Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle82717.ece Kunne dette vært noe? Vi trenger utvilsomt soillere på høyre kanten Kan bli kul overskrift hvertfall; Stabæk kjøper Milan Schevschenko som makker til Daneil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle82717.ece Kunne dette vært noe? Vi trenger utvilsomt soillere på høyre kanten Hur vet man det? Hepp, Han har en pen CV! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Han har en pen CV! Hvor har han spilt før? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Han har en pen CV! Hvor har han spilt før? Vi har vel ikke mulighet til å signere noen nye spillere nå før sommeren??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Han har en pen CV! Hvor har han spilt før? Vi har vel ikke mulighet til å signere noen nye spillere nå før sommeren??? Vi kan vel signe så mange vi vil, men de kan ikke spille kamper før vinduet har åpnet...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Han har en pen CV! Hvor har han spilt før? Vi har vel ikke mulighet til å signere noen nye spillere nå før sommeren??? Vi kan vel signe så mange vi vil, men de kan ikke spille kamper før vinduet har åpnet...? Info : http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=122...40054/sc=a7dc4f Blant annet Ajax, men det er lenge siden det... Tror vi kan benytte oss av ham med en gang hvis han IKKE har kontrakt(proff) med noen andre klubber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Han har en pen CV! Hvor har han spilt før? Vi har vel ikke mulighet til å signere noen nye spillere nå før sommeren??? Vi kan vel signe så mange vi vil, men de kan ikke spille kamper før vinduet har åpnet...? Info : http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=122...40054/sc=a7dc4f Blant annet Ajax, men det er lenge siden det... Tror vi kan benytte oss av ham med en gang hvis han IKKE har kontrakt(proff) med noen andre klubber. I følge denne artikkelen har han vel nettopp skrevet en ny ettårskontrakt med Haarlem?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Han har en pen CV! Hvor har han spilt før? Vi har vel ikke mulighet til å signere noen nye spillere nå før sommeren??? Vi kan vel signe så mange vi vil, men de kan ikke spille kamper før vinduet har åpnet...? Info : http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=122...40054/sc=a7dc4f Blant annet Ajax, men det er lenge siden det... Tror vi kan benytte oss av ham med en gang hvis han IKKE har kontrakt(proff) med noen andre klubber. I følge denne artikkelen har han vel nettopp skrevet en ny ettårskontrakt med Haarlem?? Hepp, Det medfører nok ikke riktighet, da hadde han neppe vært ute og vist seg frem nå. Så lenge han er kontraktsløs står han fritt til å gå til en annen klubb utenom overgangsperiodene. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 noen som har sett han på trening a? høres spennende ut, kan spille høyrekant og være backup på høyre back vis morten skulle bli skada eller ha karantene spill i ajax står det respekt av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Høres dette ut som den offensive kantspilleren vi trenger da? Synes det minner mer om Tom Stenvoll i så måte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Høres dette ut som den offensive kantspilleren vi trenger da? Synes det minner mer om Tom Stenvoll i så måte. "Milan har så langt vært et trivelig bekjentskap med et godt høyrebein" (stabak.no) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Hadde Rune Lange vært noe for oss da? Han har slitt med skader en stund, og bruker dette som argument for å komme hjem til Norge, der han mener skadeoppfølgingen skal være bedre. Vålerenga er selvfølgelig på banen igjen... Jeg er litt usikker på om Stabæk har råd/tid til å hente inn en såpass usikker spiller. Vi trenger ikke en Tore André Flo, for å si den sånn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Tror nok også prislappen hans desverre gjør han uaktuell for oss.. er nok bare Enga, Brann og RBK som har råd til å hente han.. Mitt tips er at han ender i Enga, RBK har jo nok spisser.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 Tror nok også prislappen hans desverre gjør han uaktuell for oss.. er nok bare Enga, Brann og RBK som har råd til å hente han.. Mitt tips er at han ender i Enga, RBK har jo nok spisser.. Da får i tilfellet VIF en meritert skadeliste! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 28. April 2006 (endret) Del Skrevet 28. April 2006 (endret) Tror Lange hadde vært veldig bra for oss, men som andre her har vært innom - vi er nok pt. ikke attraktive nok eller har penger nok... Endret 28. April 2006 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 kunne være spennende med milan beelenkamp, han har spilt for ajax (1997/98), de graafschap (1999-2005), kv mechelen (belgisk lag, sesong 2005/06) og så for haarlem. både de graafschap og haarlem er 1. div. lag, mens kv mechelen var et jupilerleague lag til 2005, så rykket de ned til den belgiske "tweede klassen" og endte på 13. plass etter sesongen 2005/2006 milan spilte bare en halv sesong for mechelen, så ble han bedt å forlate klubben fordi han ikke lenger var ønsket (ble først degradert til juniorlaget/b-laget, så bestemte klubben seg at han ikke skal bli med lengre og ba ham å dra) kilde: kv mechelen offisiell side gouden gids side (nederlansk 1. div.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 28. April 2006 Del Skrevet 28. April 2006 så ble han bedt å forlate klubben fordi han ikke lenger var ønsket (ble først degradert til juniorlaget/b-laget, så bestemte klubben seg at han ikke skal bli med lengre og ba ham å dra) hvorfor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 29. April 2006 Del Skrevet 29. April 2006 i vg står det at han også spiller midtstopper. Jeg har også sjekket litt rundt omkring og det står forskjellig på mange steder. Er dette en slags potet som brukes overalt eller hva er han egentlig? Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Jeg for min del håper han er en høyre kant med stor fart, dribleferdigheter og en god innleggsfot. Vis han ikke oppfyller disse kravene håper jeg ikke Stabæk kjøper/henter han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 29. April 2006 Del Skrevet 29. April 2006 i vg står det at han også spiller midtstopper. Jeg har også sjekket litt rundt omkring og det står forskjellig på mange steder. Er dette en slags potet som brukes overalt eller hva er han egentlig? Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Jeg for min del håper han er en høyre kant med stor fart, dribleferdigheter og en god innleggsfot. Vis han ikke oppfyller disse kravene håper jeg ikke Stabæk kjøper/henter han. Det er ikke sikkert det hadde vært så dumt med en ”speilvendt Bjørnar" som fungerer bra både i forsvar og på høyre kant. Vi vil slite med en langtidsskade i forsvaret nå, for vi vet det vil bli en del suspensjoner der utover i sesongen – verken IAO eller Markus har skjønt at man skal holde seg unna kortstokken til pokerlaget mellom kampene… Når selv vår kaptein MK har meldt seg på den karusellen kan det bli riktig tynt der etter hvert, men det kommer (håper jeg) i hvert fall en sterk junior (Håkon Skogstad) og banker på døra snart. Skal vi kjøpe en spiller bør han i hvert fall være på nivå men Bjørnar, og kunne være med å slåss om en plass i start-elveren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 29. April 2006 Del Skrevet 29. April 2006 Skal vi kjøpe en spiller bør han i hvert fall være på nivå men Bjørnar, og kunne være med å slåss om en plass i start-elveren Tviler på at det hentes en aldrende nederlender for å spille på 2. laget. Så kommer han, er det nok for å spille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 29. April 2006 Del Skrevet 29. April 2006 Skal vi kjøpe en spiller bør han i hvert fall være på nivå men Bjørnar, og kunne være med å slåss om en plass i start-elveren Tviler på at det hentes en aldrende nederlender for å spille på 2. laget. Så kommer han, er det nok for å spille. Jepp.. Men jeg har mine tvil når man umiddelbart gikk ut med fullt navn etc. Hadde vært deilig hvis han viste seg å være skikkelig god, altså en klar forsterkning.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 29. April 2006 Del Skrevet 29. April 2006 noen som har sett han på trening a? høres spennende ut, kan spille høyrekant og være backup på høyre back vis morten skulle bli skada eller ha karantene spill i ajax står det respekt av! Jeg har faktisk sett ham spille!! Var med å tape 5-1 borte mot Ajax. Ikke at jeg la merke til han, men de fikk real jurling på Amsterdam Arena. Litt dårlig magefølelse med mange kamper for dårlig lag i Eresdivisjon. Alderen er det jo ikke noe galt med. Helt prefekt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Har aldri hørt om han, men han høres interresant ut... Kan vi få han før sommeren??? Vi har jo hatt litt flaks det siste året, med nye spennende spillere som alan og daniel... så kanskje det blir bra hvis vi får han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 så ble han bedt å forlate klubben fordi han ikke lenger var ønsket (ble først degradert til juniorlaget/b-laget, så bestemte klubben seg at han ikke skal bli med lengre og ba ham å dra) hvorfor? de hadde ikke plass til ham, hverken på a-laget eller på b-laget. og han hadde ikke lyst til å bli benkesliter. höres ut som om han ikke var god nok... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115034 Nå rykket AGF ned. Christer George? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Ja takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115034 Nå rykket AGF ned. Christer George? Han ønsker seg sikkert bort, og har sikkert en drøm om iføre seg den smukke blå stabækdrakta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115034 Nå rykket AGF ned. Christer George? har sikkert en drøm om iføre seg den smukke blå stabækdrakta! Hvem har ikke det? For meg blir det straks en dream come true... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
John 0 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115034 Nå rykket AGF ned. Christer George? har sikkert en drøm om iføre seg den smukke blå stabækdrakta! Hvem har ikke det? For meg blir det straks en dream come true... En Blue Dream come true? Jeg gledet meg som faen til å bli kvitt "blodfersk" men å bli assosiert med Martin Schanke.... Går det ann å slette egne innlegg, eller er det bare å gi seg inn og begynne å slå folk når jeg ikke har et svar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 1. Mai 2006 Del Skrevet 1. Mai 2006 Hva faen skal vi med nye spillere?! Slår "gullkanidat" Liin borte med Jesper og Jokke ute.. (+ Branimir) Dette året kan bli riktig så morsomt tror jeg..! Anyway: Christer George? Ja, takk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå