jokke 48 Del Skrevet 25. September 2006 Del Skrevet 25. September 2006 http://www.fxt.no/article749186.ece Kan han være noe for oss? noen som vet noe om han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 25. September 2006 (endret) Del Skrevet 25. September 2006 (endret) http://www.fxt.no/article749186.ece Kan han være noe for oss? noen som vet noe om han? Han er en av skandinavias største talenter. Tror nok det kun vil være Brann, RBK, FCK og Brøndby som har nok gryn til å hente han. Men mulig Jan kjenner han? Uansett er han sentral midtbane og der har vi vel grei dekning nå. Endret 25. September 2006 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. September 2006 Del Skrevet 25. September 2006 Hva er oddsen for at Strømsgodset ikke rykker opp? Fikk med meg førsteomgangen mellom Strømsgodset og Pors i går. Mattias Andersson hadde ikke vært dum å ha i stallen. Tipper han fort kan bli neste sesongs Tegström. Han så minst like god ut. Men vi får vel vente til Godset har rykket ned igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 25. September 2006 Del Skrevet 25. September 2006 Jeg har tidligere utfordret deg til å komme opp med et navn du synes er interessant, sånn at vi forstår hvilket nivå du driver å maser om at vi skulle ha hentet. Vil du ha en Adecco-stopper? Panzer-Hagen? Ukjente østeuropeere? Kom med ett eneste navn på hva du mener var riktig klasse for Stabæk i sommer. ET NAVN!! Vanskelig? Hadde egentlig tenkt å la tråden ligge, men siden du provoserer meg grenseløst må jeg også spørre hva du mener med "Din kommentar knyttet til Markus sier egentlig det meste."? Hva sier hva? At jeg påpeker at han var benket til fordel for Bjørnar, at jeg påpeker at han har rutine eller at jeg påpeker at han har toppkamper i Norge, Sverige og Tyskland? Dette er vel ferdigdebattert, men jeg registrerer at du ikke helt har oppfattet alt. Jeg har også forståelse for at det å komme til kort i en diskusjon, kan av og til virke provoserende. Når du trekker frem Markus som argument mot det uheldige i at både IA og Mike er ute, får dette noen og enhver til å lure på hva du egentlig diskuterer. Markus er opplagt en rutinert kar, men å være tvunget til å benytte ham som rutinert partner til en usikker unggutt eller en omskolert midtbanespiller, er selvsagt ingen erstatning for våre to førstevalg. Ikke nok med det, vil bruk av Markus i midtforsvaret (i mangel på noe annet) også svekke oss på backplass, noe som gjør at vi alt i alt er betydelig svekket bakover. Det eneste noen av oss forsøker å påpeke, er at det ville vært svært fornuftig å hente inn en forsterkning i bakre ledd når vi hadde mulighet. Og du tror vel ikke for alvor at jeg ikke kan liste opp en haug av spillere som kunne være aktuelle? Spørsmålet er hvilke formål det skulle tjene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 25. September 2006 Del Skrevet 25. September 2006 Og du tror vel ikke for alvor at jeg ikke kan liste opp en haug av spillere som kunne være aktuelle? Spørsmålet er hvilke formål det skulle tjene? Nå er jeg spent!.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 25. September 2006 Del Skrevet 25. September 2006 Og du tror vel ikke for alvor at jeg ikke kan liste opp en haug av spillere som kunne være aktuelle? Spørsmålet er hvilke formål det skulle tjene? Nå er jeg spent!.. Rett og slett for å vite hva Tom egentlig tenker på. Jeg er selvfølgelig enig i at det hadde vært bedre med flere midtstoppere. Hadde ikke vært dumt med Pelle Nilsson og Ragnvald Soma på benken. Og å hente en 18 år gammel ukjent finne som er like sgod som Hyppië hadde jo heller ikke vært dumt. Men er det realistisk? Hele diskusjonen går på to ting: Hvilke muligheter har Stabæk til å hente spillere til benken, og hvor god økonomi har vi egentlig? Min mening er at Stabæk neppe kunne funnet noen bedre spiller enn Markus Karlson til å sitte på benken innenfor de økonomiske rammene som er forsvarlige. Det er de rammene jeg prøver å utfordre Tom til å si hvor han mener ligger. Christian Brink med karriere fra Stord og én sesong i Sogndal kostet Lyn fem millioner. Over eller under? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 26. September 2006 Del Skrevet 26. September 2006 Soma i nåværende form klarer vi oss godt uten, Peller derimot... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 26. September 2006 Del Skrevet 26. September 2006 Alan Gårde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 26. September 2006 (endret) Del Skrevet 26. September 2006 (endret) Og du tror vel ikke for alvor at jeg ikke kan liste opp en haug av spillere som kunne være aktuelle? Spørsmålet er hvilke formål det skulle tjene? Nå er jeg spent!.. Rett og slett for å vite hva Tom egentlig tenker på. Jeg er selvfølgelig enig i at det hadde vært bedre med flere midtstoppere. Hadde ikke vært dumt med Pelle Nilsson og Ragnvald Soma på benken. Og å hente en 18 år gammel ukjent finne som er like sgod som Hyppië hadde jo heller ikke vært dumt. Men er det realistisk? Hele diskusjonen går på to ting: Hvilke muligheter har Stabæk til å hente spillere til benken, og hvor god økonomi har vi egentlig? Min mening er at Stabæk neppe kunne funnet noen bedre spiller enn Markus Karlson til å sitte på benken innenfor de økonomiske rammene som er forsvarlige. Det er de rammene jeg prøver å utfordre Tom til å si hvor han mener ligger. Christian Brink med karriere fra Stord og én sesong i Sogndal kostet Lyn fem millioner. Over eller under? Jeg er egentlig mer skuffet over ikke å få en forklaring om hva hen mente med at din (eller var det en annens?) kommentar angående Markus Karlsson viste at du ikke hadde peiling. Såvidt jeg husker mente han at Skogseid/ Arneberg måtte spille sammen med IA eller Kjølø da disse hadde den rutinen som trengtes. Du pekte på rutinen til Karlsson med det var visst helt håpløst. Jeg tror han har prøvd å forklare hva han mente, men han endret vel forutsetningene for sitt eget ressonnement såpass mye at han vel strengt tatt snakket om noe helt annet, uten at jeg helt klarte å skjønne hva det var... Men han skal etter eget utsagn ha knust deg i diskusjonen, så da får vi vel bare stole på at argumentene hans var geniale selv om han antagelig var den eneste som forsto dem. Endret 26. September 2006 av trond Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 28. September 2006 (endret) Del Skrevet 28. September 2006 (endret) Rett og slett for å vite hva Tom egentlig tenker på. Jeg er selvfølgelig enig i at det hadde vært bedre med flere midtstoppere. Hadde ikke vært dumt med Pelle Nilsson og Ragnvald Soma på benken. Og å hente en 18 år gammel ukjent finne som er like sgod som Hyppië hadde jo heller ikke vært dumt. Men er det realistisk? Hele diskusjonen går på to ting: Hvilke muligheter har Stabæk til å hente spillere til benken, og hvor god økonomi har vi egentlig? Min mening er at Stabæk neppe kunne funnet noen bedre spiller enn Markus Karlson til å sitte på benken innenfor de økonomiske rammene som er forsvarlige. Det er de rammene jeg prøver å utfordre Tom til å si hvor han mener ligger. Christian Brink med karriere fra Stord og én sesong i Sogndal kostet Lyn fem millioner. Over eller under? Det er fint å konstatere at vi egentlig ikke er så uenige likevel. Mitt grunnleggende poeng er at vi hadde trengt en ytterligere forsterkning i bakre ledd, noe jeg ikke ser at det skulle være så stor uenighet om. Men dette innebærer ikke nødvendigvis en spiller som er vesentlig bedre enn Markus. Det jeg har reagert på mht. din argumentasjon rundt Markus, er at det virker som du mener at Mike og IA's fravær langt på vei er "uproblematisk", i all den tid vi faktisk har Markus. Hadde vi hatt to Markuser tilgjengelig, hadde jeg kjøpt dette resonnementet, men det har vi altså ikke. Det er altså ingen her som har hevdet at vi skal kjøpe "stjernespillere" for å sitte på benken, men at en potet i bakre ledd ville vært fornuftig i den situasjonen vi har kommet i. Nå kan man selvsagt si at det er lett å være etterpåklok, men klubbens målsetning iht. antall forsterkninger i siste overgangsvindu var 3 spillere - vi endte opp med to. Dermed kan jeg ikke helt se urealismen i og evt. fått inn en habil forsvarspiller. Det er for øvrig generelt lettere å finne gode forsvarspillere innenfor forsvarlige rammer og til en fornuftig pris, enn eksempelvis gode spisser tilsvarende. Jeg tror den eventuelle uenigheten mellom oss består i at jeg feilaktig har blitt tillagt en oppfatning om at vi liksom bare kan gå ut og kjøpe hva det skulle være. Jeg kan ikke helt se grunnlaget for å tillegge meg en slik oppfatning, og det er mulig at du blander meg med en annen. Endret 28. September 2006 av Tom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 28. September 2006 Del Skrevet 28. September 2006 Jeg er egentlig mer skuffet over ikke å få en forklaring om hva hen mente med at din (eller var det en annens?) kommentar angående Markus Karlsson viste at du ikke hadde peiling. Såvidt jeg husker mente han at Skogseid/ Arneberg måtte spille sammen med IA eller Kjølø da disse hadde den rutinen som trengtes. Du pekte på rutinen til Karlsson med det var visst helt håpløst. Jeg tror han har prøvd å forklare hva han mente, men han endret vel forutsetningene for sitt eget ressonnement såpass mye at han vel strengt tatt snakket om noe helt annet, uten at jeg helt klarte å skjønne hva det var... Men han skal etter eget utsagn ha knust deg i diskusjonen, så da får vi vel bare stole på at argumentene hans var geniale selv om han antagelig var den eneste som forsto dem. Forklaringen rundt Markus er gitt for lengst, og ytterligere utdypet i tilsvar til gufa over, og da gjenstår det å se om du har oppfattet dem. Det du for øvrig "så vidt husker" jeg har sagt, er direkte feil, og dermed også resonnement ditt tilsvarende. Markus er en god erstatter for enten IA eller Mike, men selvsagt ikke begge samtidig. Når vi nå faktisk velger å benytte Jokke på stopperplass, tilsier dette nødvendigvis at vi ikke har tilstrekkelig backup på denne plassen, heller ikke blant juniorene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 28. September 2006 Del Skrevet 28. September 2006 Det er heller ikke noen krise på stopperplass. Vi har Jokke, Espen, Markus, Ulrik, Håkon, Jeppe og Morten som kan brukes der. Selvsagt er det en ulempe når de to faste er skadet, men det er det for alle lag. Til neste kamp vil vi ha hatt en uke til å drille inn en ny backrekke. Jesper kan ikke brukes på stopperplass, det trodde jeg alle hadde fått med seg nå. Det er mulig at Ulrik og Håkon er gode juniorer, men hadde de vært gode nok forstår jeg ikke hvorfor man velger å bruke Jesper som midtstopper. Gode juniorer bør brukes sammen med etablerte og rutinerte spillere om IA og Mike. Når begge disse er ute blir det rett og slett for tynt. Marcus fungerer greit som stopper, men dette betyr igjen at vi blir svekket på bekkplass. Hvordan Jokke er som stopper kjenner jeg rett og slett ikke til. Vi har nå en forsvarsrekke som i beste fall består av feil spillere på feil plass, kombinert med juniorer som ingen vet om holder mål, krydret med trege midtbanespillere som reelt sett ikke fungerer som stoppere. På hvilket grunnlag du hevder at det "ikke er krise" på stopper plass, må du selv evt. gjøre rede for. Her er for øvrig noe av det som er sagt tidligere mellom oss i denne sakens anledning. Du mener at vi ikke trenger erstatninger på stopperplass, fordi vi har spillere som "Jokke, Espen, Markus, Ulrik, Håkon, Jeppe og Morten". At du nevner Jeppe taler egentlig for seg selv. De fleste har vel fått med seg nå at han ikke fungerer som stopper. I hvert fall ikke som noe annet enn en nødløsning. Av de øvrige kandidatene er det påfallende at man velger å omskolere Jokke, noe som sier en del om hvorvidt de andre anses av trenerteamet som gode nok alternativer ved siden av Markus. Ingen krise? Neivel, men neppe særlig optimalt heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 28. September 2006 Del Skrevet 28. September 2006 Slapp av gutter, IA og Mike er på vei tilbake Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 28. September 2006 Del Skrevet 28. September 2006 Forklaringen rundt Markus er gitt for lengst, og ytterligere utdypet i tilsvar til gufa over, og da gjenstår det å se om du har oppfattet dem. Det du for øvrig "så vidt husker" jeg har sagt, er direkte feil, og dermed også resonnement ditt tilsvarende. Markus er en god erstatter for enten IA eller Mike, men selvsagt ikke begge samtidig. Når vi nå faktisk velger å benytte Jokke på stopperplass, tilsier dette nødvendigvis at vi ikke har tilstrekkelig backup på denne plassen, heller ikke blant juniorene. Vel... Jeg klarer i hvertfall å lese hva som blir skrevet på forumet. Du skrev følgende den 19 spet. kl. 1513: "Gode juniorer bør brukes sammen med etablerte og rutinerte spillere som IA og Mike" Gufa skrev 20 sept. kl. 01.08: At Ulrik og Håkon må spille sammen med rutinerte spillere som IA og Mike for å utvikle seg? Hørt om Markus? Med noen toppkamper i Norge, Sverige og Tyskland bak seg? Du skrev 20 sept. kl. 10.30: Hva er det som gjør at du åpenbart ikke fatter poenget her? Din kommentar knyttet til Markus sier egentlig det meste. Er det rart man lurer på hva du babler om? "Alle" er enige om at det hadde vært brillefint med enda en god stopper i troppen. Men i vår klubb er man nødt til å bruke ressursene best mulig. Det er man jo forsåvidt i alle klubber, men vi har mindre rom for feilinvesteringer en rikere klubber. Vil vi tjene mest på å forsterke forsvaret, eller vil man tjene mer på å forsterke andre steder? Kanskje har man vurdert det sånn at det ikke er kritisk på noen plasser nå, slik at det kanskje vil lønne seg å se ann situasjonen litt. En slik vurdering kan jo ha noe med markedet å gjøre og situasjonen til spillere man ønsker å knytte til seg. Nå har vi begge våre faste stoppere ute med skade. Det er en uheldig situasjon enten man heter Real Madrid eller Stabæk. Vi har flere spillere i stallen som godt kan bekle flere roller. På stopperplass har vi disse som kan spillpå den plassen når våre faste er ute: Jokke, Markus, Jeppe, Morten, Ulrik, Håkon. Morten kan erstattes med Tom på back, Jokke kan erstattes av Henning sentralt. Jokke spilte i forsvar hos Hansa R. i Bundesliga og ble visst kåret til lagets beste spiller hans siste sesong der. Ingen dårlig erstatter det? Våre to forsterkninger på midtbanen i sommer/ høst kan kanskje avhjelpe savnet av han på midtbanen? Ingen er uening i at det beste hadde vært om IA og Mike hadde spilt, men etter min mening er ikke alternativene så gale. Sånn jeg forstår Gufa er han interessert i å vite hvilket nivå denne ekstra stopperen, som du mener vi gambler med å ikke å ha skaffet oss i sommer eller høst, skulle ha ligget på. Nå sier du at han ikke nødvendigvis hadde trengt å være på et høyere nivå enn Markus. Da skjønner jeg virkelig ikke poenget ditt. Vi burde hatt en ny som hadde vært på nivå med de vi allerede har da, eller? Frem mot neste sesong er jeg absolutt ening i at vi må vurdere å forsterke oss på stopperplass. Men da ikke for å ha enda en backup for Mike eller IA, men en som raskt eller på litt sikt kan gå inn å ta plassen deres. Mike begynner jo å bli gammel, det samme gjør Markus. Det er et generasjonsskifte på gang. Veldig kritisk på stopperplass akkurat nå mener jeg ikke det er, men SELVSAGT er det ett minus at både Mike og IA er ute, sier seg jo selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 28. September 2006 (endret) Del Skrevet 28. September 2006 (endret) tronaldo. Som du vel har registrert, kom jeg deg i forkjøpet med å henvise til hva som tidligere er sagt mellom oss. Det meste av det du beskriver i ditt siste innlegg, er å regne som selvfølgeligheter de fleste kan si seg enige i. Kort oppsummert: Stabæk er ikke Chelsea, og vil aldri kunne bli det. Det er heller ikke her uenigheten ligger. Jeg konstaterer imidlertid at du fortsatt ramser opp en rekke spillere du anser som alternativer på stopperplass, men det er på dette punktet resonnementet ditt ikke holder mål, noe også følgende kommentar fra deg underbygger: Sitat: "Nå sier du at han ikke nødvendigvis hadde trengt å være på et høyere nivå enn Markus. Da skjønner jeg virkelig ikke poenget ditt. Vi burde hatt en ny som hadde vært på nivå med de vi allerede har da, eller?" Poenget er at de spillerne vi allerede har, og som du nok en gang ramser opp, IKKE er på Markus' nivå. Hvorfor tror du egentlig vi velger å benytte en omskolert midtbanespiller som stopper, dersom alternativene virkelig er på nivå med Markus? Jokke har riktignok stoppererfaring fra tidligere, men at man tidligere har valgt Jeppe (for å kunne opprettholde bruk av Jokke på midten) tyder ikke på at de øvrige anses som gode nok alternativer. Dessuten vil evt. bruk av typiske bekker som stoppere, selvsagt tilsi at vi blir svekket på andre plasser. Din store misforståelse ligger altså i at de du anser som alternativer, rett og slett ikke holder mål. Med en slik virkelighetsoppfatning er det ikke vanskelig å se hvorfor du ikke forstår behovet for forsterkninger i bakre ledd. Som sagt til gufa - hadde vi hatt to Markuser i bakhånd skulle jeg ikke sagt noe. Det har vi altså ikke, noe som tvinger oss til å bruke Jokke på stopperplass, i mangel på noe bedre. At vi har spillere i troppen som til nød KAN spille stopper, har jeg aldri benektet, men det er faktisk ikke dette vi diskuterer her. Endret 28. September 2006 av Tom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 28. September 2006 Del Skrevet 28. September 2006 Slapp av gutter, IA og Mike er på vei tilbake La oss håpe de kommer fort. Vi har en god mulighet til å ta medalje nå, med litt flyt og god uttelling, samt litt bedre struktur bakover enn det vi så mot FFK. Hovedmålet for sesongen er uansett i praksis sikret, så jeg skal love å slutte med gnål om forsterkninger bakover, hvis andre gjør det samme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. September 2006 (endret) Del Skrevet 28. September 2006 (endret) Nå har vi begge våre faste stoppere ute med skade. Det er en uheldig situasjon enten man heter Real Madrid eller Stabæk. Hehe! Ikke for å ta diskusjonen til nye høyder, men: I CL-kval kampene mot Røde Stjerne, spilte Milan med evigunge Costacorta og Dario Simic i midtforsvaret, og de klarte seg strålende. Grunnen var at Paulo Maldini, Sandro Nesta, Kaladze (Milans beste i fjor) og nyinnkjøpte Bonera alle var utilgjengelige. Så større bredde enn hos Stabæk finnes der ute. Nok om det. Jeg tror alle er skjønt enige om at det ikke er ideelt å starte med Jocke og Markus i midten mot LSK, men livet er ikke alltid fair. Jeg synes det var tristere at Tom Stenvoll var fast på høyrekant i sesonginnledningen, for å si det sånn. Så forøvrig herrene Skogseid og Arneberg i aksjon mot Bærum, og det bor mye fotball i de guttene der. Begge kan med litt hell komme inn under kategorien spillende stoppere. Begge så ut til å ha en fin fot, og er sikre med ballen i bena. Arneberg har et småfint steg og, så det virker spennende. Forza Stabæk Endret 28. September 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. September 2006 Del Skrevet 28. September 2006 Ja de har absolutt noe for seg med ballen i bena, men jeg syns de virker så pinglete i dueller.. Må begynne å smelle til litt mener nå jeg. Spillende midtstoppere som samtidig har en evne til å være tøffe er helt klart det jeg mener Stabæk savner akkurat nå. kremt kremt Max von Schleebrugge kremt kremt... Selvom jeg vet at han er tilnærmet umulig å få tak i.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Kanskje han kan ta noe freelance-oppdrag for Stabæk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Kanskje han kan ta noe freelance-oppdrag for Stabæk... Eller i det minste jobb frem til overgangsvinduet stenger til våren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Jeg tror Tore Reginiussen kan være en god tilvekst til stallen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Strømsgodset har sikkert mer penger enn oss på nye spillere, men er det sånn at Espen Johnsen vurderer å dra til Godset burde ikke Stabæk være uaktuelt. Gutten var for bare få år siden landslagets førstevalg og regnet som et kjempetalent. Fortsatt er han ung, og i et litt bedre utviklingsmiljø enn i Rosenborg kan han bli veldig god! Ingen ting i mot Jon, men om noe slikt er mulig til en relativt rimlig penge bør vi nesten handle. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133098 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Jeg synes EJ har feil innstilling. Han passer bedre inn i et miljø som har en streng trener, ala Ûwe Rössler, Tom Nordlie, Nils Arne Eggen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Jeg synes EJ har feil innstilling. Han passer bedre inn i et miljø som har en streng trener, ala Ûwe Rössler, Tom Nordlie, Nils Arne Eggen. Må innrømme at det vet jeg ingen ting om. Men da setter vi Nanne til å være keepertrener på si :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Jeg synes EJ har feil innstilling. Han passer bedre inn i et miljø som har en streng trener, ala Ûwe Rössler, Tom Nordlie, Nils Arne Eggen. Feil innstilling?? Forklar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Jeg synes EJ er dårlig i boksen og veldig overvurdert. Nei takk. Jon er en mye bedre keeper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Jeg synes EJ har feil innstilling. Han passer bedre inn i et miljø som har en streng trener, ala Ûwe Rössler, Tom Nordlie, Nils Arne Eggen. Feil innstilling?? Forklar! Han har vært rimelig muggen etter "degraderingen". Forståelig kanskje, men ikke veldig profesjonell innstilling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Slapp av gutter, IA og Mike er på vei tilbake La oss håpe de kommer fort. Vi har en god mulighet til å ta medalje nå, med litt flyt og god uttelling, samt litt bedre struktur bakover enn det vi så mot FFK. Hovedmålet for sesongen er uansett i praksis sikret, så jeg skal love å slutte med gnål om forsterkninger bakover, hvis andre gjør det samme. Vi må jobbe for å vinne start-kampen, hvis vi klarer det, er det store muligheter for medalje Strømsgodset har sikkert mer penger enn oss på nye spillere, men er det sånn at Espen Johnsen vurderer å dra til Godset burde ikke Stabæk være uaktuelt. Gutten var for bare få år siden landslagets førstevalg og regnet som et kjempetalent. Fortsatt er han ung, og i et litt bedre utviklingsmiljø enn i Rosenborg kan han bli veldig god! Ingen ting i mot Jon, men om noe slikt er mulig til en relativt rimlig penge bør vi nesten handle. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133098 Hva faen skal vi med espen johnsen! vi har jo jon, som er mer en god nok, og ej slipper bare inn tabbemål og sliter no sinnsykt med utsparkene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Hva faen skal vi med espen johnsen! vi har jo jon, som er mer en god nok, og ej slipper bare inn tabbemål og sliter no sinnsykt med utsparkene! Jon er svært god og EJ det samme. Eneste problemet til EJ er vel motivasjonen. Han har jo uttalt at han ikke er spesielt begeistret for fotball. Kanskje der for han står som en ku mot mindre gode lag. Men når motstanden er god er han i verdensklasse. Du husker kanskje Spania - Norge. Han kunne passet godt i utlandet - men i Norge blir det mye tabbemål , etter min vurdering fordi han er uinspirert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Etter min mening er det ikke noen tvil om at EJ er en god keeper, selvsagt burde vi prøve å få tak i han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå