Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som hvet hvilket nummer han får??
3, 12, 13, 16 og 22 er ledige, så da blir det vel helst 16 eller 22. Tipper 16 og at en eventuelt ny spiss får nummer 22. Forresten, hvilket nummer er/var det Eirik Markegård har/hadde?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Kan dette være en mann for oss?

@ringo

Japp, han er en mann jeg vil se i Stabæk drakt. God teknikk og ballsikker og han kan spille ving. Jeg vet KAN ordet ikke klinger så bra i manges ører, men vi trenger bredere stall og han tror jeg kan være en type som passer spillestilen vår.

Løp og kjøp !

Det er godt Tom S. hører på oss @ringo ! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Kan dette være en mann for oss?

@ringo

Japp, han er en mann jeg vil se i Stabæk drakt. God teknikk og ballsikker og han kan spille ving. Jeg vet KAN ordet ikke klinger så bra i manges ører, men vi trenger bredere stall og han tror jeg kan være en type som passer spillestilen vår.

Løp og kjøp !

Det er godt Tom S. hører på oss @ringo ! :)

Hehe,

Kanskje vi skulle tipse om fler :)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tipper den ene er Norsk og den andre er Svensk eller fra Belgia. "dette er rein tipping". ;)

Jeg tror faktisk ikke, at det er noen norske tippeligaspillere tilgjengelig med de kvaliteter og den summen Stabæk har råd til å betale? Vil tro at mesteparten av budsjettet til nye spillere gikk med til Somen... Men en svenske og kanskje en fra Danmark eller øst-europa kan kanskje komme?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tipper den ene er Norsk og den andre er Svensk eller fra Belgia. "dette er rein tipping". ;)

Jeg tror faktisk ikke, at det er noen norske tippeligaspillere tilgjengelig med de kvaliteter og den summen Stabæk har råd til å betale? Vil tro at mesteparten av budsjettet til nye spillere gikk med til Somen... Men en svenske og kanskje en fra Danmark eller øst-europa kan kanskje komme?

Jeg tror fortsatt det kommer en Norsk spiller til klubben, men han spiller ikke i dag i tippeligaen men i utlandet. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror fortsatt det kommer en Norsk spiller til klubben, men han spiller ikke i dag i tippeligaen men i utlandet. ;)

Det kan jo være PFO. Vet du noe vi andre ikke vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Bra mann!

Ikke rart han er godt likt blandt Odd supporterene!'

@ringo

Jeg tipper det kommer 1-2 nye spillere innen serien starter opp igjen. Jeg tipper den ene er Norsk og den andre er Svensk eller fra Belgia. "dette er rein tipping". ;)

Hehe,

Men han fra Belgia trenger nødvendigvis ikke å være belgisk eller hva ;)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Bra mann!

@ringo

Jeg tipper det kommer 1-2 nye spillere innen serien starter opp igjen. Jeg tipper den ene er Norsk og den andre er Svensk eller fra Belgia. "dette er rein tipping". ;)

Hehe,

@ringo

Nei det trenger han ikke å være. B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at Odd lukter på en dansk U21-spiller, Jakob Sørensen, og har han på prøvespill. Han er vesntre kant. Kanskje vi skulle tatt en "Hoff"? :-)

B/Gs Stig Johansen og Cato Hansen er på klubbjakt, men med mindre Veigar skulle forsvinne i sommer, burde disse være uaktuelle.

Etter "overgangstørke" før sesonstart satser jeg nå på ketchup-effekten og håper på flere gode spillere inn. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at Odd lukter på en dansk U21-spiller, Jakob Sørensen, og har han på prøvespill. Han er vesntre kant. Kanskje vi skulle tatt en "Hoff"? :-)

Ja takk til en rask venstre kant! Vi får håpe på gode nyheter på den blaa himmel :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også håp om en høyrebeck til, så har vi fornyet hele høyresiden!
Vi kan jo fortsette i samme klubb som vi har startet og hente Espen Ruud. Men det synes jeg vi skulle gjort for et par sesonger siden. Han begynner vel å bli for etablert og dyr...
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Bra mann!

@ringo

Hehe,

@ringo

Hvem tenker dere på? :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Bra mann!

@ringo

Hehe,

@ringo

Chippen..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,

@ringo

Chippen..?

Han hadde vært noe, men har liten tro på det. Kanskje på slutten på karrieren hans...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan vel ikke stoppe sommer shoppingen nå, kan vi vel? Med Somen inn og poljac tilbake fra skade, er det vel ikke lenger en høyrekant som er mest prekært? Hva trenger vi mest nå, en venstrekant, høyreback og en spiss, i den rekkefølgen?

Det er jo etterlyst en ny midtstopper også, men det kan man kanskje vente litt med og se ann utviklingen til Skogseid og Arneberg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en bra dag i går, men det er like godt å komme ned på jorden igjen med en gang først som sist. Det er bare å glemme Chippen de neste 5 årene, det finne ikke en rasjonell grunn for at han skulle komme tilbake nå. Det må finnes andre upolerte diamanter der ute.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en bra dag i går, men det er like godt å komme ned på jorden igjen med en gang først som sist. Det er bare å glemme Chippen de neste 5 årene, det finne ikke en rasjonell grunn for at han skulle komme tilbake nå. Det må finnes andre upolerte diamanter der ute.

Jeg tror du har rett i at Chippen ikke kommer til Stabæk nå. Var en tur i Anderlecht i uka. Eller var en tur i Brussel i uka og tok trikken gjennom Anderlecht. Så ikke noe til Chippen. (Kan selvfølgelig være fordi han er i Tyskland...). Men det var mye upolert der. Om det er diamanter for vi overlate til Tom S å sjekke opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan vel ikke stoppe sommer shoppingen nå, kan vi vel? Med Somen inn og poljac tilbake fra skade, er det vel ikke lenger en høyrekant som er mest prekært? Hva trenger vi mest nå, en venstrekant, høyreback og en spiss, i den rekkefølgen?

Det er jo etterlyst en ny midtstopper også, men det kan man kanskje vente litt med og se ann utviklingen til Skogseid og Arneberg?

Jeg tipper det kommer en forsvarspiller + Midtbane/spiss. Og er vi veldig heldige er norske spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror du har rett i at Chippen ikke kommer til Stabæk nå. Var en tur i Anderlecht i uka. Eller var en tur i Brussel i uka og tok trikken gjennom Anderlecht. Så ikke noe til Chippen. (Kan selvfølgelig være fordi han er i Tyskland...). Men det var mye upolert der. Om det er diamanter for vi overlate til Tom S å sjekke opp.

De er i Antwerpen de..

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...