Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Kanskje greit at det ikke ble Hoff?

-Saksøker egen klubb.

:blink:

heller ikke han her:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129081

Siden vi først snakker om spillere som vi ikke kommer til å se i Stabækdrakta...

Chippen til Paris SG for 35 mill.?

Da kan vi evt hente inn den(de) forsterkningen(e) vi trenger til sommeren!

Endret av pingo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Saksøker egen klubb.

heller ikke han her:

Siden vi først snakker om spillere som vi ikke kommer til å se i Stabækdrakta...

35 milloner svenske kroner, ja...det er jo ikke rare greiene, er det vel? :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Saksøker egen klubb.

heller ikke han her:

hehe...det går mange rykter om chippen...i en belgisk avis skrives om en mulig overgang til monaco...tjaha...kontrakten hans går ut om sommeren, og det er helt sikkert at han forlater anderlecht.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle598076.ece

Stabæk:

- Jeg tviler på at det blir noen nye spillere, ettersom timene går. Men man skal aldri si aldri. Vi har ingen veldig konkrete navn, men dukker det opp noen så kan det hende.

Hurra!

stabæk har det her med å gjøre hverdagen min veldig spennende! men i d siste har d endt med at den store spenningen har endt i bare surmuling og misnøye <_< ligger d ann til flest påloggede en gang til siste timen før midnatt i morra? skulle vel ikke forundre meg om nye spillere tråden skulle sprengt av poster i morgen ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle598076.ece

Æsj, der røk sjansen for å få inn en spiller før vinduet stenger. Skulle så gjerne sett en ny høyrekant komme, for det Branimir viste i går var ikke bra...... Vi får håpe at vi har nok penger da, slik at vi kan kjøpe en klassespiller på høyrekanten i sommer. Akkuratt nå tror jeg (håper jeg) at midtbanen blir komponert slik mot VIF:

Fra venstre: Sund - Jeppe - Jocke - Alan

Endret av magulfblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

NY SPILLER:

Stabæk forhandler med Mr. X. Men vil ikke si hvem det er for å unngå at noen rapper ham. Kanskje til og med to spillere. Dette ble sagt i Dagsrevyen nå.

Har vi hørt det før? Godt vinduet stenger snart. Tåler ikke mer av dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NY SPILLER:

Stabæk forhandler med Mr. X. Men vil ikke si hvem det er for å unngå at noen rapper ham. Kanskje til og med to spillere. Dette ble sagt i Dagsrevyen nå.

Så det jeg også. "Vil ha inn to nye før spillervinduet stenger...", og "vi tar ingen sjanser nå fem på tolv" ble sagt...

Spennende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NY SPILLER:

vel, det er ikke snakk om dager, 28,5 timer..max! håper i såfall på en forsterkning, er vel neppe alene der....

Endret av Stormare
Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hørt d alt for mange ganger!!! men likevell så er jeg glad d kommer noe som lager spenning en kjedelig torsdags kveld :) hvem kan dette være??? :blink::P kanskje thorstein helstad fant ut at han ikke orket spisskampen i rbk og fant ut at vis drømmen hans om landslaget skulle bli vellykket måtte han komme til en klubb han kunne få være sikker på fast plass i og hvor han kunne utvikle seg som spiller, fant han ut at denne klubben var stabæk, siden de hadde nannskog og alanzinho.

eller at start tilslutt fant klubben til alex valencia. etter at han fant ut at start ikke skal satse på kunstgress, men stabæk skal, og at stabæk skal lage en mye kulere stadion en Start hvor d er lettere å tiltrekke lag som real madrid osv, var ikke valget vanskelig og han gikk så og si gratis til stabæk og gikk ned i lønn slik at supporterne skulle få gratis øl på onkel blaa mot sandefjord etter kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hørt d alt for mange ganger!!! men likevell så er jeg glad d kommer noe som lager spenning en kjedelig torsdags kveld :) hvem kan dette være??? :blink::P kanskje thorstein helstad fant ut at han ikke orket spisskampen i rbk og fant ut at vis drømmen hans om landslaget skulle bli vellykket måtte han komme til en klubb han kunne få være sikker på fast plass i og hvor han kunne utvikle seg som spiller, fant han ut at denne klubben var stabæk, siden de hadde nannskog og alanzinho.

eller at start tilslutt fant klubben til alex valencia. etter at han fant ut at start ikke skal satse på kunstgress, men stabæk skal, og at stabæk skal lage en mye kulere stadion en Start hvor d er lettere å tiltrekke lag som real madrid osv, var ikke valget vanskelig og han gikk så og si gratis til stabæk og gikk ned i lønn slik at supporterne skulle få gratis øl på onkel blaa mot sandefjord etter kampen.

Det var iallefall ikke Helstad eller Valencia som stod der med ryggen til. Om ikke det bare var en stand-in tror jeg du kan legge fra deg de tankene...hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Argh. Jeg var ferdig med dette for nå jeg.

...kom igjen da. Bare en siste gang... Det er ikke farlig. Siste gang...? Jeg veit du vil det. Du kan slutte i morra. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke noen skal legge seg ned å dø, selv om skuffelsen blir stor (igjen), om det ikke kommer inn et navn en gang før vinduet stenger!! Mange av spillerne har sagt at de ønsker seg navn, men at det ikke er noen krise om de ikke kommer.. Vi har en bra stall med de spillerne vi har!! Stabæk har vært stabile i tippeligaen over mange år, men hadde et feilskjær i 2004 hvor det meste gikk galt.. Hele klubben viste stor moral og hoppe rett opp igjen på øverste nivå! Faktum at 2.laget vårt kom på en 5/6 plass? i 2004 må vi ikke glemme.. De ble da tvangsflytta ned i 3 div, men valsa gjennom divisjonen og rykka rett opp de også!

Vi har mange spennende unggutter som kan være med og sette preg på kam,per hvis det skulle komme karantener og skader.. Disse får kamptrening i 1 divisjon høyere enn i fjor, noe som vil føre til bedre utvikling for dem.. Alle er opptatt av Lyns unge spillere, og også Vålerenga skal i år sette sin lit til unge spillere!! Vi har de samme kvalitetene i vår klubb, det er bare å gi dem trygghet og sjanser så er jeg sikker på at de vil gripe dem med begge hender!! Jeg tror dette er en bedre løsning en noen panikk-kjøp av halvgode halvgamle halv etablerte tippeligaspillere!!

Stallen vår er bra den og jeg gleder meg voldsomt til Vålerenga kampen, og seriestart!! Vi skal vise alle at et ungt og sultent Stabæk lag er bra nok!! Det er hvertfall jeg overbevist om!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke noen skal legge seg ned å dø, selv om skuffelsen blir stor (igjen), om det ikke kommer inn et navn en gang før vinduet stenger!! Mange av spillerne har sagt at de ønsker seg navn, men at det ikke er noen krise om de ikke kommer.. Vi har en bra stall med de spillerne vi har!! Stabæk har vært stabile i tippeligaen over mange år, men hadde et feilskjær i 2004 hvor det meste gikk galt.. Hele klubben viste stor moral og hoppe rett opp igjen på øverste nivå! Faktum at 2.laget vårt kom på en 5/6 plass? i 2004 må vi ikke glemme.. De ble da tvangsflytta ned i 3 div, men valsa gjennom divisjonen og rykka rett opp de også!

Vi har mange spennende unggutter som kan være med og sette preg på kam,per hvis det skulle komme karantener og skader.. Disse får kamptrening i 1 divisjon høyere enn i fjor, noe som vil føre til bedre utvikling for dem.. Alle er opptatt av Lyns unge spillere, og også Vålerenga skal i år sette sin lit til unge spillere!! Vi har de samme kvalitetene i vår klubb, det er bare å gi dem trygghet og sjanser så er jeg sikker på at de vil gripe dem med begge hender!! Jeg tror dette er en bedre løsning en noen panikk-kjøp av halvgode halvgamle halv etablerte tippeligaspillere!!

Stallen vår er bra den og jeg gleder meg voldsomt til Vålerenga kampen, og seriestart!! Vi skal vise alle at et ungt og sultent Stabæk lag er bra nok!! Det er hvertfall jeg overbevist om!!

Kloke ord! Jeg er også rimelig sikker på at det var fler som hadde tenkt som deg hvis ikke Ingo hadde skrevet det han gjorde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NY SPILLER:

Oi oi oi! Here we go again.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, der røyk den nattesøvnen :) Men er det en ting vi har lært nå, så er vel det å ikke to en dritt for gitt, ergo vent til spillerene står på trening i blå drakt.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så klippet på nett-tv nå.. var det ikke Branimir som stod der med ryggen til? Hvis ikke så har jo ihvertfall vedkommende på seg drakta, jobben blir bare å få den til å bli værende på.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...