Alessinho 0 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Er Pelle Nilsson noe å satse på om Odd rykker ned ? Tja... Puyol i Barcelona virker som en ok spiller, synes heller vi skal satse på han. Nilsson er god, men Puyol er nok hakket bedre. Beholder vi IA blir nok de to et godt stopperpar. Skulle IA velge å gå til Brann foreslår jeg at vi tar med Marquez også. Han og Puyol kjenner hverandre godt fra før, det er en fordel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Pasoja fra hamkam er vel et hett tips... egentlig den eneste jeg kunne tenke meg fra det møkkalaget... han vil nok ikke være med ned i adeccoen etter kun 1 år i hamkam + at han spiller på landslaget til finland.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Enig, Pasoja bør være på listen over mulige forsterkninger. Muligens også Corrales, men han har vel ikke EU-pass så da er det ikke så aktuelt likevel. Dessuten har jeg en følelse av at han er litt som Robbie Russel. Gjør det godt i én klubb, men faller helt igjennom og blir en flopp i et bedre lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Er Pelle Nilsson noe å satse på om Odd rykker ned ? Tja... Puyol i Barcelona virker som en ok spiller, synes heller vi skal satse på han. Nilsson er god, men Puyol er nok hakket bedre. Beholder vi IA blir nok de to et godt stopperpar. Skulle IA velge å gå til Brann foreslår jeg at vi tar med Marquez også. Han og Puyol kjenner hverandre godt fra før, det er en fordel... Swing.....and miss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Nå tror jeg at det var Nilson som sendte Odd til kvalik med et vakkert selvmål. Trenger vi nedrykksfantom? Kan vi ikke da vurdere Stian hOr? Han gir iallefall jernet, og scorer sjelden bakover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 Er Pelle Nilsson noe å satse på om Odd rykker ned ? Tja... Puyol i Barcelona virker som en ok spiller, synes heller vi skal satse på han. Nilsson er god, men Puyol er nok hakket bedre. Beholder vi IA blir nok de to et godt stopperpar. Skulle IA velge å gå til Brann foreslår jeg at vi tar med Marquez også. Han og Puyol kjenner hverandre godt fra før, det er en fordel... Swing.....and miss Swing and hit my good friend, spør du meg. Hvis vi skal drømme om å skaffe oss Nilsson, må det i så fall være etter å ha kneblet et par andre sportsdirektører, og erkjenne at han stikker etter et halvt år, kanskje han blir i et helt. Kan jo være grei investering da, men da må vi som sagt på ny jakt fort. Og Helguera ville kanskje satt pris på litt mer stabile spilleforhold? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lar$a 0 Del Skrevet 5. November 2006 Del Skrevet 5. November 2006 jeg hadde et håp om at viking gikk end, så vi kunne fått Ragnavlad Soma, han kunne gjort det bra tror jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Hva med koren fra LSK? Han nevner at det er interesse fra en topp 5 i tippeligaen http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article68605.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 367 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Hva med koren fra LSK? Han nevner at det er interesse fra en topp 5 i tippeligaen http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article68605.ece Hvis en annen norsk klubb gir meg et vesentlig bedre tilbud enn det jeg har fått fra LSK, så kan det skje. Tviler litt på at vi er i stand til å gi et vesentlig bedre tilbud enn LSK... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 6. November 2006 (endret) Del Skrevet 6. November 2006 (endret) jeg hadde et håp om at viking gikk end, så vi kunne fått Ragnavlad Soma, han kunne gjort det bra tror jeg! Heller Viking enn Ham-Kam i Tippeligaen, selv om Viking har potensielt bedre spillere enn skrotet på Hamar. Endret 6. November 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 jeg hadde et håp om at viking gikk end, så vi kunne fått Ragnavlad Soma, han kunne gjort det bra tror jeg! ...og hva med Peter Ijeh?? Hmmm - farlig god! Mannen kom i juli og har nettet hyggelige 11 mål på 15 kamper for ett lag som ikke har fungert så veldig bra.... Kunne gjerne tenkt meg han ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Hva med koren fra LSK? Han nevner at det er interesse fra en topp 5 i tippeligaen http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article68605.ece Siden det sies topp 5 så er det vel sannsynlig at Stabæk er en av dem som har forhørt seg. Hvis ikke hadde det blitt sagt "royal league lag" eller "topp 4". Men jeg tviler sterkt på at Stabæk kommer med det beste tilbudet til Koren, især hvis ryktene om Nannskogs lønn stemmer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Hva med koren fra LSK? Han nevner at det er interesse fra en topp 5 i tippeligaen http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article68605.ece Siden det sies topp 5 så er det vel sannsynlig at Stabæk er en av dem som har forhørt seg. Hvis ikke hadde det blitt sagt "royal league lag" eller "topp 4". Men jeg tviler sterkt på at Stabæk kommer med det beste tilbudet til Koren, især hvis ryktene om Nannskogs lønn stemmer. Dessuten skal du ikke se bort fra at det er noen kjøpevillige bergensere inne i bildet, nå som Winters forsvinner.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Hva med koren fra LSK? Han nevner at det er interesse fra en topp 5 i tippeligaen http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article68605.ece Siden det sies topp 5 så er det vel sannsynlig at Stabæk er en av dem som har forhørt seg. Hvis ikke hadde det blitt sagt "royal league lag" eller "topp 4". Men jeg tviler sterkt på at Stabæk kommer med det beste tilbudet til Koren, især hvis ryktene om Nannskogs lønn stemmer. Dessuten skal du ikke se bort fra at det er noen kjøpevillige bergensere inne i bildet, nå som Winters forsvinner.. Det er jo kanskje en østeriker på hamar som er arbeidsledig snart også.... Hadde jo skapt litt tenning det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Hva med koren fra LSK? Han nevner at det er interesse fra en topp 5 i tippeligaen http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article68605.ece Siden det sies topp 5 så er det vel sannsynlig at Stabæk er en av dem som har forhørt seg. Hvis ikke hadde det blitt sagt "royal league lag" eller "topp 4". Men jeg tviler sterkt på at Stabæk kommer med det beste tilbudet til Koren, især hvis ryktene om Nannskogs lønn stemmer. Dessuten skal du ikke se bort fra at det er noen kjøpevillige bergensere inne i bildet, nå som Winters forsvinner.. Det er jo kanskje en østeriker på hamar som er arbeidsledig snart også.... Hadde jo skapt litt tenning det... Og innlosjert han midlertidig på asylmottaket på Tanum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tommy_Bob 0 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Hva med han her? Vet ikke om han er nevnt tidligere, men han putter mye og laget MS rykker jo ned... http://dyn.tv2.no/sport/main.do?matchId=&a...&teamId=373 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Vinterens overganger Aftenposten har tydeligvis ikke fått med seg at Jeppe legger opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Hva med han her? Vet ikke om han er nevnt tidligere, men han putter mye og laget MS rykker jo ned... http://dyn.tv2.no/sport/main.do?matchId=&a...&teamId=373 Han er vel på utlån fra godset fordi han ikke klarte å spille seg til en fast plass der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Det er vel grunn god nok til at vi ikke skal kjøpe han. Selv om ikke Tromsø rykket ned er det vel mulig å hente Tore Reginiussen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 altså om koren åpner for videre spill i norge norge burde vi ta kontakt.. kanskje har vi gjort det allerede... sjansen for at vi får han er vel minimal... men det gjør ingenting å prøve? han er veldig god! Og det er vel realistisk at vi burde klare matche lønnstilbud fra lillestrøm? og kanskje høyne? derimot blir det værre hvis stormannsgale brann og pengemaskinen RBK prøver seg ser det uansett som relativt urealistisk at han spiller i stabæktrøye neste sesong Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Bruke flerfoldige millioner på å betale Koren superlønn og dermed redusere pengebunken vi har å bruke på erstatninger i de posisjonene vi trenger å forsterke? Nei takk! Totalt feil fokus å se på dyre spillere i posisjoner vi er godt besatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Vårt antattte førstelag i dag: Jon MMS-Mike-IAO-Markus Keller-Somen-Tommy-Alan Veigar-Nanne Min ønskeliste: 1. Ny stopper som kan spille seg inn på laget i løpet av vinteren (Fra Molde eller HamKam?) 2. Ny kant/spiss som kan utfordre Keller/Alan på kant, og være backup på topp (PFO, DFH?) 3. Nye backer, førstepri en høyreback med offensive kvaliteter (Keller?, i såfall se pkt 2) 4. Sentral midtbanespiller (om det er realistisk med Martin: Ja takk!) Vi har mange unge lovende i stallen. Ser ikke helt behovet for å fylle opp med nye talenter. Vi må få inn spillere som holder høyt nok nivå til å kunne gå inn i start-elveren i løpet av vinteren. Med 3-4 spillere inn som kjemper om en plass i startoppstillingen allerede i løpet av vinteren, skjønner jeg ikke annet enn at medalje må være laget neste år. Stabæk har vist i år at de blir å regne med, og at laget spiller attraktiv fotball. Det burde kunne være avgjørende for nye spillere. Videre må vi passe oss for den fellen Start gikk i i fjor, nemlig at de ikke hentet inn gode nok erstattere i løpet av vinteren, og ikke leve i den tro at hele laget skal heve seg et par hakk i løpet av vinteren (selv om vi utvilsom har talenter som kan heve seg vesentlig) Drømmer om en første-elver til seriestart 07 som ser omtrent slik ut: Jon Andreasson-Pasoja-IAO-Markus (Backup: MMS, Bjørnar, Mike, ++) DFH-Tommy-Martin-Alan (Backup: Somen, HH, Keller, ++) Veigar-Nanne (Backup: Kamara, DFH/PFO?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 367 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Hva med han her? Vet ikke om han er nevnt tidligere, men han putter mye og laget MS rykker jo ned... http://dyn.tv2.no/sport/main.do?matchId=&a...&teamId=373 Han er vel på utlån fra godset fordi han ikke klarte å spille seg til en fast plass der. Er han god nok, så blir han nok hentet tilbake til Godset, skal du se... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Noen som vet når overgangsvinduet åpner i Norge, siden sesongen er ferdig og greier? Og hva med Sverige og Danmark? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Noen som vet når overgangsvinduet åpner i Norge, siden sesongen er ferdig og greier? Og hva med Sverige og Danmark? Tror det er 15 november i norge og sverige, mens danskene følger den internasjonal 1. januar til 31. januar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Noen som vet når overgangsvinduet åpner i Norge, siden sesongen er ferdig og greier? Og hva med Sverige og Danmark? Tror det er 15 november i norge og sverige, mens danskene følger den internasjonal 1. januar til 31. januar. Får håpe eventuelle forsterkninger blir klare i god tid i år hadde vært supert å kunne satt laget på nyåret og fram mot april.... det er lov å håpe hvertfall *venter i spenning* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Klok av skade, skal jeg ikke begynne å bygge opp forventninger ennå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 965 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Klok av skade, skal jeg ikke begynne å bygge opp forventninger ennå... Hepp, Mistenker at det forsvinner noen ut før det kommer nye inn! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Klok av skade, skal jeg ikke begynne å bygge opp forventninger ennå... Hepp, Mistenker at det forsvinner noen ut før det kommer nye inn! @ringo Jeg er usikker på hva vi egentlig kan forvente? Hvordan er den finansielle ståa? Jeg antar at kostnadene ved nye kontrakter til Daniel og Pall har kostet skjorta. IA skal vel også evt ha en god del mer enn iår. Blir det att no mer penger til nye spillere i det hele tatt? Usikkerhet rundt Fornebu spiller også inn. Er det noen som tror de vet noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Ja, det er vel ikke usannsynlig at godeste Inge Andre tar turen til Brann, og sikrer seg en feit 3års avtale? Veigar stikker vel om han får et ok tilbud fra et lag i en liga som er på belgisk nivå, og oppover? Ellers har vel ikke sesongavslutningen vært helt lys for Jocke og Markus? Markus har jo blitt skjøvet ut av laget av Stenvoll, mens Jocke har mistet plassen til Somen. Andreas Strand bør vel være høyaktuell for de fleste Adeccoliga lag, og muligens et av to nedrykkslagene? Molde savner jo Friend, og Kamma spiller jo i etasjen til Strand. Hvis de får Skogheim, så blir det vel mer spill på bakken dog (ellers har de jo noen spisser å ta av allerede). Nystuen blir vel en sesong til? Poljac gutten har jo tydeligvis null tillit, og veien tilbake på laget virker veldig lang. At Somen er blitt flyttet inn sentralt gjør jo veien noe kortere, men jeg på følelsen at hans dager er talte. Jeg håper jeg tar feil. Jeg tror i år, som før, at det kommer til å drøye en stund før vi signerer nye spillere. Bortsett fra Sund, så har vi stort sett knyttet til oss god kvalitet siden JJ tok over, så vi får stole på at Schelvis og Jesper gjør jobben igjen. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå