Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her er man ute en liten kveld, og kommer tilbake til så mye vås.

Sammenlikner du oss med Barcelona driver vi breddefotball. Sammenlikner du oss med Bærum SK driver vi toppfotball.

Men vi driver, dessverre, ikke på samme nivå som Brann, Rosenborg og Vålerenga. That's life, it sucks to be poor.

Om vi skal opp på det nivået trenger vi å prioritere to ting:

Vi må ha en stadion _med_ tilskuere, det har ledelsen til tross for en gjeng med håpløse politikere lykkes godt med synes jeg.

Vi må ha en økonomi som tillater oss å lønne de beste spillerne minst like godt som konkurrentene våre. Så om noen har en gjeng med investorer som klør etter å dytte et titalls millioner inn i spillere til oss, slik de har i Brann, så kom med dem!

Inntil vi har fasiliteter og økonomi på plass er det utopi at etablerte toppspillere kommer til oss.

At Ulrik og Håkon må spille med rutinerte spillere som IA og Mike for å utvikle seg? Hørt om Markus? Med noen toppkamper i Norge, Sverige og Tyskland bak seg?

Venstrebacken ble så skadelidende at Markus må vikariere i midten? I hele vår prioriterte treneren, den sportslige diktatoren, å bruke Bjørnar. Skulle vi hente spillere for å passe på at vi hadde back up for back up'en? Sånn utover Tom og Tommy (som ble hentet av seriemesteren i fjor for å spille vesntreback)?

Og hva i he** gjør denne Mate her fortsatt? Kan ikke ninja-alan få det inn i hodet at den mannen aldri har vært aktuell for Stabæk og at du ikke vet annet enn navn, klubb og nasjonalitet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva i he** gjør denne Mate her fortsatt? Kan ikke ninja-alan få det inn i hodet at den mannen aldri har vært aktuell for Stabæk og at du ikke vet annet enn navn, klubb og nasjonalitet?

Haha. Godt at noen sa det! Er forøvrig svært enig i det meste annet du har skrevet når det gjelder den "egentlige" diskusjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er man ute en liten kveld, og kommer tilbake til så mye vås.

Sammenlikner du oss med Barcelona driver vi breddefotball. Sammenlikner du oss med Bærum SK driver vi toppfotball.

Men vi driver, dessverre, ikke på samme nivå som Brann, Rosenborg og Vålerenga. That's life, it sucks to be poor.

Om vi skal opp på det nivået trenger vi å prioritere to ting:

Vi må ha en stadion _med_ tilskuere, det har ledelsen til tross for en gjeng med håpløse politikere lykkes godt med synes jeg.

Vi må ha en økonomi som tillater oss å lønne de beste spillerne minst like godt som konkurrentene våre. Så om noen har en gjeng med investorer som klør etter å dytte et titalls millioner inn i spillere til oss, slik de har i Brann, så kom med dem!

Inntil vi har fasiliteter og økonomi på plass er det utopi at etablerte toppspillere kommer til oss.

At Ulrik og Håkon må spille med rutinerte spillere som IA og Mike for å utvikle seg? Hørt om Markus? Med noen toppkamper i Norge, Sverige og Tyskland bak seg?

Venstrebacken ble så skadelidende at Markus må vikariere i midten? I hele vår prioriterte treneren, den sportslige diktatoren, å bruke Bjørnar. Skulle vi hente spillere for å passe på at vi hadde back up for back up'en? Sånn utover Tom og Tommy (som ble hentet av seriemesteren i fjor for å spille vesntreback)?

Hvor mange ganger skal du egentlig gjenta disse selvfølgelighetene? Hva er det som gjør at du åpenbart ikke fatter poenget her? Din kommentar knyttet til Markus sier egentlig det meste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med fare for å virke idiotisk, men hva er det store poenget? At vi burde ha kjøpt inn enda en etablert midtstopper i sommer, i tilfelle både Mike og IA skulle bli skadet, samtidig som Jeppe ikke skulle fungere som midtstopper i et evtuelt tospann sammen med Markus?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. Godt at noen sa det! Er forøvrig svært enig i det meste annet du har skrevet når det gjelder den "egentlige" diskusjonen.

Det er ikke bare på vårt forum Ninja-Alan vekker følelser:

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle100116.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hva poenget er, så begynner jeg å bli veldig lei av denne diskusjonen. Hvis det tydeligvis er så voldsom stor uenighet om hva som er gjort/ikke er gjort, så foreslår jeg at gufa og Tom (og eventuelt andre som er interessert) fortsetter diskusjonen på PM, Chat e.l.

Nye spillere nå er et ikke-tema. Vi har de vi har, og vi skal støtte de med all den energi vi har, ikke bruke den på ting vi ikke får gjort noe med. Punktum!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Alanzinho

Kan ikke Alan spille midtstopper?

ninja-alan(19.09.2006kl.13:04)

...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hva poenget er, så begynner jeg å bli veldig lei av denne diskusjonen. Hvis det tydeligvis er så voldsom stor uenighet om hva som er gjort/ikke er gjort, så foreslår jeg at gufa og Tom (og eventuelt andre som er interessert) fortsetter diskusjonen på PM, Chat e.l.

Nye spillere nå er et ikke-tema. Vi har de vi har, og vi skal støtte de med all den energi vi har, ikke bruke den på ting vi ikke får gjort noe med. Punktum!

Et ekstremt godt poeng:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Alanzinho

...

Dette er det ikke jeg som har skrevet!! Noen som har kødda i budstikka og brukt mitt nick... :angry:

Skjønner jo at alan ikke kan spille stopper, han er altfor liten til det. Back kunne kanskje funket...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Alanzinho

...

Dette er det ikke jeg som har skrevet!! Noen som har kødda i budstikka og brukt mitt nick... :angry:

Skjønner jo at alan ikke kan spille stopper, han er altfor liten til det. Back kunne kanskje funket...

Eventult hadde bortforklaringen din fungert bedre hvis du bare hadde sagt at han ikke eier defensive kvaliteter.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Alanzinho

...

Jebb jebb

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten så denne tråden burde bli låst til overgangsvinduet er oppe igjen... blir så mye vissvass her

Det som er vissvass og overflødig er når andre kritiserer folk for å skrive vissvass...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten så denne tråden burde bli låst til overgangsvinduet er oppe igjen... blir så mye vissvass her

Det som er vissvass og overflødig er når andre kritiserer folk for å skrive vissvass...

Jeg syns det er nok vissvass på denne tråden om ikke folk skal begynne å kritsiere andre fordi de klager over at det er for mye vissvass...

PS - Om man skal klage er det viktig å alltid huske å "quote" dem som har klaget før....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med fare for å virke idiotisk, men hva er det store poenget? At vi burde ha kjøpt inn enda en etablert midtstopper i sommer, i tilfelle både Mike og IA skulle bli skadet, samtidig som Jeppe ikke skulle fungere som midtstopper i et evtuelt tospann sammen med Markus?

For ordens skyld: Du har skjønt poenget... B)

Da skulle det meste være sagt i denne diskusjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ordens skyld: Du har skjønt poenget... B)

Da skulle det meste være sagt i denne diskusjonen.

Jeg har tidligere utfordret deg til å komme opp med et navn du synes er interessant, sånn at vi forstår hvilket nivå du driver å maser om at vi skulle ha hentet. Vil du ha en Adecco-stopper? Panzer-Hagen? Ukjente østeuropeere? Kom med ett eneste navn på hva du mener var riktig klasse for Stabæk i sommer. ET NAVN!! Vanskelig?

Hadde egentlig tenkt å la tråden ligge, men siden du provoserer meg grenseløst må jeg også spørre hva du mener med "Din kommentar knyttet til Markus sier egentlig det meste."? Hva sier hva? At jeg påpeker at han var benket til fordel for Bjørnar, at jeg påpeker at han har rutine eller at jeg påpeker at han har toppkamper i Norge, Sverige og Tyskland?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde gjerne sett Jon på benken, hvis vi har Myhre på banen. Jon er ikke blant tippeligaens beste keepere og har for høy tabbekvote. JA til Myhre, men Viking er nok mer sannsynlig..

Jeg synes Jon har hatt en meget god sesong i år. Et par tabber har det blitt, men sånt skjer. Utover det har han blitt mye bedre i raske igangsettinger, og er ellers stabilt bra. Dessuten har han en uovertruffen god holdning og vinnervilje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

(d*u*b @ 21. Sep 2006, 15:25) 85645[/snapback]

Jeg hadde gjerne sett Jon på benken, hvis vi har Myhre på banen. Jon er ikke blant tippeligaens beste keepere og har for høy tabbekvote. JA til Myhre, men Viking er nok mer sannsynlig..

Jeg synes Jon har hatt en meget god sesong i år. Et par tabber har det blitt, men sånt skjer. Utover det har han blitt mye bedre i raske igangsettinger, og er ellers stabilt bra. Dessuten har han en uovertruffen god holdning og vinnervilje.

Kanskje det, men Myhre er i en helt annen liga en Jon!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig.

Premier League og Tipperligaen er to forskjellige ligaer.

haha hvis du ikke forsto, så mener jeg Myhre er en mye bedre keeper enn Jon!

Skarru ha det med t-skje, så får du det...

Endret av peas on earth
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig.

Premier League og Tipperligaen er to forskjellige ligaer.

haha hvis du ikke forsto, så mener jeg Myhre er en mye bedre keeper enn Jon!

Skarru ha det med t-skje, så får du det...

Mye bedre er å dra det langt. Jon er solid og trygg. Synes det ville være å kaste penger ut av vinduet å bruke masse penger på en overlønnet Myhre når vi har en så god keeper som Jon

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...