sigurdlk 50 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 F5 er jo enkelt. Det er den knappen hvor merkingen er slitt vekk...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Jeg driter i PFO og Storflor nå, gi meg en forsvarsspiller!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Nå er kanskje tiden inne for å snakke med Moss om Fabien Vidalon.. Stabæk har vel ikke kartlagt noen aktuelle forsvarsspillere dersom at de plutselig skulle trenge en, kjenner jeg de rett, og siden det ikke er tid til å lete land og strand rundt heller, så er nok ikke han et dårlig alternativ. Endret 28. August 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Jeg vil ha Tore Reginiussen fra Tromsø/Alta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Jeg vil ha Tore Reginiussen fra Tromsø/Alta Det er under et år siden han gikk til Tromsø, så han har ikke lov til å spille for oss før til vinteren... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Jeg vil ha Tore Reginiussen fra Tromsø/Alta Jepp og han syntes jeg vi burde hentet for et år siden. Etter å ha sett hans forestilling i kampen Alta-Stabæk! Somling og gentleman tøys! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Hva med Marcus Andreasson? Tror ikke han har spilt mye for Molde i år. Skjønn det den som kan. Jeg kan definitivt ikke. Hvis han ikke har vært mye skadet. Spørsmålet er om Molde er så interesserte i å selge spillere når de kjemper mot nedrykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Vi har jo Henning Hauger, ingen ingen vits med Tommy Svindal Larsen da! Både Tommy og jokke holder flere år til.De mest utsatte plassene er forsvaret hvor IA Olsen kan forsvinne i vinter, Mike kjølø kan brekke et bein,det også med Markus Karlsson. Ikke det at de kommer til å brekke et bein men jo eldre spillere blir jo mere blir de utsatt for skader som tar lenger tid å hele. Men jeg er fan av at Ulrik Arneberg og Håkon Skogseid skal få sjansen. Eller han kan brekke kravebeinet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Vi har jo Henning Hauger, ingen ingen vits med Tommy Svindal Larsen da! Både Tommy og jokke holder flere år til.De mest utsatte plassene er forsvaret hvor IA Olsen kan forsvinne i vinter, Mike kjølø kan brekke et bein,det også med Markus Karlsson. Ikke det at de kommer til å brekke et bein men jo eldre spillere blir jo mere blir de utsatt for skader som tar lenger tid å hele. Men jeg er fan av at Ulrik Arneberg og Håkon Skogseid skal få sjansen. Eller han kan brekke kravebeinet... Ai, også 6 uker da. Hvem skal overta som kaptein til Mike er tilbake igjen? Tror kanskje Alan hadde vært en god kaptein, siden han har veldig god teknikk og overblikk. Litt som Martin Andresen. Nå som Kjølø blir ute store deler av skaden synes jeg vi på nytt bør vurdere Peter Mátè. Han kan være rette mannen for oss til å ta en plass i midtforsvaret. http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article721585.ece Nå sier Koren at han vil bli i LSK. Hvordan vil det påvirke en overgang for Koren til oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Vi har jo Henning Hauger, ingen ingen vits med Tommy Svindal Larsen da! Både Tommy og jokke holder flere år til.De mest utsatte plassene er forsvaret hvor IA Olsen kan forsvinne i vinter, Mike kjølø kan brekke et bein,det også med Markus Karlsson. Ikke det at de kommer til å brekke et bein men jo eldre spillere blir jo mere blir de utsatt for skader som tar lenger tid å hele. Men jeg er fan av at Ulrik Arneberg og Håkon Skogseid skal få sjansen. Eller han kan brekke kravebeinet... Ai, også 6 uker da. Hvem skal overta som kaptein til Mike er tilbake igjen? Tror kanskje Alan hadde vært en god kaptein, siden han har veldig god teknikk og overblikk. Litt som Martin Andresen. Nå som Kjølø blir ute store deler av skaden synes jeg vi på nytt bør vurdere Peter Mátè. Han kan være rette mannen for oss til å ta en plass i midtforsvaret. http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article721585.ece Nå sier Koren at han vil bli i LSK. Hvordan vil det påvirke en overgang for Koren til oss? Alan som kaptein tviler jeg meget sterkt på!! Det blir helst sikkert IAO som tar bindet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Ai, også 6 uker da. Hvem skal overta som kaptein til Mike er tilbake igjen? Tror kanskje Alan hadde vært en god kaptein, siden han har veldig god teknikk og overblikk. Litt som Martin Andresen. Nå som Kjølø blir ute store deler av skaden synes jeg vi på nytt bør vurdere Peter Mátè. Han kan være rette mannen for oss til å ta en plass i midtforsvaret. http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article721585.ece Nå sier Koren at han vil bli i LSK. Hvordan vil det påvirke en overgang for Koren til oss? Tror vel ikke Allan er en kapteinkandidat.. har mere tro på IA, Jeppe, Jon eller Tommy.. Enig at det hadde vært greit med en forterkning i forsvaret, men vil ikke ha en uprøvd, ukjent panikkerstatning. Da er det bedre at vi gir spillere som Ulrik sjangsen i enkelte kamper. Koren er nok ikke aktuell for noen andre tippeligalag enn Lillestrøm. Forsvinner han fra Åråsen blir det nok til en utenlandsk klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Både alan og martin startet som kanter og er veldig gode med ballen begge to. Martin ble også kaptein etterhvert. Å gi alan kepteinsbindet tror jeg kan hjelpe alan til å utvikle seg enda raskere. Tror også alan kommer til å bli flyttet inn som sentral midtbane snart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Kanskje greit med en kaptein som kommunisere med laget, dommere o.l. Alan er vel like langt unna kapteinsbindet som jeg er benken! Endret 28. August 2006 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 at Alan får bindet er helt utenkelig. Gutten kan jo så vidt snakke litt norsk stakkar. Det kunne jo blitt spennende når han skal gi direksjoner for hvordan spillet skal være Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Vi har jo Henning Hauger, ingen ingen vits med Tommy Svindal Larsen da! Både Tommy og jokke holder flere år til.De mest utsatte plassene er forsvaret hvor IA Olsen kan forsvinne i vinter, Mike kjølø kan brekke et bein,det også med Markus Karlsson. Ikke det at de kommer til å brekke et bein men jo eldre spillere blir jo mere blir de utsatt for skader som tar lenger tid å hele. Men jeg er fan av at Ulrik Arneberg og Håkon Skogseid skal få sjansen. Eller han kan brekke kravebeinet... Ai, også 6 uker da. Hvem skal overta som kaptein til Mike er tilbake igjen? Tror kanskje Alan hadde vært en god kaptein, siden han har veldig god teknikk og overblikk. Litt som Martin Andresen. Nå som Kjølø blir ute store deler av skaden synes jeg vi på nytt bør vurdere Peter Mátè. Han kan være rette mannen for oss til å ta en plass i midtforsvaret. http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article721585.ece Nå sier Koren at han vil bli i LSK. Hvordan vil det påvirke en overgang for Koren til oss? Kan du være så snill å forklare hva teknikk og overblikk har med kapteinsegenskaper å gjøre? Ble veldig nysgjerrig nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Tror kanskje Alan hadde vært en god kaptein, siden han har veldig god teknikk og overblikk. Litt som Martin Andresen. Neste gang skal jeg skrive raskere! Endret 28. August 2006 av mbh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Kan ikke Alan norsk? Trodde han hadde lært seg det, siden han har vært her over et år. Kan han ikke norsk så er han nok ikke egnet som kaptein likevel, for nå. Men når han har lært seg norsk så ser jeg ikke noen hindring. Overblikk er viktig for en kaptein, siden han da vet hva man bør gjøre. Kombinert med god teknikk kan han da fungere som en playmaker. Jeg mener det er en fordel at playmakeren også er kaptein. Blir nok vanskelig å få Koren nå som han sier at han vil bli på Åråsen. Stabæk burde vært tidligere ute, da Koren ville vekk. Smidd mens jernet er varmt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Del Skrevet 28. August 2006 (endret) ninja-alan, hva er det du ikke forstår når Koren sier han vil videre i karrieren og spille for en klubb i en annen liga? Det jernet du snakker om har vel aldri vært særlig varmt. Hvem som blir kaptein nå som Kjølø er borte, spiller vel ingen rolle. Men vi har sikkert en vise-kaptein, og det virker å være IA ettersom han som regel tar over bindet når Kjølø har gått ut. Uansett, det blir ihvertfall ikke Alan. Synes du han virker som en naturlig leder og en som har autoritet i spillergruppen? For ikke å snakke om en som styrer troppene, det er vel heller han som blir styrt. At Kjølø er borte tror jeg ikke får store konsekvenser. Både Markus og Jeppe kan gå inn og gjøre den samme jobben like bra, eller bedre. Endret 28. August 2006 av trond Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Tror kanskje Alan hadde vært en god kaptein, siden han har veldig god teknikk og overblikk. Litt som Martin Andresen. Neste gang skal jeg skrive raskere! he he, god idè! Jeg syntes alan kan bli kaptein fordi han se så skummel ut... Evnt hvis det ikke blir Alan, så er vel IAO eller Jesper de beste kandidatene!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Del Skrevet 28. August 2006 (endret) ninja-alan, hva er det du ikke forstår når Koren sier han vil videre i karrieren og spille for en klubb i en annen liga? Det jernet du snakker om har vel aldri vært særlig varmt. Er han god nok for en større liga da? Jeg tror en teknisk og finspillende spiller som Koren kunne tenke seg å spille for et lag som spiller mer langs bakken enn gampefotballen til LSK. Så som Stabæk. Ingen storklubber har kjøpt han i sommer, så det tyder vel på at det ikke er noen større klubb som er ute etter han. Koren passer bedre i Stabæk. Edit: Dessuten; når han nå åpner for å bli i Lsk neste år betyr vel det at han har innsett at det ikke blir overgang for han. Når han kan spille for Lsk, hvorfor kan han da ikke spille for stabæk??? Endret 28. August 2006 av ninja-alan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Litt mer om Mike, vi skal visstnok se etter en erstatter Mike ute i seks til åtte uker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Jeg tror en teknisk og finspillende spiller som Koren kunne tenke seg å spille for et lag som spiller mer langs bakken enn gampefotballen til LSK. Så som Stabæk. Ingen storklubber har kjøpt han i sommer, så det tyder vel på at det ikke er noen større klubb som er ute etter han. Koren passer bedre i Stabæk. Slik ting er for tiden, ansees nok en overgang fra LSK til Stabæk desverre som et steg tilbake på karrierestigen for Koren... Stabæk kan nok ikke matche lønnstilbude fra LSK heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Tror kanskje Alan hadde vært en god kaptein, siden han har veldig god teknikk og overblikk. Litt som Martin Andresen. Neste gang skal jeg skrive raskere! he he, god idè! Jeg syntes alan kan bli kaptein fordi han se så skummel ut... Evnt hvis det ikke blir Alan, så er vel IAO eller Jesper de beste kandidatene!? Denne diskusjonen har vel relativt lite for seg. IAO får alltid kapteinsbindet etter Mike og han var også kaptein den kampen Mike måtte sone for rødt kort så det er ikek noen tvil om at IAO også er kaptein nå. Videre tolker jeg lanseringen av Allan som kaptein som en spøk. Ikke bare er han, som noen allerede har påpekt, svak i språket, men han har også liten forståelse for spillet og han har vel mistet det som var av respekt etter den straffesituasjonen i skien. Allan er morsom, god på dribleferdigheter og stor smil. Ville ikek byttet mot noen, men kaptein blir han ALDRI. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Dette åpner for Max von Schlebrügge, selv om jeg heller vil se Kjølø på banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Ok, jeg visste ikke at han ikke kunne norsk. Det gjør han selvsagt uaktuell som kaptein. Hadde jeg visst det hadde jeg ikke forslått det. Beklager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Hva med Marcus Andreasson? Tror ikke han har spilt mye for Molde i år. Skjønn det den som kan. Jeg kan definitivt ikke. Hvis han ikke har vært mye skadet. Spørsmålet er om Molde er så interesserte i å selge spillere når de kjemper mot nedrykk.Det er visst bare å glemme.http://www.fxt.no/tippeligaen/molde/article721878.ece Mannen som kan bli tungen på vektskålen for Molde, er midtstopper Marcus Andreasson. Svensken hadde ikke spilt tippeligafotball siden 8. mai på grunn av skader. Mot Brann var han Moldes beste, og tettet igjen et forsvar som til tider har vært lekk denne sesongen. - Han var stor der bak. Godt for ham og godt for oss. Han er en rutinert spiller som har mye å tilføre, sier Hoset. Andreasson blir viktig Trener Stavrum er godt fornøyd med å ha Andreasson tilbake. Også han tror han kan bli en nøkkelspiller i høstens nedrykksstrid. - Det er veldig viktig. Vi trenger de gode spillerne vi har. Han har vært uheldig og vært skadet i hele år. Det er viktig å ha ham tilbake, sier han. Når Molde har rykket ned, går det jo an å prøve seg. Andreasson har vært nære ved å forlate Molde flere ganger tidligere, så jeg regner med at han i hvert fall vil finne seg en ny klubb hvis de må spille i Adeccoligaen neste år. Noe for oss? Jeg synes det. Endret 28. August 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Denne diskusjonen har vel relativt lite for seg. IAO får alltid kapteinsbindet etter Mike og han var også kaptein den kampen Mike måtte sone for rødt kort så det er ikek noen tvil om at IAO også er kaptein nå. Videre tolker jeg lanseringen av Allan som kaptein som en spøk. Ikke bare er han, som noen allerede har påpekt, svak i språket, men han har også liten forståelse for spillet og han har vel mistet det som var av respekt etter den straffesituasjonen i skien. Allan er morsom, god på dribleferdigheter og stor smil. Ville ikek byttet mot noen, men kaptein blir han ALDRI. Helt riktig Tonje. Ninja-alan kan umulig vite hva begrepet "kaptein" innebærer når han seriøst foreslår Alan. Det er mer enn norskkunnskaper og dribleferdigheter som skal til for å bekle en slik rolle. Dessuten er det mindre interessant hvem som skal fungere som kaptein i Kjøløs fravær - vi har mer enn nok av kapteinsemner i laget. Det vi derimot mangler er alternative midtstoppere. Jeg kan være med på at f.eks. Jesper kan fungere som en nødløsning i enkeltkamper, men vi snakker her om et fravær på 6 uker. Dersom vi ikke har unggutter som er gode nok, bør vi nok hente inn en fullverdig erstatter, f.eks. ved en låneavtale. Dette må som kjent skje innen torsdag. Vanvittig typisk at Mike skulle bli skadet nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 og han har vel mistet det som var av respekt etter den straffesituasjonen i skien. Det var da voldsomt til fordømmende og bitter spillergruppe du mener vi har. Får da inderlig håpe Alan nyter respekt i spillergruppen, selv om han selvsagt ikke er et kapteinsemne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Del Skrevet 28. August 2006 (endret) ...men vi snakker her om et fravær på 6 uker. Sannsynligvis minst 6 kamper. Vanvittig typisk at Mike skulle bli skadet nå. Typisk er et ofte feilbrukt ord. Det typiske er ofte utypisk, men blir brukt for å utrykke uflaks/uhell som kommer beleilig. Det er faktisk ikke typisk at Mike, eller noen andre for den saks skyld blir skadet i det hele tatt (som enkeltspillere), men det er typisk med et par skader i løpet av sesongen. Vi skal være glad for at han ikke skadet seg kommende fredag Endret 28. August 2006 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Hva med Muri? Gutten har ikke spilt seg til fast plass i år, 6 fra start og 5 som innbytter... Han er kanskje skitten siden han spiller i Engen, men han er tross alt en lokal spiller fra Asker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå