Perfect 7 3 815 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Jeg snakket om innleggene til Alltid_Uansett, Håvard og Alltid_Uansett, før det til Kaizer Alphonse. Den tonen din, altså... Og nei, det er ikke sludder å si at Sokolowski ikke forsterker oss når vi fra før har fire spillere som er minst like gode. Sentral midtbane er ikke den første posisjonen vi trenger å forsterke, snarer den siste. Sokolowski koster dessuten helt sikkert mye mer enn han er verd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Jeg synes sokolowski virker god av det jeg har sett av han i år, men ingen vits å kjøpe han vis vi beholder Tommy, Henning, Somen og Jokke og kanskje til og med Nystuen. Men en annen midtbanespiller som kanskje ønsker seg bort fra sin klubb er jo Tommy Svindal Larsen... Jeg synes han er god jeg da, selv om han er i hall of shame og alt Men det var vel en eller annen her inne som skrev at Somen ikke funka med Svindal på midten så kanskje ikke så smart, dyr er han sikkert også. I angrepet synes jeg det blir bra og bare forsterke med kanskje Daniel Fredheim Holm. Ha veigar og Daniel på topp, og to sultne unggutter i Ola Kamara og Daniel Fredheim Holm på benken. Morten sliter vel med litt lite konkurranse, og det hadde kanskje ikke vært dumt å kjøpt en eller annen billig ung utlending som kan true plassen hans. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Jeg snakket om innleggene til Alltid_Uansett, Håvard og Alltid_Uansett, før det til Kaizer Alphonse. Den tonen din, altså... Og nei, det er ikke sludder å si at Sokolowski ikke forsterker oss når vi fra før har fire spillere som er minst like gode. Sentral midtbane er ikke den første posisjonen vi trenger å forsterke, snarer den siste. Sokolowski koster dessuten helt sikkert mye mer enn han er verd. Jeg vet ikke helt hvem du mener er like gode, jeg? Tommy, som har slått flest frispark i Tippeligaen? Jokke som er en eneste stor trestokk? Somen som har hele to gode kamper for oss? Henning som før sesongen hadde litt samme utgangspunkt som Sokolowski før forrige sesong? Sokolowski slo gjennom, kom på B-landslaget og har spilt fast på laget sitt i hele år. Henning slo delvis gjennom i fjor, ble hypa opp og har ennå ikke spilt en god sesong i Tippeligaen. Sokolowski har hatt én sesong der han ikke har tatt steget fra B-landslaget til A-landslaget. Henning har slitt med å få spilletid i tippeligaen. Vet da faen hvem som har stagnert, jeg! Ikke noe drit om Henning, men mest en sammenlikning med Sokolowski. Kan ikke du bare prøve å forstå hvordan unge fotballspillere utvikler seg før du sier noe? Sokolowski får garantert landskamper på A-landslag i løpet av de neste fem årene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Jeg snakket om innleggene til Alltid_Uansett, Håvard og Alltid_Uansett, før det til Kaizer Alphonse. Den tonen din, altså... Og nei, det er ikke sludder å si at Sokolowski ikke forsterker oss når vi fra før har fire spillere som er minst like gode. Sentral midtbane er ikke den første posisjonen vi trenger å forsterke, snarer den siste. Sokolowski koster dessuten helt sikkert mye mer enn han er verd. Henning som før sesongen hadde litt samme utgangspunkt som Sokolowski før forrige sesong? Sokolowski slo gjennom, kom på B-landslaget og har spilt fast på laget sitt i hele år. Henning slo delvis gjennom i fjor, ble hypa opp og har ennå ikke spilt en god sesong i Tippeligaen. Sokolowski har hatt én sesong der han ikke har tatt steget fra B-landslaget til A-landslaget. Henning har slitt med å få spilletid i tippeligaen. Vet da faen hvem som har stagnert, jeg! Ikke noe drit om Henning, men mest en sammenlikning med Sokolowski. Kan ikke du bare prøve å forstå hvordan unge fotballspillere utvikler seg før du sier noe? Sokolowski får garantert landskamper på A-landslag i løpet av de neste fem årene. De to har en litt ulik forutsetning foran denne sesong. Soko har vært skadefri, mens Henning brakk benet rett før sesong start. Har ganske mye å si spør du meg... Henning spilte kanon bra hele forrige vinter før han brakk benet. Er bomme sikker på at han kommer sterkt tilbake neste sesong. Jeg mener Henning har større potensiale en Soko, synes ikke soko har vært så voldsomt god i år heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Jeg støtter for en Perfect 7 fullt ut i denne diskusjonen. Soko er oppskrytt, og har tatt ut potensialet for lenge siden. 2 mål og 1 assist på 23 kamper fra start i år sier jo noe.... I tillegg skaper han dårlig stemning og råttenskap rundt seg. Fysj og fy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 31. Oktober 2006 (endret) Jeg snakket om innleggene til Alltid_Uansett, Håvard og Alltid_Uansett, før det til Kaizer Alphonse. Den tonen din, altså... Og nei, det er ikke sludder å si at Sokolowski ikke forsterker oss når vi fra før har fire spillere som er minst like gode. Sentral midtbane er ikke den første posisjonen vi trenger å forsterke, snarer den siste. Sokolowski koster dessuten helt sikkert mye mer enn han er verd. Jeg vet ikke helt hvem du mener er like gode, jeg? Tommy, som har slått flest frispark i Tippeligaen? Jokke som er en eneste stor trestokk? Somen som har hele to gode kamper for oss? Henning som før sesongen hadde litt samme utgangspunkt som Sokolowski før forrige sesong? Sokolowski slo gjennom, kom på B-landslaget og har spilt fast på laget sitt i hele år. Henning slo delvis gjennom i fjor, ble hypa opp og har ennå ikke spilt en god sesong i Tippeligaen. Sokolowski har hatt én sesong der han ikke har tatt steget fra B-landslaget til A-landslaget. Henning har slitt med å få spilletid i tippeligaen. Vet da faen hvem som har stagnert, jeg! Ikke noe drit om Henning, men mest en sammenlikning med Sokolowski. Kan ikke du bare prøve å forstå hvordan unge fotballspillere utvikler seg før du sier noe? Sokolowski får garantert landskamper på A-landslag i løpet av de neste fem årene. Hva med å roe seg litt ned? Spør legen om litt rohypnol hvis du ikke klarer å debattere saklig uten å måtte be folk med andre oppfatninger om å holde kjeft. Sokolowski er en god spiller, det er det ingen tvil om. At Lyn lar ham gå er helt usannsynlig, og for oss å få inn enda en sentral midtbanespiller vil ikke heve laget vesentlig. Der vi er svakest nå er i forsvaret, vi så det da Mike og IA var ute. Gode forsvarsspillere bør være mulig å få til en overkommelig penge. Endret 31. Oktober 2006 av Alzheimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Jeg vet ikke helt hvem du mener er like gode, jeg? Tommy, som har slått flest frispark i Tippeligaen? Jokke som er en eneste stor trestokk? Somen som har hele to gode kamper for oss? Henning som før sesongen hadde litt samme utgangspunkt som Sokolowski før forrige sesong? Sokolowski slo gjennom, kom på B-landslaget og har spilt fast på laget sitt i hele år. Henning slo delvis gjennom i fjor, ble hypa opp og har ennå ikke spilt en god sesong i Tippeligaen. Sokolowski har hatt én sesong der han ikke har tatt steget fra B-landslaget til A-landslaget. Henning har slitt med å få spilletid i tippeligaen. Vet da faen hvem som har stagnert, jeg! Ikke noe drit om Henning, men mest en sammenlikning med Sokolowski. Kan ikke du bare prøve å forstå hvordan unge fotballspillere utvikler seg før du sier noe? Sokolowski får garantert landskamper på A-landslag i løpet av de neste fem årene. bare ro deg ned du Andersblaa nr2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Sokolowski får garantert landskamper på A-landslag i løpet av de neste fem årene. Så da er det lurere å kjøpe han for en haug med penger i stedet for å prøve å utvikle Henning videre til å ta samme steg? Virker ulogisk for meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Jeg snakket om innleggene til Alltid_Uansett, Håvard og Alltid_Uansett, før det til Kaizer Alphonse. Den tonen din, altså... Og nei, det er ikke sludder å si at Sokolowski ikke forsterker oss når vi fra før har fire spillere som er minst like gode. Sentral midtbane er ikke den første posisjonen vi trenger å forsterke, snarer den siste. Sokolowski koster dessuten helt sikkert mye mer enn han er verd. Hepp, Helt enig! Soko skaper dessuten for lite, men når det er sagt så var det nære på i fjor høst at han ble Stabækspiller... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Denne ballen er vel lagt død for lengst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Denne ballen er vel lagt død for lengst? Håper for guds skyld det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Yo quiero forsvarsspillere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Denne ballen er vel lagt død for lengst? det håper jeg inderlig at den er! jeg vil IKKE ha PFO til stabæk derimot! hadde jeg nok ikke sagt nei til sokolowski... men det skjer ikke uansett. VI TRENGER EN SOLID OG BRA MIDTSTOPPER TIL! (mavric, andreasson(?), pasoja etc) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Skal ikke se bortifra at Jesper kommer til å spille noen av kortene sine for å komme i gang i den nye jobben, så en svenske eller to kan vi nok forvente i løpet av vinteren... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Denne ballen er vel lagt død for lengst? Ang Hammarby, jeg så på SVT sporten igår, det var en tårevåt brasse(?) Pablo Pinones-Arce, som hadde bestemt seg for å avslutte etter seks år i klubben. ringo, hvem er denne karen med...? Er han allerede klar for ny klubb? Kan han være interessant for oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Har vi en mulighet på Sigurdsson? http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article788537.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. November 2006 Del Skrevet 1. November 2006 Har vi en mulighet på Sigurdsson? http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article788537.ece Ironisk nok nevnes IA som en aktuell makker for han på Bataljonen sitt forum.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 2. November 2006 Del Skrevet 2. November 2006 Ser det er noen som mener at Morten trenger konkuransse, hva med Lustig fra gif sudsvall. http://www.fxt.no/forstediv/article791533.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 2. November 2006 Del Skrevet 2. November 2006 Morten uttalte seg for en tid siden at han synes det kunne vært fint med litt konkurranse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. November 2006 Del Skrevet 2. November 2006 Jeg kjenner ikke til Lustig, men han høres utvilsomt interessant ut når han har prestert bra nok til å være ønsket av FCK, RBK, IFK, DIF osv. Spørsmålet er om vi kan konkurrere med Rosenborg og FCK på lønn, hvis det teller mye. Hvis han derimot prioriterer en mindre klubb for å få mer spilletid på bekostning av høyere betaling, bør vi være minst like attraktive som Aalesund. Vi staser vel ikke noe mindre enn dem? Problemet er at Rosenborg sannsynligvis fort kan overbevise han om at han vil få nok spilletid også der i og med at halve forsvaret deres snart pensjoneres og at de bruker en indreløper på høyrebacken... Hvis det er aktuelt for oss å kjøpe en ny back, bør vel Lustig være en spiller vi har notert oss når hele Skandinava tydeligvis har det. Hvis ikke får noen sende et tips til Jesper. Ellers har jeg Espen Ruud som en personlig favoritt fordi han er like god som venstre- og høyreback i tillegg til at han denne sesongen har utviklet seg mye offensivt og vist seg frem som kantspiller i tillegg. Han er kanskje mindre tilgjengelig, men med tanke på hvor ivrige Odd er på å selge sine beste spillere skulle det ikke forundre meg om også Ruud er fullt mulig å slå kloa i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 3. November 2006 Del Skrevet 3. November 2006 Jepp, Mavric er kanskje den eneste Molde-spilleren som har gjort en god sesong. Andreasson har vel også gjort sine saker helt greit, mtp at han har vært ute med skader store deler av sesongen etter hva jeg har fått med meg. Men jeg må få poengterer at jeg ikke aktivt leter etter Moldenyheter på nettet Enig det. Andreasson er ikke noe dumt valg han heller. Eller skal vi satse på forsvar som IKKE lekker som en sil? Mener fortsat vi bør satse på å beholde Håkon og Ulrik, og i tillegg få inn en god forsvarsspiller. Hva med Førsund? Spilt for mye Football Manager eller? Førsund? Jeg ler! Kan heller ikke skjønne hva vi skal med Sokolowski. Har aldri syntes han er noe spesielt, og når han i tillegg ikke utvikler seg så er det lite interessant. Et evig talent som var overvurdert i utgangspunktet. Du ser kanskje for deg at vi henter en landsagsspiller eller to i stedetfor? At Sokolowski ikke er god nok for oss er noe av det dummeste jeg har lest her inne. Vi trenger ikke flere midtbanespillere nå mener jeg. Se på Brann; hentet Gashi og Bakke mens de hadde en midtbane som fungerte som pokker. Etter at Gashi og Bakke kom, raknet de helt. Vi trenger helt klart et alternativ til Kjølø og Olsen i forsvar. Syntes ikke Jokke virket helt stabil bak der når IA og Mike var ute. Førsund har vært et stort talent lenge og han viste glimrende takter på vårsesongen. Som svar på den tåpelige kommentaren om Football Manager; Hadde du vært litt mer rutinert på forumet her, hadde du visst at jeg kun spiller CM 03-04!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Jepp, Mavric er kanskje den eneste Molde-spilleren som har gjort en god sesong. Andreasson har vel også gjort sine saker helt greit, mtp at han har vært ute med skader store deler av sesongen etter hva jeg har fått med meg. Men jeg må få poengterer at jeg ikke aktivt leter etter Moldenyheter på nettet Enig det. Andreasson er ikke noe dumt valg han heller. Eller skal vi satse på forsvar som IKKE lekker som en sil? Mener fortsat vi bør satse på å beholde Håkon og Ulrik, og i tillegg få inn en god forsvarsspiller. Hva med Førsund? Spilt for mye Football Manager eller? Førsund? Jeg ler! Kan heller ikke skjønne hva vi skal med Sokolowski. Har aldri syntes han er noe spesielt, og når han i tillegg ikke utvikler seg så er det lite interessant. Et evig talent som var overvurdert i utgangspunktet. Du ser kanskje for deg at vi henter en landsagsspiller eller to i stedetfor? At Sokolowski ikke er god nok for oss er noe av det dummeste jeg har lest her inne. Vi trenger ikke flere midtbanespillere nå mener jeg. Se på Brann; hentet Gashi og Bakke mens de hadde en midtbane som fungerte som pokker. Etter at Gashi og Bakke kom, raknet de helt. Vi trenger helt klart et alternativ til Kjølø og Olsen i forsvar. Syntes ikke Jokke virket helt stabil bak der når IA og Mike var ute. Førsund har vært et stort talent lenge og han viste glimrende takter på vårsesongen. Som svar på den tåpelige kommentaren om Football Manager; Hadde du vært litt mer rutinert på forumet her, hadde du visst at jeg kun spiller CM 03-04!!! men har ikke stabæk ulrik arneberg og en til som backup for våre midtstoppere. når skal de eventuelt settes inn fast eller iallefall komme inn en del? tror stabæk trenger å satse litt ungt. bjæørnar holmvk inn for stenvoll og ola kamara litt oftere inn for en av våre toppspisser. bare en tanke. jeg synes lyn klarer seg bra med alle sine unge tallenter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Er Pelle Nilsson noe å satse på om Odd rykker ned ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Er Pelle Nilsson noe å satse på om Odd rykker ned ? Se kommentar i tråden om IAO. Odd avslo bud på over 15 millioner for tre måneder siden. Hva tror du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Er Pelle Nilsson noe å satse på om Odd rykker ned ? Se kommentar i tråden om IAO. Odd avslo bud på over 15 millioner for tre måneder siden. Hva tror du? At de er i en helt annen økonomisk situasjon om de havner i Adeccoligaen og at han kan ha et visst ønske om å spille på et høyere nivå. Konsekvens: lavere pris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 uansett.. han kommer ikke til oss.. det kan jeg nesten garantere om det skjer spiser jeg et par hatter og 3-4 sokker... er liten tvil om at KIENAST er en spiller jeg IKKE vil se i stabækfarger etter dagens kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 uansett.. han kommer ikke til oss.. det kan jeg nesten garantere om det skjer spiser jeg et par hatter og 3-4 sokker... Kan noen hjelpe til å huske akkurat dette? I tilfelle.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Er Pelle Nilsson noe å satse på om Odd rykker ned ? Se kommentar i tråden om IAO. Odd avslo bud på over 15 millioner for tre måneder siden. Hva tror du? At de er i en helt annen økonomisk situasjon om de havner i Adeccoligaen og at han kan ha et visst ønske om å spille på et høyere nivå. Konsekvens: lavere pris To ord: Tilbud og etterspørsel. Sålenge etterspørselen (flere klubber er interessert) blir det en auksjon på han. Tar du med Rosenborg og Brann som begge leter etter en ny midtstopper og er klare til å bla opp tosifrete millionbeløp tror jeg ikke Odd kommer til å selge til første lag som tilbyr to kasser pils og en glansbildesamling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 uansett.. han kommer ikke til oss.. det kan jeg nesten garantere om det skjer spiser jeg et par hatter og 3-4 sokker... er liten tvil om at KIENAST er en spiller jeg IKKE vil se i stabækfarger etter dagens kamp! Støttes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 I Sverige rykket Öster og Örgryte rett ned til Superettan idag. Begge lagene har spillere som det sikkert er verdt å ta en titt på. Ola Toivonen (stor spiss, 20 år, regnes som et stort talent), og brasilianeren Ailton Almeida i Örgryte kan virke spennende, samt høyrebacken Ivica Skiljo som en eventuell utfordrer til Morten. Öster har jeg mindre peiling på, men regner med at Jeppe har full kontroll mtp hans fortid i klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå