Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er jo akkurat det samme som skjer hver eneste vinter. Vi har EN kvalitets-signing de siste TRE vintrene.Og den var det JJ som stod for.

Tja.. Men på sommeren hadde vi vel en av de beste signingene i Norge på flere år! (les: Jokke)

Trist at det skal gå så langt før de sier at det ikke kommer noen nye. At de gang på gang skal sende ut så sterke signaler om at noe fantastisk holder på å skje!

Men, men.. Tror stallen i og for seg er god nok!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem vi "kan benytte" burde ikke spille inn når vi henter inn nye spillere. Vi kan benytte IA som midtspiss, men vi bør helst ikke. Og per i dag er ikke Trond i nærheten av TL nivå. Veigar er ustabil som få og Strand ble heltidsspiller for en mnd. siden.
Nevn én spiss i hvilken som helst Tippeliga-klubb som er stabilt god...
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem vi "kan benytte" burde ikke spille inn når vi henter inn nye spillere. Vi kan benytte IA som midtspiss, men vi bør helst ikke. Og per i dag er ikke Trond i nærheten av TL nivå. Veigar er ustabil som få og Strand ble heltidsspiller for en mnd. siden.

Daniel ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg, for min del, har gitt opp nye spillere før overgangsvinduet stenger. Tror vi heller skal fokusere på de vi har og ikke lese avisene som skriver at JJ lover nye spillere denne uken osv osv .

Det ligger et håp langt, langt inne om at vi får en knallsigning før serien starter. Men ettersom vi har hatt såå lang tid på å hente en "stjerne"spiller, så tror jeg vi heller får vente til sommern.

Så lenge vi holder oss noenlunde skadefrie tror jeg ikke dette blir så aller verst.. Husk at vi har spillere som spilt på dette og høyere nivå tidligere, som vil blomstre stort for oss i år. (les: jokke persson)

Og det kan hende at Semb har rett med en viss herremann ved navn Henning Hauger ! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo også et økonomisk spørsmål. Tre rene spisser og en del gode back-up høres egentlig ikke så ille ut. Spesielt når back-upene er som Branimir som faktisk spilte spiss for ikke mange årene siden. Og Karim holder ihvertfall klasse nok til å være 5. spiss! Ser også for meg 5 minutter til Ola Kamara på slutten av en kamp eller to.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årst

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en artikkel i Aftenposten Morgen i dag. En ydmyk Ingo må innrømme at det har slått feil:

Jeg har nok vært for tøff i trynet. De som sto øverst på ønskelisten vår har vi ikke klart å få tak i.

En spiller ville hit, men klubben hans nektet salg. En annen valgte å gå til en klubb der han hadde en god venn.

De mest ihuga supporterne synes nok at dette drøyer. Men vi har et godt lag nå, og det kan komme flere spillere, humrer Ingo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvorfor slipper de nyheten om at Creedence ikke får kontrakt nå, før han er ferdig å prøvespille? :huh:

Fordi han sikkert var dårlig, hvorfor skulle de la han være ut prøvetiden hvis de ser at han ikke duger?

Daniel Nannskog!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke overbevist om at Ingebrikt Steen Jensen - her inne bedre kjent som Ingo - er helt fornøyd med måten han blir hengt ut i Aftenposten på. Og han må nok forberede seg på å få en del pepper i ukene som kommer også fra en del Forum-brukere. Såframt det ikke kommer en bombe av en ny spiller før vinduet lukker.

Sånn som har skjedd kan skje. Man forsøker seg på å få noen, så svikter plan a, plan b, c - d osv, og plan X - som i dette tilfellet var Creedence - blir så dårlig at det er like godt å droppe.

Vi står igjen med to spørsmål;

1 - Var det utrolig dumt av Ingo å gå ut så kraftig som han gjorde?

2 - Klarer vi oss uten nye spillere?

Svaret på spørsmål 1 er naturligvis et klart og rungende ja. Jeg foreslår at vi bare konstanterer det i denne tråden, og deretter glemmer hele saken. Om noen har behov for å diskutere HVOR DUMT det egentlig var, foreslår jeg at de starter en ny tråd.

Svaret på spørsmål 2 er mye mere komplisert. Jeg mener - selvfølgelig er det ja, vi klarer oss. Men i forhold til hva? Denne diskusjonen hadde vi selvfølgelig tillagt mye mer vekt tidligere, dersom ikke Ingo hadde lovt oss en haug internasjonale toppspillere. Jeg har forsøkt å dra den i gang tidligere; hvem er det som vi vil ha ut av første-15 (de 13-15 spillerne som stort sett er innpå i hver kamp)? Nå kan vi endre spørsmålet; Hvem er det som må skjerpe seg grundig om vi skal "klare oss"?

Hva er å "klare seg"? Jeg antyder med min signatur at jeg syns vi har klart oss bra om kjemper om medalje og spiller cupfinale. De fleste - inklusive meg selv - vil vel kanskje vedgå at "å klare seg" skjer lengre nede på tabellen. Er "å klare seg" å unngå nedrykksgjørma? Eller å unngå nedrykk?

Ja, jeg er litt dårlig humør i dag.... :( (Håper egentlig at Ingo er litt sur han også...)

Her er artikkelen i Aftenposten

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke overbevist om at Ingebrikt Steen Jensen - her inne bedre kjent som Ingo - er helt fornøyd med måten han blir hengt ut i Aftenposten på. Og han må nok forberede seg på å få en del pepper i ukene som kommer også fra en del Forum-brukere. Såframt det ikke kommer en bombe av en ny spiller før vinduet lukker.

Sånn som har skjedd kan skje. Man forsøker seg på å få noen, så svikter plan a, plan b, c - d osv, og plan X - som i dette tilfellet var Creedence - blir så dårlig at det er like godt å droppe.

Vi står igjen med to spørsmål;

1 - Var det utrolig dumt av Ingo å gå ut så kraftig som han gjorde?

2 - Klarer vi oss uten nye spillere?

Svaret på spørsmål 1 er naturligvis et klart og rungende ja. Jeg foreslår at vi bare konstanterer det i denne tråden, og deretter glemmer hele saken. Om noen har behov for å diskutere HVOR DUMT det egentlig var, foreslår jeg at de starter en ny tråd.

Svaret på spørsmål 2 er mye mere komplisert. Jeg mener - selvfølgelig er det ja, vi klarer oss. Men i forhold til hva? Denne diskusjonen hadde vi selvfølgelig tillagt mye mer vekt tidligere, dersom ikke Ingo hadde lovt oss en haug internasjonale toppspillere. Jeg har forsøkt å dra den i gang tidligere; hvem er det som vi vil ha ut av første-15 (de 13-15 spillerne som stort sett er innpå i hver kamp)? Nå kan vi endre spørsmålet; Hvem er det som må skjerpe seg grundig om vi skal "klare oss"?

Hva er å "klare seg"? Jeg antyder med min signatur at jeg syns vi har klart oss bra om kjemper om medalje og spiller cupfinale. De fleste - inklusive meg selv - vil vel kanskje vedgå at "å klare seg" skjer lengre nede på tabellen. Er "å klare seg" å unngå nedrykksgjørma? Eller å unngå nedrykk?

Ja, jeg er litt dårlig humør i dag.... :( (Håper egentlig at Ingo er litt sur han også...)

Her er artikkelen i Aftenposten

Hepp,

Vi er vel nå inne i en etterrasjonaliseringsprosess hvor vi prøver å overbevise oss om at de spillerne vi har i stallen er gode nok for å ta oss gjennom årest seson. Jeg har en kommentar til det, se til AaFK. Vi skal ikke se bort fra at stallen vi har i dag KAN være god nok til å OVERLEVE i tippeligaen og det er ikke utelukket at vi med rett FLYT kan komme betydlig høyere opp på sluttabellen. Men det avhenger helt og holdent av at vi ikke får skader på Jon, Mike, Jocke eller Daniel. Hvis en eller flere av disse fire blir skadet samtidig er vi i trøbbel, skikkelig trøbbel.

Jeg er godt fornøyd med at vi har fått inn Andreas og Espen, men som tidligere sag så skulle jeg gjerne sett disse i den blaa drakta alt før laget tok juleferie. likevel så vitner det om dynamisk tenking og handlekraft at man snur seg raskt og får inn disse spillerne når "storfiskene" glipper. I den grad de spillerne det har vært snakk om i virkligheten er storfisk, det er grunn til å være litt tvilende til det.

Det blir en ulidelig spennende i år!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at dette skrives i denne tråden er at jeg synes det blir teit og lage en ny tråd som heter "Ikke nye spillere".....

Merker det er mere galle som må ut her ...

At det går an å bomme så jævelig. Her har man midler, ikke mucho, men allikevel. Man setter seg ambisiøse mål om å hente 3 storfisker...Mulig spillermarkedet er vanskelig. Men det bør heller ikke komme som en overraskelse! Også ender det med at man ikke klarer å hente en eneste klassespiller?! Nystuen og Strand er sikkert greie å ha, og kan sikkert utvikle seg, men klasse-spillere er de ikke!

Jeg mener faktisk seriøst at noen bør vurdere sin egen stilling....

MEN - jeg kommer til å være på hver eneste hjemmekamp å støtte laget uansett! Alltid!

Det hjalp litt å få det ut...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har mange virkelig flinke folk i Stabæk, jeg har stor respekt for den jobben f.eks Einar Shultz gjør, og jeg mener bestemt at Janne og Kjell Sverre er et av TL's beste trenerpar. Men jeg begynner å bli fryktelig lei av hvor amatørmessig Ingo og Tom Schelvan oppfører seg i mediene og den jobben de unngår å gjøre. Stabæk befinner seg i et tøft konkurransemiljø, og da hjelper det lite at forsterkningene ikke kommer fordi de har kompiser i andre klubber eller hva det måtte være. Jobben blir ikke gjort, og det virker som om de som ikke får resultater nekter å ta selvkritikk. Den samtalen jeg overhørte på lørdag viste skremmende lite selvinnsikt.

Og selv i den artikkelen som kom i dag, så hinter Ingo om at noe kanskje kan skje i framtiden. Vær så snill, Ingo, enten si at det ikke kommer noen eller vent til de er klare.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvem er Chris Rea som de sier på stabak.no:såfremt forhandlingene med Chris Rea ikke fører frem... men d er vel en dårlig spøk :P jeg søkte på google og d var vist en rockesanger

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har mange virkelig flinke folk i Stabæk, jeg har stor respekt for den jobben f.eks Einar Shultz gjør, og jeg mener bestemt at Janne og Kjell Sverre er et av TL's beste trenerpar. Men jeg begynner å bli fryktelig lei av hvor amatørmessig Ingo og Tom Schelvan oppfører seg i mediene og den jobben de unngår å gjøre. Stabæk befinner seg i et tøft konkurransemiljø, og da hjelper det lite at forsterkningene ikke kommer fordi de har kompiser i andre klubber eller hva det måtte være. Jobben blir ikke gjort, og det virker som om de som ikke får resultater nekter å ta selvkritikk. Den samtalen jeg overhørte på lørdag viste skremmende lite selvinnsikt.

Og selv i den artikkelen som kom i dag, så hinter Ingo om at noe kanskje kan skje i framtiden. Vær så snill, Ingo, enten si at det ikke kommer noen eller vent til de er klare.

Cupfinalesangen fra 98 tar jo opp noe av dette problemet hvis jeg ikke husker feil: Kanskje noen bør stoppe kjeften på Ingebright??

Dritt lei av å glede meg til Stabæk skal presentere klassespillere uke etter uke uten at det skjer en dritt! Gidder ikke prøve å se positivt på det engang. Stabæk har fått ett stort skudd i baugen allerede lenge før sesongen starter....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Vi er vel nå inne i en etterrasjonaliseringsprosess hvor vi prøver å overbevise oss om at de spillerne vi har i stallen er gode nok for å ta oss gjennom årest seson. Jeg har en kommentar til det, se til AaFK. Vi skal ikke se bort fra at stallen vi har i dag KAN være god nok til å OVERLEVE i tippeligaen og det er ikke utelukket at vi med rett FLYT kan komme betydlig høyere opp på sluttabellen. Men det avhenger helt og holdent av at vi ikke får skader på Jon, Mike, Jocke eller Daniel. Hvis en eller flere av disse fire blir skadet samtidig er vi i trøbbel, skikkelig trøbbel.

Jeg er godt fornøyd med at vi har fått inn Andreas og Espen, men som tidligere sag så skulle jeg gjerne sett disse i den blaa drakta alt før laget tok juleferie. likevel så vitner det om dynamisk tenking og handlekraft at man snur seg raskt og får inn disse spillerne når "storfiskene" glipper. I den grad de spillerne det har vært snakk om i virkligheten er storfisk, det er grunn til å være litt tvilende til det.

Det blir en ulidelig spennende i år!

@ringo

Jeg er kanskje en blåøyd optimist, men jeg er ikke så redd som mange andre her. Alan, Andreas og Veigar er alle i stand til å putte mål. I tillegg har vi Karim, Ola og Trond som kan gjøre det bra, jeg har tro på at minimum en av disse kommer til å heve seg.

Vi har i det siste vunnet kamper uten verken Henning eller Daniel, så det er vel forsvaret jeg er mest bekymret for (men der har vi også vunnet uten IA).

I treningskampene har vi ikke gjort det så bra totalt sett, men trenden (og formen) er stigende, og det er et godt tegn. Tror stallen vi har i dag holder til en midt på treet plassering, noe som vil være dårligere enn ønsket, men bedre enn fryktet! Regner også med at vi nå har litt igjen på konto hvis vi trenger å forsterke når neste vindu åpner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er kanskje en blåøyd optimist, men jeg er ikke så redd som mange andre her. Alan, Andreas og Veigar er alle i stand til å putte mål. I tillegg har vi Karim, Ola og Trond som kan gjøre det bra, jeg har tro på at minimum en av disse kommer til å heve seg.

Vi har i det siste vunnet kamper uten verken Henning eller Daniel, så det er vel forsvaret jeg er mest bekymret for (men der har vi også vunnet uten IA).

I treningskampene har vi ikke gjort det så bra totalt sett, men trenden (og formen) er stigende, og det er et godt tegn. Tror stallen vi har i dag holder til en midt på treet plassering, noe som vil være dårligere enn ønsket, men bedre enn fryktet! Regner også med at vi nå har litt igjen på konto hvis vi trenger å forsterke når neste vindu åpner.

Jeg er heller ikke redd - bare forbanna over brutte løfter! De skaper en enrom entusiasme og forventning - og så blir man skuffa...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt enig med deg, men synes man kunne forvente noen store signeringer når Ingo gikk ut som han gjorde. Man har med andre ord lov til å være litt forbanna..!

Jeg tror forøvrig fortsatt på topp 4, selv uten "klassespillere".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt enig med deg, men synes man kunne forvente noen store signeringer når Ingo gikk ut som han gjorde. Man har med andre ord lov til å være litt forbanna..!

Tilbake til mitt poeng: La oss holde de to tingene adskilt. Her kan vi diskutere nye spillere, gamle spillere, mangel på spiller og - som det kom fram i et innlegg for noen dager siden - problemet med at vi har for mange spisser.

Om noen vil skrive hovr skuffa de er over at noen lover ting de ikke holder - LA DEM ÅPNE EN EGEN TRÅD FOR DET. Så slipper vi andre å la vår frustrasjon flomme over alle andre tråder...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil påstå at Andreas Strand har reddet Ingebright til en viss grad. Det at han presterte på høyde med resten av laget i kampen mot Ham Kam, har jo gjort at behovet for en annerkjent spiss er litt mindre hos oss supportere vil jeg tro...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det er må være lov å bli litt oppgitt over løfter som ikke har blitt holdt. Stabæk har jo tradisjonelt sett vært flinke til å holde alle overganger skjult inntil alt er klart, men denne gangen ser det ut til at det meste gikk feil gitt.

Det positive er at vi har fått inn 4 spillere som vel alle har vist seg bedre enn vi regnet med. I tillegg fikk vi Jens som vi vel har fått et litt delt inntrykk av. Positiv formkurve i det minste. Det er også positivt at Stabækledelsen viser tydelig hvor lista ligger. Vi kjøper ikke inn på måfå, men har altså vett nok til å sjekke varene først. Det vitner om trygghet synes nå jeg.

Det negative er at vi ikke har fått inn en spiller som klart forsterker førsteelleveren...

Alt dette sammen betyr vel strengt talt at vi bør kunne bite godt fra oss, men en topp 4 plassering er jeg redd blir litt utopisk. Da skal mye uante faktorer bikke vår vei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som det er avblåst at det kommer nye spiller så kan vi vel slutte å vente, fantasere og analysere for en stund. Lene oss tilbake og nyte de få dagene igjen før seriestert og kjenne spenningen stige i kroppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at stallen pr. idag er bedre enn det laget som rykka ned i 2004.

Andreas Strand virker som et veldig spennende kjøp. Hans kvaliteter tror jeg passer perfekt inn i laget.

Når det gjelder ingo, schelvan etc. så er det vel litt håpløst å snakke om hoderulling pga dette.

Dette som har skjedd er Ingo på godt og vondt, han er stor i kjeften, og det liker ihvertfall jeg.

T. Schelvans arbeid vet jeg ikke så mye om, han sier ikke så mye..

Hadde dette skjedd i Brann, hadde ledelsen, trenere, materialforvaltere, fysioterapeuter, etc.. fått sparken for lenge siden.

Jeg er så drit glad for at det ikke er sånn i stabæk

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig!! :angry:

Nå er det i overkant mye syting her. Man har ikke greid å få tak i klare forsterkninger i angrepet og på flanken. Men, hallo? Hvor mange andre klubber har klart det? Virker som mange her er enig i at Andreas Strand kan bli en god forsterkning. Etter å ha sett han mot Ham kam er jeg rimelig sikker på at han kan bli en svært bra spiller for oss. Man kan ikke se bort fra den stallen man allerede har når man skal vurdere hvilke andre spillere man vil prøve å knytte til seg. Stabæk har endel alternative spillere til spiss plassen, og da tenker jeg ikke på I.A. som er nevnt av en av de værste hylerne. En spiss til inn da skal legge seg på toppen av lista over en rangering av de spillerene i troppen som kan bekle en spiss rolle, ikke midt i haugen. Den mannen har man ikke greid å få tak i, og alle skjønner at det ikke er lett. Som tidligere nevnt, hvor mange andre klubber har greid det?

Bør ledelsen vurdere sin stilling? Altså de samme som har hentet Joakim Persson, Jesper Jansson, Tobbe, Chippen, Martin Andresen, Anders Linderoth, Jan Jønnsson mfl. til klubben?

Hvor mange 1. div lag har greid å hente en Bundesliga spiller til klubben (Persson)?

Hva med å stikke fingeren i jorda? Stabæk er en liten nyopprykket klubb (når det er sagt så var vi et veletablert tippeligalag før nedrykket) som spiller hjemmekampene på jordet i Bærum med en publikumsappel som er blant de dårligste i tippeligaen. Det er en realitet... kanskje ikke at Nadderud er et jorde da, men... Nadderud stadion kan vel antagelig sammenlignes med Wembley... etter at den ble revet.

Likevel har man greid å gjøre Stabæk til en attraktiv klubb også for toppspillere i Norden. At man ikke lykkes hver gang får man bare akseptere.

At en spiller man går får velger en klubb hvor han har en god venn ser jeg er kritisert her. Dette er vel Prica. Så på hjemmesiden at han nevnte en annen svensk som allerede var i klubben. Det er vel ikke særlig sannsynlig at Stabæk kan tilby særlig mer gunstik økonomiske betingelser enn AaB. Et bedre sportslig opplegg da kanskje? Prica skryter på de samme sider av AaB treningsfasiliteter. Dette gjorde også Hans Backe da han dro fra Stabæk til samme klubb. Back fremhevet dette som en stor forskjell på klubbene. Fasilitetene til Stabæk har nok blitt vesentlig bedre med årene, men dog. Hvem skal man bytte ut den sportslige ledelsen med, Espen Lie?

Når det gjelder at Steen-Jensen lovte klassespillere blir selvsagt fallhøyden stor når det ikke lyktes. Men når ledelsen ikke sier noen ting blir det klaget over det også. Det blir liksom feil uansett. For min del vil jeg heller høre at ledelsen er offensiv og forsøker, for så å feile, enn at man ikke sier en dritt, med det samme resultat- at det ikke kommer noen nye spillere. Hadde lurt mer på hva ledelsen drev med da.

Er selvsagt lov å være skuffa, er det selv, men litt bakkekontakt får man beholde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig!! :angry:

Nå er det i overkant mye syting her. Man har ikke greid å få tak i klare forsterkninger i angrepet og på flanken. Men, hallo? Hvor mange andre klubber har klart det? Virker som mange her er enig i at Andreas Strand kan bli en god forsterkning. Etter å ha sett han mot Ham kam er jeg rimelig sikker på at han kan bli en svært bra spiller for oss. Man kan ikke se bort fra den stallen man allerede har når man skal vurdere hvilke andre spillere man vil prøve å knytte til seg. Stabæk har endel alternative spillere til spiss plassen, og da tenker jeg ikke på I.A. som er nevnt av en av de værste hylerne. En spiss til inn da skal legge seg på toppen av lista over en rangering av de spillerene i troppen som kan bekle en spiss rolle, ikke midt i haugen. Den mannen har man ikke greid å få tak i, og alle skjønner at det ikke er lett. Som tidligere nevnt, hvor mange andre klubber har greid det?

Bør ledelsen vurdere sin stilling? Altså de samme som har hentet Joakim Persson, Jesper Jansson, Tobbe, Chippen, Martin Andresen, Anders Linderoth, Jan Jønnsson mfl. til klubben?

Hvor mange 1. div lag har greid å hente en Bundesliga spiller til klubben (Persson)?

Hva med å stikke fingeren i jorda? Stabæk er en liten nyopprykket klubb (når det er sagt så var vi et veletablert tippeligalag før nedrykket) som spiller hjemmekampene på jordet i Bærum med en publikumsappel som er blant de dårligste i tippeligaen. Det er en realitet... kanskje ikke at Nadderud er et jorde da, men... Nadderud stadion kan vel antagelig sammenlignes med Wembley... etter at den ble revet.

Likevel har man greid å gjøre Stabæk til en attraktiv klubb også for toppspillere i Norden. At man ikke lykkes hver gang får man bare akseptere.

At en spiller man går får velger en klubb hvor han har en god venn ser jeg er kritisert her. Dette er vel Prica. Så på hjemmesiden at han nevnte en annen svensk som allerede var i klubben. Det er vel ikke særlig sannsynlig at Stabæk kan tilby særlig mer gunstik økonomiske betingelser enn AaB. Et bedre sportslig opplegg da kanskje? Prica skryter på de samme sider av AaB treningsfasiliteter. Dette gjorde også Hans Backe da han dro fra Stabæk til samme klubb. Back fremhevet dette som en stor forskjell på klubbene. Fasilitetene til Stabæk har nok blitt vesentlig bedre med årene, men dog. Hvem skal man bytte ut den sportslige ledelsen med, Espen Lie?

Når det gjelder at Steen-Jensen lovte klassespillere blir selvsagt fallhøyden stor når det ikke lyktes. Men når ledelsen ikke sier noen ting blir det klaget over det også. Det blir liksom feil uansett. For min del vil jeg heller høre at ledelsen er offensiv og forsøker, for så å feile, enn at man ikke sier en dritt, med det samme resultat- at det ikke kommer noen nye spillere. Hadde lurt mer på hva ledelsen drev med da.

Er selvsagt lov å være skuffa, er det selv, men litt bakkekontakt får man beholde.

Veldig enig, og man har lov til å være skuffet og forbannet, - men jeg begynner å bli litt lei av edder og galle, og det er stort sett gjentagelser det går på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil påstå at Andreas Strand har reddet Ingebright til en viss grad. Det at han presterte på høyde med resten av laget i kampen mot Ham Kam, har jo gjort at behovet for en annerkjent spiss er litt mindre hos oss supportere vil jeg tro...

Hepp,

Veldig godt poeng!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...