$uperTerje 81 Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Det avhenger vel litt av hvilken jobb man har gjort med å kartlegge spillere i forkant. *KREMT* Er det virkelig nødvendig å stille det spørsmålet? Men hva mer Atle Roar Håland som vil bort fra Start? Endret 9. August 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Det avhenger vel litt av hvilken jobb man har gjort med å kartlegge spillere i forkant. *KREMT* Er det virkelig nødvendig å stille det spørsmålet? Men hva mer Atle Roar Håland som vil bort fra Start? Tror han vil til utlandet men hvem i utlandet vil kjøpe han???????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Det avhenger vel litt av hvilken jobb man har gjort med å kartlegge spillere i forkant. *KREMT* Er det virkelig nødvendig å stille det spørsmålet? Men hva mer Atle Roar Håland som vil bort fra Start? Hehe... Hadde vært en fin vri... Er ikke han eks mandalskammerat? Er litt besudlet da spør du meg Jeg tror Vidar Marinsen i Moss kan være interessant. Tøff spiller med bra speed i beina. Ellers så er jeg svak for spillende stoppere da... Mattias Östberg f.eks... Pontus Segerström, Fabien(?) Vidalon for å nevne noen... @ringo Endret 9. August 2006 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Ellers så er jeg svak for spillende stoppere da... Tror du ikke det er bedre å erstatte IAO med en stopper med duellstyrke som sin styrke? Både Mike og evt Jeppe går vel inn i definisjonen av spillende stoppere? Nå drar disse selvfølgelig på årene, og for Jeppe sin del er det kanskje slutt neste år. Om jeg får velge tar jeg stoppere som både er spillende og duellsterke, men om man ikke får det, ønsker jeg helst en av hver som kan fylle ut hverandres svake sider. Drar IAO må førstepri være en hardttacklende stopper, så får vi supplere med en mer spillende til vinteren. Med dagens tabellsituasjon vil Stabæk selge seg ut av en meget god medaljesjanse ved å selge IAO, med mindre man satser på at han får mange gule kort slik at han står over annenhver kamp. Det kan han heller gjøre hos Brann enn hos oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Med dagens tabellsituasjon vil Stabæk selge seg ut av en meget god medaljesjanse ved å selge IAO Det er vel kanskje derfor man ikke velger å selge...??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Vi får selge ham til vinteren, hvis han er så jævla hypp på nye utfordringer. Trist at det skulle ende slik. Men først må han være med å vinne seriegull. Endret 9. August 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 I aften aftenposten uttaler Ingebrit at Stabæk er i dialog med en spiller som vil forsterke laget, men sier ikke noe mer enn det. Noen forslag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Del Skrevet 9. August 2006 (endret) Kan vi ikke alle gå ned på kne og be om at det er Storflor på høyrekant, samt et løfte fra IAO om å bli kontrakten ut. Kom igjen alle sammen, 1-2-3 alle stabækgutter kom dere ned på kne... Endret 9. August 2006 av minstemann risan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Bør ikke helst Storflor løpe på venstrekant? Minst like viktig at IA blir. Når vi er inne på kontrakter, hvordan ser neste sesong ut? IA og Daniel går ut? Hva med Jokke, Henning, Bjørnar, Alan, Morten, Markus? Når jeg nå spør, husk at jeg er veldig tidlig ute! Så ikke mas på Tom S. om at alle disse må få nye med en gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Bør ikke helst Storflor løpe på venstrekant? Minst like viktig at IA blir. Når vi er inne på kontrakter, hvordan ser neste sesong ut? IA og Daniel går ut? Hva med Jokke, Henning, Bjørnar, Alan, Morten, Markus? Når jeg nå spør, husk at jeg er veldig tidlig ute! Så ikke mas på Tom S. om at alle disse må få nye med en gang IA og Daniel har kontrakt ut 2007 sesongen. Så nå når Veigar, Tommy og Jon har signert, så er det ingen spillere som er bosmanspillere etter sesongen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Tenkte på etter neste, jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Tenkte på etter neste, jeg. haha så tidlig ut ja... Da vet ikke jeg!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Tror henning signerte ny kontrakt i fjor... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 I aften aftenposten uttaler Ingebrit at Stabæk er i dialog med en spiller som vil forsterke laget, men sier ikke noe mer enn det. Noen forslag? Petter Furuseth Olsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 I aften aftenposten uttaler Ingebrit at Stabæk er i dialog med en spiller som vil forsterke laget, men sier ikke noe mer enn det. Noen forslag? Petter Furuseth Olsen Storflor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 I aften aftenposten uttaler Ingebrit at Stabæk er i dialog med en spiller som vil forsterke laget, men sier ikke noe mer enn det. Noen forslag? Petter Furuseth Olsen Storflor patrice bernier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 I aften aftenposten uttaler Ingebrit at Stabæk er i dialog med en spiller som vil forsterke laget, men sier ikke noe mer enn det. Noen forslag? Petter Furuseth Olsen Storflor patrice bernier Storflor blir ikke i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Vet eller tror du ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Vet eller tror du ? var på treninga i dag, og fikk vite det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 I aften aftenposten uttaler Ingebrit at Stabæk er i dialog med en spiller som vil forsterke laget, men sier ikke noe mer enn det. Noen forslag? Petter Furuseth Olsen Storflor patrice bernier Han har vel hintet om at han vurderer å returnere til Canada. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Vet eller tror du ? var på treninga i dag, og fikk vite det. okay, sa de flere interessante ting om temaet på treninga i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 IA og Daniel har kontrakt ut 2007 sesongen. Så nå når Veigar, Tommy og Jon har signert, så er det ingen spillere som er bosmanspillere etter sesongen... Daniel har sagt han vil ha ny kontrakt med Stabæk, han sa t.o.m. at ikke kunne skjønne hvorfor han ikke var tilbudt en ny? Stabæk svarte med at de måtte få på plass noen kontrakter som løp ut tidligere enn Daniels først (les: Veigar, Jon og Tommy) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 I aften aftenposten uttaler Ingebrit at Stabæk er i dialog med en spiller som vil forsterke laget, men sier ikke noe mer enn det. Noen forslag? Petter Furuseth Olsen Storflor Håper i så fall det blir Storflor, har ikke helt trua på PF Olsen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 IA og Daniel har kontrakt ut 2007 sesongen. Så nå når Veigar, Tommy og Jon har signert, så er det ingen spillere som er bosmanspillere etter sesongen... Daniel har sagt han vil ha ny kontrakt med Stabæk, han sa t.o.m. at ikke kunne skjønne hvorfor han ikke var tilbudt en ny? Stabæk svarte med at de måtte få på plass noen kontrakter som løp ut tidligere enn Daniels først (les: Veigar, Jon og Tommy) I papirDagbladet i dag sa vel Daniel noe sånt som at nå som Veigar signerte ny kontrakt kommer han til å gjøre det samme hvis han får muligheten. Hint hint hint.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Gi den mannen en ny to-årskontrakt. Når han er såpass kvikk i både ben og hodet som 31??? åring, bør han kunne holde på noen år til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 9. August 2006 Del Skrevet 9. August 2006 Gi mannen en kontrakt nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 I aften aftenposten uttaler Ingebrit at Stabæk er i dialog med en spiller som vil forsterke laget, men sier ikke noe mer enn det. Noen forslag? Petter Furuseth Olsen Storflor patrice bernier Koren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Gi Schelvan et par dager så er kontrakten med Daniel i havn. Dette er uka for gode nyheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 I aften aftenposten uttaler Ingebrit at Stabæk er i dialog med en spiller som vil forsterke laget, men sier ikke noe mer enn det. Noen forslag? Petter Furuseth Olsen Storflor patrice bernier Koren Koren hadde vært snadder men her tror jeg vi ikke har sjans... Tipper PFO jeg, han har vi jobbet så lenge med og er akkurat den spilleren vi vil ha.. Rask, teknisk og med gode innlegg, mannen kan jo også spille spiss:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Jeg tror også PFO hadde vært en bra signering. Han er et alternativ både på kanten og som offensiv midtbane/ spiss. Det at Veigar har signert ny kontrakt betyr jo ikke at han ikke kan bli solgt når som helst. Nå som han har vært i søkelyset til utenlandske klubber, samt at han hadde en kontrakt som gikk ut etter sesongen har han hatt gode kort på hånden under forhandlingene om ny kontrakt. Han har nok ganske sikkert skaffet seg en klausul i kontrakten som sier noe om når Stabæk må la han gå. PFO vil da kunne være en bra erstatter for han, i tillegg til at han selvsagt er fin å ha i stallen sammen med Veigar. T. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå