superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Er du bra nok, og presterer over tid, så får du ny kontrakt i god tid før den inneværende løper ut. Så fremt klubben har penger da. Kaká skrev nylig under ny kontrakt med Milan, til 2011, og den han hadde løp vel til 2009. Han er tydeligvis verdsatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Hepp, Er det flere enn meg som er litt bekymret for dekningen på midtstopperplass fremover? Jeppe skal sannstynligvis legge opp, Mike og Markus har kanskje en sesong til igjen i kroppen, men det begynner å nærme seg slutten. Håkon og Trond er unge og uerfarne... Da sitter vi igjen med IAO. Bra instilling, men skal jeg være ærlig så har han ganske begrensede ferdigheter... Jeg mener vi har mangler i begge ender av banen! Noen synspunkter??? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Hepp, Er det flere enn meg som er litt bekymret for dekningen på midtstopperplass fremover? Jeppe skal sannstynligvis legge opp, Mike og Markus har kanskje en sesong til igjen i kroppen, men det begynner å nærme seg slutten. Håkon og Trond er unge og uerfarne... Da sitter vi igjen med IAO. Bra instilling, men skal jeg være ærlig så har han ganske begrensede ferdigheter... Jeg mener vi har mangler i begge ender av banen! Noen synspunkter??? @ringo Må ikke glemme Ulrik! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2006 (endret) Langt på vei enig, men: Jeg har liten oversikt over de to unggutta, utover å sett Ulrik i et par cupkamper. Men, det er jo fortsatt halvannen sesong til vi står ribbet tilbake, om dine antakelser slår til. Da vil vel både Håkon og Ulrik være jevngamle med hva Andre Muri var når han etablerte seg på laget? Hvis disse gutta satses på, og får jevnlige innhopp i serie og cup, så er det vel ikke umulig at en av dem kan spille seg til en fast plass? IA har åpenbart begrensede ferdigheter, men har da vitterlig spilt seg stort opp det siste året. I starten av sesongen synes jeg han var utrolig sterk på å spille seg ut av forsvar, istedet for en sedvanlig dunke ballen bort variant. Utover dette så må jeg si at en spiller som Espen Nystuen muligens kan omskoleres til stopper. Han bør jo kunne ta på seg den hatten som kalles spillende stopper, og i tillegg har han bra tempo i kroppen, og gode ferdigheter i lufta. Anyone? Forza Stabæk Endret 21. Juli 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Da sitter vi igjen med IAO. Bra instilling, men skal jeg være ærlig så har han ganske begrensede ferdigheter Hallo??? IA har avverget 40-50 farlige situasjoner så langt denne sesongen. Og da gjør det ingen ting om han ikke er en driblefant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Da sitter vi igjen med IAO. Bra instilling, men skal jeg være ærlig så har han ganske begrensede ferdigheter.Noen synspunkter??? @ringo Snakk om å banne i kirken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Hvis IA er vår Materazzi-light (misforstå meg rett), så mangler vi vel fortsatt en Cannavaro/Maldini/Nesta-type? Det gjelder å komplementere laget! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Er du bra nok, og presterer over tid, så får du ny kontrakt i god tid før den inneværende løper ut. Så fremt klubben har penger da. Kaká skrev nylig under ny kontrakt med Milan, til 2011, og den han hadde løp vel til 2009. Han er tydeligvis verdsatt. Hehe. Kaká er vel en litt annen type. All vet at han om han unngår skader er blant verdens beste fotballspillere i 2010, og at Milan er en av verdens beste og rikeste klubber i 2010. Veigar hadde nok også blitt om han ble tilbudt samme kontrakten som Kaká fikk. Stabæk har dessverre ikke den luksusen. Før denne sesongen var det masse supportere som fryktet nedrykk. Før Somen signerte og vi plutselig vant en kamp, var det mange her som var redde for nedrykk halvveis. Da har Stabæk faktisk ikke den luksusen at vi kan sitte med spillere med millionlønninger. Det er en grunn til at Stabæk og norske klubber oppererer mye med toårskontrakter, mens Kaká og Ronaldinho får kontrakter på 6-7 år. Der vet man at klubben er passe for spilleren og spilleren er passe for klubben også om fem år. Hvem vet hvor Stabæk er om fem år. Hvem vet hvor Veigar og feks Henning er. Kanskje er Henning på landslaget, kanskje klarer han aldri å ta steget opp fra ung og lovende. Da er det ikke lett å ha lange kontrakter å forholde seg til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Du har selvsagt helt rett i det du sier, men noen ganger (som med feks Henning) så bør en kanskje vise overfor spiller og omgivelser, at en virkelig vil satse på denne personen? Det vil jo være et tegn på tillit, og med tillit kommer ofte gode prestasjoner. Henning, som ekte Stabækgutt med stort utviklingspotensiale, mener jeg er verdt en lang kontrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Tobbe på vei til Tyrkia Feil vei, tobbe! Du skal nord! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Du har selvsagt helt rett i det du sier, men noen ganger (som med feks Henning) så bør en kanskje vise overfor spiller og omgivelser, at en virkelig vil satse på denne personen? Det vil jo være et tegn på tillit, og med tillit kommer ofte gode prestasjoner. Henning, som ekte Stabækgutt med stort utviklingspotensiale, mener jeg er verdt en lang kontrakt. Henning er helt klart verdt en lang kontrakt, og alle spillere man vil beholde bør få tilbud om forlengelse mens det gjenstår godt over et år av pågående kontrakt, men hvis de ikke ønsker det har man begrensede muligheter. Spiller man for en topp klubb i en topp liga så er man jo der man ønsker å være, og da er det ikke vanskelig å signe for en lang periode. Stabæk er en middels klubb (etter andres mening selvfølgelig) i en middels liga - tror ikke det er haugevis med fantastiske spillere over hele verden som drømmer om å spille for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Du har selvsagt helt rett i det du sier, men noen ganger (som med feks Henning) så bør en kanskje vise overfor spiller og omgivelser, at en virkelig vil satse på denne personen? Det vil jo være et tegn på tillit, og med tillit kommer ofte gode prestasjoner. Henning, som ekte Stabækgutt med stort utviklingspotensiale, mener jeg er verdt en lang kontrakt. Problemet er vel at en spiller som Henning som er verdt en lang og god kontrakt, vet det selv. Og han vet da også at halvveis i en lang kontrakt så kan han mangedoble lønnen i utlandet. Stabæk har ikke mulighet til å match tilbud utenfra. Tjener ikke Jørgen Jalland ca 5M i året i Russland. Hvordan kan Stabæk matche det? Og da er det klart at en spiller som Henning ikke vil binde seg inn for mye. Jeg tror muligheten vi evt har til å binde spillere i lange perioder er å ta betydelig risiko med langtidskontraktene. Ola Kamara er ca 18 nå? Godt mulig han skriver under en 7 årskontrakt om Stabæk legger en halv mill på bordet i året. Vi har han da under kontrakt til han er 25, men det koster oss 3,5M på en spiller vi ikke aner om noen gang kommer til å bli god nok for Tippeligaen. Det vet nok ikke Ola selv heller, men med et sånt tilbud vil han kunne sikre seg en god inntekt på fotballspilling i lang fremtid, selv om han ikke blir bedre enn å spille på 2. laget. Samme kunne vi kanskje gjort med Henning, men det må skje lenge før han er innom landslaget. Samme kan vi kanskje gjøre med han nye Ronaldinho som spiller på Skeid (utfra beskrivelsen i en tråd her :-), samme med Ulrik og Håkon. Og Trond Haugstad for den del. Men vil vi? Det blir _dyrt_! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Du har selvsagt helt rett i det du sier, men noen ganger (som med feks Henning) så bør en kanskje vise overfor spiller og omgivelser, at en virkelig vil satse på denne personen? Det vil jo være et tegn på tillit, og med tillit kommer ofte gode prestasjoner. Henning, som ekte Stabækgutt med stort utviklingspotensiale, mener jeg er verdt en lang kontrakt. Problemet er vel at en spiller som Henning som er verdt en lang og god kontrakt, vet det selv. Og han vet da også at halvveis i en lang kontrakt så kan han mangedoble lønnen i utlandet. Stabæk har ikke mulighet til å match tilbud utenfra. Tjener ikke Jørgen Jalland ca 5M i året i Russland. Hvordan kan Stabæk matche det? Og da er det klart at en spiller som Henning ikke vil binde seg inn for mye. Jeg tror muligheten vi evt har til å binde spillere i lange perioder er å ta betydelig risiko med langtidskontraktene. Ola Kamara er ca 18 nå? Godt mulig han skriver under en 7 årskontrakt om Stabæk legger en halv mill på bordet i året. Vi har han da under kontrakt til han er 25, men det koster oss 3,5M på en spiller vi ikke aner om noen gang kommer til å bli god nok for Tippeligaen. Det vet nok ikke Ola selv heller, men med et sånt tilbud vil han kunne sikre seg en god inntekt på fotballspilling i lang fremtid, selv om han ikke blir bedre enn å spille på 2. laget. Samme kunne vi kanskje gjort med Henning, men det må skje lenge før han er innom landslaget. Samme kan vi kanskje gjøre med han nye Ronaldinho som spiller på Skeid (utfra beskrivelsen i en tråd her :-), samme med Ulrik og Håkon. Og Trond Haugstad for den del. Men vil vi? Det blir _dyrt_! Stabæk har ikke råd til å binde seg til slike kontrakter du skisserer der. Gang opp med antall spillere, så ser du hvilke summer det blir til slutt. Tror ikke kreditorer eller investorer ville sett nådig på oss om vi hadde bundet faste lønnskostnader på 50-60 millioner de nærmeste få årene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 21. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2006 (endret) Du har selvsagt helt rett i det du sier, men noen ganger (som med feks Henning) så bør en kanskje vise overfor spiller og omgivelser, at en virkelig vil satse på denne personen? Det vil jo være et tegn på tillit, og med tillit kommer ofte gode prestasjoner. Henning, som ekte Stabækgutt med stort utviklingspotensiale, mener jeg er verdt en lang kontrakt. Problemet er vel at en spiller som Henning som er verdt en lang og god kontrakt, vet det selv. Og han vet da også at halvveis i en lang kontrakt så kan han mangedoble lønnen i utlandet. Stabæk har ikke mulighet til å match tilbud utenfra. Tjener ikke Jørgen Jalland ca 5M i året i Russland. Hvordan kan Stabæk matche det? Og da er det klart at en spiller som Henning ikke vil binde seg inn for mye. Jeg tror muligheten vi evt har til å binde spillere i lange perioder er å ta betydelig risiko med langtidskontraktene. Ola Kamara er ca 18 nå? Godt mulig han skriver under en 7 årskontrakt om Stabæk legger en halv mill på bordet i året. Vi har han da under kontrakt til han er 25, men det koster oss 3,5M på en spiller vi ikke aner om noen gang kommer til å bli god nok for Tippeligaen. Det vet nok ikke Ola selv heller, men med et sånt tilbud vil han kunne sikre seg en god inntekt på fotballspilling i lang fremtid, selv om han ikke blir bedre enn å spille på 2. laget. Samme kunne vi kanskje gjort med Henning, men det må skje lenge før han er innom landslaget. Samme kan vi kanskje gjøre med han nye Ronaldinho som spiller på Skeid (utfra beskrivelsen i en tråd her :-), samme med Ulrik og Håkon. Og Trond Haugstad for den del. Men vil vi? Det blir _dyrt_! Stabæk har ikke råd til å binde seg til slike kontrakter du skisserer der. Gang opp med antall spillere, så ser du hvilke summer det blir til slutt. Tror ikke kreditorer eller investorer ville sett nådig på oss om vi hadde bundet faste lønnskostnader på 50-60 millioner de nærmeste få årene. My point! Det er for lettvint å komme å mase om lange kontrakter når man oppdager at spilleren er god. Da er det for sent. that's life. Vi holder med en norsk middelmådighet, ikke AC Milan, ikke engang FC København. Stabæk. La oss forholde oss til det. (Har forresten ennå ikke sett noen foreslå å hente billige spillere fra Juventus. Overrasker meg egentlig med tanke på en del av de ambisjonene folk har her ) Endret 21. Juli 2006 av gufa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Du har selvsagt helt rett i det du sier, men noen ganger (som med feks Henning) så bør en kanskje vise overfor spiller og omgivelser, at en virkelig vil satse på denne personen? Det vil jo være et tegn på tillit, og med tillit kommer ofte gode prestasjoner. Henning, som ekte Stabækgutt med stort utviklingspotensiale, mener jeg er verdt en lang kontrakt. Problemet er vel at en spiller som Henning som er verdt en lang og god kontrakt, vet det selv. Og han vet da også at halvveis i en lang kontrakt så kan han mangedoble lønnen i utlandet. Stabæk har ikke mulighet til å match tilbud utenfra. Tjener ikke Jørgen Jalland ca 5M i året i Russland. Hvordan kan Stabæk matche det? Og da er det klart at en spiller som Henning ikke vil binde seg inn for mye. Jeg tror muligheten vi evt har til å binde spillere i lange perioder er å ta betydelig risiko med langtidskontraktene. Ola Kamara er ca 18 nå? Godt mulig han skriver under en 7 årskontrakt om Stabæk legger en halv mill på bordet i året. Vi har han da under kontrakt til han er 25, men det koster oss 3,5M på en spiller vi ikke aner om noen gang kommer til å bli god nok for Tippeligaen. Det vet nok ikke Ola selv heller, men med et sånt tilbud vil han kunne sikre seg en god inntekt på fotballspilling i lang fremtid, selv om han ikke blir bedre enn å spille på 2. laget. Samme kunne vi kanskje gjort med Henning, men det må skje lenge før han er innom landslaget. Samme kan vi kanskje gjøre med han nye Ronaldinho som spiller på Skeid (utfra beskrivelsen i en tråd her :-), samme med Ulrik og Håkon. Og Trond Haugstad for den del. Men vil vi? Det blir _dyrt_! Stabæk har ikke råd til å binde seg til slike kontrakter du skisserer der. Gang opp med antall spillere, så ser du hvilke summer det blir til slutt. Tror ikke kreditorer eller investorer ville sett nådig på oss om vi hadde bundet faste lønnskostnader på 50-60 millioner de nærmeste få årene. My point! Det er for lettvint å komme å mase om lange kontrakter når man oppdager at spilleren er god. Da er det for sent. that's life. Vi holder med en norsk middelmådighet, ikke AC Milan, ikke engang FC København. Stabæk. La oss forholde oss til det. (Har forresten ennå ikke sett noen foreslå å hente billige spillere fra Juventus. Overrasker meg egentlig med tanke på en del av de ambisjonene folk har her ) Se også denne (som også er nevnt i Mediadekningstråden). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Hepp, Er det flere enn meg som er litt bekymret for dekningen på midtstopperplass fremover? Jeppe skal sannstynligvis legge opp, Mike og Markus har kanskje en sesong til igjen i kroppen, men det begynner å nærme seg slutten. Håkon og Trond er unge og uerfarne... Da sitter vi igjen med IAO. Bra instilling, men skal jeg være ærlig så har han ganske begrensede ferdigheter... Jeg mener vi har mangler i begge ender av banen! Noen synspunkter??? @ringo Må ikke glemme Ulrik! Hepp, Mente selvsagt Ulrik og ikke trond! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Tobbe på vei til Tyrkia Feil vei, tobbe! Du skal nord! Prisen går ned på ham ja. Husket at FCK betalte 20. Hadde vart kult å fått Tobbe Tilbaks når tippeligan starter i 2008. Då på Fornebu. Hvordan går det med han fra kanada, får han kontrakt eller? Da mangler vi bara en spiss til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Williams får ikke kontrakt nei.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 (Har forresten ennå ikke sett noen foreslå å hente billige spillere fra Juventus. Overrasker meg egentlig med tanke på en del av de ambisjonene folk har her ) Det var det med 'billige' da..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Juli 2006 Del Skrevet 21. Juli 2006 Langt på vei enig, men: Jeg har liten oversikt over de to unggutta, utover å sett Ulrik i et par cupkamper. Men, det er jo fortsatt halvannen sesong til vi står ribbet tilbake, om dine antakelser slår til. Da vil vel både Håkon og Ulrik være jevngamle med hva Andre Muri var når han etablerte seg på laget? Hvis disse gutta satses på, og får jevnlige innhopp i serie og cup, så er det vel ikke umulig at en av dem kan spille seg til en fast plass? IA har åpenbart begrensede ferdigheter, men har da vitterlig spilt seg stort opp det siste året. I starten av sesongen synes jeg han var utrolig sterk på å spille seg ut av forsvar, istedet for en sedvanlig dunke ballen bort variant. Utover dette så må jeg si at en spiller som Espen Nystuen muligens kan omskoleres til stopper. Han bør jo kunne ta på seg den hatten som kalles spillende stopper, og i tillegg har han bra tempo i kroppen, og gode ferdigheter i lufta. Anyone? Forza Stabæk Tror også Espen er en lovende fremtidig midtstopper. Gjorde bra inntrykk mot Bærum i andre div. Fotballteknisk er han på et høyere nivå, men det spørs jo om han er villig til å ta livet av seg selv og motstanderen i hver duell som jo tross alt IAO gjør. Kanskje Espen får prøve seg, IAO skal vel sone noen kamper fremover i høst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 23. Juli 2006 Del Skrevet 23. Juli 2006 Kone sitter nok en gang på benken i kampen mot Start - lurer på om han er fornøyd med valget å gå til RBartK? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 23. Juli 2006 Del Skrevet 23. Juli 2006 Kone sitter nok en gang på benken i kampen mot Start - lurer på om han er fornøyd med valget å gå til RBartK? Kom inn etter 70 minutter og scoret ett. Utrolig hvordan de klarer å unngå å bruke en spiller som scorer såpass gjevnt og trutt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 23. Juli 2006 Del Skrevet 23. Juli 2006 Kone sitter nok en gang på benken i kampen mot Start - lurer på om han er fornøyd med valget å gå til RBartK? Men takk for det, for med han i Stabæk hadde vel ikke Veigar fått mye tillit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. Juli 2006 Del Skrevet 23. Juli 2006 TV2 sendte et intervju med Anders Stadheim nå nettopp, der han sa helt tydelig at han er på jakt etter en ny arbeidsgiver. Ikke det at vi har et skrikende behov for midtbanespillere, men Stadheim bør være en spiller av såpass kvalitet at han må være interessant uansett. Perfekt alder, ferdigheter som passer ypperlig hos oss og et stort potensiale som helt sikkert vil blomstre hvis han havner i riktig klubb. Og jeg tror Stabæk kan være den mest riktige klubben for en sånn type spiller. En solid investering i fremtiden hvis vi klarer å snappe opp Stadheim. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 23. Juli 2006 Del Skrevet 23. Juli 2006 TV2 sendte et intervju med Anders Stadheim nå nettopp, der han sa helt tydelig at han er på jakt etter en ny arbeidsgiver. Ikke det at vi har et skrikende behov for midtbanespillere, men Stadheim bør være en spiller av såpass kvalitet at han må være interessant uansett. Perfekt alder, ferdigheter som passer ypperlig hos oss og et stort potensiale som helt sikkert vil blomstre hvis han havner i riktig klubb. Og jeg tror Stabæk kan være den mest riktige klubben for en sånn type spiller. En solid investering i fremtiden hvis vi klarer å snappe opp Stadheim. Hepp, Tiltredes, men Sogndal spillere koster penger, MYE penger... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. Juli 2006 Del Skrevet 23. Juli 2006 Sogndal er flinke til å selge spillere til overpris, ja. Så spørs det hvor mye penger de klarer å tyne ut av en kjøper når det er snakk om en spiller som allerede har bestemt seg for at han skal bort. Hadde forresten ikke gjort noe om Bolseth har samme ønsker. Synes begge de virker for gode til å rote rundt nede i førstedivisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 23. Juli 2006 Del Skrevet 23. Juli 2006 For halvannen sesong siden skulle jeg gjerne vært enig i både Stadheim og Bolseth. Men nå er jeg litt usikker. Av to grunner: Hvorfor er de fortsatt i førstedivisjon. sognadla har økonomi, Flo er fortsatt en god spiss. De hadde spillere som Øren og Koakou i fjor. Hvorfor rykket de ikke opp? Hadde Stadheim og Bolseth spilt slik jeg hadde forventet av dem hadde de gjort det! Jeg postet i Troms-tråden følgende midtbane, bestående kun av spillere som pr i dag ikke er i førsteelveren: Branimir - Jokke/Tommy - Henning/Alan - Bjørnar Fire midtbanespillere som jeg mener holder god tippeligaklasse alle som en. Selvfølgelig usikker på Branimir, men han har fortsatt rett til tid for å bevise. Gi oss en forsvarsspiller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. Juli 2006 Del Skrevet 23. Juli 2006 Men verken Jesper, Jokke eller Tommy er spillere med mange gode år foran seg. Jeg tror faktisk Stadheim kan være en bedre erstatter for Jesper enn noen av de vi har i stallen nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Juli 2006 Del Skrevet 24. Juli 2006 TV2 sendte et intervju med Anders Stadheim nå nettopp, der han sa helt tydelig at han er på jakt etter en ny arbeidsgiver. Ikke det at vi har et skrikende behov for midtbanespillere, men Stadheim bør være en spiller av såpass kvalitet at han må være interessant uansett. Perfekt alder, ferdigheter som passer ypperlig hos oss og et stort potensiale som helt sikkert vil blomstre hvis han havner i riktig klubb. Og jeg tror Stabæk kan være den mest riktige klubben for en sånn type spiller. En solid investering i fremtiden hvis vi klarer å snappe opp Stadheim. Hepp, Tiltredes, men Sogndal spillere koster penger, MYE penger... @ringo Intervjuet med Stadheim var del av et reklameinnslag... Både trener og Håvard Flo mer enn antydet at gutten var til salgs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2006 (endret) Når vi snakker om Stadheim: http://www.fxt.no/tippeligaen/lyn/article691419.ece Endret 24. Juli 2006 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå