Andreas 3 516 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Jeg synes det er bra at Stabæk kjøper en offansiv spiller. Jeg liker ikke at vi skal spille med to backer(henholdsvis en back og en def.midtbane) på hver side, signer denne spilleren. Hvis Markus eller Morten trenger enda en spiller til å klare å ta en kantspiller på siden sin så synes jeg det er dårlig back spill. Kantspillet vår hittil i år har vært alt for dårlig, ikke evne til å utfordre og alt for langt tilbake i banen. Det kan også være forskjellen på å vinne kamper. Hvis forsvaret ikke klarer seg uten en defansiv kant, er det for dårlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Jeg synes det er bra at Stabæk kjøper en offansiv spiller. Jeg liker ikke at vi skal spille med to backer(henholdsvis en back og en def.midtbane) på hver side, signer denne spilleren. Hvis Markus eller Morten trenger enda en spiller til å klare å ta en kantspiller på siden sin så synes jeg det er dårlig back spill. Kantspillet vår hittil i år har vært alt for dårlig, ikke evne til å utfordre og alt for langt tilbake i banen. Det kan også være forskjellen på å vinne kamper. Hvis forsvaret ikke klarer seg uten en defansiv kant, er det for dårlig. Somen Tchoyi ble kåret til årets spiller i Odd i fjor. http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article58257.ece Noen har godt av et miljøskifte, og Somen er vel noe kraftigere enn Alan, sånn rent størrelsesmessig... Det er ihvertfall helt sikkert at han har utrettet mer på tippeliga nivå. Krysser fingere for legesjekk og kontrakt, venter i spenning på en offisiell "kjøpemelding". Dette ser ut til å bli en meget bra blaa uke!! Hva mener du med noe kraftigere? Høyde/vekt: 192/84 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Nettavisen med gammelt nytt. http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article666261.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Noen har godt av et miljøskifte, og Somen er vel noe kraftigere enn Alan, sånn rent størrelsesmessig.. Det skal da ikke mye til.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Siden vi er så godt igang kan jo kanskje vi hoste opp en mill til for enda en ving.. http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article59040.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Noen har godt av et miljøskifte, og Somen er vel noe kraftigere enn Alan, sånn rent størrelsesmessig.. Det skal da ikke mye til.... Da burde det være mulig å holde seg lengere på bena før man blir lagt i bakken. Bedre defensive forutsettninger..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Noen har godt av et miljøskifte, og Somen er vel noe kraftigere enn Alan, sånn rent størrelsesmessig.. Det skal da ikke mye til.... Da burde det være mulig å holde seg lengere på bena før man blir lagt i bakken. Bedre defensive forutsettninger..... Har du sett Somen kan også jobbe i begge ender av banen Midtbanespilleren jobbet i begge deler av banen http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...80112/0/FORSIDE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Er dette grunnen til at Odd slipper Somen? http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...60622001/1046/_ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Er dette grunnen til at Odd slipper Somen? http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...60622001/1046/_ i følge Gaute larsen er dette grunnen: - En klubb i vår størrelse har ikke mulighet til å holde fire spillere uten EU-pass. Behovet for en spiss var størst, og det er mye av grunnen til at Somen nå forlater oss, sier Gaute Larsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 22. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2006 (endret) Jeg synes det er bra at Stabæk kjøper en offansiv spiller. Jeg liker ikke at vi skal spille med to backer(henholdsvis en back og en def.midtbane) på hver side, signer denne spilleren. Hvis Markus eller Morten trenger enda en spiller til å klare å ta en kantspiller på siden sin så synes jeg det er dårlig back spill. Kantspillet vår hittil i år har vært alt for dårlig, ikke evne til å utfordre og alt for langt tilbake i banen. Det kan også være forskjellen på å vinne kamper. Hvis forsvaret ikke klarer seg uten en defansiv kant, er det for dårlig. Somen Tchoyi ble kåret til årets spiller i Odd i fjor. http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article58257.ece Noen har godt av et miljøskifte, og Somen er vel noe kraftigere enn Alan, sånn rent størrelsesmessig... Det er ihvertfall helt sikkert at han har utrettet mer på tippeliga nivå. Krysser fingere for legesjekk og kontrakt, venter i spenning på en offisiell "kjøpemelding". Dette ser ut til å bli en meget bra blaa uke!! Hva mener du med noe kraftigere? Høyde/vekt: 192/84 Han er hvertfall omtrent en halvmeter høyere enn Alan... 190/87 Endret 22. Juni 2006 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 190/87 "Personlig sponsor: Choice Hotels Telemark" Haha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Det skal torsdag ha blitt inngått enighet om de personlige betingelsene, og legesjekken skal også ha gått greit, slik TV 2 Nettavisen forstår sine kilder. link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Hva er det med disse ryktene om at Tobbe vil tilbake til Stabæk? Ble nevnt her inne forleden dag, samt på VGD i dag. Er det noe hold i disse ryktene, eller er det gamle rykter som blir dratt frem igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Hva er det med disse ryktene om at Tobbe vil tilbake til Stabæk? Ble nevnt her inne forleden dag, samt på VGD i dag.Er det noe hold i disse ryktene, eller er det gamle rykter som blir dratt frem igjen? Bare gamle rykter fra den tiden han var på vei til FCK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Står fortsatt ingenting på Stabak.no, så derfor forholder jeg meg "litt" rolig fortsatt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Konge med Somen! Deilig å lese om oss på Text-TV igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Hvorfor drøyer det så lenge før det blir bekrefta? :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Hvorfor drøyer det så lenge før det blir bekrefta? :S Nrk melder om at alt er ok! Tv2 sier at legesjekken gjenstår! Jubler ikke før det står på Stabak.no, men det kan jo ta litt tid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 22. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2006 (endret) Hvorfor drøyer det så lenge før det blir bekrefta? :S Nrk melder om at alt er ok! Tv2 sier at legesjekken gjenstår! Jubler ikke før det står på Stabak.no, men det kan jo ta litt tid... Står at Odd og Stabæk er enige, bare personlige betingelserigjenn, er det en ny Sungodt sak?? Hadde ikkke gjort noe om det hade stått at han var villig til å gå til Stabæk. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120784 Endret 22. Juni 2006 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 jeg bare lurer på en ting... åssen er det man egentlig uttaler tchoyi? er det Tsjåj, Tsjåji, tsjoj eller tsjoji ? vis noen klarer å forklare meg på Ravi språk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 22. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2006 (endret) Det uttales Somen. A'en står for Alfred. Jeg foreslår at det blir hans navn i Stabæk. ALFRED! ALFRED! Endret 22. Juni 2006 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Velkommen Somen! Når det står her, så regner jeg med at det er i boks! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Hurra! Velkommen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 WOHA Sakte i bakkene, her har noen vært litt vel ivrige med publiseringsknappen!!! Ingenting er signert ennå, jeg gjentar ingenting er signert! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Vis denne signeringen går i vasken blir det et av de største slagene i trynet på meg på lenge! Kom igjen, vi vil se en underskrift! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 WOHA Sakte i bakkene, her har noen vært litt vel ivrige med publiseringsknappen!!! Ingenting er signert ennå, jeg gjentar ingenting er signert! @ringo Skjer det i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sta 40 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 WOHA Sakte i bakkene, her har noen vært litt vel ivrige med publiseringsknappen!!! Ingenting er signert ennå, jeg gjentar ingenting er signert! @ringo Tom S sa på TV2 at klubbene ikke var enige om alle kontraktsformuleringer, og at Tchoyi kunne bli Stabækspiller i løpet av kvelden dersom Stabæk og Odd ble enige. Intenting i boks ennå, altså.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Hepp, Da er det endelig klart! VELKOMMEN SOMEN! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 WOHA Sakte i bakkene, her har noen vært litt vel ivrige med publiseringsknappen!!! Ingenting er signert ennå, jeg gjentar ingenting er signert! @ringo Tom S sa på TV2 at klubbene ikke var enige om alle kontraktsformuleringer, og at Tchoyi kunne bli Stabækspiller i løpet av kvelden dersom Stabæk og Odd ble enige. Intenting i boks ennå, altså.... Tidligere i dag sa Odds sportslige leder, Tom Helge Rønning følgende: - Vi er i prinsippet enig. Men det er ikke riktig at avtalen er endelig. Fortsatt gjenstår det små detaljer, sier Tom Helge Rønning i Odd. Etter det Varden erfarer er uenigheten på når alle pengene skal utbetalets (etter hvor mange kamper og om cupen gjelder). Overgangssummen skal ligge mellom 2,5-3 millioner kroner, samt at Odd har en prosentlig andel ved et videresalg. Kilde:Varden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. Juni 2006 Del Skrevet 22. Juni 2006 Somen hei! Somen hei! Somen hei hei hei! VELKOMMEN TIL OSS! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå