blaamann 1 356 Del Skrevet 6. November 2006 (endret) Del Skrevet 6. November 2006 (endret) Synes forresten at måten Kienast har tackla situasjonen i ettertid av apekommentaren, og Daniels tilgivelse, er nok til at vi og kan tilgi ham, og da synes jeg han er et aktuelt kjøp. Virker som om han egentlig er en veldig hyggelig fyr, og det hadde jo vært litt moro om han og Nanne ble et radarpar på assist/scoringslista til neste år. Kunne jo fronta et antirasistkampanje til og med. Hvilke muligheter! Dessuten tror jeg kanskje ikke han blir så veldig dyr, alltid vanskelig å si med nedrykksspillere, men.. Og tror han ble ganske upopulær på hamar i går og.. Endret 6. November 2006 av blaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Synes forresten at måten Kienast har tackla situasjonen i ettertid av apekommentaren, og Daniels tilgivelse, er nok til at vi og kan tilgi ham, og da synes jeg han er et aktuelt kjøp. Virker som om han egentlig er en veldig hyggelig fyr, og det hadde jo vært litt moro om han og Nanne ble et radarpar på assist/scoringslista til neste år. Kunne jo fronta et antirasistkampanje til og med. Hvilke muligheter! Dessuten tror jeg kanskje ikke han blir så veldig dyr, alltid vanskelig å si med nedrykksspillere, men.. Og tror han ble ganske upopulær på hamar i går og.. Etter i går sier jeg : Kienast - NEI TAKK!!! Det han lirte av seg i går hører ikke hjemme på en fotballbane, uansett om han ber om tilgivelse en million ganger til... Vil aldri se han i den vakre Blaa drakten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Synes forresten at måten Kienast har tackla situasjonen i ettertid av apekommentaren, og Daniels tilgivelse, er nok til at vi og kan tilgi ham, og da synes jeg han er et aktuelt kjøp. Virker som om han egentlig er en veldig hyggelig fyr, og det hadde jo vært litt moro om han og Nanne ble et radarpar på assist/scoringslista til neste år. Kunne jo fronta et antirasistkampanje til og med. Hvilke muligheter! Dessuten tror jeg kanskje ikke han blir så veldig dyr, alltid vanskelig å si med nedrykksspillere, men.. Og tror han ble ganske upopulær på hamar i går og.. Etter i går sier jeg : Kienast - NEI TAKK!!! Det han lirte av seg i går hører ikke hjemme på en fotballbane, uansett om han ber om tilgivelse en million ganger til... Vil aldri se han i den vakre Blaa drakten! Har aldri hatt lyst på han. Ser ingen kvaliteter i den karen som går utenpå det som allerede er i Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Min ønskeliste: 1. Ny stopper som kan spille seg inn på laget i løpet av vinteren (Fra Molde eller HamKam?) 2. Ny kant/spiss som kan utfordre Keller/Alan på kant, og være backup på topp (PFO, DFH?) 3. Nye backer, førstepri en høyreback med offensive kvaliteter (Keller?, i såfall se pkt 2) 4. Sentral midtbanespiller (om det er realistisk med Martin: Ja takk!) Litt enig og litt uenig. 1. Ny(e) midtstopper(e) - F.eks. Marcus Andreasson, Juha Pasoja, Børre Steenslid, Vidar Martinsen, Tore Reginiusen + mulighet for å gjøre Espen til midtopper i løpet av vinteren. Eventuelt en eller annen svensk, dansk, islandsk eller hva som helst spillende midtstopper med bra fart. Er redd vi fort trenger to nye her... 2. Ny back - Espen Ruud, Asbjørn Sennels, Knut Olav Rindarøy. Eller kanskje han svensken som skal være så god at hele skandinavia sikler etter han..? Eller Kibebe? Har lest at han skal bort fra Tromsø. 3. Ny angriper (+kant) - Abiodun, Kienast... Heller det enn PFO og DFH. 4. Renske opp i stallen. Andreasson-Pasoja-IAO-Markus (Backup: MMS, Bjørnar, Mike, ++) Andreasson er vel ingen høyreback? Tror ikke han har blitt brukt der, og han passer nok uansett mye bedre stopper, akkurat som IA. Ja takk til Andreasson, men Morten går klart foran han på høyreback. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. November 2006 (endret) Del Skrevet 7. November 2006 (endret) 3. Ny angriper (+kant) - Abiodun, Kienast... Heller det enn PFO og DFH.Hvis Veigar stikker, er vel PFO eller DFH begge gode alternativer? Hvis ikke får Jeppe legge ferien sin til Brasil, og finne et spisstalent med besteforeldre som har italiensk pass . Endret 7. November 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Min ønskeliste: 1. Ny stopper som kan spille seg inn på laget i løpet av vinteren (Fra Molde eller HamKam?) 2. Ny kant/spiss som kan utfordre Keller/Alan på kant, og være backup på topp (PFO, DFH?) 3. Nye backer, førstepri en høyreback med offensive kvaliteter (Keller?, i såfall se pkt 2) 4. Sentral midtbanespiller (om det er realistisk med Martin: Ja takk!) Litt enig og litt uenig. 1. Ny(e) midtstopper(e) - F.eks. Marcus Andreasson, Juha Pasoja, Børre Steenslid, Vidar Martinsen, Tore Reginiusen + mulighet for å gjøre Espen til midtopper i løpet av vinteren. Eventuelt en eller annen svensk, dansk, islandsk eller hva som helst spillende midtstopper med bra fart. Er redd vi fort trenger to nye her... 2. Ny back - Espen Ruud, Asbjørn Sennels, Knut Olav Rindarøy. Eller kanskje han svensken som skal være så god at hele skandinavia sikler etter han..? Eller Kibebe? Har lest at han skal bort fra Tromsø. 3. Ny angriper (+kant) - Abiodun, Kienast... Heller det enn PFO og DFH. 4. Renske opp i stallen. Andreasson-Pasoja-IAO-Markus (Backup: MMS, Bjørnar, Mike, ++) Andreasson er vel ingen høyreback? Tror ikke han har blitt brukt der, og han passer nok uansett mye bedre stopper, akkurat som IA. Ja takk til Andreasson, men Morten går klart foran han på høyreback. Ja hvorfor skyve Morten ut av laget. Han har gjort sine saker bra i år, og er dessuten en av de lokale gutta som vi trenger på laget. Gode spillere vokser ikke akkurat på trær rundt om i Bærum om dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Hepp, Er det ønskeliste tid Mye avhenger av hvem som forsvinner. Skulle f.eks. IA forsvinne synes jeg kanskje Knut Henry Haraldsen kan være en interessant erstatter. Internsajonal rutine, lederegenskaper og en fighter. Stor rekkevidde og bra på offensive dødballer. Men kanskje ikke så veldig kjapp. Andre kandidater kan være Jan Thore Ophaug (OB) det var vel noen som nevnte Kim Madsen i Rostock her også tidligere. Men det spørs om vi ikke må ha en stopper til uansett... Vi kan da kanskje gå for en yngre en? Pontus Segerström (BOIS) skal være ganske bra. Ellers har jeg sansen for Jaako Nyberg i Bryne. Vi har jo også noen lovende unggutter selv. For Ulrik så gjelder det å etablere seg som et alterntaiv i troppen i vinter. Ellers så er jeg redd det ikke blir noe mer av han. Håkon er yngre og vi kan være litt mer tålmodige med ham. Fremover på banen synes jeg det ser veldig bra ut. Men paradokset er at med et så godt spisspar som det vi har nå så blir det vanskelig å finne gode spillere til å øke bredden i troppen og bredde må vi ha! Ola kan ta steg videre, men jeg tviler på at han holder som førstevalg dersom Nannskog eller Veigar skulle bli skadet. Andreas Strand tar jeg for gitt at vi slipper i vinter. Både Keller og Somen kan steppe inn ved leilighet. Jeg er likevel ikke komfortabel med situasjonen og skulle gjerne sett et nytt ansikt der fremme. Markegård har signalisert at han vil tilbake, og han bør få en sjanse til å vise seg frem nå før jul. Men jeg er ikke tilhenger. Jeg kjenner faktisk at jeg får pustevansker ved tanken. Det ser alltid ut som om han har hår i øya og lim i ræva når han spiller. Det sies han skal ha et gudebenådet talent, men for å si det med andre ord det hjelper lite å ha verdens vakreste sangstemme hvis man er født tonedøv. Jøss ja, han bør jo få en sjanse til å vise at han har skjerpet seg. Har vi tur, får vi en gratis spiss. Jeg tror ikke på flaks! Ingen ambisiøs kvalitetsspiss i rett alder vil velge Stabæk tror jeg. Sjansene for å få spille er for små. Vi må ha en som aksepterer en rolle som backup, men som samtidig har kvaliteter nok til å ta steget frem når sjansen byr seg og ærgjerrighet eller ambisjoner nok til å våge å ta utfordringen med Veigar og Nanne. Jeg har på sittende ræv faktisk ingen gode ideer... Nærmest må være Patrik Elmander i Jönköpin Södra... Midtbanen synes jeg ser grei ut hvis Somen fortsetter slik han startet på sentral midtbane... Jeg tror også Keller kommer til å bli bra. Jeg synes han ser, i mangel av et bedre ord, pålitelig ut... Ga det mening? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 skeptisk til knut henry haraldsen... tar jeg gjerne heller makkern hans Pasoja som har vært god iår! tror egentlig ingen har noen særlig forventninger til markegård.... og det kan vel telle til hans fordel... hm vi får se! ellers hvis noen på topp skulle forsvinne hadde DFH(som også kan spille kant) vært en drømmesignering for min del..... jeg ser ikke helt hva vi trenger Thomas Holm til dog..... da jeg mener feks. Henning sitt potensiale er mye større. Ellers håper jeg Bjørnar igjen tar steget opp!! Han var bra i starten av sesongen... :-| Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Burde ikke Stabæk være på banen HER?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Burde ikke Stabæk være på banen HER?? Kanskje ikke så dumt. Trenger ikke koste all verden heller.. Hva med franskmannen i Moss, som var aktuell i sommer. Kan han fortsatt være aktuell? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 i min mening nei.... da er det bedre å satse på ulrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Burde ikke Stabæk være på banen HER?? Kanskje ikke så dumt. Trenger ikke koste all verden heller.. Hva med franskmannen i Moss, som var aktuell i sommer. Kan han fortsatt være aktuell? Hepp, Det kan han sikkert, men han er vel ikke akkurat noen ungfole... Spillende stoppertype så vidt meg bekjent... Vidar Martinsen har hatt en middels sesong, men han bør kunne være aktuell han også! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Burde ikke Stabæk være på banen HER?? Kanskje ikke så dumt. Trenger ikke koste all verden heller.. Hva med franskmannen i Moss, som var aktuell i sommer. Kan han fortsatt være aktuell? Hepp, Det kan han sikkert, men han er vel ikke akkurat noen ungfole... Spillende stoppertype så vidt meg bekjent... Vidar Martinsen har hatt en middels sesong, men han bør kunne være aktuell han også! @ringo Vidalon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Mye heller Pasoja enn Haraldsen fra HamKam - hvis vi skal hente en av de. Haraldsen er etter mitt skjønn altfor treg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Pål Steffen Andresen står fortsatt på min ønskeliste over nye spillere men det blir vel vanskelig hvis Rambekk velger godset.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 7. November 2006 (endret) Del Skrevet 7. November 2006 (endret) Hva gjelder kant/backup angrep gjelder, synes jeg Mattias Andersson i Godset virker bra.. Vet han er en av godsets beste, men tror ikke han er dyrere enn DFH, og han er 25 er så vidt jeg vet. Sinnsykt bra spiller, som kanskje kan overtales av en av alle svenskene vi allerede har her. Og det ville ikke vært første gang et opprykkslag selger en av sine beste. Godset bør være ganske dumme for å slippe ham, men drammensere har egentlig aldri motbevist at de er nettop det http://www.godset.no/spiller.asp?SpillerID=501 Fra Pors' hjemmeside: "Bang! Rett i krysset og Pors var i ledelsen 1-0 på Marienlyst. Nå begynte de tilrreisende blå å håpe på ledelse til pause, men så våknet Mattias Anderson. For god for Adecco-ligaen Svensken på høyrevinga har vært god i hele år for Godset, i går holdt han høy tippeligaklasse og det er bra drammenserne rykker opp – hvis ikke ville han vært ”long gone” for dem neste år. Han starter løpet med ballen på egen banehalvdel, parkerer først Therkelsen, deretter Ulf Riis – før han banker ballen i Kims nærmeste hjørne. " Endret 7. November 2006 av blaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Burde ikke Stabæk være på banen HER?? Kanskje ikke så dumt. Trenger ikke koste all verden heller.. Hva med franskmannen i Moss, som var aktuell i sommer. Kan han fortsatt være aktuell? Hepp, Det kan han sikkert, men han er vel ikke akkurat noen ungfole... Spillende stoppertype så vidt meg bekjent... Vidar Martinsen har hatt en middels sesong, men han bør kunne være aktuell han også! @ringo Vidalon? Han ryker utelukkene pga frisyren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Det kan han sikkert, men han er vel ikke akkurat noen ungfole... Er det supereksperten vår som synes 25 er litt mye for en midtstopper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Retningslinjer for forumet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Det kan han sikkert, men han er vel ikke akkurat noen ungfole... Er det supereksperten vår som synes 25 er litt mye for en midtstopper? Han mener franskmannen i Moss (fy faen så feil det høres ut). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 En ny klassespiss tror jeg ikke vi kan forvente. Om vi skal ha en toppspiller til i angrep, må det være en som har sjanse og er interessert i å kunne bekle en kantrolle også. For spisstalenter må Stabæk være en drøm å komme til da vi har Nanne, Veigar og Petter som helt sikkert kan bidra til god fremgang. Vi har allerede Kamara, og det spørs om trenerteamet tør å satse på et ungt talent til på topp så lenge det er snakk om en plass på elitelaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Burde ikke Stabæk være på banen HER?? Kanskje ikke så dumt. Trenger ikke koste all verden heller.. Hva med franskmannen i Moss, som var aktuell i sommer. Kan han fortsatt være aktuell? Hepp, Det kan han sikkert, men han er vel ikke akkurat noen ungfole... Spillende stoppertype så vidt meg bekjent... Vidar Martinsen har hatt en middels sesong, men han bør kunne være aktuell han også! @ringo Vidalon? Han ryker utelukkene pga frisyren Skikkelig pigg! Typisk Dijon-sveis.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Burde ikke Stabæk være på banen HER?? Kanskje ikke så dumt. Trenger ikke koste all verden heller.. Hva med franskmannen i Moss, som var aktuell i sommer. Kan han fortsatt være aktuell? Hepp, Det kan han sikkert, men han er vel ikke akkurat noen ungfole... Spillende stoppertype så vidt meg bekjent... Vidar Martinsen har hatt en middels sesong, men han bør kunne være aktuell han også! @ringo Vidalon? Fy faen så stygg drakten til Moss er.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 den er jo lik som vår bare i gul og svart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Nå er det på tide at Stabæk snart kommer med hvem spillere de jobber med å få tak i. Nå som Petter Belsvik har blitt assistentrener så bør han være mere interessert i hvem de jobber med og ha interesse for og fortelle litt om dette. Jeg oppfordrer alle til å maile petter med spørsmål om hvem de jobber med og når kommer dem. petter@stabak.no Eller så vet alle det fortsatt jobbes med PFO. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 det er neppe så lurt å gå ut med i full offentlighet hvem det jobbes med, det er såpass mye taktikk og annet agenttull med i bildet på overganger i disse dager, garantert mye korrupsjon også. Så tror ikke vi skal forvente noe slikt, håper heller ikke Ingebrigt blander seg inn å kommentere hvem vi skal kjøpe, blir aldri holdt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 det er neppe så lurt å gå ut med i full offentlighet hvem det jobbes med, det er såpass mye taktikk og annet agenttull med i bildet på overganger i disse dager, garantert mye korrupsjon også. Så tror ikke vi skal forvente noe slikt, håper heller ikke Ingebrigt blander seg inn å kommentere hvem vi skal kjøpe, blir aldri holdt. Jeg håper absolutt at Ingebrigt kommer på banen igjen. Stabæk trenger en mann som han for og gjøre klubben aktraktiv slik at store spiller vil få interesse for klubben. Jeg mener også at Stabæk og petter kan lekke litt ut hva de jobber med, Høre om de har tatt en prat med IA o.l. Om Stabæk viser at de vil satse på og bli bedre enn nr.5 og satse på bra spillere er det en liten mulighet at IA blir i klubben tror jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 det er neppe så lurt å gå ut med i full offentlighet hvem det jobbes med, det er såpass mye taktikk og annet agenttull med i bildet på overganger i disse dager, garantert mye korrupsjon også. Så tror ikke vi skal forvente noe slikt, håper heller ikke Ingebrigt blander seg inn å kommentere hvem vi skal kjøpe, blir aldri holdt. Jeg håper absolutt at Ingebrigt kommer på banen igjen. Stabæk trenger en mann som han for og gjøre klubben aktraktiv slik at store spiller vil få interesse for klubben. Jeg mener også at Stabæk og petter kan lekke litt ut hva de jobber med, Høre om de har tatt en prat med IA o.l. Om Stabæk viser at de vil satse på og bli bedre enn nr.5 og satse på bra spillere er det en liten mulighet at IA blir i klubben tror jeg. Heller spillere som faktisk signerer, og som vi ikke får vite om først, enn et himla pressemas, spekulasjoner som renner ut i sanden, og INGEN spillere. Det er nedtur det! Husker bl.a episoden i vinter med Sungodt som et godt eksempel på det siste. Jeg er av den oppfattning at vi kan klare oss uten den slags. Det har også vist seg at stort sett alt som har lekket ut, har falt av kroken, med en gang det er et navn på bordet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 det jeg mente med Ingebrigt er at jeg ikke vil ha en reprise fra i fjor hvor han lover et antall spillere som skal kjøpes inn, men så kommer det ikke så mange. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 Tror ikke man skal se bort i fra at det blir noe lettere å hanke inn spillere i vinter i forhold til for ett år siden. Da var vi nyopprykkede, nå ble vi 5 i tippeligaen. I tillegg har vi stått for noe av den mest positive fotballen i år. Det er nok noe potensielle nye spillere vil verdsette. Aller tyngst veier nok likevel at hu dama på god morgen Norge mener vi blir fryktelig gode til neste år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå