msp 810 Del Skrevet 16. August 2006 Del Skrevet 16. August 2006 Syntes nå man skal stenge vinduet før man slakter noen for innsats og resultater. Man gir da ikke bort vm gull før finalen er spilt! Når det gjelder positiv omtale i media finner jeg det befriende at spillet snakker for seg selv. Vi er omtalt i media omtrent daglig og nesten utelukkende med positivt fortegn. Mye bedre og antagelig mer ettertraktet for en spiller som skal til klubben enn å høre om CL finale på rødt gress i 2012 av en reklameblaamann. Slike mål har skapt Stabæk Fotball, men samtidig dyttet mange realistiske bæringer bort fra klubben. Interne mål er nå en ting, men la spillet snakke for oss eksternt. Stort bedre reklame får vi ikke - spillet vårt er vår beste gullfisk og vårt største agn. Faen så gøy det er å spille sexy-fotball! Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 16. August 2006 Del Skrevet 16. August 2006 Jeg var vel en av de som klagde og klagde på Tom Schelvan og co i vinter, men jeg tror nok han har en helt jævli vanskelig jobb, antagelig mye vanskeligere enn det mange av vi her kan forestille oss. Med det lille budsjettet Stabæk har, og forskjellen på pris og kvalitet der ute. Hvorfor skal Stabæk betale 6 millioner for christer george som nesten ikke scorer mål i adecco? Når man er så liten klubb som det her, med så lite penger, kan man ikke kjøpe en spiller som spiller fast i startelleveren til en norsk eliteklubb uten å punge ut med flere millioner. Stabæk må kjøpe spillere som er ute i kulden, eller har annonsert et klubbskifte. De beste spillerne i adecco er nok fristende for mange å kjøpe, men er nok sinnsyk dyre de også! Tenk vis Stabæk skulle prøve å kjøpe Dede Andersson fra Aalesund? Det hadde nok aldri gått. Somen Tchoyi er et røverkjøp og jeg er virkelig glad for at han kom til klubben. Det var vel bra jobba av Tom? Angående aktuelle spillere så virker jo Migen Memelli i Brann ganske god. Men han får nok ikke noe tillit her i gården heller! Det eneste jeg kunne godt synes det kunne komme mer av, er prøvespillere. Det er jo lov å prøve Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 16. August 2006 Del Skrevet 16. August 2006 Det er vel en grunn til at Migen Memelli får spille kun i b-kamper selv om Sæternes/Winters ikke har vist fryktinngytende form hele sesongen. Han virker som en helt ok reserve, men ikke noe mer. Vi trenger ikke en ny b-spiller til å konkurrere med Andreas og Ola om spilletid. Føler vi har god nok dekning på topp nå som Ola er tatt opp i a-stallen. Fire angripere og to-tre alternativer i tillegg til disse holder. At vi kanskje bør få inn en ny klassespiss til neste sesong er en annen sak. Jeg kan ikke se noen grunn til å klage over ledelsen i dette overgangsvinduet. Nye kontrakter er skrevet under, Somen ble kjøpt fra Odd, Ola er tatt opp i a-stallen og det er utelukket å selge noen. Det holder til godkjent, i hvert fall når Somen ser ut til å være en veldig god handel. Å klage nå, må være frustrasjon som henger igjen fra forsesongen. Ting var ikke helt bra da, men vi har vært heldige, og kanskje mest av alt dyktige, som har fått spillerne vi har til rådighet til å fungere sammen. Manglende resultater fra ledelsen før sesongen er foreløpig reddet av JJ, KSHW og spillergruppa gjennom målbevisst og godt arbeid. Det hadde vært fint med en midtstopper/back, men prkært er det ikke. I så fall må vi være veldig uheldige med skader og karantener. Det finnes grenser for hvor mye man kan gardere seg mot sånt. Forresten, kjøpe Espen Ruud etter sesongen! Har mast om det i flere år at han ville vært et glimrende kjøp. Håper at ledelsen snart er enige før han får for stor status i Odd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 16. August 2006 Del Skrevet 16. August 2006 Om ikke Stabæk klarer å hente forsterkninger denne gangen heller så vil jeg si de som har med dete å gjøre har gjort en utrolig dårlig jobb. Da mener jeg også at de bør se dette selv å ta hatten og gå. Jeg har inntrykk av at det eneste du ytrer på dette forumet er krav om hoderulling i ledelsen... Skjønner ikke helt hvilket grunnlag du har for å kreve dette. Vi ligger i medaljestriden, har ikke brukt altfor mye penger på spillere, noe som kan åpne for bedre kjøp i vinter. Blir liksom veldig hakk i plata fra deg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. August 2006 Del Skrevet 16. August 2006 Om ikke Stabæk klarer å hente forsterkninger denne gangen heller så vil jeg si de som har med dete å gjøre har gjort en utrolig dårlig jobb. Da mener jeg også at de bør se dette selv å ta hatten og gå. Jeg har inntrykk av at det eneste du ytrer på dette forumet er krav om hoderulling i ledelsen... Skjønner ikke helt hvilket grunnlag du har for å kreve dette. Vi ligger i medaljestriden, har ikke brukt altfor mye penger på spillere, noe som kan åpne for bedre kjøp i vinter. Blir liksom veldig hakk i plata fra deg.. Og glem ikke at en av reservene våre (Henning Hauger) var bestemann på landslaget i går... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 16. August 2006 Del Skrevet 16. August 2006 Brann jakter ny islending Molde og flere andre klubber er interessert. Armann Smari Björnsson er 196 høy og har sin styrke i luftrommet. Hadde ikke sagt nei til en "ny Flem" han skrev under for FH i går, fornyet kontrakt. han er sikkert smart nok til å vente litt før han drar til brann. først blir han seriemester med FH, så kan han dra til brann i ro fred etter serien er slutt i island (dvs slutten av september). han var også på ønsklista til molde. hadde vært bra hvis han hadde gått til molde - da hadde de mistet interessen i marel. det koker nemlig på breidablik forum fordi supporterne er ikke særlig lysten til å miste toppscoreren som trengs for å sikre plassen i den islandske serien. er ikke stabæk interessert i bjørnsson? hvis han er god nok for brann...hvorfor ikke en ny islending til stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 096 Del Skrevet 16. August 2006 Del Skrevet 16. August 2006 Om ikke Stabæk klarer å hente forsterkninger denne gangen heller så vil jeg si de som har med dete å gjøre har gjort en utrolig dårlig jobb. Da mener jeg også at de bør se dette selv å ta hatten og gå. Jeg har inntrykk av at det eneste du ytrer på dette forumet er krav om hoderulling i ledelsen... Skjønner ikke helt hvilket grunnlag du har for å kreve dette. Vi ligger i medaljestriden, har ikke brukt altfor mye penger på spillere, noe som kan åpne for bedre kjøp i vinter. Blir liksom veldig hakk i plata fra deg.. Det jeg synes er veldig interessant med Gamlegutta's meninger er at han tydeligvis har veldig bra inside på IA. Ergo regner jeg med at IA's meninger og Gamlegutta's meninger er sammenfallende!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trondfo 9 Del Skrevet 17. August 2006 Del Skrevet 17. August 2006 Brann jakter ny islending Molde og flere andre klubber er interessert. Armann Smari Björnsson er 196 høy og har sin styrke i luftrommet. Hadde ikke sagt nei til en "ny Flem" han skrev under for FH i går, fornyet kontrakt. han er sikkert smart nok til å vente litt før han drar til brann. først blir han seriemester med FH, så kan han dra til brann i ro fred etter serien er slutt i island (dvs slutten av september). han var også på ønsklista til molde. hadde vært bra hvis han hadde gått til molde - da hadde de mistet interessen i marel. det koker nemlig på breidablik forum fordi supporterne er ikke særlig lysten til å miste toppscoreren som trengs for å sikre plassen i den islandske serien. er ikke stabæk interessert i bjørnsson? hvis han er god nok for brann...hvorfor ikke en ny islending til stabæk? Klar for Brann blir i hvert fall ikke Stabæk på han.... men kanskje Brann nå mister interessen for IA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 17. August 2006 Del Skrevet 17. August 2006 tror ikke det...brann jakter så lenge og så mye som mulig. særlig når de kan kjøpe de beste spillerne av motstanderne - sikkert en dyr men kanskje effektiv vei til å svake de andre lagene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 18. August 2006 Del Skrevet 18. August 2006 Enig i at 11ern er samspilt, men skader og karantener vil komme, og etter min mening trenger vi en allsidig forsvarsspiller. Og vil Strand levere varene når Veigar får sitt neste gule? Eller værre, hvis han eller Nanne blir skadet?Det må vi jo ærlig talt gamble på, at Andreas Strand fixer biffen. I tillegg har vi jo Ola Kamara som ut ifra det lille jeg har sett av ham, kan gjøre store underverker. Skulle hverken Strand eller Kamara slå til, så tror jeg både Alan og Somen kan banke inn mange mål som spisser. Strand slår til! Garantert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 18. August 2006 Del Skrevet 18. August 2006 Er vi ikke ferdig med denne saken enda: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle95986.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 18. August 2006 (endret) Del Skrevet 18. August 2006 (endret) Er vi ikke ferdig med denne saken enda: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle95986.ece Og jeg har fått "Never ending story" med Limahl inn på hjernen! Selv om viduet er åpent 2 uker til, er det jo lov til å si "ja" eller "nei". Er dette taktikk eller vingling??? For å gjenta meg selv, om han kommer så er han hjertelig velkommen og jeg vil i gå ut i fra at han gjör en god figur i Stabäk-blått både på og utenfor banen, men enn så lenge forbeholder jeg meg retten til å ikke like vinglingen (eller taktikken) hans slik den fremstår i media! Endret 18. August 2006 av apk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 18. August 2006 Del Skrevet 18. August 2006 Det er vel ikke noe tvil om at PFO har opptrådt lite etterrettelig i enkelte situasjoner, men noe skal nok tilskrives media også. Akkurat nå kan det se ut som vi ikke trenger ham (eller noen andre nye spillere for den saks skyld), men vi trenger sårt påfyll bak det faste spissparet vårt. Andreas og co. kan sikkert gjøre en god jobb, men vi har ingen etablerte spillertyper som direkte fyller skoene og rollen til spesielt Daniel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 18. August 2006 Del Skrevet 18. August 2006 PFO kommer etter sigende desverre (!) ikke nå i høst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 18. August 2006 Del Skrevet 18. August 2006 PFO kommer etter sigende desverre (!) ikke nå i høst. Er det en katastrofe? noen som har sett hva han er god for eller noen linker til prestasjonene hans? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 18. August 2006 Del Skrevet 18. August 2006 Skulle ønske vi hadde Almedia Ailton fra kriserammede Örgryte IS. Men etter hva jeg har skjønt er han utleid fra sin brasilianske klubb.. OT: Må bare quote meg selv siden han nå er solgt.. Hadde nok blitt vanskelig selv med en "bærumsk kronerulling" http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127057 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 18. August 2006 Del Skrevet 18. August 2006 björnsson ikke til brann kanskje vi burde prøve å få han? ikke nå men til neste sesong? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 19. August 2006 Del Skrevet 19. August 2006 Jeg så på Sheffield mot Liverpool på tv norge i dag. De hadde en dødsgod spiss som het Hulse eller noe sånt. Jeg har aldri hørt om han før så han er sikkert billig. Kanskje vi skal prøve å kjøpe han som resserve for Veigar og daniel? Lillestrøm tror forresten Koren forsvinner snart. Er det vi som prøver å kjøpe han kanskje??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 19. August 2006 Del Skrevet 19. August 2006 Jeg så på Sheffield mot Liverpool på tv norge i dag. De hadde en dødsgod spiss som het Hulse eller noe sånt. Jeg har aldri hørt om han før så han er sikkert billig. Kanskje vi skal prøve å kjøpe han som resserve for Veigar og daniel? Lillestrøm tror forresten Koren forsvinner snart. Er det vi som prøver å kjøpe han kanskje??? her må man være realistiske! ingen av disse navnene er mulige! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 19. August 2006 Del Skrevet 19. August 2006 Jeg så på Sheffield mot Liverpool på tv norge i dag. De hadde en dødsgod spiss som het Hulse eller noe sånt. Jeg har aldri hørt om han før så han er sikkert billig. Kanskje vi skal prøve å kjøpe han som resserve for Veigar og daniel? Lillestrøm tror forresten Koren forsvinner snart. Er det vi som prøver å kjøpe han kanskje??? Usannsynlig med begge to. Uansett hvilken PL-klubb du spiller i er en overgang til en norsk klubb et STORT steg bakover. Og betegnelsen "billig" i denne sammenhengen rører seg vel rundt 10-20 millioner? Når det gjelder Koren, er vel saken den at han ønsker seg til noe større en Lillestrøm. Tipper han og agenten ville tørket seg bak med et tilbud fra Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 19. August 2006 Del Skrevet 19. August 2006 Jeg så på Sheffield mot Liverpool på tv norge i dag. De hadde en dødsgod spiss som het Hulse eller noe sånt. Jeg har aldri hørt om han før så han er sikkert billig. Kanskje vi skal prøve å kjøpe han som resserve for Veigar og daniel? Lillestrøm tror forresten Koren forsvinner snart. Er det vi som prøver å kjøpe han kanskje??? her må man være realistiske! ingen av disse navnene er mulige! Jasså? Hvorfor ikke? Han hulse er jo ukjent og koren sier at han ikke har lyst til å spille på Lillestrøm mer. dessuten kan alt kjøpes for penger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 19. August 2006 Del Skrevet 19. August 2006 Nå er det myyye svette kommentarer her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 19. August 2006 (endret) Del Skrevet 19. August 2006 (endret) Koren er på benken i dag og. Han har sikkert mer lyst til å spille i stabæk enn å sitte på benken i lillestrøm. Jeg sier kjøp!! Kanskje han sitter på benken fordi han er på vei til oss??? Endret 19. August 2006 av ninja-alan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 19. August 2006 Del Skrevet 19. August 2006 nei nei nei, ikke koren og ikke mifsud. ikke charlie miller heller for den del. Når de sier de vil videre i karrieren vil det si PL eller engelsk først divisjon, spansk primera, eller hva som helst, men ikke enda en klubb i Norge!"!!! Til noe seriøst: overgangsvinduet stenger snart, og det blir vel ikke noen flere signinger. Isåfall blir det i det seneste laget. Etter vi fikk Somen Tchoyi har vi vunnet fire av fem kamper, og det er shitbra! Ola kamara har kommet opp i A-stallen, og vi har forlenget med Veigar. Heller det, en enda en ny spiller som antagelig ikke er like god. Stabæk får 5+ av meg i sommervinduet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 19. August 2006 Del Skrevet 19. August 2006 Etter vi fikk Somen Tchoyi har vi vunnet fire av fem kamper, og det er shitbra! Fem av seks til og med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 19. August 2006 Del Skrevet 19. August 2006 Jeg vil ha Pål Steffen Andresen, hvis vi skal ha en ung midtstopper til neste år!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. August 2006 Del Skrevet 19. August 2006 björnsson ikke til brann kanskje vi burde prøve å få han? ikke nå men til neste sesong? Det der er en litt kjapp konklusjon. Det gutten prøver å si er at det som står i mediene ikke er korrekt, men at det pågår samtaler mellom Hafnarfjordur og Brann. Ut i fra det jeg fikk med meg før jeg forlot Island får meg til å tro at det blir nok en avtale mellom ham og Brann. Om Stabæk hopper inn nå vil det virke veldig ufint. (Men om det går i vasken er selvfølgelig situasjonen en annen, det får vi vite til uka). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. August 2006 Del Skrevet 19. August 2006 Heiðar Geir Júliusson har nettopp avsluttet prøvespill i Pétur Marsteinssons Hammarby og får ikke tilbud om kontrakt. De mener han er en arbeidssom, løpende og sterk spiller, men ikke klar for Hammarby på en stund ennå. Gutten spiller nå hos Fram Reykjavik som lørdag sikret seg opprykk til eliteserien etter en sesongs fravær. Så langt jeg har skjønt er han i utgangspunktet defensiv spiller (midtbane/forsvar), men altså villig til å løpe mye. Kanskje dette er en spiller Stabæk burde titte på med litt lang horisont? Mens jeg var på Island leste jeg et intervju med Veigar hvor han ble spurt hvorfor han valgte Stabæk. Svaret var at det var Stabæk som var interessert i ham, og at han hadde hørt så mye bra om laget fra andre islendinger som har spilt for Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 I aftenposten papirutgave i dag står det at Andre Hanssen er på vei bort fra Herenveen, og at han har vært i kontakt med tromsø pluss at en rekke flere skandinaviske klubber er innteressert. Noen som vet noe mer om denne spilleren og om han kan være aktuell for Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 Jeg vil ha Pål Steffen Andresen, hvis vi skal ha en ung midtstopper til neste år!!! OK, jeg ser den, han kan bli god, men hva med å satse litt på de vi har, som Ulrik Arneberg? Jeg tror også Nystuen hadde blitt en knallgod midtstopper! Og det beste med disse to er at de allerede er våre, så det koster ingenting! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå