Gå til innhold

Anbefalte innlegg

denne mannen scoret jo bare to mål i fjorårets tippeliga! er dette virkelig en mann vi ønsker? har større tro på veigar og Andreas enn denne mannen

Han er vingtype, ikke utpreget spiss. Vil tro at han ikke er tiltenkt spissplass

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne mannen scoret jo bare to mål i fjorårets tippeliga! er dette virkelig en mann vi ønsker? har større tro på veigar og Andreas enn denne mannen

Han spilte jo ikke fast! Occean, Suffo og De Ornelas var før han. Men han fikk jo spille i cupen, hvor han også pøste inn med mål :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoff er en utmerket signing, spesielt mhp det trange overgangsmarkedet! Kan ikke forstå hvorfor han har vært nedprioritert i Odd i fjor. Håper at vi lander dette før Lyn!

Lyn sitt siste bud er sansyneligvis avslått!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoff er en utmerket signing, spesielt mhp det trange overgangsmarkedet! Kan ikke forstå hvorfor han har vært nedprioritert i Odd i fjor. Håper at vi lander dette før Lyn!

Lyn sitt siste bud er sansyneligvis avslått!

Leste det, men de kan jo hende at de høyner..

Hoff er virkelig en glad-nyhet midt oppi alle overgangsnedturene i det siste. Har alltid hatt sansen for han som spiller. Her er det bare å krysse fingrene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 25. Mar 2006, 10:20) 67813[/snapback]
Han er vingtype, ikke utpreget spiss. Vil tro at han ikke er tiltenkt spissplass

Hvordan er innleggsfoten til Hoff?

Om han er bra kan det bli mange spennende innlegg til våre hodekjemper. Ikke minst Alan og Veigar...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om han er bra kan det bli mange spennende innlegg til våre hodekjemper. Ikke minst Alan og Veigar...

Hehe... Jeg tenkte vel først og fremst på Andreas og Nanne.

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoff?

Nei takk sier jeg. Lukter litt desperasjon dette her. Ok, vi trenger kanskje en høyrekant, men jeg tror Branjimir kan skape like mye ugang, om han får bra med spilletid.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoff?

Nei takk sier jeg. Lukter litt desperasjon dette her. Ok, vi trenger kanskje en høyrekant, men jeg tror Branjimir kan skape like mye ugang, om han får bra med spilletid.

Forza Stabæk

Det skader vel ikke med litt konkurranse om plassen/dobbelt dekning... Hoff har mye erfaring fra dette nivået, og er både kjapp og målfarlig. Om han passer inn i vårt system er jeg mer usikker på, ettersom han har blitt drillet i Odd-stil såpass lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

(d*u*b @ 25. Mar 2006, 11:19) 67817[/snapback]
Hoff?

Forza Stabæk

Det skader vel ikke med litt konkurranse om plassen/dobbelt dekning... Hoff har mye erfaring fra dette nivået, og er både kjapp og målfarlig. Om han passer inn i vårt system er jeg mer usikker på, ettersom han har blitt drillet i Odd-stil såpass lenge.

Brani er også kjapp og målfarlig! Selvom noen her mener han ikke er kjapp nok, så skal jeg vedde på at han knuser spillere som Hovi, Marius Johnsen, Stensaas og Hanstveit i løpeduell :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oddrane er tydeligvis litt uenige i om det er fornuftig å selge Hoff. Etter å ha lest litt på forumet deres virker det som majoriteten vil selge og utsagn som "1 mill med 1 år igjen av kontrakten er ikke Espen værdt, selg til den som vil gi mest sier jeg" og "Hvis det der er sant, at Lyn byr en mill for en bitteliten ving som ikke har levert varene de siste to åra, og som ikke har lenge igjen av kontrakten, så er det jo helt på trynet om budet ikke blir akseptert!" er jo ikke akkurat betryggende lesning.

Men som alltid har en sak to sider og noen har ikke gitt opp fyren helt da, "Det jeg har sett av Hoff i noen treningskamper gir meg ny optimisme. De siste sesongene har han vært ujevn og uvenn med ballen, mens nå ser det ut til at han har tatt et steg opp og blitt mer jevn" og "Espen får de ikke. Han skal vi ha. Han blir god i år" vitner vel om at fyren kan spille ball når han er i form...

Jeg håper vi styrer unna og heller sparer pengene til noe "godis" i sommer :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper vi styrer unna og heller sparer pengene til noe "godis" i sommer :rolleyes:

Hva får deg til å tro at vi finner denne "godisen" til sommeren, når de som skal gjøre dette ikke har funnet noe annet enn "saltstenger" det siste halvåret...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 25. Mar 2006, 11:34) 67822[/snapback]

Hva får deg til å tro at vi finner denne "godisen" til sommeren, når de som skal gjøre dette ikke har funnet noe annet enn "saltstenger" det siste halvåret...?

Ikke noe annet enn håpet. Selv tåkefyrster kan jo ha sine klare øyeblikk :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror dere Hoff ville styrket laget?

Tror det! God mot oss i Skien tidligere i vinter. Det er utvilsomt en del backer som har problemer med farta hans.

Han var jo farlig god for noen sesonger siden. Tror kanskje han kan ha godt av et miljøskifte, slik som Finstad da han gikk til SIF. Det jeg fortsatt lurer på er om han er bra på innlegg. Vi trenger en rask ving som kan gi gode innlegg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er vist et mål han scorte mot bodøglimt i år: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle379948.ece

filmen funker ikke hos meg men vis dere klikker på klikk for mer kan dere også se den andre scoringen hvor han rundlurer glimt forsvaret og kommer alene med keeper og setter ballen i mål :D

stabæk kjøper ikke stjernene- vi lager dem

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er vist et mål han scorte mot bodøglimt i år: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle379948.ece

filmen funker ikke hos meg men vis dere klikker på klikk for mer kan dere også se den andre scoringen hvor han rundlurer glimt forsvaret og kommer alene med keeper og setter ballen i mål :D

I så fall har vi noe å lage av TV2 Børs, her er Espen Hoff helt på bunnen. Men, se hvem som er øverst hvis dere velger å se alle spillerene (trykk [Trykk her for å se alle])!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I så fall har vi noe å lage av TV2 Børs, her er Espen Hoff helt på bunnen. Men, se hvem som er øverst hvis dere velger å se alle spillerene (trykk [Trykk her for å se alle])!!!!

Hehe... :D

Men så har han bare spilt 50min til sammen og da... Fordelt på 2 kamper som innbytter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så har han bare spilt 50min til sammen og da... Fordelt på 2 kamper som innbytter...

Og enda klart å plassere seg på toppen. Har ikke fått alt for mye kamptrening med de andre jentene på "laget"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og enda klart å plassere seg på toppen. Har ikke fått alt for mye kamptrening med de andre jentene på "laget"

Hvis man ser hva Espen Hoff har prestert over tid vil jeg påstå at han vil være en forsterkning av laget. Han kan bekle flere roller samt at han er målfarlig.

2005: 2 mål 1 målgivende

2004: 5 mål 7 målgivende

2003: 8 mål 3 målgivende

2002: 6 mål 4 målgivende

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man ser hva Espen Hoff har prestert over tid vil jeg påstå at han vil være en forsterkning av laget. Han kan bekle flere roller samt at han er målfarlig.

vis du kaller å være målfarlig og score 2 mål på et år så lurer jeg på hva man skal kalle nanneskog.

espen hoff er på vei nedover. han begynner å bli gammel. bare bortkastet å bruke penger på han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis du kaller å være målfarlig og score 2 mål på et år så lurer jeg på hva man skal kalle nanneskog.

espen hoff er på vei nedover. han begynner å bli gammel. bare bortkastet å bruke penger på han.

Gammel??? 25 år er vel ikke så gammelt det :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel??? 25 år er vel ikke så gammelt det :huh:

Og knapt det, fyller ikke 25 før sesongen er over. Han bør ha 7-10 år igjen på toppnivå, så alderen er perfekt, bare formen kommer igjen. Det er helt klart håp, men ikke noe sikkert kort. Det må vel være som kant-spiller vi ser på ham, vi har jo bra dekning på spiss-plass (men kanskje Veigar kan gjøre det bra på kanten)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...