Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tipper jeg blir rimelig støl i fingeren etter 6 timer med nitrykking på F5-knappen i kveld...

Og enda stølere blir du når det fortsatt er 24 timer igjen når du har trykket deg igjennom de første 6...;)

Ja dæven - tror jeg må ta med meg et nytt tastatur fra jobb... EVNT kan jeg lære meg klokken...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Europeisk fotball" kan jo bety Royal League og "fulgt med" kan bety pugge spillerstallen til samtlige lag i sveitsisk andredivisjon. Ellers så har jo Joakim Persson en fortid i Hansa Rostock, som har en dansk forsvarer på 28 år i stallen. Kanskje er det gamle bekjentskaper som utnyttes igjen... Nu vel, liten grunn til å spekulere, for om ca et døgn vet vi om det ble noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at medaljetoget rykket litt fra oss på mandag mener jeg vi heller burde gi Ulrik og Håkon tillit. Det er et klart signal innad om at vi satser på de unge. Se hva som skjer med spillere som får mye tillit og spilletid på høyt nivå i ung alder (nevner i fleng og uten sammenligning for øvrig: J A Riise, Cesc Fabregas, W Rooney, R Giggs og også Tobben og Chippen + Finstad før han sluttet å trene).

Sats på de vi har og på å utvikle spillemønstere enda bedre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at medaljetoget rykket litt fra oss på mandag mener jeg vi heller burde gi Ulrik og Håkon tillit. Det er et klart signal innad om at vi satser på de unge. Se hva som skjer med spillere som får mye tillit og spilletid på høyt nivå i ung alder (nevner i fleng og uten sammenligning for øvrig: J A Riise, Cesc Fabregas, W Rooney, R Giggs og også Tobben og Chippen + Finstad før han sluttet å trene).

Sesongen er ikke over, når vi banker Brann neste runde og LSK når vi møter de, er vi med igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig enig i det du skriver. Tror det ville vært smart å gi Ulrik mer spilletid på A-laget nå, siden han allerede har vært innom et par ganger. Håkon bør vi vente med til neste sesong, siden han ikke har prøvd seg på A-laget ennå. Det som er positivt er at begge er omtrent like gamle, og derfor kan pushe hverandre litt. Et godt eksempel på at det funker er jo Morten og Bjørnar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal det veeeldig mye til før det kommer noen flere i dag, ja. Vi skal vel tross alt være passe fornøyd med to forsterkninger!

Lurer på hva som skjedde med spilleren Kjell Sverre snakket om (og hvem det var)?

Mulig det var en spiller som nå har gått til en annen klubb. Kanskje Peter Máté?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det var en spiller som nå har gått til en annen klubb. Kanskje Peter Máté?

Jeg roter helt sikkert, men kom ikke uttalelsene fra Kjell Sverre etter Peter Máté var bekreftet klar for Reading?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg roter helt sikkert, men kom ikke uttalelsene fra Kjell Sverre etter Peter Máté var bekreftet klar for Reading?

Uttalelsene i Aftenposten kom vel samme dag (i går) som det ble klart at Máté var tapt i denne omgang. Mulig intervjuet med Kjell Sverre ble gjort for to dager siden, jeg vet ikke... Usikker på hva som har forandret seg siden i går, men virker som om det ikke kommer noen før midnatt. Vi kan jo fortsatt håpe, jeg har hvertfall veldig lyst til at det skal komme en spiller. Så det er fortsatt håp i hengende snøre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler vell på at det dukker opp noe i løpet av kvelden men vi kan jo håpe.. Nå må jeg riktignok si meg fornøyd med fangsten denne sommeren, Somen har jo vært bra(bortsett fra mot RBK) og hvis Keller er så bra som vi tro/håper må jeg si vi har fått mye av det vi ønsker oss..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ugh, litt av en spenningsdreper Schelvis kommer med i Stikka.

Jeg vil fortsatt ha en forsvarsspiller.

Er som å se små barn på julaften :D (Hva, er det tomt under juletreet?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh, den tok jeg ikke, men ok...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he he..... Og Tom er den kjipe nissen.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva..?? Tom har jo gitt oss både playstation (Somen) og x-box(Keller) på en gang..

Det er Vikingnissen som virker kjiip: hva skal man med 15 par raggsokker?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Enga-nissen som ikke gir deg en dritt, men raider rommet ditt for leker som han kan dele ut til de andre barna i nabolaget?

At det ikke hentes inn en midtstopper betyr vel bare at trenerteamet ikke mener det er krise å bruke Markus eller la Ulrik slippe til litt. Helt ok, det. Så får de heller fortsette kartleggingen frem mot neste overgangsvindu.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva..?? Tom har jo gitt oss både playstation (Somen) og x-box(Keller) på en gang..

Det er Vikingnissen som virker kjiip: hva skal man med 15 par raggsokker?

Klager ikke jeg, men det var jo ventet at kanskje muligens et lite håp om at det kom en til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...