@ringo 22 160 Del Skrevet 19. November 2006 Del Skrevet 19. November 2006 Synes Andreasson ble parkert litt for enkelt av Nannskog på Nadderud... Hvem blir vel ikke det? Fart er nok ikke Andreassons fremste forse. I duellspillet er han virkelig god. Jeg vil faktisk påstå at han er enda råere enn IA, basert på det jeg har sett av han i tidligere sesonger. I lufta er han blant ligaens aller beste stoppere. Og jeg tror han har et bestenivå som er bedre enn Mavric (uten at jeg vet altfor mye om Mavric) og faktisk ikke noe dårligere enn IA. Av IA og Andreasson har sistnevnte vært den beste helt frem til i år, en sesong som ble spolert av et langvarig skadeavbrekk for Andreassons del. Andreasson ser jeg på som en fullverdig erstatter for IA dersom han forsvinner. De er nok ganske like og, både i styrker og svakheter. tja... Nå er det vel nettop farten i tilegg til duellstyrken som trekkes frem når man skal beskrive Marcus Andreasson da. Men jeg har ikke sett ham spille bortsett fra mot MFK på Nadderud og da var det vel ingen på Molde som akkurat overbeviste. Så jeg skal ikke uttale meg for skråsikkert. Jeg er også litt fysen på å få sett Morten som stopper, han har spilt det før og klart seg skapelig bra. Mavric kan spille høyreback, så kunne vi forsøkt Morten i spann med Mike sentralt. Jeg tror litt av utfordringen til Mavric er at han kommer fra en kultur hvor man spiller markeringsorientert i forsvaret. Det har nok derfor tatt litt tid for ham å gå seg til soneforsvaret vi bruker her nordpå. Forhåpentligvis er "læretiden" over og da skal du ikke se at han blomster til. Han er også landslagsspiller og det slovenske landslaget er på nivå med/bedre enn det norske landslaget. Hviket skulle borge for at fyren faktisk har en del kvaliteter. Kan vi klare å ta ut det potensialet (det tror jeg vi er i stand til) så tror jeg han ville vært en solid tilvekst til Stabæk. Min mavefølelse tipper derfor i favør av Mavric. Samtidig som den sier fra om at dette neppe er spillere Stabæk er interessert i, men det gjør ikke vår debatt mindre interessant! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 19. November 2006 Del Skrevet 19. November 2006 mavric er en bra kandidat i boken min... syns han er bedre enn andreasson... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 19. November 2006 Del Skrevet 19. November 2006 Men tilbake til topic, så har du en spiller som Ragnvald Soma. Kanskje vanskelig å få til klubben, men i han ville vi også fått en "Mavric" type. Soma er god med ball i bena og har vært en av "høydepunktene" på et heller svakt Viking-lag i år. Du er klar over at Soma gikk for mange millioner + Bjørn Dahl da han mot Branns vilje måtte til Stavanger av perosnlige årsaker. For sikkerhetsskyld rykket heller ikke Viking ned. Så kan du prøve å tenke sjølv om du tror Soma er i nærheten av å være et realistik forslag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 19. November 2006 Del Skrevet 19. November 2006 Som jeg har sagt, er kanskje ikke spillerbørser noen fasit, men en liten indikator er de jo. Mavric er den 8.dårligste på fxt-børsen, 5. dårligst på VG-børsen og 10. dårligst på Aftenposten-børsen. Han er stort sett i følge børsene regnet som den dårligste spilleren på det som i følge tabellen var Tippeligaens dårligste lag...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 19. November 2006 Del Skrevet 19. November 2006 Som jeg har sagt, er kanskje ikke spillerbørser noen fasit, men en liten indikator er de jo. Mavric er den 8.dårligste på fxt-børsen, 5. dårligst på VG-børsen og 10. dårligst på Aftenposten-børsen. Han er stort sett i følge børsene regnet som den dårligste spilleren på det som i følge tabellen var Tippeligaens dårligste lag...... Spillerbørsene reflekterer like mye i hvor stor grad spillerene har levd opp til forventningene til de ulike kommentatorene tror jeg. Så i det lyset kan man kanskje si at Mavric har et potensiale han ikke klarte å leve opp til i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 19. November 2006 Del Skrevet 19. November 2006 Mavric er sikkert god nok til å spille TL, men tror ikke han er god nok for Stabæk hvis de går for medaljeplass neste år(slik jeg har skjønnt det). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 19. November 2006 Del Skrevet 19. November 2006 Men tilbake til topic, så har du en spiller som Ragnvald Soma. Kanskje vanskelig å få til klubben, men i han ville vi også fått en "Mavric" type. Soma er god med ball i bena og har vært en av "høydepunktene" på et heller svakt Viking-lag i år. Du er klar over at Soma gikk for mange millioner + Bjørn Dahl da han mot Branns vilje måtte til Stavanger av perosnlige årsaker. For sikkerhetsskyld rykket heller ikke Viking ned. Så kan du prøve å tenke sjølv om du tror Soma er i nærheten av å være et realistik forslag. Fullt klar over det ja , derfor jeg skrev at han ville være vanskelig å få til klubben...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 19. November 2006 Del Skrevet 19. November 2006 Synes Stabæk skal prøve å sikre seg Yherland McDonald som er på vei bort fra FFK! En spennende spiller;) http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article808555.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guldberg 0 Del Skrevet 19. November 2006 Del Skrevet 19. November 2006 Synes Stabæk skal prøve å sikre seg Yherland McDonald som er på vei bort fra FFK! En spennende spiller;) http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article808555.ece Ja, han er en spennende spiller.. Men vi har Somen og Alan fra før da, så en av de må bli vraket hver kamp..:S I og med at de er fra land utenfor EU! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 19. November 2006 (endret) Del Skrevet 19. November 2006 (endret) Synes stabæk skal prøve å sikre seg Ramiro Corrales! Synes Stabæk skal prøve å sikre seg Yherland McDonald som er på vei bort fra FFK! En spennende spiller;) http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article808555.ece Send dem til Sandefjord, de samler på vrakgods... Endret 19. November 2006 av peas on earth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 19. November 2006 Del Skrevet 19. November 2006 Fullt klar over det ja , derfor jeg skrev at han ville være vanskelig å få til klubben...? Så nøyaktig hvorfor ble han da trukket inn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 20. November 2006 Del Skrevet 20. November 2006 Fullt klar over det ja , derfor jeg skrev at han ville være vanskelig å få til klubben...? Så nøyaktig hvorfor ble han da trukket inn? Det finnes en klar forskjell mellom vanskelig og umulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 20. November 2006 Del Skrevet 20. November 2006 Fullt klar over det ja , derfor jeg skrev at han ville være vanskelig å få til klubben...? Så nøyaktig hvorfor ble han da trukket inn? Det finnes en klar forskjell mellom vanskelig og umulig. Hepp, og dessuten er en spillertype som Soma interessant for oss. Tanken er god den! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 20. November 2006 Del Skrevet 20. November 2006 Kanskje vi skal gjøre soom TIL, og dra på samejakt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 20. November 2006 Del Skrevet 20. November 2006 Synes som flere andre her at han her virker spennende..! http://www.fxt.no/tippeligaen/hamkam/article808582.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 20. November 2006 Del Skrevet 20. November 2006 Noen som vet noe mer om han andre svensken fra Brage som var invitert på prøvespill? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 20. November 2006 (endret) Del Skrevet 20. November 2006 (endret) Noen som vet noe mer om han andre svensken fra Brage som var invitert på prøvespill? Takket nei, følte seg ikke moden nok til å forlate Sverige... Endret 20. November 2006 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 20. November 2006 Del Skrevet 20. November 2006 Noen som vet noe mer om han andre svensken fra Brage som var invitert på prøvespill? Takket nei, følte seg ikke moden nok til å forlate Sverige... Det var en til, Niclas Olausson, 18 år gammel midtbanespiller. Noen som skal på trening denne uka, eller som kan informere om han er på plass? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 20. November 2006 Del Skrevet 20. November 2006 Noen som vet noe mer om han andre svensken fra Brage som var invitert på prøvespill? Takket nei, følte seg ikke moden nok til å forlate Sverige... Det var en til, Niclas Olausson, 18 år gammel midtbanespiller. Noen som skal på trening denne uka, eller som kan informere om han er på plass? Ja det var han jeg mente.. Anybody? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 20. November 2006 Del Skrevet 20. November 2006 Lurer på om det kommer en spiller snart jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Nå som Markus har lagt opp må vi jo få en ny svenske til hans plass.... hehe En forsvarspiller trengs nå........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 En forsvarspiller trengs nå........ jepp... 100% korrekt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Banner litt nå.... Sett i lys av Inge sin lovprisning av Janne: Muri er vel muligens ferdig i VIF. Førsund kommer tilbake, samme gjør Jørgen Horn. Ville Janne kunne få Muri opp på et stabilt høyt nivå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Banner litt nå.... Sett i lys av Inge sin lovprisning av Janne: Muri er vel muligens ferdig i VIF. Førsund kommer tilbake, samme gjør Jørgen Horn. Ville Janne kunne få Muri opp på et stabilt høyt nivå? Om noen foreskriver litt utdrivelse med kors og hvitlök, etterfulgt av 100 "Ave Maria'er", så hvorfor ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Han her burde vi prøve oss på, litt ung kanskje, men bare gi han et par år! http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/21/483633.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Stenersen spilte ræva i enga... spiller kanonbra i stabæk... Muri spiller ræva i enga... og hvem vet, kanskje han får et skikkelig løft av å komme tilbake til oss.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 greit at han kanskje kan spille bra her... (Muri), men jeg personlig vil ikke se han i Stabæk igjen. Det må finnes andre alternativer der ute som er mer interresante for oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakil 0 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Han her burde vi prøve oss på, litt ung kanskje, men bare gi han et par år! http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/21/483633.html Haha han var mindre enn ballen jo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. November 2006 (endret) Del Skrevet 22. November 2006 (endret) Hvor befinner Jon Inge Høiland seg for tiden? Han var vel semi-aktuell for en tid tilbake. Endret 22. November 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 22. November 2006 Del Skrevet 22. November 2006 han har vel vært skadet meget lenge... og er vel fortsatt i malmø? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå