har bestemt oss for at han skal hit og da havner han her.Dette var vel Prica og han glapp Ingo II: Blant gode kantspillere har vi også et førstevalg og jobber for fullt med ham og hans klubb.Høyst sannsynlig PFO og han er nok fortsatt aktuell Ingo II: En tredje spiller av internasjonalt format som kan bekle både kant, back- og midtstoppertollen har fått et konkret tilbud av oss og tenker på det.Vanskelig å gjette på navn her men han takket tydeligvis nei og her har vi hentet opp Skogseid i stedet..? Av de tre etablerte toppspillerne/klassespillerne Ingo skrev om kan det hende at vi kun ender opp med PFO.. Jammen bra vi hadde en bra stall fra før av!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 "Det vil bety mye for Alanzinho om han får en landsmann på laget. Det er derfor vi har lett etter spillere fra Brasil, sier Stabæks sportslige leder Tom Schelvan" (fra budstikka) faen i helvete! de leter etter spillerne fra brasil for å få de enklere for alanzinho! trodde egentlig at de leter etter spillerne som kunne styrke hele stallen, som kunne spille oss på toppen av tabellen! be litt dårlig da jeg leste dette... hva med en islending til, for å gjøre det enklere for veigar? takk for opplysningen om håkon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 "Det vil bety mye for Alanzinho om han får en landsmann på laget. Det er derfor vi har lett etter spillere fra Brasil, sier Stabæks sportslige leder Tom Schelvan" (fra budstikka) faen i helvete! de leter etter spillerne fra brasil for å få de enklere for alanzinho! trodde egentlig at de leter etter spillerne som kunne styrke hele stallen, som kunne spille oss på toppen av tabellen! be litt dårlig da jeg leste dette... hva med en islending til, for å gjøre det enklere for veigar? takk for opplysningen om håkon. Alan er vel i en litt annen situasjon enn Veigar. Han snakker jo hverken norsk eller engelsk, så da kan det være greit med en lagkamerat som kan fungere som tolk, og dessuten signer de nok ikke en spiller helt blottet for talent bare for å gjøre ting enklere for Alan... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 "Det vil bety mye for Alanzinho om han får en landsmann på laget. Det er derfor vi har lett etter spillere fra Brasil, sier Stabæks sportslige leder Tom Schelvan" (fra budstikka) faen i helvete! de leter etter spillerne fra brasil for å få de enklere for alanzinho! trodde egentlig at de leter etter spillerne som kunne styrke hele stallen, som kunne spille oss på toppen av tabellen! be litt dårlig da jeg leste dette... hva med en islending til, for å gjøre det enklere for veigar? takk for opplysningen om håkon. Det har sikkert noe å gjøre med at Brasil visstnok skal ha enkelte OK fotballspillere også. De har visst noe som heter fotballkultur har jeg hørt. Alanzinho er en viktig spiller for laget. Om man da skal hente inn nye spillere er det vel ikke dumt å lete etter noen som får dobbelt funksjon. CCC går nok neppe foran en bedre spiller fra et annet land, men HVIS han passer inn i stilen til Stabæk slår de to fluer i et smekk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 haha...det sier du! og veigar snakket vel ikke norsk (ihvertfall ikke riktig) da han kom hit! og det finnes muligheter for alan å lære norsk! andre spillere dra til kveldskurs, mange klubber sørger for at utenlandkse spillere får lære det nye språket fortest mulig. altså ingen problem for alan å lære norsk. ja jeg kan forstår hva du mener, men å lese dette på det tidspunktet vi er nå (venter i spenning på de nye toppspillerne ), er ufattelig for meg. jeg mangler ord, og jeg er skuffet. hvordan i all verden har stabæk tenkt seg å komme seg gjennom sesongen? det er tippeliga det er snakk om, og det finnes mange klubber som ønsker å sende oss ned igjen...og hvis vi stiller et lag som består av bare unge lovende (egne) talenter, noen gamle spillere og noen nye helt ukjente fjes med blanke ark, da går det rett ned igjen tror jeg. nei nei nei, jeg er ikke fornøyd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 haha...det sier du! og veigar snakket vel ikke norsk (ihvertfall ikke riktig) da han kom hit! og det finnes muligheter for alan å lære norsk! andre spillere dra til kveldskurs, mange klubber sørger for at utenlandkse spillere får lære det nye språket fortest mulig. altså ingen problem for alan å lære norsk. ja jeg kan forstår hva du mener, men å lese dette på det tidspunktet vi er nå (venter i spenning på de nye toppspillerne ), er ufattelig for meg. jeg mangler ord, og jeg er skuffet. hvordan i all verden har stabæk tenkt seg å komme seg gjennom sesongen? det er tippeliga det er snakk om, og det finnes mange klubber som ønsker å sende oss ned igjen...og hvis vi stiller et lag som består av bare unge lovende (egne) talenter, noen gamle spillere og noen nye helt ukjente fjes med blanke ark, da går det rett ned igjen tror jeg. nei nei nei, jeg er ikke fornøyd. Herregud - vi kjøper da ikke en tolk! Hvis ikke CCC kan bidra med noe på banen blir han ikke hentet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 haha...det sier du! og veigar snakket vel ikke norsk (ihvertfall ikke riktig) da han kom hit! og det finnes muligheter for alan å lære norsk! andre spillere dra til kveldskurs, mange klubber sørger for at utenlandkse spillere får lære det nye språket fortest mulig. altså ingen problem for alan å lære norsk. ja jeg kan forstår hva du mener, men å lese dette på det tidspunktet vi er nå (venter i spenning på de nye toppspillerne ), er ufattelig for meg. jeg mangler ord, og jeg er skuffet. hvordan i all verden har stabæk tenkt seg å komme seg gjennom sesongen? det er tippeliga det er snakk om, og det finnes mange klubber som ønsker å sende oss ned igjen...og hvis vi stiller et lag som består av bare unge lovende (egne) talenter, noen gamle spillere og noen nye helt ukjente fjes med blanke ark, da går det rett ned igjen tror jeg. nei nei nei, jeg er ikke fornøyd. Hva om han blir en hit?? Hvis de beholder han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 haha...det sier du! og veigar snakket vel ikke norsk (ihvertfall ikke riktig) da han kom hit! og det finnes muligheter for alan å lære norsk! andre spillere dra til kveldskurs, mange klubber sørger for at utenlandkse spillere får lære det nye språket fortest mulig. altså ingen problem for alan å lære norsk. ja jeg kan forstår hva du mener, men å lese dette på det tidspunktet vi er nå (venter i spenning på de nye toppspillerne ), er ufattelig for meg. jeg mangler ord, og jeg er skuffet. hvordan i all verden har stabæk tenkt seg å komme seg gjennom sesongen? det er tippeliga det er snakk om, og det finnes mange klubber som ønsker å sende oss ned igjen...og hvis vi stiller et lag som består av bare unge lovende (egne) talenter, noen gamle spillere og noen nye helt ukjente fjes med blanke ark, da går det rett ned igjen tror jeg. nei nei nei, jeg er ikke fornøyd. Det er vel ganske innlysende at hvis CCC rett og slett ikke duger, så henter de ikke ham, men hvis han er like god som en eventuell norsk spiller, så er det jo kjempepositivt for Alan. En spiller som har det flott sosialt og skjønner hva som skjer presterer mye bedre enn en som ikke skjønner dritten av hva som blir sagt og foregår rundt seg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Herregud - vi kjøper da ikke en tolk! Hvis ikke CCC kan bidra med noe på banen blir han ikke hentet! jaja. håper det. men hvorfor finnes det egentlig aldri en rikitg diskusjon på forumet her? hva jj og tom sier er riktig, de vet hvilke spiller fra hvilke land er de riktige, og det blir aldri VIRKELIG diskutert her. det synes jeg er ltt trist. ja, det er riktig at jj og tom vet mye og gjör en fantastisk jobb men som supporter har jeg min egen mening og vil gjerne diskutere det her. ikke bare heie på alt og hvem som helst som blir kjøpt. ikke bare vente med spenning på den nye sesongen. kanskje er jeg bortskjemt fra det jeg kjenner fra st.pauli forumet...men litt hissigere diskusjoner om klubben, laget osv. hadde vært bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Herregud - vi kjøper da ikke en tolk! Hvis ikke CCC kan bidra med noe på banen blir han ikke hentet! jaja. håper det. men hvorfor finnes det egentlig aldri en rikitg diskusjon på forumet her? hva jj og tom sier er riktig, de vet hvilke spiller fra hvilke land er de riktige, og det blir aldri VIRKELIG diskutert her. det synes jeg er ltt trist. ja, det er riktig at jj og tom vet mye og gjör en fantastisk jobb men som supporter har jeg min egen mening og vil gjerne diskutere det her. ikke bare heie på alt og hvem som helst som blir kjøpt. ikke bare vente med spenning på den nye sesongen. kanskje er jeg bortskjemt fra det jeg kjenner fra st.pauli forumet...men litt hissigere diskusjoner om klubben, laget osv. hadde vært bra ??? dette innlegget skjønte jeg ikke. En forutsetning er jo at jj og tom nettopp vet hva de gjør. Sålangt mener jeg at de to de hittil har kjøpt er bra. Som supporter kan man ha mange drømmer, men realiteten er at Stabæk er en liten klubb, med meget små ressurser. Når det er sagt er innleggene på dette forumet av generelt god kvalitet når det gjelder meninger om hvilke spillere som man ønsker seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Jeg tror ingen har noe problem med at du mener det du mener. Og nå har vi jo en diskusjon gående, der du har tolket det som at Tom sier Stabæk henter CCC FORDI han er brasilianer, mens vi andre hevder at det mer er som et pluss å regne. At du er litt skeptisk til spillergruppa er mer enn forståelig, og det tror jeg nok flere av oss er. Vi har blitt lovet det ene og det andre, men lite skjer. HELDIGVIS skjer det tilsvarende lite i andre klubber, så inntil videre er spillergruppa vår god nok. Om de andre lagene får de signaturene de håper på, mens vi blir stående med dem vi har, har vi et problem. Usikkerheten ligger nok mest i at vi spilte på et lavere nivå i fjor, og vil automatisk være noe usikre på om vi er gode nok for dette nivået. Treningskampene lover da i det minste brukbart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Hmmm....Faen. Lurer på hvem dette er, og om det er en av gutta vi ville ha. Fra Tornekrattet forumet: ''Det er i kveld gode nyheter for alle supportere av vår kjære klubb, at en ny spiller er klar for MFK! Det er gledelig å meddele at MFK har fått napp i sin søken etter spillere som kan gjøre en jobb for klubben i våre hjerter. Det er snakk om en midtbanespiller fra det store utland, med internasjonal erfaring. Vi kommer tilbake med flere opplysninger så snart alle papirer er signet og alt er formelt klart. Men la det være klinkende klart, spilleren har sagt ja...'' Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Hmmm....Faen. Lurer på hvem dette er, og om det er en av gutta vi ville ha. Fra Tornekrattet forumet: ''Det er i kveld gode nyheter for alle supportere av vår kjære klubb, at en ny spiller er klar for MFK! Det er gledelig å meddele at MFK har fått napp i sin søken etter spillere som kan gjøre en jobb for klubben i våre hjerter. Det er snakk om en midtbanespiller fra det store utland, med internasjonal erfaring. Vi kommer tilbake med flere opplysninger så snart alle papirer er signet og alt er formelt klart. Men la det være klinkende klart, spilleren har sagt ja...'' Marcus Bakke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Hmmm....Faen. Lurer på hvem dette er, og om det er en av gutta vi ville ha. Fra Tornekrattet forumet: ''Det er i kveld gode nyheter for alle supportere av vår kjære klubb, at en ny spiller er klar for MFK! Det er gledelig å meddele at MFK har fått napp i sin søken etter spillere som kan gjøre en jobb for klubben i våre hjerter. Det er snakk om en midtbanespiller fra det store utland, med internasjonal erfaring. Vi kommer tilbake med flere opplysninger så snart alle papirer er signet og alt er formelt klart. Men la det være klinkende klart, spilleren har sagt ja...'' Tror det er snakk om en "lovende Senegaleser" ved navn 'Mida ett-eller-annet' . Synes jeg så det på Text TV istad. Det stod iallefall at han skulle komme å prøvespille for Molde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 22. Mar 2006, 23:50) 67278[/snapback] Hmmm....Faen. Lurer på hvem dette er, og om det er en av gutta vi ville ha. Fra Tornekrattet forumet: ''Det er i kveld gode nyheter for alle supportere av vår kjære klubb, at en ny spiller er klar for MFK! Det er gledelig å meddele at MFK har fått napp i sin søken etter spillere som kan gjøre en jobb for klubben i våre hjerter. Det er snakk om en midtbanespiller fra det store utland, med internasjonal erfaring. Vi kommer tilbake med flere opplysninger så snart alle papirer er signet og alt er formelt klart. Men la det være klinkende klart, spilleren har sagt ja...'' Tror det er snakk om en "lovende Senegaleser" ved navn 'Mida ett-eller-annet' . Synes jeg så det på Text TV istad. Det stod iallefall at han skulle komme å prøvespille for Molde. Og agenten hans har sagt at han har masse landskamper, men at han for sikkerhetsskyld står oppført med et annet navn på dommerkortet :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Og agenten hans har sagt at han har masse landskamper, men at han for sikkerhetsskyld står oppført med et annet navn på dommerkortet :-) Navnet er visst Mame Biram, og om det stemmer det som skrives i Tornekrattets forum ble denne spilleren kåret til en eller annen turnerings beste spiller, der store lag som Argentina deltok... Omtales som en rask spiss. Vel, da holder det vel med dette i denne tråden. Han skal ikke til Stabæk tydeligvis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 i en bitteliten notis i gårsdagens VG bekrefter Stabæk at PFO fortsatt er aktuell, men Tom vil ikke kommentere dette på annen måte enn at ballen ikke er lagt død. Det er mulig dette er nevndt i andre tråder siden nyheten er fra i går. (Utrolig hvor nøye man får lest aviser på flyplasser...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 i en bitteliten notis i gårsdagens VG bekrefter Stabæk at PFO fortsatt er aktuell, men Tom vil ikke kommentere dette på annen måte enn at ballen ikke er lagt død. Det er mulig dette er nevndt i andre tråder siden nyheten er fra i går. (Utrolig hvor nøye man får lest aviser på flyplasser...) Da er det vel han som er nyheten til JJ da...Vi vil vel heller ha PFO enn ikke liksom? Kan hende det er noe av det bedre vi kan få mht til pris, tilgjengelighet etc... Ka tycks? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 i en bitteliten notis i gårsdagens VG bekrefter Stabæk at PFO fortsatt er aktuell, men Tom vil ikke kommentere dette på annen måte enn at ballen ikke er lagt død. Det er mulig dette er nevndt i andre tråder siden nyheten er fra i går. (Utrolig hvor nøye man får lest aviser på flyplasser...) Da er det vel han som er nyheten til JJ da...Vi vil vel heller ha PFO enn ikke liksom? Kan hende det er noe av det bedre vi kan få mht til pris, tilgjengelighet etc... Ka tycks? Jeg tror PFO er en god forsterkning på høyre kant. Jo mer jeg tenker på det, jo mer positiv blir jeg. Var ikke imponert av Stenvoll i kampen mot HamKam. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabaek4ever 0 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 i en bitteliten notis i gårsdagens VG bekrefter Stabæk at PFO fortsatt er aktuell, men Tom vil ikke kommentere dette på annen måte enn at ballen ikke er lagt død. Det er mulig dette er nevndt i andre tråder siden nyheten er fra i går. (Utrolig hvor nøye man får lest aviser på flyplasser...) Da er det vel han som er nyheten til JJ da...Vi vil vel heller ha PFO enn ikke liksom? Kan hende det er noe av det bedre vi kan få mht til pris, tilgjengelighet etc... Ka tycks? Jeg tror PFO er en god forsterkning på høyre kant. Jo mer jeg tenker på det, jo mer positiv blir jeg. Var ikke imponert av Stenvoll i kampen mot HamKam. Ingen som har tenkt på en skadeforfulgt 28-åring fra Sogndal? Eller blir han for dyr? Spiller visst reservefotball i Leeds om dagen..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 Ingen som har tenkt på en skadeforfulgt 28-åring fra Sogndal? Eller blir han for dyr? Spiller visst reservefotball i Leeds om dagen..... Kan hende man føler 25 mill er litt i overkant... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå