gufa 550 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 I aftenposten papirutgave i dag står det at Andre Hanssen er på vei bort fra Herenveen, og at han har vært i kontakt med tromsø pluss at en rekke flere skandinaviske klubber er innteressert. Noen som vet noe mer om denne spilleren og om han kan være aktuell for Stabæk? Er ikke han bare en helt ordniær midtbanespiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 I aftenposten papirutgave i dag står det at Andre Hanssen er på vei bort fra Herenveen, og at han har vært i kontakt med tromsø pluss at en rekke flere skandinaviske klubber er innteressert. Noen som vet noe mer om denne spilleren og om han kan være aktuell for Stabæk? Er ikke han bare en helt ordniær midtbanespiller? jo det er han og stabæk har flere spillere som er bedre enn han etter mitt syn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 Hva med Vemund Brekke Skard, som er på jakt etter ny arbeidsgiver etter at han ikke fikk ny kontrakt i Ipswich? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 Hva med Vemund Brekke Skard, som er på jakt etter ny arbeidsgiver etter at han ikke fikk ny kontrakt i Ipswich? Og som før det spilte på Brummundal i norsk 2. divisjon? Og aldri etablerte seg i troppen til et lag engelsk 1. divisjon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 Tror ikke vi trenger å gå på den samme smellen som Ipswich her. Dette var nok bare snakk om flaks. Ingen som har hørt om han før - eller siden. Hadde han vært interessant ville vel Ham-Kam vært på banen nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 björnsson ikke til brann kanskje vi burde prøve å få han? ikke nå men til neste sesong? Det der er en litt kjapp konklusjon. Det gutten prøver å si er at det som står i mediene ikke er korrekt, men at det pågår samtaler mellom Hafnarfjordur og Brann. Ut i fra det jeg fikk med meg før jeg forlot Island får meg til å tro at det blir nok en avtale mellom ham og Brann. Om Stabæk hopper inn nå vil det virke veldig ufint. (Men om det går i vasken er selvfølgelig situasjonen en annen, det får vi vite til uka). fotball er ufint noen ganger! jeg tror at han vil (og skal) til brann men ingen vet nå dette skal skje. og hvis brann ikke er fort nok/smart nok til å sikre seg spillere, kan gjerne andre klubber prøve seg. veigar og stabæk: hehe...sikkert fikk han høre masse om stabæk da han og marel var sammen på landslaget i 2002/2003. fint at klubben vår har et godt rykte hos islendingene - men synd at vi ikke kjøper flere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 men synd at vi ikke kjøper flere... Ja, jeg hadde gjerne sett at klubben satset mindre på lokale spillere og heller kjøper flere islendinger. Kan vi opprette et fotballgymnas på Island? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Seriøst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Seriøst? Tror han prøvde å være sarkastisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Seriøst? Tror han prøvde å være sarkastisk... Gjorde nok det ja, og jeg ser helt klart poenget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Oooog så styrer vi tråden tilbake på rett spor. Martin Wiig går til Sparta. Han var jo et stort talent en gang i tiden, har han stagnert helt? Han er jo kant + spiss, men hvis vi får Brani tilbake... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Oooog så styrer vi tråden tilbake på rett spor. Martin Wiig går til Sparta. Han var jo et stort talent en gang i tiden, har han stagnert helt? Han er jo kant + spiss, men hvis vi får Brani tilbake... Martin Wiig er en spiller vi kanskje bør se nærmere på. Som du sier kan han spille både kant og spiss, og blir neppe dyrt å kjøpe han fra Sparta. Vet du hvor høy han er og hvor mye han veier? Så at Sparta også fikk tak i McAllister også. Ser ut til at de er i ferd med å bygge et storlag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Vel, nå har de jo akkurat kjøpt han, så de vil neppe selge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Vel, nå har de jo akkurat kjøpt han, så de vil neppe selge. Det er sant det, men det skal da vel ikke så mye til for å friste Sparta? Irriterende at Stabæk lot martin wiig gå til Sparta. martin Wiig gjorde noen gode kamper for Odd for noen år siden, og burde ha vært en spiller stabæk fulgte med på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Hva i all verden skal vi med Martin Wiig? En spiller som ikke er god nok for ffk er ikke god nok for oss heller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. August 2006 (endret) Del Skrevet 21. August 2006 (endret) Hva i all verden skal vi med Martin Wiig? En spiller som ikke er god nok for ffk er ikke god nok for oss heller! Som jeg ymtet frempå, han har vel stagnert helt. Men på en annen side, Somen var ikke god nok for Odd... Endret 21. August 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 For å nevner du han i tråden om nye spillere om du mener han ikke er aktuell? Martin Wiig gjorde noen gode kamper for Odd for noen år siden, og har vist at han har talent. At han de senere årene ikke har lyktes trenger ikke å bety så mye. Hvem har egentlig lyktes i Fredrikstad de siste årene? Tror Martin Wiig vil ha godt av et miljøskifte, og at han som Somen ville ha blomstret hos oss. Han har sikkert lyst til det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 For å nevner du han i tråden om nye spillere om du mener han ikke er aktuell? Vel, for å være helt ærlig dro jeg frem en overgangssak for å få tråden tilbake på rett spor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Hva i all verden skal vi med Martin Wiig? En spiller som ikke er god nok for ffk er ikke god nok for oss heller! Som jeg ymtet frempå, han har vel stagnert helt. Men på en annen side, Somen var ikke god nok for Odd... Somen var selvsagt god nok for Odd, men de var meget godt besatt på høyrekanten og av den grunn valgte å selge ham. Folk i miljøet rundt Odd uttalte også at Stabæk hadde gjort et kupp som sikret seg ham. Martin Wiig er IKKE en spiller som er god nok for Stabæk. Tro meg. Egentlig er det litt symptomatisk at det skjer så lite på overgangsfronten i Stabæk at vi nå sitter og diskuterer mulig overgang for Martin Wiig!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Folk i miljøet rundt Odd uttalte også at Stabæk hadde gjort et kupp som sikret seg ham. Martin Wiig er IKKE en spiller som er god nok for Stabæk. Tro meg. Egentlig er det litt symptomatisk at det skjer så lite på overgangsfronten i Stabæk at vi nå sitter og diskuterer mulig overgang for Martin Wiig!? Vel, ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Hva i all verden skal vi med Martin Wiig? En spiller som ikke er god nok for ffk er ikke god nok for oss heller! Som jeg ymtet frempå, han har vel stagnert helt. Men på en annen side, Somen var ikke god nok for Odd... Somen var selvsagt god nok for Odd, men de var meget godt besatt på høyrekanten og av den grunn valgte å selge ham. Folk i miljøet rundt Odd uttalte også at Stabæk hadde gjort et kupp som sikret seg ham. Martin Wiig er IKKE en spiller som er god nok for Stabæk. Tro meg. Egentlig er det litt symptomatisk at det skjer så lite på overgangsfronten i Stabæk at vi nå sitter og diskuterer mulig overgang for Martin Wiig!? Hvis Wiig skulle vært en aktuell mann for Stabæk, så kunne vi like godt satset på Markegård når han er tilbake neste sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Max von Superfettnavn til Stabæk!!!!!!!!! Får nesten våte drømmer av den tanken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Er det noen som har hørt om Kabba Samura? Han var dritgod på championship manager, og jeg hørte at aalesund kanskje ville kjøpe han. Hva tror dere som har peiling? også hørte jeg at han norske fra ipswich var på trening med ham-kam. Det kan vel ikke skade å ta en titt på han??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Er det noen som har hørt om Kabba Samura? Han var dritgod på championship manager, og jeg hørte at aalesund kanskje ville kjøpe han. Hva tror dere som har peiling? også hørte jeg at han norske fra ipswich var på trening med ham-kam. Det kan vel ikke skade å ta en titt på han??? Samura har visstnok signet for Aalesund, en spiller som har spilt i Hellas det siste året uten særlig suksess men som scoret bra med mål i Sverige for et par år siden. Når det gjelder ex-proffen(hvis vi kan kalle han det etter 2 kamper) fra Ipswich er han på prøvespill i Ham-Kam.. Det sier vell det meste, du går får Ipswich til Hamar så må du alikevel prøvespille... Nei takk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Tror jeg har funnet en erstatter for Mike når han en dag legger opp: http://www.dvsc.hu/dvsc/Pagesen/BalMenu/cs.../jatekos28.aspx Péter MÁTÉ Han er 194cm høy og 90 kg, og forsvarsspiller. Han fyller snart 22 år og spiller for det laget som ble seriemester for Ungarn i fjor. Noe for oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Tror jeg har funnet en erstatter for Mike når han en dag legger opp: http://www.dvsc.hu/dvsc/Pagesen/BalMenu/cs.../jatekos28.aspx Péter MÁTÉ Han er 194cm høy og 90 kg, og forsvarsspiller. Han fyller snart 22 år og spiller for det laget som ble seriemester for Ungarn i fjor. Noe for oss? Høres mer ut som en erstatter for IAO spør du meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 også hørte jeg at han norske fra ipswich var på trening med ham-kam. Det kan vel ikke skade å ta en titt på han??? Samura har visstnok signet for Aalesund, en spiller som har spilt i Hellas det siste året uten særlig suksess men som scoret bra med mål i Sverige for et par år siden. Når det gjelder ex-proffen(hvis vi kan kalle han det etter 2 kamper) fra Ipswich er han på prøvespill i Ham-Kam.. Det sier vell det meste, du går får Ipswich til Hamar så må du alikevel prøvespille... Nei takk!!! Den fyren her har spilt i Brummundal som er 5 min. unna Hamar. Og Ham-kam får først snusen i han etter at han blir vraka i Ipswich. Da må han i tillegg på prøvespill. NEI TAKK. Var morsommere her før, når ikke alle navnene var brukt opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Hva var det som fikk deg på sporet av han der? En reserve på klubblaget, som ble slått ut av Champions League-kvaliken av et makedonsk lag, og helt uten A- eller U-landskamper for Ungarn, som vel ikke har all verdens kvalitetsspillere for tiden. I tillegg kommer språkproblemer og kulturforskjeller. Hmm... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Personlig har jeg alltid ønsket at vi skal ha flere spillere som er født i Pspkladny. Tror dette må være en sinnsykt kul by. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Ungarn er vel med i EU, og derfor vil ikke han gå på EØS-kvoten. At han spiller for et lag som ble slått ut av CL av et makedonsk lag trenger ikke å bety at ungarsk fotball er så langt tilbake for norsk. Den norske seriemesteren røk ut for bole mladaslav, ikke akkurat noen storhet de heller. Sheriff Tiraspol har vel faktisk hatt noen brukbare resultater. Jeg fant han etter å ha lest bloggen til han der speideren som det stadig refereres til her, og han skriver at det finnes mange potensielle spillere på det øst-europeiske markedet, blant annet Ungarn. Det har dessuten vært mye prat her om hente en tsjekker, og det er vel ikke noen spesielt mindre kulturforskjell mellom norge og tsjekkia enn mellom norge og ungarn? At han ikke er fast på a-laget er kanskje ikke så rart, han er jo ikke spesielt gammel. Så høy og tung som han er kan han bli en ordentlig panserstopper for oss om noen år. Jeg sier kjøp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå