Blaatter 5 Del Skrevet 25. Juni 2006 Del Skrevet 25. Juni 2006 Velkommen Somen! Er det i hele tatt realistisk å håpe på en signering til i dette vinduet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 25. Juni 2006 Del Skrevet 25. Juni 2006 Velkommen Somen! Er det i hele tatt realistisk å håpe på en signering til i dette vinduet? Ja jegf tror det kommer minst en spiller til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 25. Juni 2006 Del Skrevet 25. Juni 2006 Velkommen Somen! Er det i hele tatt realistisk å håpe på en signering til i dette vinduet? Ja jegf tror det kommer minst en spiller til! HAr du noe dekning for å tro det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 25. Juni 2006 Del Skrevet 25. Juni 2006 Velkommen Somen! Er det i hele tatt realistisk å håpe på en signering til i dette vinduet? Ja jegf tror det kommer minst en spiller til! HAr du noe dekning for å tro det? Ikke noe annet enn at det ligger litt i kortene at det i hvertfall kommer 1 spiller til men tror at det kommer 2 spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 25. Juni 2006 Del Skrevet 25. Juni 2006 Hva med han her? Hadde vært spennende å sett han i stabæk drakta... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Juni 2006 Del Skrevet 25. Juni 2006 32 år... Kødder du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. Juni 2006 Del Skrevet 25. Juni 2006 Tøft skjegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 25. Juni 2006 Del Skrevet 25. Juni 2006 Kan sikker være fin å sende inn i motstanderens spillerbuss rett før kamp. Huff - dårlig spøk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 25. Juni 2006 Del Skrevet 25. Juni 2006 Hva med å hente inn han sloveneren som prøvespillte for brann men brakk beinet mot birmingham. Zipot tror jeg han het Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 26. Juni 2006 Del Skrevet 26. Juni 2006 Fabijan Cipot er 30 år. Vi bør vel satse på en som er litt yngre hvis vi først skal hente inn en ny forsvarer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Juni 2006 Del Skrevet 26. Juni 2006 Pospisil commited to Hearts Michal Pospisil insists he is committed to Hearts despite holding talks with a Norwegian club over the summer. The 27-year-old striker met with Stabaek chairman Einar Schultz in Oslo last month. But he said the Scandinavians simply could not compete with what Hearts have to offer next season. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 26. Juni 2006 Del Skrevet 26. Juni 2006 Pospisil commited to Hearts Michal Pospisil insists he is committed to Hearts despite holding talks with a Norwegian club over the summer. The 27-year-old striker met with Stabaek chairman Einar Schultz in Oslo last month. But he said the Scandinavians simply could not compete with what Hearts have to offer next season. Likte ikke den ang supporteerene men de er nok en del flere enn oss... Dette hadde vell vært for godt til å være sant... Vi får håpe på noen andre go`biter før vinduet stenger isteden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 26. Juni 2006 Del Skrevet 26. Juni 2006 Jeg tipper det kommer 1-2 nye spillere innen serien starter opp igjen. Jeg tipper den ene er Norsk og den andre er Svensk eller fra Belgia. "dette er rein tipping". Hehe, Men han fra Belgia trenger nødvendigvis ikke å være belgisk eller hva @ringo Nu vel, jeg synes dette virker som mer enn ren tipping. Håper Stabæk makter å hanke inn minst en offensiv spiller til, som først og fremst kan utforde Veigar og Daniel på topp. Jeg hadde også blitt fornøyd med et stopper/høyreback emne, og som kanskje er ung og lovende? Evt kan kanskje Nystuen på sikt omskoleres til midtstopper? Han har mange egenskaper som kan gjøre han til en solid stopper; Bra tempo, god til å krige, sterk i lufta og ok med ballen i beina (god nok, @ringo?). Så spørs det om han har tilstrekkelig evne til å lese spillet, falle av riktig, takle klokkerent, etc. Synes forøvrig det er veldig positivt at navnene Hauger, Persson og Somen dukker opp i forbindelse med dagens scoringer. Vi trenger en midtbane som i større grad er involvert i det offensive spiller, enn hva de har vært i våres. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 26. Juni 2006 Del Skrevet 26. Juni 2006 Jeg tipper det kommer 1-2 nye spillere innen serien starter opp igjen. Jeg tipper den ene er Norsk og den andre er Svensk eller fra Belgia. "dette er rein tipping". Hehe, Men han fra Belgia trenger nødvendigvis ikke å være belgisk eller hva @ringo Nu vel, jeg synes dette virker som mer enn ren tipping. Håper Stabæk makter å hanke inn minst en offensiv spiller til, som først og fremst kan utforde Veigar og Daniel på topp. Jeg hadde også blitt fornøyd med et stopper/høyreback emne, og som kanskje er ung og lovende? Evt kan kanskje Nystuen på sikt omskoleres til midtstopper? Han har mange egenskaper som kan gjøre han til en solid stopper; Bra tempo, god til å krige, sterk i lufta og ok med ballen i beina (god nok, @ringo?). Så spørs det om han har tilstrekkelig evne til å lese spillet, falle av riktig, takle klokkerent, etc. Synes forøvrig det er veldig positivt at navnene Hauger, Persson og Somen dukker opp i forbindelse med dagens scoringer. Vi trenger en midtbane som i større grad er involvert i det offensive spiller, enn hva de har vært i våres. Forza Stabæk Jeg har vel ikke sagt noe annet enn at det er tipping, ønskedrøm og tro at jeg håper det blir noen flere signeringer. Vi får bare håpe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 26. Juni 2006 Del Skrevet 26. Juni 2006 Synes forøvrig det er veldig positivt at navnene Hauger, Persson og Somen dukker opp i forbindelse med dagens scoringer. Vi trenger en midtbane som i større grad er involvert i det offensive spiller, enn hva de har vært i våres. Stabæks angrepsrekke har definitivt overrasket mange i 1. halvdel av sesongen, det blir kult når vi nå går inn i 2. halvdel av sesongen med nye midtbanespillere som kan overraske enda mer (Jokke, Jeppe, Somen, og Branimir har noe sånt som 4 kamper totalt, og Henning kommer forhåpentligvis til å slå ut i full blomst....) !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 26. Juni 2006 Del Skrevet 26. Juni 2006 Hva med Robbie Russell fra RBK? 26 år, høyreback, kan brukes på midtbanen, benke/tribunefyll i RBK foreløpig.. Kostet RBK 5 mill for to år siden, men må være verdt mye mindre nå.. Kontrakt går ut neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 26. Juni 2006 Del Skrevet 26. Juni 2006 Hva med Robbie Russell fra RBK? 26 år, høyreback, kan brukes på midtbanen, benke/tribunefyll i RBK foreløpig.. Kostet RBK 5 mill for to år siden, men må være verdt mye mindre nå.. Kontrakt går ut neste år. Ja, han hadde vært noe. Var jo jævlig god i Sogndal for et par sesonger siden... Men hadde heller fortruket at det kommer en spiss, så vi kan bruke Veigar på venstre kanten og Henning i midten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 27. Juni 2006 Del Skrevet 27. Juni 2006 Hvorfor skal vi bruke Veigar på venstrekanten når han i vår har vært Tippeligaens beste spiss og fungerer veldig bra sammen med Nannskog på topp? Er det lurt altså? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 27. Juni 2006 Del Skrevet 27. Juni 2006 Hva med Robbie Russell fra RBK? 26 år, høyreback, kan brukes på midtbanen, benke/tribunefyll i RBK foreløpig.. Kostet RBK 5 mill for to år siden, men må være verdt mye mindre nå.. Kontrakt går ut neste år. Robbie kommer fra usa, så kjøper vi han er det definitivt ut med alan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 27. Juni 2006 Del Skrevet 27. Juni 2006 Robbie Russel er elendig defensivt. Sliter stort med posisjoneringen og gjør veldig mange grove feil. Definitivt ikke en mann å satse på. Morten er temmelig mye bedre, vil jeg påstå. Russel har et godt skudd og var flink til å bli med fremover da han spilte i Sogndal. Sånt er det fort gjort å se seg blind på, som Rosenborg gjorde. Offensive kvaliteter i en back er positivt, men de defensive ferdighetene er helt klart viktigst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Juni 2006 Del Skrevet 27. Juni 2006 Kan vi ikke bare innse at en spiller er alt vi fikk i dette vinduet... Kanskje litt vel negativ, men liker heller å bli positivt overrasket... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 27. Juni 2006 Del Skrevet 27. Juni 2006 Nå er det vell lenge igjen så det er fortsatt lov å håpe.. Men vi må huske på at laget til høsten inneholder en hel del klassespillere som vi ikke hadde tilgjengelige i vår.. Jokke, Jeppe, Brani osv.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 27. Juni 2006 Del Skrevet 27. Juni 2006 Brani er vel ikke en klassespiller ennå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. Juni 2006 Del Skrevet 27. Juni 2006 Vi ble lovet en spiller før treningsleiren i Sverige. Det fikk vi. Noen som vet om det konkret jobbes med evt andre nye spillere, eller kun sonderer man terrenget mtp vintervinduet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 27. Juni 2006 Del Skrevet 27. Juni 2006 Hva med han her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 27. Juni 2006 (endret) Hva med han her Absolutt en kjekk fyr - selv om han; 1) Har spilt i Stabæk 2) Er nærmere meg i alder enn sunt er (for en eliteseriespiller) Stabæk har aldri hatt toppskoreren i eliteserien - vi har kjøpt dem: Kaasa var toppskorer med 17 mål i 1992 (spilte for oss i 1995 og 1996, skorte tilsammen 19*) Toppskoreren så tidlig som i 1988 i Norge med 14 mål var Jan Åge Fjørtoft. For oss skorte han 8* i 2001. Den norske topputteren i 1991 i eliteserien var Karl Petter Løken med bare 12 mål. Han var hos oss i 1997, men da hadde han sluttet å skore. Petter Belsvik har - så vidt jeg har funnet ut - aldri vært toppskorer i Norge. I en sesong. En periode var han all-time toppskorer og holder nå andreplassen på adelslista med 159 mål - ett foran Odd Iversen og syv bak Brattbakk. Han skorte en del av disse hos oss fra 1996 til 2000. Han hadde ialt 71* skoringer hos oss, med andre ord drøyt 14 mål pr sesong. (Toppen var 26* i 1996). *Skoringer hos oss inkluderer cup-kamper. Endret 27. Juni 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Juni 2006 Del Skrevet 28. Juni 2006 Schelvis dro på 18 ukers cruise etter signeringen av Somen?? Eller skjer det noe mer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2006 (endret) Schelvis dro på 18 ukers cruise etter signeringen av Somen?? Eller skjer det noe mer? Jeg syntes at denne negativiteten rundt Schelvan begynner å nærme seg personforfølgelse og personhets! Jeg er ikke fornøyd med jobben som er gjort med å hente inn forsterkninger jeg heller, men jeg syntes man skal støtte administrasjonen på lik linje som man støtter gutta så lenge de er ansatt i klubben. Selvfølgelig hadde Schelvan kjøpt alle verdens kuleste spillere dersom pengene og produktet han tilbyr spillerne hadde vært et supert produkt. Men Stabæk er nok en vanskelig klubb å selge til en spiller, det har vært mye turbulens rundt klubben de siste årene og man er en nedrykkskandidat m/begrensede økonomiske ressurser - så spillere tenker seg sikkert om 3 og 4 ganger før de gidder å gå hit. Se at du som arbeidstaker hadde blitt "headhuntet" av et firma hvor tidligere ansatt slenger dritt om bedriften, lønningene er lavere enn i andre bedrifter, det har vært usikkerhet om hvorvidt det kan betales ut lønn i det hele tatt de siste årene, nedskjæringer er en mulighet og arbeidsoppgavene kan bli dritkjipe hvis man ikke leverer gode resultater i inneværende år? Hadde du valgt denne arbeidsplassen? Schelvan jobber definitivt i motvind og oppoverbakke - det er nok ikke lett å få gode spillere til Stabæk! Endret 28. Juni 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 388 Del Skrevet 28. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2006 (endret) Jeg syntes at denne negativiteten rundt Schelvan begynner å nærme seg personforfølgelse og personhets! Jeg er ikke fornøyd med jobben som er gjort med å hente inn forsterkninger jeg heller, men jeg syntes man skal støtte administrasjonen på lik linje som man støtter gutta så lenge de er ansatt i klubben. Selvfølgelig hadde Schelvan kjøpt alle verdens kuleste spillere dersom pengene og produktet han tilbyr spillerne hadde vært et supert produkt. Men Stabæk er nok en vanskelig klubb å selge til en spiller, det har vært mye turbulens rundt klubben de siste årene og man er en nedrykkskandidat m/begrensede økonomiske ressurser - så spillere tenker seg sikkert om 3 og 4 ganger før de gidder å gå hit. Se at du som arbeidstaker hadde blitt "headhuntet" av et firma hvor tidligere ansatt slenger dritt om bedriften, lønningene er lavere enn i andre bedrifter, det har vært usikkerhet om hvorvidt det kan betales ut lønn i det hele tatt de siste årene, nedskjæringer er en mulighet og arbeidsoppgavene kan bli dritkjipe hvis man ikke leverer gode resultater i inneværende år? Hadde du valgt denne arbeidsplassen? Schelvan jobber definitivt i motvind og oppoverbakke - det er nok ikke lett å få gode spillere til Stabæk! Enig! Må også føye til at det var utrolig deilig å komme hjem etter lang ferie, uten internettilgang, og lese at Somen er stabækspiller. Godt jobba Schelvan. Eller "forbilledlig" arbeid, som Bengt Eriksen ville sagt. Endret 28. Juni 2006 av kuk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 28. Juni 2006 Del Skrevet 28. Juni 2006 Schelvis dro på 18 ukers cruise etter signeringen av Somen?? Eller skjer det noe mer? Jeg syntes at denne negativiteten rundt Schelvan begynner å nærme seg personforfølgelse og personhets! Jeg er ikke fornøyd med jobben som er gjort med å hente inn forsterkninger jeg heller, men jeg syntes man skal støtte administrasjonen på lik linje som man støtter gutta så lenge de er ansatt i klubben. Selvfølgelig hadde Schelvan kjøpt alle verdens kuleste spillere dersom pengene og produktet han tilbyr spillerne hadde vært et supert produkt. Men Stabæk er nok en vanskelig klubb å selge til en spiller, det har vært mye turbulens rundt klubben de siste årene og man er en nedrykkskandidat m/begrensede økonomiske ressurser - så spillere tenker seg sikkert om 3 og 4 ganger før de gidder å gå hit. Se at du som arbeidstaker hadde blitt "headhuntet" av et firma hvor tidligere ansatt slenger dritt om bedriften, lønningene er lavere enn i andre bedrifter, det har vært usikkerhet om hvorvidt det kan betales ut lønn i det hele tatt de siste årene, nedskjæringer er en mulighet og arbeidsoppgavene kan bli dritkjipe hvis man ikke leverer gode resultater i inneværende år? Hadde du valgt denne arbeidsplassen? Schelvan jobber definitivt i motvind og oppoverbakke - det er nok ikke lett å få gode spillere til Stabæk! Er enig der, men jeg syntes ikke vi skal dra det så langt som personhets. Det er klart at mange(og meg selv) var veldig skuffa over det som skjedde i vintervinduet. Det er derfor veldig bra at vi klarte å hente en bra spiller som Somen til Stabæk. Men jeg syntes ikke det skal være noen hvilepute for Schelvan, eller noen av de andre som jobber med forsterkninger. Vi burde ha inn 1-2 spiller til før vi er ordentlig forsterka. Det var jo sikkert det mortimer mente også, og fleipet litt med det. Syntes ikke man skal dra det noe lengre enn det..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå