msp 810 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Er redd vi ser stallen med litt blaae øyne...Det virker jo som absolutt alle tipper oss i nedrykksstriden.. Nå er det jo få som har bedre kjennskap til VÅR stall en OSS, men allikevel.. Er litt enig med bastionens bedømming av årets lag...her Veldig bra, og jeg er redd for at de treffer bra på tipset sitt. Skal jeg sette fingeren på noe så må det være kritikken av forsvarsfirereren. Etter min mening var det ikke den som gjorda at vi rykket ned i 2004. Vi får heller skylde på forsvaret hos de 13 andre klubbene. De slapp jo inn alt for få mål mot Stabæk...... Hvis det tipset går inn er jeg fornøys! Eneste forhåpninger jeg har for denne sesongen er at vi skal overlev, for så iløpet av et par år ta over hegemoniet i TL, for så å ta over Europa. Høye forventninger? Ikke her i gården nei... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.V.F 2 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 In your face, FC SmartClub Oslo! Hihihihi... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.V.F 2 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 In your face, FC SmartClub Oslo! Hihihi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 In your face, Espen Hoff! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 In your face, Espen Hoff! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 håper han kommer krypende tilbake til stabæk også aviser Tom S han med en bedre spiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Hoff har gått til lyn han også da ...? Så ikke noe vits i å bli nesevis . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Hoff har gått til lyn han også da ...? Så ikke noe vits i å bli nesevis . Odd nekter å selge Hoff hvis de ikke får McAllister Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Hoff har gått til lyn han også da ...? Så ikke noe vits i å bli nesevis . Det er vel ikke akkurat helt klart hva som skjer med Hoff ennå. Lyn og overgangssaker = krøll! (Selvom det strengt tatt er Odd som oppfører seg på trynet i denne saken!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 29. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2006 (endret) Nei, de vil ikke slippe ham nå som Lyn tok McDonalds. Edit: Oi, så treig jeg var da Endret 29. Mars 2006 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Hoff har gått til lyn han også da ...? Så ikke noe vits i å bli nesevis . Det er vel ikke akkurat helt klart hva som skjer med Hoff ennå. Lyn og overgangssaker = krøll! (Selvom det strengt tatt er Odd som oppfører seg på trynet i denne saken!) Lyn har vel en muntlig avtale...... hørt det før kanskje. Ja ja, som Hr. Smith sier det er Odd som er på tynn is. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Håper Hoff går til Lyn. Ikke bare har jeg satset en fl. vin mot en Odd-tøs på at Stabæk skal gjøre det bedre enn Odd i år. Men det kan faktisk hende at vi blir helt avhengige av Odds undergang i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Når er treningen i morgen??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Danny 0 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Michale Chopra fra Newcastle blir frigitt fra kontrakten sin til sommern. De fleste vet nok ikke hvem han er men han presterer bra i championship ( engelsk 1.div) Han spilte for watford en periode og viste at han vet hvordan man skal score mange mål, i tillegg har han veldig god målteft for nufc reserve lag. Det er forresten lag som oldham som vil ha han, så stabæk bør nok kunne være et alternativ. Tror han ville gjort seg bra i Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Michale Chopra fra Newcastle blir frigitt fra kontrakten sin til sommern. De fleste vet nok ikke hvem han er men han presterer bra i championship ( engelsk 1.div) Han spilte for watford en periode og viste at han vet hvordan man skal score mange mål, i tillegg har han veldig god målteft for nufc reserve lag. Det er forresten lag som oldham som vil ha han, så stabæk bør nok kunne være et alternativ. Tror han ville gjort seg bra i Stabæk mye mulig, men han putta vel 3 mål i en kamp for watford. Han var innom Nottingham Forest i 2003-2004 eller 2004-2005 uten å imponere i det hele tatt. Men uansett, Chopra er ikke en mann du signerer for Stabæk uten prøvespill.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 29. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2006 (endret) Om Chopra skulle være et alternativ (noe han ikke er), er det ikke snakk om at vi trenger prøvespill! Der er det masser av kvalitet og han holder topp tippeliganivå lett. Han holdt Albert Luque og Shola Ameobi på benken en periode i vinter. Gi mannen et par år på lavere nivå og han kommer til å bli god. Men uansett... utopi. Endret 29. Mars 2006 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Humtidum.... Våknet med skikkelig godfølelsen i dag jeg ass.... Det kan være at det er blaa himmel igjen, men jeg har fornyet håp om gjennombrudd i dag! Man blir jo nesten manisk depresiv av det her @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Humtidum.... Våknet med skikkelig godfølelsen i dag jeg ass.... Det kan være at det er blaa himmel igjen, men jeg har fornyet håp om gjennombrudd i dag! Man blir jo nesten manisk depresiv av det her @ringo Noen grunn til at du våknet med godfølelse. Har du hørt noe som vi vanlige døde ikke vet? Eller var det nattens gode drømmer som gjorde susen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Humtidum.... Våknet med skikkelig godfølelsen i dag jeg ass.... Det kan være at det er blaa himmel igjen, men jeg har fornyet håp om gjennombrudd i dag! Man blir jo nesten manisk depresiv av det her @ringo Så hyggelig! Jeg prøver også å holde motet oppe. 39 timer igjen nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Humtidum.... Våknet med skikkelig godfølelsen i dag jeg ass.... Det kan være at det er blaa himmel igjen, men jeg har fornyet håp om gjennombrudd i dag! Man blir jo nesten manisk depresiv av det her @ringo Så hyggelig! Jeg prøver også å holde motet oppe. 39 timer igjen nå! Den tellinga der har jeg gitt opp for lenge siden. 81 timer til treningskamp på Nadderud mot Vålerenga. 249 timer igjen til seriestart. Jeg gleder meg!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Humtidum.... Våknet med skikkelig godfølelsen i dag jeg ass.... Det kan være at det er blaa himmel igjen, men jeg har fornyet håp om gjennombrudd i dag! Man blir jo nesten manisk depresiv av det her @ringo Han vet no' som ikke vi vet, no' som ikke vi vet...... eller kanskje ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Kjære venner! Mitt tips: Ikke bygg opp noe forventninger til signering av nye spillere nå før vinduet stenger! Tror det er MYE lurere å bare innstille seg på at det laget vi har nå er de vi skal støtte i tykt og tynt fremover. Det er så kjipt og bygge opp forventninger for så, nok en gang, å bli skuffa.... Been there - done that! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Så snart jeg våkner, skal jeg også kjenne etter om jeg har den samme godfølelsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2006 (endret) Er vel Rune Bolseth da, som har dukket opp i drømmen til @ringo. Da våkner han alltid med et smil om munnen. Endret 30. Mars 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Er vel Rune Buer da, som har dukket opp i drømmen til @ringo. Da våkner han alltid med et smil om munnen. Nei, det er Rune Bolseth det....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Første her inne som røper en spiller som Stabæk kjøper før 1. april - skal få en duggfrisk pils og en Fernet på kick-off'en på lørdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Første her inne som røper en spiller som Stabæk kjøper før 1. april - skal få en duggfrisk pils og en Fernet på kick-off'en på lørdag! Noone! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Første her inne som røper en spiller som Stabæk kjøper før 1. april - skal få en duggfrisk pils og en Fernet på kick-off'en på lørdag! Er ikke årsaken til at flere av signingene har skjært seg at de har lekka ut før spilleren har fått vite om det? Og vær du sikker. Dag Otter (og kanskje Mette Sjølie) har denne tråden oppe konstant med automatisk oppdatering hvert minutt. (Nå må jeg innrømme at jeg har automatisk oppdatering på Budstikka på hvert annet minutt, blant annet fdor å kunne dele nyhetene de finner før oss på dette forumet...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Første her inne som røper en spiller som Stabæk kjøper før 1. april - skal få en duggfrisk pils og en Fernet på kick-off'en på lørdag! Fernet.... fy f..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 En fernet og ett snitt øl? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå