Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg håper at vi kan få minst en kvalitetsspiller i hvert ledd, men samtidig etterlyser jeg litt mere tillit til de gode unge spillerne. De trenger å matches litt for å videreutvikle seg, og litt flere og lengre innhopp i kampene enn de har fått i år vil ikke skade. Skal vi fortsette å knytte til oss gode unge spillere må jo noen av de vi allerede har få sjansen på høyeste nivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper at vi kan få minst en kvalitetsspiller i hvert ledd, men samtidig etterlyser jeg litt mere tillit til de gode unge spillerne. De trenger å matches litt for å videreutvikle seg, og litt flere og lengre innhopp i kampene enn de har fått i år vil ikke skade. Skal vi fortsette å knytte til oss gode unge spillere må jo noen av de vi allerede har få sjansen på høyeste nivå.

Det blir med håpet, tror jeg. Husk at ledelsen selv har uttalt at vi blir den fattigste klubben i TL i 2007. Jeg tror vi i beste fall kan håpe på en kvalitetsspiller. Blir det en forsvarsspiller, er jeg fornøyd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handler vi på øverste nivå i Norge blir det neppe mer enn én i tillegg til de vi eventuelt tar opp fra egen stall. Handler vi i Sverige får vi fort to spillere for prisen av én her hjemme. Eller så kan vi se hva som finnes i Adeccoligaen. Vi bør vel legge de største ressursene i en forsterkning i midtforsvaret, og da kan f.eks. en spiller som Steffen Nystrøm være et godt alternativ offensivt. I han får vi en venstrekant og angriper i ett, i passe alder og på passe nivå i forhold til at han kan bli riktig god uten at han allerede er så bra at han kan være misfornøyd med ikke å spille fast i konkurranse med Veigar, Daniel og Alan.

Tre nye tror jeg er i overkant av hva vi kan forvente, og jeg er ikke sikker på om det er spesielt lurt heller. Vi bør ikke ha for store utskiftninger eller for mange spillere i stallen. Det er bedre med en stall på 22 spillere enn 25. Da har vi større mulighet til å sørge for at snittnivået er høyere og vi har mindre dødkjøtt i laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handler vi på øverste nivå i Norge blir det neppe mer enn én i tillegg til de vi eventuelt tar opp fra egen stall. Handler vi i Sverige får vi fort to spillere for prisen av én her hjemme. Eller så kan vi se hva som finnes i Adeccoligaen. Vi bør vel legge de største ressursene i en forsterkning i midtforsvaret, og da kan f.eks. en spiller som Steffen Nystrøm være et godt alternativ offensivt. I han får vi en venstrekant og angriper i ett, i passe alder og på passe nivå i forhold til at han kan bli riktig god uten at han allerede er så bra at han kan være misfornøyd med ikke å spille fast i konkurranse med Veigar, Daniel og Alan.

Tre nye tror jeg er i overkant av hva vi kan forvente, og jeg er ikke sikker på om det er spesielt lurt heller. Vi bør ikke ha for store utskiftninger eller for mange spillere i stallen. Det er bedre med en stall på 22 spillere enn 25. Da har vi større mulighet til å sørge for at snittnivået er høyere og vi har mindre dødkjøtt i laget.

Er helt enig med deg i at vi bør prøve oss på Steffen Nystrøm. Har fulgt litt med moss i år og jeg mener at han er moss sin suverent beste spiller! han vil bli en god backup på spissplassen og i tillegg er han også en god kantspiller! vet ikke helt prisantydnig men ;) noen som vet noe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Registrerer at Godset har trukket budet på Rambekk, i og med at en annen klubb har kommet på banen..

I allefall ifølge Godsetunionen.

Det står mer om det her:

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article800051.ece

Se forøvrig kanarifansens debattforum. Der hevder pondus73 at han har infomasjon om at Stabæk skal ha forhørt seg om Rambekk hos LSK (men han antyder også at det kan være en practical joke fra en i Stabæk-miljøet).

Endret av Langemann
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke hatt noe imot Rambekk jeg!

Det har jeg. En oppskrytt møkkaspiller som ligner mer på en kanin enn fotballspiller.

NEI TIL RAMBEKK! :angry:

Glem nå åssen gutten ser ut... han er en god fotballspiller som har vært med på landslaget den siste tiden, samt at han bekler flere roller i forsvaret... En genial signering mener jeg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke hatt noe imot Rambekk jeg!

Det har jeg. En oppskrytt møkkaspiller som ligner mer på en kanin enn fotballspiller.

Kan si meg enig i at han er oppskrytt, MEN han er en av norges beste synes jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[Det har jeg. En oppskrytt møkkaspiller som ligner mer på en kanin enn fotballspiller.

Hva som er galt med en landslagsspiller skjønner jeg ikke. Noen kvaliteter må han inneha. Men prisen vil nok bli høy. Kanskje bedre å se på andre, litt billigere og mindre kjente ansikter som flere her er inne på.

Og utseendet hans har vel lite å si for ferdighetene? Se på Rooney(uten sammenligning forøvrig)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordelen med Rambekk er at han kan spille både back og stopper og sånn sett er veldig kjekk å ha på benken.

Ulempene er alderen og at han av en eller annen merksnodig grunn er landslagsspiller og dermed dyrere enn om han ikke var det.

Håper på et mer fornuftig kjøp enn Rambekk, men det er vel ingen krise om han kommer heller. Jeg tror vi kan få adskillig mer for pengene i Sverige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se forøvrig kanarifansens debattforum. Der hevder pondus73 at han har infomasjon om at Stabæk skal ha forhørt seg om Rambekk hos LSK (men han antyder også at det kan være en practical joke fra en i Stabæk-miljøet).
Etter hva jeg har fått med meg på forumet her i løpet av de siste årene, så er vel godeste pondus73 den mest aktive LSK-supporteren her på forumet. En i Stabæk-miljøet tror jeg er en av forumets mest velskrivende.

Rambekk er spennende synes nå jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg har fått med meg på forumet her i løpet av de siste årene, så er vel godeste pondus73 den mest aktive LSK-supporteren her på forumet. En i Stabæk-miljøet tror jeg er en av forumets mest velskrivende.

Rambekk er spennende synes nå jeg.

Hehehe,

Men når det gjelder fotball hender det at vi driver litt lurendreieri :) Tror ikke Rambekk er særlig aktuell for oss...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser i VG i dag at Smartball opprettes i Sandefjord. Byens næringsliv går inn i selskapet som skal investere i og eie Sandefjordspillere. Om det står så dårlig til med økonomien til Stabæk som nevnt tidligere i tråden (vi blir det fattigste laget i TL neste år), må da Blueball snart etableres for å hjelpe Stabæk? Kan ikke skjønne annet enn at det må finnes millionærer i Asker og Bærum som kan tenke seg å være deleier i Stabækspillere? Hardball ser ut til å fungere bra i Brann, uten at de tvangsselger spillerene. Hadde de tvunget frem salg sier jeg heller nei takk, men så lenge klubben bestemmer er jeg helt klart for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser i VG i dag at Smartball opprettes i Sandefjord. Byens næringsliv går inn i selskapet som skal investere i og eie Sandefjordspillere. Om det står så dårlig til med økonomien til Stabæk som nevnt tidligere i tråden (vi blir det fattigste laget i TL neste år), må da Blueball snart etableres for å hjelpe Stabæk? Kan ikke skjønne annet enn at det må finnes millionærer i Asker og Bærum som kan tenke seg å være deleier i Stabækspillere? Hardball ser ut til å fungere bra i Brann, uten at de tvangsselger spillerene. Hadde de tvunget frem salg sier jeg heller nei takk, men så lenge klubben bestemmer er jeg helt klart for.

Det sitter investorer og venter på og spytte inne påenger til spillere, men Stabæk vil heller eie sine spillere selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Häcken rykker ned fra Allsvenskan i dag med spillere som Dioh Williams, Teddy Lucic, Roger Risholt, Jimmy Dixon og Robert Mambo-Mumba...

Noen interessante her kanskje?

Jimmy Dixon og Daniel Larsson ser spennende ut

Hmm,

Andre året på rad at tre lag bytter plass i de to øverste divisjonene i Sverige... Det er ganske oppsiktsvekkende når vi sammenligner med resultatene i kval kampene her hjemme...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Häcken rykker ned fra Allsvenskan i dag med spillere som Dioh Williams, Teddy Lucic, Roger Risholt, Jimmy Dixon og Robert Mambo-Mumba...

Lucic er vel midtstopper og har vært innom landslaget. Drar IA kunne han vært en glimrende erstatter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lucic er vel midtstopper og har vært innom landslaget. Drar IA kunne han vært en glimrende erstatter

Alderen taler vel ikke akkurat for Lucic, han er 33 allerede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foran VM i 1994 var Jeppe første reserve på plass. Han hadde spilt de fleste kampene før VM, men av en eller annen grunn ble han utelukket fra troppen. Rett før VM fikk troppen en skade og Jeppe håpet på å bli med til VM, men en annen snappet plassen han hadde reservert.

Sverige tok bronse i VM og Teddy var mannen som rappet plassen. Han er neppe Stabæk aktuell!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått med meg flere personers begeistring for Hammarbys Von Schlebrügge her på forumet tidligere. Nå ser det i hvert fall ut som han ikke er fremmed for å skifte beite.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,929318,00.html

for dyr for oss? eller...

Hepp,

Ville vært helt fantastisk, men det spørs vel om vi har noe å stille opp med i konkurranse med FCK... I artikkelen sier de at FCK skal kvitte seg med Dan Thomassen? Ikke så mye dårligere alternativ det altså....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...