Posse 21 253 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 In your face, FC SmartClub Oslo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Noen hyggelige meldinger til Espen kan også gjøre susen?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Går dette i dass også, følger jeg etter tror jeg. Ser på dette som en positiv signing. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Dette er en forsterkning! Håper det går i orden. Vi trenger en bredere stall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 253 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Noen hyggelige meldinger til Espen kan også gjøre susen?! Du er en vakker mann Espen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Dette er veldig positivt men husk at vi også var enige med LSK så mye kan fortsatt skje!!!! Vi får vente med champisen til alt eventuelt er i orden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Er det sikkert at han vil vekk da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Noen hyggelige meldinger til Espen kan også gjøre susen?! Du virker så trygg og snill, Espen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Dette er veldig positivt men husk at vi også var enige med LSK så mye kan fortsatt skje!!!! Vi får vente med champisen til alt eventuelt er i orden.. Helt enig. Ikke selg bjørnen før skinnet er skutt (or whatever it is.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Etter at Odd la om til 4-4-2, har Espen Hoff spilt høyrekant eller i angrep? For han var vel høyreving da de spilte 4-3-3? Det er vel naturlig å tro at han hentes inn mere med tanke på høyrevingen enn angrepet, dersom han skriver under? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 253 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Skyt Reka while you're at it! Espen, alle her har lyst til å kose med deg Gjerne etter du har putta et par tre mål for oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Noen som har en klype salt til overs? Jeg trenger en. Er dette evt. en riktig signering for oss? Jeg har ikke noen god følelse. Overbevis meg Espen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Noen som har en klype salt til overs? Jeg trenger en. Er dette evt. en riktig signering for oss? Jeg har ikke noen god følelse. Overbevis meg Espen! Har aldri likt når stabæk spiller mot ODD. Dette kan gjøre det bedre. Vil heller ha Espen med oss, enn mot oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Noen hyggelige meldinger til Espen kan også gjøre susen?! Du virker så trygg og snill, Espen! Så har'n et jævlig kult etternavn!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Tror Espen Hoff er en vel så god signering som Petter Furuseth Olsen, og garantert mye bedre enn Dylan Macallister. Alle disse tre måtte uansett blomstre opp litt for å bli reale forsterkninger for oss, men tror sjansen for at nettopp det skal skje er størst i Hoffs tilfelle. Er bare litt usikker på hvordan han passer inn i 4-4-2... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Noen som har en klype salt til overs? Jeg trenger en. Er dette evt. en riktig signering for oss? Jeg har ikke noen god følelse. Overbevis meg Espen! skal han vel!! han er 24 år!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Noen som har hørt noe mer om ryktene rundt Espen Hoff? TROR JEG MÅ NÆRME MEG SYNSK.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 253 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Tror jeg har en mistanke om at du visste noe på forhånd.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Jada, dette kan jeg godta! Ikke rart det har vært vanskelig for styret å hente inn spillere, når de åpenbart har hatt en spesiell hang til å selge/kjøpe spillere ved navn Espen. Pass opp! Vi kan ende opp med overskirften "Overaskende overgang til Stabæk; Espen Johnsen solgt i rekordfart". Surpompen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Tror Espen Hoff er en vel så god signering som Petter Furuseth Olsen, og garantert mye bedre enn Dylan Macallister. Alle disse tre måtte uansett blomstre opp litt for å bli reale forsterkninger for oss, men tror sjansen for at nettopp det skal skje er størst i Hoffs tilfelle. Er bare litt usikker på hvordan han passer inn i 4-4-2... Han overbeviste meg i vinter, når vi ble banka av Odd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Tror jeg har en mistanke om at du visste noe på forhånd.... Skulle gjerne, men faktisk ikke. Hjemme med syke barn, og funderer på hvordan Stabæk 2006 vil bli. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 1,5 mill er vel litt mye Han har et halvt år igjen av kontrakten! Og vi kjøper han nå!? Bortkasta penger! Jeg ser ihvertfall på Veigar som en bedre fotballspiller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 ...som jeg sa... Ingenting å se her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 1,5 mill er vel litt mye Han har et halvt år igjen av kontrakten! Og vi kjøper han nå!? Bortkasta penger! Jeg ser ihvertfall på Veigar som en bedre fotballspiller... Vel, Veigar sleit vel litt sist han var i TL? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Også kan det vel hende at det ikke en gang er Veigar han skal konkurrere om en plass på laget med? Det kan vel like gjerne være Branimir? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 1,5 mill er vel litt mye Han har et halvt år igjen av kontrakten! Og vi kjøper han nå!? Bortkasta penger! Jeg ser ihvertfall på Veigar som en bedre fotballspiller... Vel, Veigar sleit vel litt sist han var i TL? Ja, men da slet han jo for det meste med lyskene nesten hele sesongen! Tror han kan gjøre det bedre i år, hvis han får spilletid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 1,5 mill er vel litt mye Han har et halvt år igjen av kontrakten! Og vi kjøper han nå!? Bortkasta penger! Jeg ser ihvertfall på Veigar som en bedre fotballspiller... Han har i alle fall bra fart i beina.. noe vi godt kan trenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Det er klart Espen Hoff ikke skal erstatte/utfordre Veigar. Jeg er overbevist om at Veigar vil bli en av våre viktigste spiller i år. Når han er på topp skaper han utrolig mye. (Også har jeg nettopp sett på Stabæk-Sandefjord fra seriefinalen i fjor hvor han var bestemann - iallefall ifølge en annen Hoff). Forøvrig underlig at det ikke er noe om Hoff-saken i Budstikka ennå. De er bare opptatt av Wæhler går til Bærum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 253 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Jeg har mast på Budstikka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 27. Mars 2006 Del Skrevet 27. Mars 2006 Hoff er et BRA alternativ på høyrekanten - med en betydelig bedre innleggsfot (og fart) enn Tom bl.a. Men jeg er litt skeptisk til hans lunkne svar.... Litt lunken?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå