d*u*b 2 363 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 Noe for Stabæk? Spennende. Men først og fremst var det bildet som var fasinerende! Ser ut som han har sånn skulder-gips på venstrearmen, og at høyrearmen kun er en liten utvekst nede ved hoften... Sært! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 Er ikke André Hanssen et helt ordinært talent som tilfeldigvis fikk muligheten til å spille for en utenlandsk klubb? Det er ikke stort jeg vet om han, men ut i fra det jeg lille jeg vet synes jeg han virker helt uinteressant. At Tromsø er interessert betyr ikke i stort. Tromsø må nærmest ta det de får av norske spillere, for det er jo stort sett kun de som er nordfra som vil dit. Vi trenger ikke noen ny midtbanespiller. I hvert fall ikke en som er dårligere enn de vi bruker nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 Er ikke André Hanssen et helt ordinært talent som tilfeldigvis fikk muligheten til å spille for en utenlandsk klubb? Det er ikke stort jeg vet om han, men ut i fra det jeg lille jeg vet synes jeg han virker helt uinteressant. At Tromsø er interessert betyr ikke i stort. Tromsø må nærmest ta det de får av norske spillere, for det er jo stort sett kun de som er nordfra som vil dit. Vi trenger ikke noen ny midtbanespiller. I hvert fall ikke en som er dårligere enn de vi bruker nå. [Agent Kjetil] Osvold vil ikke kommentere TIL helt konkret. Men at klubben passer inn i profilen for Hanssens nye klubb er vanskelig å legge skjul på. – André ønsker å komme til en klubb som kjenner ham, og hvor sjansene for spilletid er store, sier han. Fakta André Hanssen Født: 31. januar 1981 i Tromsø Høyde: 178 centimeter Vekt: 73 kilo Tidligere klubber: Skjervøy, Bodø/Glimt og Herenveen Elitekamper: 154 (148 for Glimt) Elitemål: 11 (10 for Glimt) Aktuell: Sliter benken i nederlandsk fotball, vurderer hjemreise til norsk fotball http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article63056.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 Når laget vårt fungerer så bra og er kjemisk fritt for skader er det avslappende å være supporter gitt Nå bare nyter jeg hver gang våre motstandere punger ut med masse dollars på, i beste fall, middelmådigheter. Ekstra deilig er det når vi vet at Somen utvilsomt er sommerens beste kjøp i TL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 Hearts gikk ikke til CL, Pospisil vil kanskje komme på et nytt besøk? Hva skal vi med han? Er Andreas for dårlig til å sitte på benken vår? Er det for ille å bruke Alan som spiss om Veigar blir skadet? Eller synes du kanskje at Veigar og Daniel ikke fungerer på topp? Tell til 10 nå, jeg har ikke sagt en dritt om at Veigar og Daniel ikke er gode nok. Det er snakk om bredde i troppen. Du må slutte å ta det som en fornærmelse hver gang noen nevner en spiller i denne tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 Hearts gikk ikke til CL, Pospisil vil kanskje komme på et nytt besøk? Hva skal vi med han? Er Andreas for dårlig til å sitte på benken vår? Er det for ille å bruke Alan som spiss om Veigar blir skadet? Eller synes du kanskje at Veigar og Daniel ikke fungerer på topp? Tell til 10 nå, jeg har ikke sagt en dritt om at Veigar og Daniel ikke er gode nok. Det er snakk om bredde i troppen. Du må slutte å ta det som en fornærmelse hver gang noen nevner en spiller i denne tråden. Men så vær realistisk, da! Ringo skrev om karen forrige gang han var aktuell: Han er den gamle makkeren til Milan Baros fra U21 landslaget, er Europamester for u21 og han var meget nære på å signere for Stabæk i vinter. I tillegg kom det frem at han i fjor spilte de fleste kampene for laget som kom foran Rangers i Skotland, og at feks for et par uker siden spilte fra start (byttet ut i 83. min) da laget slo Celtic. Så tror du han kommer til Stabæk for å sitte på benken? Eller vil du benke Veigar/Daniel? Eller kanskje et rotasjonssystem fordi det er knallhardt å spille en hel kamp i uken? Jeg forstår rett og slett ikke tankegangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 Noe for Stabæk? Det beste i artikkelen er jo: Det vil si Stabæk, LSK, Vålerenga og Lyn. De to førstnevnte er allerede nesten klare for en ny sesong i eliten. Mens de to andre fortsatt strever på nedre halvdel. Herlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 PFO....igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 PFO....igjen! Ja, hva skal vi med ham? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 PFO....igjen! Ja, hva skal vi med ham? Allsvenskans beste høyreflanke? Vet ikke jeg ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 24. August 2006 (endret) Del Skrevet 24. August 2006 (endret) Vingle-Petter har ihvertfall sagt (uoffisielt) at Stabæk er førstevalget hvis han skal til Norge. Tipper han ikke ender opp i TL, men Danmark eller Europa. Jeg har ikke noe formening om han er en umiddelbar forsterkning av første 11ern, men nå som Somen har funnet seg til rette, virker det plutselig som ørlite smør-på-flesk. Endret 24. August 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 Jeg har ikke noe formening om han er en umiddelbar forsterkning av første 11ern, men nå som Somen har funnet seg til rette, virker det plutselig som ørlite smør-på-flesk. Vet at PFO er en sleip jævel, men synes du Somen er feit? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 Jeg har ikke noe formening om han er en umiddelbar forsterkning av første 11ern, men nå som Somen har funnet seg til rette, virker det plutselig som ørlite smør-på-flesk. Vet at PFO er en sleip jævel, men synes du Somen er feit? He he... neiiii men han sklir jo gjennom forsvaret som en ål...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 hva med hannes thorsteinn sigurdsson? han vil bort fra stoke. har spilt for viking tidliger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 hva med hannes thorsteinn sigurdsson? han vil bort fra stoke. har spilt for viking tidliger. Han meldes (TV2) å være på vei til FFK.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. August 2006 Del Skrevet 24. August 2006 de har jo kjøpt gardar johannsson for noen dager siden. tror egentlig at hannes er for bra for å havne i en midelmådig klubb som ffk... lurer litt på hvorfor ALLE kjøper islendinger nå - unntatt fra stabæk...erfaringene vi har gjort med de 4, 5 islendingene vi hadde var vel ikke så ille? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Ja, jeg kan ikke skjønne at Stabæk ikke prioriterer islandsk pass foran ting som kvalitet, spillertype og posisjon. Skandale! Hannes Sigurdsson er vel en ok spiller, men at han skal være for god for FFK kan jeg ikke helt skjønne. Sigurdsson har vist at det er omtrent på Tippeliga-nivå han holder og FFK er en Tippeliga-klubb. Det ville dessuten vært litt pussig om middels gode lag ikke fikk kjøpe spillere som er bedre enn dem de har fra før... For øvrig er Odd fremdeles superkeene på PFO. Hvis vi er det og, bør vel ikke Odd være en stor trussel. Hvem velger vel Skien og Odd fremfor Bærum og Stabæk? Jeg tror, som sagt tidligere, at vi ikke har noe stort behov for PFO nå, men med tanke på neste sesong kan det jo være interessant. Har en følelse av at vi får en høyrekant mindre i troppen i løpet av vinteren... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Ja, jeg kan ikke skjønne at Stabæk ikke prioriterer islandsk pass foran ting som kvalitet, spillertype og posisjon. Skandale! He he, men har ikke Tom S en gang sagt at JJ primært ønsker norske og svenske spillere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Ja, jeg kan ikke skjønne at Stabæk ikke prioriterer islandsk pass foran ting som kvalitet, spillertype og posisjon. Skandale! Veldig morsomt.... Det er en kjennsgjerning at Island produserer utrolig mange gode/potensielt gode spillere. De har en moral som iflg bl.a Grønlund i LSK langt overgår de fleste nordmenn, og prisen på dem er ofte vesentlig lavere enn tilsvarende kvalitet fra andre land. Ja, det er en skandale at vi faktisk kjøper sånne spillere; Petur, Helgi, Marel, Veigar... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. August 2006 (endret) Del Skrevet 25. August 2006 (endret) Det var ikke ment som noen kritikk av islandske spillere generelt eller dem vi har hatt her spesielt. Jeg er fornøyd med alle våre islandske kjøpe foruten ett og har ikke noe i mot om vi får flere gode spillere derfra. Det blir bare litt vel mye Marel og Island over alt her inne... Endret 25. August 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Det var ikke ment som noen kritikk av islandske spillere generelt eller dem vi har hatt her spesielt. Jeg er fornøyd med alle våre islandske kjøpe foruten ett og har ikke noe i mot om vi får flere gode spillere fra derfra. Det blir bare litt vel mye Marel og Island over alt her inne... Og jeg har dyrt og hellig lovt at jeg ikke skal skrive mer om visse Moldespillere, jeg bare ramset opp de islandske Stabæk-spillerne jeg kom på i farten. Men jeg er enig, og kan skjønne at noen syns det har blitt i meste laget, Áfram Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Det virker som om det er noen her som vil kjøpe islandske spillere, bare fordi de er islandske, ikke fordi de vil forsterke stallen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Perfect 7 har jo selvsagt helt rett. Man sitter vel ikke på Stabæk kontoret og tenker: "Nå må vi jammen skaffe oss en islending". Såvidt jeg vet er ikke "islending" en posisjon i verken 4-4-2, 4-3-3 eller noen annen formasjon. Forøvrig er jeg overbevist om at Stabæk har rimelig god kontroll på hvilke spillere i den islandske serien som kan være aktuelle. Vi får finne ut hvilken posisjoner vi vil forsterke, så får vi se hvor vi kan finne disse spillerene. Finner vi dem i Island, så greit for meg og sikkert de fleste andre også. Men utgangspunktet er vel ikke at det skal være en Islending, eller hva? Det er vel ett litt tåpelig utgangspunkt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. August 2006 (endret) Del Skrevet 25. August 2006 (endret) Det virker som om det er noen her som vil kjøpe islandske spillere, bare fordi de er islandske, ikke fordi de vil forsterke stallen. I tilfelle du forsøker å antyde at jeg er islandsk, så må jeg skuffe deg. Jeg er så etnisk norsk som det går an. Har riktignok et par stygge feilskjær; ble født på Riksen (jeg kunne ikke noe for det!) og bodde mine første levemåneder på feil side av byen. Men som treåring kom jeg til Bærum, og har siden hatt tilhørlighet til bygdene våre, selv om jeg har beveget meg endel rundt i verden. Om det er Pauligirl du beskylder for å være islandsk er du enda mer på jordet... Hun er tysk som bare det, og bosatt i Tyskland. Hun har lært seg norsk fordi hun elsker Stabæk. Så hvem som ønsker flere islandske spillere som Veigar og Helgi (m.fl) bare fordi de selv er islendinger må du spesifisere. * * * Så foreslår jeg vi avslutter debatten der - jeg er enig med Trond. De som har forslag til nye spillere får komme med navn. Om det slutter på -sson, -sen eller -son eller noe annet spiller ingen rolle. Bare de skaffer oss mange herlige stunder. Endret 25. August 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Ja, debatten kan vel avsluttes der. Bare en liten ting, de jokke beskylder for å være islandske er vel de islandske spillerene, er det ikke? Og de er jo islandske!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. August 2006 (endret) Del Skrevet 25. August 2006 (endret) Ja, debatten kan vel avsluttes der. Bare en liten ting, de jokke beskylder for å være islandske er vel de islandske spillerene, er det ikke? Og de er jo islandske!? Å ja. Det kasn jo være det han mente... Kan bety begge deler. Endret 25. August 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Ja, debatten kan vel avsluttes der. Bare en liten ting, de jokke beskylder for å være islandske er vel de islandske spillerene, er det ikke? Og de er jo islandske!? Å ja. Det kasn jo være det han mente... Kan bety begge deler. Mitt siste innlegg angående islandske spillere før vi har noe konkret på gang med en islending. Trond har rett. Var spillerne jeg snakket om, ikke personer her på forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Når vi snakker om islendinger... hva med Björgólfur Hideaki Takefusa? Noen som har hørt om han? Han er spiss på KR på island. På 11 kamper har han scoret 9 mål. Han er 26 år som er veldig fin alder for fotballspillere. Han har sikkert lyst til å komme til Norge og få spille sammen med Veigar. Hva tror dere?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Spennende navn. Er hans landslagsaktuell eller har landskamper? Jeg skulle gjerne hatt en treningskamp mellom Stabæk og det beste laget på Island, det blir litt enklere å vurdere spillere når man vet nivået på ligaen de spiller i. Enga har jo 2 ganger (håper det skjer fler ganger) hentet inn toppscorere fra mindre europeiske ligaer som har blitt en fiasko! Så at de scorer mål, er ingen garanti for at de er gode. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Når vi snakker om islendinger... hva med Björgólfur Hideaki Takefusa? Noen som har hørt om han? Han er spiss på KR på island. På 11 kamper har han scoret 9 mål. Han er 26 år som er veldig fin alder for fotballspillere. Han har sikkert lyst til å komme til Norge og få spille sammen med Veigar. Hva tror dere?? Spennende navn du kommer med der. Björgólfur var toppskorer på Island i 2003 og har akkurat overtatt toppen for 2006-sesongen etterat han som ledet dro til Molde. Det er to ting som bemerkelsesverdig med mannen; han har bare en eller to landskamper og han har hele tiden spilt på Island. Jeg innrømmer at jeg vet lite om ham, men det er ikke umulig at dette er en uslepen diamant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå