Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Han har en pen CV!

Hvor har han spilt før?

Vi har vel ikke mulighet til å signere noen nye spillere nå før sommeren???

Vi kan vel signe så mange vi vil, men de kan ikke spille kamper før vinduet har åpnet...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har en pen CV!

Hvor har han spilt før?

Vi kan vel signe så mange vi vil, men de kan ikke spille kamper før vinduet har åpnet...?

Info : http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=122...40054/sc=a7dc4f

Blant annet Ajax, men det er lenge siden det...

Tror vi kan benytte oss av ham med en gang hvis han IKKE har kontrakt(proff) med noen andre klubber.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har en pen CV!

Hvor har han spilt før?

Tror vi kan benytte oss av ham med en gang hvis han IKKE har kontrakt(proff) med noen andre klubber.

I følge denne artikkelen har han vel nettopp skrevet en ny ettårskontrakt med Haarlem??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har en pen CV!

Hvor har han spilt før?

I følge denne artikkelen har han vel nettopp skrevet en ny ettårskontrakt med Haarlem??

Hepp,

Det medfører nok ikke riktighet, da hadde han neppe vært ute og vist seg frem nå. Så lenge han er kontraktsløs står han fritt til å gå til en annen klubb utenom overgangsperiodene.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har sett han på trening a? høres spennende ut, kan spille høyrekant og være backup på høyre back vis morten skulle bli skada eller ha karantene :)

spill i ajax står det respekt av!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Rune Lange vært noe for oss da? Han har slitt med skader en stund, og bruker dette som argument for å komme hjem til Norge, der han mener skadeoppfølgingen skal være bedre. Vålerenga er selvfølgelig på banen igjen...

Jeg er litt usikker på om Stabæk har råd/tid til å hente inn en såpass usikker spiller. Vi trenger ikke en Tore André Flo, for å si den sånn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok også prislappen hans desverre gjør han uaktuell for oss.. er nok bare Enga, Brann og RBK som har råd til å hente han.. Mitt tips er at han ender i Enga, RBK har jo nok spisser..

Da får i tilfellet VIF en meritert skadeliste! :D:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne være spennende med milan beelenkamp, han har spilt for ajax (1997/98), de graafschap (1999-2005), kv mechelen (belgisk lag, sesong 2005/06) og så for haarlem. både de graafschap og haarlem er 1. div. lag, mens kv mechelen var et jupilerleague lag til 2005, så rykket de ned til den belgiske "tweede klassen" og endte på 13. plass etter sesongen 2005/2006

milan spilte bare en halv sesong for mechelen, så ble han bedt å forlate klubben fordi han ikke lenger var ønsket (ble først degradert til juniorlaget/b-laget, så bestemte klubben seg at han ikke skal bli med lengre og ba ham å dra)

kilde:

kv mechelen offisiell side

gouden gids side (nederlansk 1. div.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så ble han bedt å forlate klubben fordi han ikke lenger var ønsket (ble først degradert til juniorlaget/b-laget, så bestemte klubben seg at han ikke skal bli med lengre og ba ham å dra)

hvorfor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i vg står det at han også spiller midtstopper. Jeg har også sjekket litt rundt omkring og det står forskjellig på mange steder. Er dette en slags potet som brukes overalt eller hva er han egentlig? Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

Jeg for min del håper han er en høyre kant med stor fart, dribleferdigheter og en god innleggsfot. Vis han ikke oppfyller disse kravene håper jeg ikke Stabæk kjøper/henter han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i vg står det at han også spiller midtstopper. Jeg har også sjekket litt rundt omkring og det står forskjellig på mange steder. Er dette en slags potet som brukes overalt eller hva er han egentlig? Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

Jeg for min del håper han er en høyre kant med stor fart, dribleferdigheter og en god innleggsfot. Vis han ikke oppfyller disse kravene håper jeg ikke Stabæk kjøper/henter han.

Det er ikke sikkert det hadde vært så dumt med en ”speilvendt Bjørnar" som fungerer bra både i forsvar og på høyre kant. Vi vil slite med en langtidsskade i forsvaret nå, for vi vet det vil bli en del suspensjoner der utover i sesongen – verken IAO eller Markus har skjønt at man skal holde seg unna kortstokken til pokerlaget mellom kampene… Når selv vår kaptein MK har meldt seg på den karusellen kan det bli riktig tynt der etter hvert, men det kommer (håper jeg) i hvert fall en sterk junior (Håkon Skogstad) og banker på døra snart.

Skal vi kjøpe en spiller bør han i hvert fall være på nivå men Bjørnar, og kunne være med å slåss om en plass i start-elveren

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi kjøpe en spiller bør han i hvert fall være på nivå men Bjørnar, og kunne være med å slåss om en plass i start-elveren

Tviler på at det hentes en aldrende nederlender for å spille på 2. laget. Så kommer han, er det nok for å spille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at det hentes en aldrende nederlender for å spille på 2. laget. Så kommer han, er det nok for å spille.

Jepp.. Men jeg har mine tvil når man umiddelbart gikk ut med fullt navn etc. Hadde vært deilig hvis han viste seg å være skikkelig god, altså en klar forsterkning..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har sett han på trening a? høres spennende ut, kan spille høyrekant og være backup på høyre back vis morten skulle bli skada eller ha karantene :)

spill i ajax står det respekt av!

Jeg har faktisk sett ham spille!! Var med å tape 5-1 borte mot Ajax. Ikke at jeg la merke til han, men de fikk real jurling på Amsterdam Arena. Litt dårlig magefølelse med mange kamper for dårlig lag i Eresdivisjon. Alderen er det jo ikke noe galt med. Helt prefekt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så ble han bedt å forlate klubben fordi han ikke lenger var ønsket (ble først degradert til juniorlaget/b-laget, så bestemte klubben seg at han ikke skal bli med lengre og ba ham å dra)

hvorfor?

de hadde ikke plass til ham, hverken på a-laget eller på b-laget. og han hadde ikke lyst til å bli benkesliter.

höres ut som om han ikke var god nok...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115034

Nå rykket AGF ned. Christer George?

har sikkert en drøm om iføre seg den smukke blå stabækdrakta! B)

Hvem har ikke det?

For meg blir det straks en dream come true...

En Blue Dream come true?

Jeg gledet meg som faen til å bli kvitt "blodfersk" men å bli assosiert med Martin Schanke.... Går det ann å slette egne innlegg, eller er det bare å gi seg inn og begynne å slå folk når jeg ikke har et svar?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva faen skal vi med nye spillere?! Slår "gullkanidat" Liin borte med Jesper og Jokke ute.. (+ Branimir) Dette året kan bli riktig så morsomt tror jeg..! ;)

Anyway: Christer George? Ja, takk..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...