Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Bare trivelig med nye innspill! Det eneste jeg påpekte var bare at noen får det til å høres ut som at det er dette forumet som tar avgjørelsene og at ting er i boks, så lenge det er nevnt her. Forslag og idéer, derimot, er bare positivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Dessuten så er det vel faktisk ofte de eldste forumbrukerne som poster meningsløse innlegg her, gjerne klaging på at andre yttrer sine meninger eller bruker forumet til å diskutere Stabæk i stedet for småprat med kamerater... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Dessuten så er det vel faktisk ofte de eldste forumbrukerne som poster meningsløse innlegg her, gjerne klaging på at andre yttrer sine meninger eller bruker forumet til å diskutere Stabæk i stedet for småprat med kamerater... Her er det ikke bare de ''unge nye'' som må ta seg et tak, men de aller fleste, og i og med at dette er en tråd med tittelen ''Nye spillere'', så spør jeg om noen vet hva som skjer med Fredheim Holm...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakil 0 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Jeg synes vi absolutt bør prøve oss på LIS hvis PFO ikke blir noe av. Han er en teknisk god spiller med gode finter og bra skudd. Vil tilføre bra dybde i stallen offensivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Dessuten så er det vel faktisk ofte de eldste forumbrukerne som poster meningsløse innlegg her, gjerne klaging på at andre yttrer sine meninger eller bruker forumet til å diskutere Stabæk i stedet for småprat med kamerater... Her er det ikke bare de ''unge nye'' som må ta seg et tak, men de aller fleste, og i og med at dette er en tråd med tittelen ''Nye spillere'', så spør jeg om noen vet hva som skjer med Fredheim Holm...? Har tungt for å se Fredheim Holm forlate VIF til fordel for Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 15. November 2006 (endret) Del Skrevet 15. November 2006 (endret) Har tungt for å se Fredheim Holm forlate VIF til fordel for Stabæk. ... Jeg hadde skjønt han VELDIG godt om han forlot Vif til fordel for Stabæk. Ellers så er jeg enig at med PFO på laget vil Stabæk ha et forrykende godt angrep. Forsvaret derimot trenger sårt oppgradering. Endret 15. November 2006 av kuk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Du er opptatt av dette med "blaatt hjerte" har jeg funnet ut. hvordan vet du at alanzinho har det? Dennis Sørensen var det ikke mye interesse rundt ser jeg. Tror han kunne blitt veldig bra, med dansk dynamitt på begge flankene. Hæ? Mener du ikke at det er viktig at spillerne har blaatt hjerte? Åssen skal de da gi alt for klubben? Alan har helt sikkert det, bare se på hvor god han har vært i år. Tydelig at han vil blø for drakta. Og hvorfor skulle ikke Bernier ha noe blaaere hjerte enn Alanzinho da han kom? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Hepp, Jeg tror den eneste måten å sikre at en spiller får blaatt hjerte er å betale ham en masse 200 lapper! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Skal vi ikke prøve å være litt edruelig her? På disse sidene kommer det jo opp utrolig mange håpløse forslag. Lars Iver Strand som et av dem. Hvorfor skulle Tromsø selge han? Og ikke minst, hvor dyr tror dere han blir? Kan man ikke bare innse at spillere som spiller fast på tippeligaen, er fast på u-landslag og allerede vært nevnt som aktuell for utenlandske klubber ikke blir billig? At det i det hele tatt nevnes at han synes stabæk er en fin klubb fordi en person han treffer utenfor en nattklubb sier det, er bare helt fantastisk. Utenfor nattklubber er fornuftige mennesker stort sett enig i det ukjente folk sier til dem. Noen mente at vi kunne selge Alanzinho til en utenlandsk klubb. Yeah right, for han er et hot salgsobjekt. Alle trenger jo en ca 40 kg tung brasilianer med litt teknikk og håpløs posisjoneringsevne. Ellers vil vi vel på disse sidene stort sett ha svenske og danske landslagsspillere. Teddy Lucic prøvde noen å dra frem. Med stint av landskamper i Sverige, mange år som proff i Europa og nå etablert i Sverige på slutten av karrieren. Høres realistisk ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Alle trenger jo en ca 40 kg tung brasilianer med litt teknikk og håpløs posisjoneringsevne. Jepp, akkurat som at ethvert fotballforum med respekt for seg selv trenger bidragsytere med epileptiske fingre med Tourettes syndrom... Spa opp noen geniale forslag selv før du hakker løs på alle andre sine. Det er vel ikke sikkert at alt som postes menes 100% realistisk, heller. Hvorfor skal noen holde tett om at Lars Iver Strand fortalte dem at Stabæk er en fin klubb bare for at du synes det er teit? Hvis til og med U21-landslagsspillere skal ses på som uoppnåelige, har vi ikke mye i Tippeligaen å gjøre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Ok... Nå holder vi oss til tema (med realistiske / urealistiske tanker / drømmer om spillere som den enkelte vil ha til klubben). Hvis noen har noe usagt seg imellom så har vi en helt genial PM-funksjon... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Lars Iver Strand som et av dem. Hvorfor skulle Tromsø selge han? Og ikke minst, hvor dyr tror dere han blir? Kan man ikke bare innse at spillere som spiller fast på tippeligaen, er fast på u-landslag og allerede vært nevnt som aktuell for utenlandske klubber ikke blir billig? At det i det hele tatt nevnes at han synes stabæk er en fin klubb fordi en person han treffer utenfor en nattklubb sier det, er bare helt fantastisk. Utenfor nattklubber er fornuftige mennesker stort sett enig i det ukjente folk sier til dem. Jeg sa ikke til han at Stabæk var klubben for ham. Jeg sa at han burde komme seg bort for å utvikle seg, og da spurte han hvilken klub jeg heiet på. Svaret mitt var Stabæk og han sa at det var en fin klubb som han kunne likt å spille i. Derfor la jeg inn et innlegg her der jeg spurte om folk hadde noen meninger om han som spiller og om han kan være aktuell. Måten du svarer på er jo interessant, den understreker på mange måter det inntrykket jeg og andre her inne har av deg. Men for all del, fortsett med den oppblåste hoveringen din. Dette er siste gang jeg gidder å bruke energi på flåsete drittslenging fra deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 slenges mye dritt her nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avd.Tønsberg 5 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Hvis til og med U21-landslagsspillere skal ses på som uoppnåelige, har vi ikke mye i Tippeligaen å gjøre... Hvis det er U-21 vi vil ha, kan vi kanskje hente en annen Petter (bruer Hansen) fra Tønsberg (denne er riktignok egentlig fra bondelandet og Stokke, men Tønsberg i praksis). Han blir fulgt tett av Odd, Start og Strømsgodset for øyeblikket, og prisantydningen er en halv mill. Ikke min personlige favoritt, men jeg har kun sett han de siste to årene hvor han har vært mye skadet. Ellers så kan vi jo se om Vadim Demidov, sønnen til den tidligere Sandefjord Håndball stjernen og min tidligere gym lærer, er god. Han skal vel ha spilt ganske så bra for MS i år? Jeg vet man snakket varmt og lenge om han på Storskolen og i Sandefjord ball lenge. Jeg trodde han var av offensiv legning, men er nå midtstopper, noe som kanskje gjør han ennå mer aktuell for oss. Ellers så har vel Moss både et par unggutter, og noen litt eldre som f.eks Vidar Martinsen som var "hot" for ikke så veldig lenge siden, riktignok kan han bli ganske dyr, men mannen er smart, han sa nei til en 3mill overgang i sommer. Ellers er vel Steffen Nystrøm (om PFO ikke kommer) og Joachim Heier (u-21 som Bakke erstatter?) kanskje vært å se nærmere på. Selvsagt ikke rykter om at vi er interesserte i noen av disse, men heller muligheter fra ”nærmiljøet”. Dette er ikke noen ”nye” alternativer heller, alle har blitt diskutert her før, men det er i hvert fall alternativer til nedrykkede Moldensere og Hackere… C – som er lei, sliten og trøtt etter eksamen, så dette innlegget er vel så mye en reaksjon etter mye lesing enn som et konstruktivt bidrag til ”nye spillere”... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Jeg tror kanskje kanskje kanskje at LIS kan være oppnåelig, fordi han har hatt en ganske middels sesong i Tromsø (men ikke dermed stagnert, fortsatt kaptein på u21), og jeg kan tenke meg han kunne tenke seg miljøskifte, som det heter. Tror ikke noen utenlandske klubber er så veldig interesserte om dagen, så hvis styret hadde klart å holde det low-key i forhold til Brann, RBK o.l., kunne vi kanskje fått han ganske billig. Er helt enig med de som sier han ikke er "det vi trenger mest", og jeg har også vært en av de som maner til edruelighet og synes vi skal bruke de få resursser vi har på en skikkelig forsvarsspiller (hint: Bak Nielsen), men jeg mener LIS passer utrolig bra til den fintspillende, langsbakken-type spillestilen vi har, og rett og slett ville vært en utrolig bra investering, kanskje økonomisk mer enn sportslig, men også sportslig. Selvsagt kan vi ikke sette ut Veigar, men når vi klarer å lage gull ut av spillere som Daniel og Veigar, som tross alt ikke ga meg frysninger da de kom hit, burde vi klare å lage...øhhh...rubiner!! ut av LIS. Tror han, i vår klubb, med vår spillestil og vår kvalitet, vil kunne bli en TL's beste spillere. Han passer ikke i et desp Tromsø-lag som ligger innenfor egen 16-meter og tupper ballen opp til Årst, som må gjøre alt selv. Han trenger et lag som spiller fotball, har ballen, og spillere som Tromsø hadde i Gamst, og vi har i Alan, Veigar og Daniel (teknikere heter det vel?). Vi har nesten ikke råd til ham, men vi har ikke råd til å ikke prøve heller. Og han vil blomstre, håper bare det skjer på Nadderud/Fornebu, og ikke Alfheim/Lerkendal/Brann Stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 16. November 2006 (endret) Del Skrevet 16. November 2006 (endret) Hepp Blaamann, Tror du har helt rett i mange av dine observasjoner. LIS er en spennende spiller, den foreløpige toppsesongen var vel i 2004. Da hadde han 8 mål og 4 assists i sin hengende spissrolle. Jeg hevdet da at han var selve navet i hjulet i tromsøs offensive spill. Noe jeg forsåvidt også fikk støtte for av en forhenværende Ham-Kam trener ... Nok, om det. Vi har neppe midler nå til å kjøpe fri LIS nå, så sånn sett er det kanskje urealistisk. Men skulle vi for eksempel få et bud på Veigar i vinter som vi ikke kan si nei til. Er LIS etter min mening en av de spillerene vi bør vurdere som en erstatter. @ringo Endret 16. November 2006 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 PFO Tromsø aktuell. Men det hørtes ikke ut som de var kommet i nærheten så langt som oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 PFO Tromsø aktuell. Men det hørtes ikke ut som de var kommet i nærheten så langt som oss. Mener å huske at PFO hadde en dragning mot Østlandet i sin tid, men samtidig er vel en haug med 200-lapper nok til å kjøpe seg en svær boblejakke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 penger rår... men det gjør også plassen man drar til... tviler han vil til nordnorge... men som sagt... penger rår Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Tviler på at han drar nordover. Ryktene sier at han nettopp har kjøpt leilighet i Tønsberg. Da er det vel Odd, Sandefjord, Strømsgodset og Stabæk som er mest naturlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
numb_nut 0 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Matej Mavric skulle vel passe fint inn på midtstopperplass dersom IA går.. eller?Tror han ikke vil være fornøyd med å være tredjevalg bak Mike og IA.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Tviler på at han drar nordover. Ryktene sier at han nettopp har kjøpt leilighet i Tønsberg. Da er det vel Odd, Sandefjord, Strømsgodset og Stabæk som er mest naturlig? Og han kommer jo hjem for å spille seg inn på landslaget. Da er vel Stabæk et mer naturlig valg enn de andre klubbene som er nevnt her (muligens med unntak av Godset); men VIF og Lyn kunne vel også være aktuelle. (gratulerer med scoring i går, forresten) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Tviler på at han drar nordover. Ryktene sier at han nettopp har kjøpt leilighet i Tønsberg. Da er det vel Odd, Sandefjord, Strømsgodset og Stabæk som er mest naturlig? Og han kommer jo hjem for å spille seg inn på landslaget. Da er vel Stabæk et mer naturlig valg enn de andre klubbene som er nevnt her (muligens med unntak av Godset); men VIF og Lyn kunne vel også være aktuelle. (gratulerer med scoring i går, forresten) Ja selvfølgelig, jeg glemte faktisk Lyn og Vif.. hehe Takk for det. var du der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Tviler på at han drar nordover. Ryktene sier at han nettopp har kjøpt leilighet i Tønsberg. Da er det vel Odd, Sandefjord, Strømsgodset og Stabæk som er mest naturlig? Og han kommer jo hjem for å spille seg inn på landslaget. Da er vel Stabæk et mer naturlig valg enn de andre klubbene som er nevnt her (muligens med unntak av Godset); men VIF og Lyn kunne vel også være aktuelle. (gratulerer med scoring i går, forresten) Ja selvfølgelig, jeg glemte faktisk Lyn og Vif.. hehe Takk for det. var du der? Uansett, det virker som om vi har meget gode sjanser til å få signert PFO. (Jeg leste kun om kampen i avisen.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Har han ikke uttalt at han vil til en klubb på østlandet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Han fortalte en bekjent av meg at Stabæk var førstevalget hans. Dette var dog i sommer, og du vet jo aldri med vingle-Pete! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Noen som vet noe om denne karen? kanskje han kan være noe for oss? Vi får denne stopperen og noen tusen, de får Nystuen, alle vinner... http://www.fxt.no/forstediv/article805925.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Kanskje, men jeg tror at Nystuen har alle egenskapene til å bli en utmerket midtstopper selv, med en god treningsvinter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Kanskje, men jeg tror at Nystuen har alle egenskapene til å bli en utmerket midtstopper selv, med en god treningsvinter. Det virker ikke som om han har så lyst til å prøve seg som midtstopper, ifølge enkelte intervjuer han gjorde i sommer. Men potensialet, det har han. For sent? kanskje... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Okei, og kan være enig i at det kan være (for) sent. En profesjonell fotballspiller burde høre på treneren og spille der han får beskjed om, og har best sjanse til å komme på laget. Nystuen burde jo være interessert i å spille? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå