joakkkim 647 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article673537.ece da var vel problemet oppsummert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article673537.ece da var vel problemet oppsummert Det kjipe er jo at det er helt korrekt oppsummert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Jeg mener vi ikke trenger flere spillere nå. Hadde vært greit med PFO i tilfelle Daniel eller Gu(D)nnarsson blir skadet, men det er ikke krise nå. Vi har scoret mål i nesten hver kamp og klart å styre de fleste kampene. I tillegg har vi spilt "feiende flott fotball" mot antatt sterkere motstandere som f.eks Rosenborg og Vålerenga. Det vi trenger er å holde på den gode offensive formen, og i tillegg bli mer oppmerksomme i den defensive delen på midtbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Jeg vet ikke om noen har vært inne på det før, men jeg er overbevist om at det som vi alle gleder oss som barn til - ny arena med kunstgress - vurderes av potensielle nye spillere som utsikter til å spille på plastikk i en innendørshall. Og vi har vel alle vært i Valhall uten å ha blitt sjarmert i senk. Tror det blir litt vel nyskapende for mange. Det blir litt som for oss som spiller gitar - man spiller på rørforsterker og ikke en med transistor. God sommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 1. Juli 2006 Del Skrevet 1. Juli 2006 "Og - når vi først snakker om libero, dette er ett av de ordene vi mottar som er stavet oftest feil. Det heter altså libero og ikke libro." Sier en Raymond Wardenær i Norges Volleballforbund. Så det så! Men tilbake til "alvoret" - det kommer ikke noen nye spillere ser det ut til.. Når er det overgangsvinduet stenger? PS! Hører at Pessotto er lei av skrivebordstilværelsen i Juve, kanskje noe for oss? Han kan spille forsvar og midtbane, og har utmerket spenst, leste senest i dag at han er i stand til å hoppe 15 meter! PPS! Unnskyld, den var litt drøy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 1. Juli 2006 Del Skrevet 1. Juli 2006 "Og - når vi først snakker om libero, dette er ett av de ordene vi mottar som er stavet oftest feil. Det heter altså libero og ikke libro." Sier en Raymond Wardenær i Norges Volleballforbund. Så det så! Men tilbake til "alvoret" - det kommer ikke noen nye spillere ser det ut til.. Når er det overgangsvinduet stenger? PS! Hører at Pessotto er lei av skrivebordstilværelsen i Juve, kanskje noe for oss? Han kan spille forsvar og midtbane, og har utmerket spenst, leste senest i dag at han er i stand til å hoppe 15 meter! PPS! Unnskyld, den var litt drøy. Unskyld at jeg spør, men hva driver dette volleballforbundet med? antar at dette er en ny engelsk sport for vollgraver, eller tar jeg feil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. Juli 2006 Del Skrevet 1. Juli 2006 Russell uønsket i RBK Ingen overraskelse, men det burde bety at vi kan få han om den sportslige ledelsen vil. Men er ikke sikker på at dette er rett mann for oss (som nevnt i tidligere innlegg) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 1. Juli 2006 Del Skrevet 1. Juli 2006 Russell uønsket i RBKIngen overraskelse, men det burde bety at vi kan få han om den sportslige ledelsen vil. Men er ikke sikker på at dette er rett mann for oss (som nevnt i tidligere innlegg) Nå har vi jo fått Somen, men prøver et nytt forslag. Om Russell kan hentes tilnærmet gratis, og ikke krever for mye lønn. Hva med å prøve Russell som høyre midtbane? Han duger ikke defensivt, men kanskje på midten? Kan kanskje bli litt defensivt med han og Bjørnar på kantene, ikke akkurat Chippen-typer. Men det åpner for backene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2006 (endret) Russell uønsket i RBK Ingen overraskelse, men det burde bety at vi kan få han om den sportslige ledelsen vil. Men er ikke sikker på at dette er rett mann for oss (som nevnt i tidligere innlegg) Nå har vi jo fått Somen, men prøver et nytt forslag. Om Russell kan hentes tilnærmet gratis, og ikke krever for mye lønn. Hva med å prøve Russell som høyre midtbane? Han duger ikke defensivt, men kanskje på midten? Kan kanskje bli litt defensivt med han og Bjørnar på kantene, ikke akkurat Chippen-typer. Men det åpner for backene. Problemet blir at Somen, Alan og Russell ikke kan benyttes samtidig. En må på tribunen Endret 1. Juli 2006 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Juli 2006 Del Skrevet 1. Juli 2006 Hva med han Zidane? Har vel sagt opp kontrakten med klubben sin :-) Han har foreløpig hatt en ok dag på jobben. Forresten har vi vel nok av sentrale midtbane spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. Juli 2006 Del Skrevet 1. Juli 2006 Hva med han Zidane? Har vel sagt opp kontrakten med klubben sin :-) Han har foreløpig hatt en ok dag på jobben. Forresten har vi vel nok av sentrale midtbane spillere. Han er vel litt i eldste laget for de spillerne vi vil ha. Selv om Stabæk måtte ha vært en utmerk klubb og avslutte sin karriere i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 1. Juli 2006 Del Skrevet 1. Juli 2006 Hva med han Zidane? Har vel sagt opp kontrakten med klubben sin :-) Han har foreløpig hatt en ok dag på jobben. Forresten har vi vel nok av sentrale midtbane spillere. Han er vel litt i eldste laget for de spillerne vi vil ha. Selv om Stabæk måtte ha vært en utmerk klubb og avslutte sin karriere i. Også har vi da nok sentrale midtbanespillere :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Ja, eller han han Tierry Henry er vel ikke fornøyd i Arsenal. Tror ikke han koster så mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Hva med han Zidane? Har vel sagt opp kontrakten med klubben sin :-) Han har foreløpig hatt en ok dag på jobben. Forresten har vi vel nok av sentrale midtbane spillere. Han er vel litt i eldste laget for de spillerne vi vil ha. Selv om Stabæk måtte ha vært en utmerk klubb og avslutte sin karriere i. Zidane spilte mye venstre kant i Real.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Hva med han Zidane? Har vel sagt opp kontrakten med klubben sin :-) Han har foreløpig hatt en ok dag på jobben. Forresten har vi vel nok av sentrale midtbane spillere. Han er vel litt i eldste laget for de spillerne vi vil ha. Selv om Stabæk måtte ha vært en utmerk klubb og avslutte sin karriere i. Zidane spilte mye venstre kant i Real.... Men han er fortsatt ikke en kantspiller :-) Kan kanskje sammenlikne han med Henning Hauger? Unntatt at som Albert skriver, Henning er jo mye yngre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 2. Juli 2006 Del Skrevet 2. Juli 2006 Janne bekrefter at Stabæk er på spillerjakt, men at de ikke har noen aktuelle navn pr i dag. Det bekymrer meg litt. I mellomtiden gleder jeg meg over Somen og de to "nye" spillerene våre: Jeppe og Alan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 3. Juli 2006 Del Skrevet 3. Juli 2006 Rart hvordan en seier får denne tråden til å dette nedover :-) http://fotball.aftenposten.no/vm/article59891.ece Jeg synes seriøst at Stabæk burde se om det er muligheter her. Tross alt, han var førstevalg på landslaget og FCK for ikke lenge siden. Får vi bare klipt han og latt IA ta han med på boksetrening et par ganger så blir han sikkert en bra kar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 3. Juli 2006 Del Skrevet 3. Juli 2006 Rart hvordan en seier får denne tråden til å dette nedover :-) http://fotball.aftenposten.no/vm/article59891.ece Jeg synes seriøst at Stabæk burde se om det er muligheter her. Tross alt, han var førstevalg på landslaget og FCK for ikke lenge siden. Får vi bare klipt han og latt IA ta han med på boksetrening et par ganger så blir han sikkert en bra kar Sorry ass men det hadde blitt hardt aa svelge og onske han velkommen til klubben. Han kan bare dra til Molde for min del. nok av midtbanespiller uansett. Etter Daniels dalende prestasjoner og Mikes aargang haaper jeg virkelig paa en midtstopper og spiss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. Juli 2006 Del Skrevet 3. Juli 2006 Når kan vi forvente en ny spiller, statistisk sett? Siden starten har vi vel fått 10 nye spillere i A-stallen (Har ikke fintelt, så arrester meg gjerne): Nanne, Jokke, Jeppe, Alan, Somen, Sund, Strand, Karim, Nystuen, Waltorp. (Kamara er ennå ikke A-lagsspiller) Somen var siste spiller, på side 312 Jeg har funnet ut to alternative "formler" for når vi kan forvente en ny spiller Alt 1: Statistikken skulle tilsi at vi får en spiller for hver 31. side. Hvilket skulle tilsi at neste spiller kommer på side 343 (tar vi med desimalene 0,2 må vi vente ytterligere 2 sider), vi har altså 19 sider igjen å fylle med spekulasjoner før vi får neste spiller. Sett igang og skriv! Alt 2: Tråden har eksistert i 19 måneder, vi runder av til 20 får å gjøre regningen enklere. Da får vi en spiller annenhver måned. Da tar det desverre tid får vi får en ny spiller. Vi knytter til oss noen i slutten av august, men pga lukkede vinduer får ikke vedkommende spille før neste år. Evt kan vi forskuttere august- og oktober spillerene, hvilket skulle tilsi to nye spillere i dette vinduet Albert, beklager at jeg går deg i statistikknæringen, selv om dette er av enkleste sort. Du må gjerne komme med en mer sofistikert ny-spiller-formel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. Juli 2006 Del Skrevet 3. Juli 2006 Når kan vi forvente en ny spiller, statistisk sett? Siden starten har vi vel fått 10 nye spillere i A-stallen (Har ikke fintelt, så arrester meg gjerne): Nanne, Jokke, Jeppe, Alan, Somen, Sund, Strand, Karim, Nystuen, Waltorp. (Kamara er ennå ikke A-lagsspiller) Somen var siste spiller, på side 312 Jeg har funnet ut to alternative "formler" for når vi kan forvente en ny spiller Alt 1: Statistikken skulle tilsi at vi får en spiller for hver 31. side. Hvilket skulle tilsi at neste spiller kommer på side 343 (tar vi med desimalene 0,2 må vi vente ytterligere 2 sider), vi har altså 19 sider igjen å fylle med spekulasjoner før vi får neste spiller. Sett igang og skriv! Alt 2: Tråden har eksistert i 19 måneder, vi runder av til 20 får å gjøre regningen enklere. Da får vi en spiller annenhver måned. Da tar det desverre tid får vi får en ny spiller. Vi knytter til oss noen i slutten av august, men pga lukkede vinduer får ikke vedkommende spille før neste år. Evt kan vi forskuttere august- og oktober spillerene, hvilket skulle tilsi to nye spillere i dette vinduet Albert, beklager at jeg går deg i statistikknæringen, selv om dette er av enkleste sort. Du må gjerne komme med en mer sofistikert ny-spiller-formel. Jeg synes dette var en bra analyse. La oss gå for alternativ 1 - den kan vi nemlig gjøre noe med i motsetning til den som går på tid. Så la oss kjøre masse innlegg med 'reply' til tidligere innlegg. Da er vi på side 343 før vinduet lukkes... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 3. Juli 2006 (endret) Noen som gidder å se hvor mange navn som er nevnt i tråden? Da får vi et inntrykk av hvor mange flere spillere vi må nevne før vi får en ny signing :-) Er Chippen solgt nå? Åpner 3-4 mill for nye muligheter? Endret 3. Juli 2006 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Juli 2006 Del Skrevet 3. Juli 2006 Jeg kan jo nevne at Gashi er tilgjengelig på markedet og er i mine øyne en mer spennende spiller en Hoseth. Synd han spiller på samme plass som Bærums Zidane! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. Juli 2006 Del Skrevet 3. Juli 2006 Jeg kan jo nevne at Gashi er tilgjengelig på markedet og er i mine øyne en mer spennende spiller en Hoseth. Synd han spiller på samme plass som Bærums Zidane! Tommy var jo i overkant kryptisk når han fikk spørsmål om han ville fortsette i Stabæk. Vi får håpe det er et forhandlings triks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. Juli 2006 Del Skrevet 3. Juli 2006 Synes ikke Gashi er så interessant. En ganske overvurdert spiller, vil jeg si. Rangerer han bak de fleste av våre alternativer på midtbanen. Henning er bedre og i tillegg har han større utviklingspotensiale. Da er Hoseth langt bedre, men han vil vel helst hjem til Molde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 4. Juli 2006 Del Skrevet 4. Juli 2006 Storflor hadde vært bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Juli 2006 Del Skrevet 4. Juli 2006 Det står jo i media allerede så vi kan vel bare glemme det.. er vel 5.sesongen på rad vi jakter storflor... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 4. Juli 2006 Del Skrevet 4. Juli 2006 Alle gode ting er jo som kjent 5. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 4. Juli 2006 Del Skrevet 4. Juli 2006 Jeg har alltid ment at Storflor er perfekt for oss. Men med så mye spilletid han får i RBK (har han ikke startet de aller fleste kampene i år?) blir det garantert ikke et skifte av klubb på den mannen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 4. Juli 2006 Del Skrevet 4. Juli 2006 Blir nok en fin forsterkning hvis dette mot all formodning skulle gå i orden men har mine tvil.. Storflor starter jo mange kamper for RBK men kontrakten går jo ut etter denne sesongen og det kommer jo ann på hvem RBK henter.. Vi får bare ønske oss selv lykke til:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 4. Juli 2006 Del Skrevet 4. Juli 2006 Det soom KAN være en positiv ting for oss er at vi har vært på jakt etter han i 5 år.. Det må være digg for en spiller å føle seg så ønsket som han må føle seg... Men uansett.. blir ikke overasket hvis han velger å bli i RBK nå som han får spille endel.. får håpe de henter inn noe annet som de satser på men som viser seg å være et bommkjøp etter han signerer for oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå