Perfect 7 3 815 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 Søren Berg vil vekk fra Viking fordi overgangen dit ikke ble som forventet. Han har ikke funnet seg tilrette og likte ikke å kjempe mot nedrykk. Brøndby er visstnok ute etter han, men kanskje bør også vi gi et tilbud? Han fyller rett nok 31 år til sommeren, og det spørs om han ikke har hatt litt for godt betalt i Viking til å være aktuell, men han bør være en brukbar angriper/kant å ha i stallen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 han vil ikke vekk.. det ble avkreftet igår Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 http://www.budstikka.no/sec_sport/article106728.ece Hva med Nick fra Bærum? Har hørt så mye om han de siste årene at du skulle tro han var Norges Adu, men nå har han kommet på u21 fra 2. div, det er ganske bra. Nå er jo ikke bærum og stabæk bestevenner, men det tror jeg han driter i hvis han kan fortsette å bo "hjemme", tjene mye mer og få sjansen på TL. I verste fall for han blir det å bo hjemme, tjene mye mer og spille for det meste i 2. div (som han gjør nå), bedre treningsforhold, bedre trenere og sannsynligvis et par innhopp i cup og kanskje TL. Ser ikke hva hverken han eller stabæk kan tape på å hente ham. Og han er midtbane/spiss.. (selv om han nok ikke hopper rett inn i første11er-diskusjonen, kan det skje i løpet av 07). Og han kan ikke bli dyr, hverken kjøpesum eller kontrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 Kom han ikke på andreplass i en eller annen talenkonkurranse som ble vunnet av Per Ciljan Skjelbred? Og han har vel spilt på de fleste aldersbestemte landslag? Han må jo være et bra talent i det minste, og de største talentene i vår region bør vi sikre oss før noen andre gjør det. Jeg er enig med deg i at verken vi eller han kan ha stort å tape på at han blir Stabæk-spiller, forutsatt at han er så talentfull som man har fått inntrykk av de siste årene og at han er seriøs i sin satsing. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 8. November 2006 (endret) Del Skrevet 8. November 2006 (endret) Nick Rios Haugen har stoppet heelt opp i sin utvikling og kommer aldri til å bli god nok for stabæk Endret 8. November 2006 av blaaase Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 Nick Rios Haugen har stoppet heelt opp i sin utvikling og kommer aldri til å bli god nok for stabæk Hepp, Han var vel på vei til Enga for et par år siden også? Jeg tror nok at han hadde vært plukket opp av oss eller noen andre hvis han hadde noe å bidra med. Eller som Ingo sa i TV budstikka, det finnes ikke spillere av eliteseriekaliber i Asker og Bærum som ikke alt er i Stabæk. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 Nick Rios Haugen har stoppet heelt opp i sin utvikling og kommer aldri til å bli god nok for stabæk Har du i det hele tatt sett en kamp av Bærum i år?? Gutten startet sesongen med en skade som holdt han utenfor nesten hele vårsesongen, kom sterkt tilbake, og endte som en av de beste på laget med endel mål. Jeg har vært for å hente han de siste to årene, og mener fortsatt dette. Stabæk bør hente han før LSK eller Lyn gjør det (eller Godset). Jeg sier som jeg har sagt et par ganger LØP OG KJØP... ingen stor sum de må ut med+han er lokal gutt som kan i beste fall gnis opp i trynet på "eksperter" som mener Stabæk er et kjøpelag som bare henter utlendinger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lar$a 0 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 Nick Rios Haugen har stoppet heelt opp i sin utvikling og kommer aldri til å bli god nok for stabæk Har du i det hele tatt sett en kamp av Bærum i år?? Gutten startet sesongen med en skade som holdt han utenfor nesten hele vårsesongen, kom sterkt tilbake, og endte som en av de beste på laget med endel mål. Jeg har vært for å hente han de siste to årene, og mener fortsatt dette. Stabæk bør hente han før LSK eller Lyn gjør det (eller Godset). Jeg sier som jeg har sagt et par ganger LØP OG KJØP... ingen stor sum de må ut med+han er lokal gutt som kan i beste fall gnis opp i trynet på "eksperter" som mener Stabæk er et kjøpelag som bare henter utlendinger. Syns vi skal hente han jeg! skader ikke la han prøve seg i noen treningskamper før neste sesong vi har jo hatt noen spillere før vi som ikke har vært så gode før de kom til stabæk,men som har forlatt stabæk med proff kontrakter i andre klubber som for eksempel chippen og tobias, tror ikke det koster all verden og få han til klubben heller.. og i verste fall, så får vi bare la han spille på 2 laget vårt da, til noen andre vil prøve seg på han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 Jeg har sett Bærum endel ganger i år, nok til at jeg kan uttale meg mener jeg. Nick Rios Haugen har hatt en litt bedre sesong i år enn i fjor men er på ingen måte dominerende i 2.divisjon. Når nivåforskjellen mellom 2.div og Tippeligaen er så stor ser jeg ingen mulighet for at vil bidra for Stabæk. Gutten er heller ikke attraktiv på markedet som han var for endel år siden, og det er vel heller liten fare for at han blir hentet av en annen Tippeligaklubb. OG jeg driter langt i om de blaa heltene er fra Bærum eller Kamerun så lenge de blør for drakta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 9. November 2006 Del Skrevet 9. November 2006 Nick Rios Haugen har stoppet heelt opp i sin utvikling og kommer aldri til å bli god nok for stabæk Men aktuell for U-21 er han: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_fotb...ticle106807.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. November 2006 Del Skrevet 9. November 2006 Nick Rios Haugen har stoppet heelt opp i sin utvikling og kommer aldri til å bli god nok for stabæk Men aktuell for U-21 er han: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_fotb...ticle106807.ece Det er viktig å merke seg at det var en Bærum-spiller som ble tatt ut på landslaget, ikke en Stabæk-spiller. De fikk ingen med på laget, smiler han. Merker at hatet mitt overfor norges mest jævlige klubb øker med sånne uttalelser. Vi har hvertfall tilbud til alle som vil spille i klubben vår da, Nick! Vi kaster ingen ut av aktivitetene våre, slik dere gjør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 9. November 2006 Del Skrevet 9. November 2006 Nick bør komme! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 9. November 2006 Del Skrevet 9. November 2006 Hvordan ville Tommy Øren passet inn på stabæk? I lys av Ham Kams nedrykk er det ikke utenkelig at han vil flytte på seg, og han kan velfungere bra både på venstrekant og spiss. Sånn sett kan vi få en kvalitetsspiller som reserve på topp, og samtidig kan få mye spilletid på venstrekanten ellers, der vi knapt har konkurranse om plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 9. November 2006 (endret) Del Skrevet 9. November 2006 (endret) Hvordan ville Tommy Øren passet inn på stabæk? I lys av Ham Kams nedrykk er det ikke utenkelig at han vil flytte på seg, og han kan velfungere bra både på venstrekant og spiss. Sånn sett kan vi få en kvalitetsspiller som reserve på topp, og samtidig kan få mye spilletid på venstrekanten ellers, der vi knapt har konkurranse om plassen. Hepp, Vi var interessert i vinter, men Sogndal priset ham for høyt... Tviler på at Kamma lar ham gå for vesentlig mindre enn de kjøpte ham for i vinter og han har vel ikke akkurat markert seg i år. Men med de spissene vi har er det vel en ide å se etter kantspillere som også kan spille spiss... Disse sogndalgutta ser dog ut til å passe best i 433... @ringo Endret 9. November 2006 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 9. November 2006 Del Skrevet 9. November 2006 Tommy Øren - NEI TAKK! En av Norges mest oppskrytte spillere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 9. November 2006 Del Skrevet 9. November 2006 Tommy Øren - NEI TAKK! En av Norges mest oppskrytte spillere... Jeg synes ikke han er så overvurdert. Han har ikke hatt noen stor sesong i år, men det kan jo ha flere årsaker, blant annet at han spilte på et tamt lag med en svak trener. vet ikke om han har hatt en del skader i år, men vi ser jo greit at skaden til Henning ødela sesongen hans i stor grad. Fordelen med Tommy Øren, slik jeg ser det, er at han kan fungere både som en habil reserve til Daniel og Veigar, og kjempe om en plass på venstrekanten. Vi kan med andre ord forsterke to plasser med kun en spillerlønning. Jeg ser argumentet til Ringo om han kanskje ikke blir så billig, men hva er en realistisk pris på Øren? 3-4 millioner? Det er en del penger, men tatt i betraktning at han både forsterker venstrekanten og kan fungere som backup bak daniel og veigar så trenger ikke det å være så ille. Alternativet vil fort bli to spillere som kanskje er billigere å hente inn, men som i lønn vil koste oss omtrent det dobbelte i året. For kamma som rykker ned kan det være nødvendig å frigi en del utgifter, og det er kanskje ikke så mye som skal til for å få til et salg likevel. At han ikke har hatt noen god sesong i år skal jeg ikke krangle på, men om det vi skal jakte er spillere som ikke har hatt noen dårlige sesonger så tror jeg vi fort snakker om priser langt over det vi kan regne med for Øren. Er Furuseth Olsen så mye bedre? Har ikke inntrykk av at han slår Øren ferdighetsmessig, derimot har jeg inntrykk av at det er en del mer bråk rundt PFO enn Øren. Billigere er han heller ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 9. November 2006 Del Skrevet 9. November 2006 Tommy Øren - NEI TAKK! En av Norges mest oppskrytte spillere... Jeg synes ikke han er så overvurdert. Han har ikke hatt noen stor sesong i år, men det kan jo ha flere årsaker, blant annet at han spilte på et tamt lag med en svak trener. vet ikke om han har hatt en del skader i år, men vi ser jo greit at skaden til Henning ødela sesongen hans i stor grad. Fordelen med Tommy Øren, slik jeg ser det, er at han kan fungere både som en habil reserve til Daniel og Veigar, og kjempe om en plass på venstrekanten. Vi kan med andre ord forsterke to plasser med kun en spillerlønning. Jeg ser argumentet til Ringo om han kanskje ikke blir så billig, men hva er en realistisk pris på Øren? 3-4 millioner? Det er en del penger, men tatt i betraktning at han både forsterker venstrekanten og kan fungere som backup bak daniel og veigar så trenger ikke det å være så ille. Alternativet vil fort bli to spillere som kanskje er billigere å hente inn, men som i lønn vil koste oss omtrent det dobbelte i året. For kamma som rykker ned kan det være nødvendig å frigi en del utgifter, og det er kanskje ikke så mye som skal til for å få til et salg likevel. At han ikke har hatt noen god sesong i år skal jeg ikke krangle på, men om det vi skal jakte er spillere som ikke har hatt noen dårlige sesonger så tror jeg vi fort snakker om priser langt over det vi kan regne med for Øren. Er Furuseth Olsen så mye bedre? Har ikke inntrykk av at han slår Øren ferdighetsmessig, derimot har jeg inntrykk av at det er en del mer bråk rundt PFO enn Øren. Billigere er han heller ikke. tror faktisk øren en dyrere en PFO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 9. November 2006 Del Skrevet 9. November 2006 lette litt bakover i tråden om hva som har blitt sagt om hamkam's ramiro corralles. Er ikke han et ganske hett alternativ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 877 Del Skrevet 9. November 2006 (endret) Del Skrevet 9. November 2006 (endret) lette litt bakover i tråden om hva som har blitt sagt om hamkam's ramiro corralles. Er ikke han et ganske hett alternativ? Er ikke han amerikaner? Endret 9. November 2006 av Celebi2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haaken 0 Del Skrevet 9. November 2006 Del Skrevet 9. November 2006 For all del hent Magne Hoset! Nei, den søte mannen der syntes jeg vi klarer oss fint uten La oss håpe odd taper 4-0 på Jæren så er det enda flere kvalitetspillere å kikke etter! Espen Olsen er vel en bedre backup enn Andreas Strand, men syntes vi heller skal satse på Kamara! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 9. November 2006 Del Skrevet 9. November 2006 Siden vi skal bruke såpass med penger på ny stadion, og ikke har lyst til å "forskuddsbudsjettere" inntekter a la RL neste sesong, cupseier o.l., burde vi vel strengt tatt se på mulighetene for å få litt penger for et par av de naturlige benkevalgene for neste år (Persson selvutnevnt, Strand en annen opplagt). Får nok ikke mye for disse, så vi kan nok ikke hente mer enn eneller to spillere til neste sesong (hvis vi skal få tak i PFO eller DFH f.eks blir det nok kun en av de + kanskje en unggutt ala Nick Rios Haugen). Så hvis vi bare skal hente ett tilskudd til førsteelleveren, synes jeg vi må se etter en stopper. F.eks. Mavric i Molde. Har egentlig ikke så mange gode, nye alternativer på blokka, men poenget mitt er at vi ikke har råd til så mye, så håper stopper er førstepri. På backene har vi grei dekning, midtbanen og, med mange rokeringsmuligheter (og jeg er sikker på at Henning får en ny vår til våren (..), han spiller alltid bra for u21, så hvorfor ikke for oss), og i angrep har vi norges beste duo+ola(+alan/somen/kanskje nick?). Skulle gjerne hatt en ny i hvert ledd jeg altså, men tror altså forsvarer må være førstepri.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 9. November 2006 Del Skrevet 9. November 2006 "...en ny vår til våren..." nice formulert shakespear! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 9. November 2006 (endret) Del Skrevet 9. November 2006 (endret) Skulle gjerne hatt en ny i hvert ledd jeg altså, men tror altså forsvarer må være førstepri.. Enig der.. Stopper og kanskje en høyreback. Lyn har mye bra på sitt andrelag som aldri vil se dagens lys, med mindre de finner andre klubber. Hørt mye bra om en stopper ved navn Lars Økland. Mulig jeg ikke er helt up to date, men han har vist blitt spådd til no`bra Endret 9. November 2006 av Zemzemi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 10. November 2006 Del Skrevet 10. November 2006 Johan Arneng skal etter sigende være på utkikk etter en ny utfordring. Vårt nye midtbaneanker? Høyst interessant spiller i hvert fall. Ola Toivonen er også på jakt etter en ny klubb. Regnes som et av Sveriges største talenter. Han er vel offensiv midtbane/angriper og sånn sett ikke det vi trenger mest, men ut i fra sitt omdømme bør han likevel ikke avskrives umiddelbart. Midtstopper Jimmy Dixon ønsker seg bort fra Häcken. Billigere enn norske alternativer. Bobbie Friberg da Cruz er en høyreback/kant/midtstopper som har gjort en meget god sesong i GAIS. Andreas Granqvist omtales som et av de største forsvarstalentene i Sverige. Jesper bør vel kjenne han godt og muligens overbevise han om at ingenting vil være bedre for han enn å komme til Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 10. November 2006 (endret) Del Skrevet 10. November 2006 (endret) Hepp, Helt klart, mye bra over kjølen! Vi må kanskje på Harrytur Johan Arneng er spennende, han har hatt en svak sesong, men det skyldes sannsynligvis noen utenomsportslige forhold. Han er en agressiv ballvinner som også smyger med i angrepet fra tid til annen. Men han er en defensiv midtbanespiller og det spørs vel om det er det som bør være prioriteten vår da? Ola Toivonen er vel fremtidshåpet som valgte feil klubb. Men hanhar vel knapt fylt tyve år, var innom den svenske u21 troppen i sommer, men fikk begrenset med spilletid. Virker moden for alderen når man ser intervjuer med gutten. En spennende spiller, men har ikke kunnet forhindre at ÖIS har kjempet helt i bunnen hele sesongen. Tror Stabæk har vært og sett på ÖIS tidligere i år, men vet ikke om det var Toivonen de sjekket ut. Spennende spiller helt klart! Jimmy Dixon største problem er vel at han ikke har EU-pass. Nok en spennende spiller, taklingsterk, veldig god på hodet til tross for at han kun er 183 cm høy. Flink til å lese spillet. Ung til å være en etablert midtstopper (24 år) i et toppserielag. Men er sosilat avhengig av kompisen Dioh Williams??? Forøvrig så er Peter Olofsson (31) i samme klubb spennede. Venstrekant, begynner dog å trekke på årene, men en meget nyttig spiller med sin kreativitet og smartness. Vi må kanskje fylle på svenskekvoten litt Noen andre kan være AIKs back Jimmy Tamandi. Han har vel ikke fått spille så mye i år, men har gjort sine saker ok i de kampene han har fått. Kan spille på begge kantene og har kvikke ben. I en alder av 26 så har han alt 6 sesonger i toppserien bak seg...!!! Kristian Hayens i samme klubb er en nyttig spiller som kan spille i alle lagdelene. Ballsikker spiller med bra blikk for spillet. Kan være nyttig for en liten klubb med små ressurser. Vi trenger reserver som kan kle flere roller. Forøvrig en opprykkspesialist, så en spiller jeg definitivt ville hatt på blokka hvis jeg var trener i et førstedivisjonslag! Ellers så skulle vi forsøkt å kjøpe Gabriel Özkan når han var aktuell i vinter. Han har vært, som svenskene sier, grymt god etter overgangen fra BP til AIK. Men det er vann i havet. Jeg tror dog det kommer spillere fra andre siden av kjølen i vinter! Men jeg er litt usikker på nivået der borte nå. Eguren blir skrytt opp i skyene som Allsvenskans kanskje beste spiller.... Han falt helt gjennom i RBK... @ringo Endret 10. November 2006 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 10. November 2006 (endret) Del Skrevet 10. November 2006 (endret) Jimmy Dixon største problem er vel at han ikke har EU-pass. Har ikke han dobbelt statsborgerskap, da? Trodde han var svensk-liberianer. Dioh Williams har imidlertid ikke svensk pass. Men jeg er litt usikker på nivået der borte nå. Eguren blir skrytt opp i skyene som Allsvenskans kanskje beste spiller.... Han falt helt gjennom i RBK...Jeg tror både Eguren og Lago var mer enn gode nok for Tippeligaen og at det var det samme gamle problemet med RBK og utlendinger som ødela. Nivået på Allsvenskan er kanskje litt lavere enn Tippeligaen, men individuelt er det allikevel ikke særlig forskjell. Der er det kanskje heller Sverige som ligger et hestehode foran. Forskjellen er nok uansett ikke større enn at de som hevder seg i Sverige også kan gjøre det i Norge og motsatt, så kommer det bare an på hvilken klubb som klarer å få ut spillerens potensiale. Et nytt midtbaneanker er nok ikke det første vi trenger, nei. Men dersom både Jokke og Espen forsvinner, må vi få inn en ny, og da bør Arneng være en het kandidat, både i forhold til spillertype, kvaliteter og alder. Endret 10. November 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 10. November 2006 Del Skrevet 10. November 2006 Tror ikke nivåforskjellen på Allsvenskan og TL er veldig stor. Husk at Brann ble slått ut av Åtvidaberg (?) fra Superettan, ergo hadde de rykket ned fra AS. De tok sølv i TL. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 10. November 2006 Del Skrevet 10. November 2006 Tror ikke nivåforskjellen på Allsvenskan og TL er veldig stor. Husk at Brann ble slått ut av Åtvidaberg (?) fra Superettan, ergo hadde de rykket ned fra AS. De tok sølv i TL. Jeg tror ikke den kampen er representativ for nivåforskjellen, i ettertid har det bl.a. blitt omtalt som Branns dårligste kamp noensinne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 10. November 2006 Del Skrevet 10. November 2006 Tror ikke nivåforskjellen på Allsvenskan og TL er veldig stor. Husk at Brann ble slått ut av Åtvidaberg (?) fra Superettan, ergo hadde de rykket ned fra AS. De tok sølv i TL. Jeg tror ikke den kampen er representativ for nivåforskjellen, i ettertid har det bl.a. blitt omtalt som Branns dårligste kamp noensinne. Nei du har nok rett i det, men jeg tror ikke vi skal ha for høye tanker om oss selv når det gjelder nivået her på berget, i forhold til de andre skandinaviske landene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 10. November 2006 Del Skrevet 10. November 2006 Jimmy Dixon største problem er vel at han ikke har EU-pass. Har ikke han dobbelt statsborgerskap, da? Trodde han var svensk-liberianer. Dioh Williams har imidlertid ikke svensk pass. Men jeg er litt usikker på nivået der borte nå. Eguren blir skrytt opp i skyene som Allsvenskans kanskje beste spiller.... Han falt helt gjennom i RBK...Jeg tror både Eguren og Lago var mer enn gode nok for Tippeligaen og at det var det samme gamle problemet med RBK og utlendinger som ødela. Nivået på Allsvenskan er kanskje litt lavere enn Tippeligaen, men individuelt er det allikevel ikke særlig forskjell. Der er det kanskje heller Sverige som ligger et hestehode foran. Forskjellen er nok uansett ikke større enn at de som hevder seg i Sverige også kan gjøre det i Norge og motsatt, så kommer det bare an på hvilken klubb som klarer å få ut spillerens potensiale. Et nytt midtbaneanker er nok ikke det første vi trenger, nei. Men dersom både Jokke og Espen forsvinner, må vi få inn en ny, og da bør Arneng være en het kandidat, både i forhold til spillertype, kvaliteter og alder. Hepp, Jeg antok at begge var liberianere, men har ikke sjekket det! Eguren kan nok være god nok. Fotballen spilles litt anderledes i sverige enn den gjør i norge, det kan være at han passer bedre inn der av den grunn også! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå