Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Gudbrand Ensrud, som er spilleren som er nevnt i første post i denne tråden, har vist seg frem for Ham-Kam. Vil sirkelen sluttes?

Ja, det har du jaggu rett i. Han skal prøvespille for oss.

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle10385.ece

evt har prøvespilt for oss, sjekk datoen på artikkelen, den er sist oppdatert 15.11... Noen som vet om han gjorde noe inntrykk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gudbrand Ensrud, som er spilleren som er nevnt i første post i denne tråden, har vist seg frem for Ham-Kam. Vil sirkelen sluttes?

evt har prøvespilt for oss, sjekk datoen på artikkelen, den er sist oppdatert 15.11... Noen som vet om han gjorde noe inntrykk?

Sist oppdatert 15.11 2005

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk årstallet også..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... sjekk det her:

- Mye tyder på at Joackim Persson forsvinner. Da må vi han inn en midtbanespiller, og i tillegg synes jeg vi må ha en forsvarsspiller til, sier Olsen.

hvem har Inge snakket en del med i det siste? hm................................. hm......................... hm.......................

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... sjekk det her:
- Mye tyder på at Joackim Persson forsvinner. Da må vi han inn en midtbanespiller, og i tillegg synes jeg vi må ha en forsvarsspiller til, sier Olsen.
hvem har Inge snakket en del med i det siste? hm................................. hm......................... hm....................... :D

Er det derfor Jokke Persson forvinner? Han er livredd for Martin Brystklyper Andresen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle Chippen komme tilbake er nok ikke Stabæk utelukket for hans del, skulle jeg tro. Han har iallefall bare uttalt seg positivt om klubben i ettertid, og hadde vel en forholdsvis problemfri overgang da han ønsket å prøve lykken i en annen bakgård i Europeisk fotball. Likevel ser jeg det vel som svært lite sannsynlig at dette skulle skje med det første. Kanskje om karriéren skulle strande fullstendig, og han trengte et sted å få spilt litt toppfotball igjen. Det blir uansett litt rart å håpe at han skal få en formsvikt så han kan komme til oss liksom...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke sagt nei til å få Chippen tilbake på laget, han var en av mine store favoritter. Når det er sagt er jeg mer enn fornøyd med de signaturene vi har fått i høst/vinter. Da snakker vi signaturer på nye og lange kontrakter med noen av årets største profiler i laget. Jeg har alltid savnet kontinuitet og vært litt pissed hver høst når de største stjernene, hvis spillere i tippeligaen kan kalles det, forsvinner til middelmådige klubber i Europa, eller gud forby andre norske klubber. Jeg har full forståelse for at de selges, både at spillerene ønsker seg nye og større utfordringer, og at klubben trenger kroner i kassen. Uten at jeg er noen autoritet på området, så tror jeg nettopp dette kan bidra til at det er interessant å signere for de BLAA. Nettop garantien for at de blir solgt hvis de selv vil og de er gode nok til å være atraktive for større klubber. Det som er årets store positive overaskelse er at spillerene selv ønsker å bli, selv om det er andre interessenter rundt om. OK det knep hardt for IA, men han ble.

Håper i tillegg at det hentes opp en eller flere unge juveler til A-stallen, og at de viser seg tillitten verdige. Dette ser jo ut til å bli viktig etter hvert som det blir "kvoter" på egne spillere.

Alle ønsker seg vel forsterkninger i forsvaret, og det gjør jeg også. Er usikker på kvaliteten på enkelte i de bakre rekker, men jeg er livredd for skader. Det begynner å bli lovlig tynnt bak der.

Ønsker alle en fortsatt god jul, en solid forstrekning i forsvaret og ett godt BLATT nytt år (med en eim av gull hengende over Nadderud)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med de som mener vi trenger en eller to gode defensive spillere. Jeg vil likevel påpeke at mye av årsaken til at vi ikke tok medalje i år var at vi ikke hadde et godt nok alternativt spillemønster når Veigar ble tatt ut og ikke fikk vendt opp. Mulig det er nok med PFO til å få bedre kantspill og innlegg og Somen inn sentralt, men jeg håper vi får inn noen som kan gi oss et alternativ til at Veigar og Nanne har sine beste sesonger (samtidig), som i fjor. Jeg tror det er farlig å basere seg på at vi får de to toppscorerne neste år også (selv om jeg inderlig håper jeg tar feil). Kanskje mer spillende offensive backer kan være noe (jf Strand i RBK) for å gi mer variert spill.

Uansett, gleder meg til å knuse Brann i seriestarten (hvor IA blir matchvinner på corner på overtid).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul til alle på forumet!

Jeg synes det er kjempefint at vi har et positvit forum der alle kan komme med de forslagene de vil! Likte tanken på å få Chippen tilbake. Han er jo en veldig god spiller! Tenk hva han kunne gjort på høyrekanten vår, det ville jo garantert gitt seriegull. Får vi på plass en spiller som er fast på det svenske landslaget og som ikke kostet mange titallsmillionene ifjor, så er det helt klart et kvalitetskjøp! Løp og kjøp!

Vet noen hva status er på Robert Koren? Sist jeg hørte noe hadde han ikke fått ny kontrakt. Tenk om vi kunne fått han på midten også.

Er enig i at forsvaret er det vi trenger mest forsterkninger til. Kan kanskje Erik Hagen være noe? Han og IA hadde vært fantastisk sammen. Da hadde ikke mange kommet seg forbi. Venstreback har også vært et lite problem. Hva med Bertelsen fra Fredrikstad? Han var på landslaget i fjor, og sikker kjempekeen på å spille på Norges fetest stadion! Bertelsen har jo ikke prestert veldig mye, så derfor har jeg funnet en annen kar: Erik Edman! Karrieren hans har vært litt på tur ned. Dumpet i Tottenham og spiller nå i Rennes i Frankrike. Ikke akkurat noen storklubb. Skulle tro han kunne tenke seg å spille et par sesonger i Stabæk for å få fart på karrieren. Bare se hva vi har gjort med andre svensker som Nanne, Chippen og Tobbe. Håper Schelvan har lagt juleferien til Frankrike i år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være jævlig kjedelig å alltid måtte slenge slik med leppa? God jul til deg og.

Nå er jeg litt i tvil om hva som skal til for å bli godtatt på dette forumet. Jeg har syntes at forumet har for lav terskel for å kunne rette på folk. Det har jeg fått kritikk for, senest i en melding fra en administrator i dag, der administrator forklarte meg at jeg var for krass. Jeg hadde derfor bestemt meg for å legge kritikken til side, og heller prøve å fokusere på forslag til hvordan Stabæk kan bli bedre. Så hva har jeg egentlig gjort galt nå? Kan jo kanskje forstå at Nye Spillere ikke er stedet å ønsket folk god jul, men er det grunn til å reagere så voldsomt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være jævlig kjedelig å alltid måtte slenge slik med leppa? God jul til deg og.

Nå er jeg litt i tvil om hva som skal til for å bli godtatt på dette forumet. Jeg har syntes at forumet har for lav terskel for å kunne rette på folk. Det har jeg fått kritikk for, senest i en melding fra en administrator i dag, der administrator forklarte meg at jeg var for krass. Jeg hadde derfor bestemt meg for å legge kritikken til side, og heller prøve å fokusere på forslag til hvordan Stabæk kan bli bedre. Så hva har jeg egentlig gjort galt nå? Kan jo kanskje forstå at Nye Spillere ikke er stedet å ønsket folk god jul, men er det grunn til å reagere så voldsomt?

Tror det er fordi du bruker ironi på en kjip måte overfor andre forummedlemmer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hentet fra VGD

Jon Inge Høiland han er på flyttefor i allefall?

Han var påtenkt som erstatter for IA dersom Olsen hadde valgt Brann. Nå ble ikke IA brannspiller og da ble det ingen overgang til Stabæk for Høiland. Han er vel i utgangspunktet høyreback, men har spilt en del kamper som stopper i Sverige. RBK trenger forsterkninger i forsvaret.

Fast om en kanskje ikke profil for det norske landslaget når han er skadefri...

Fontolan

Er det hold i disse påstandene, eller er det bare løse rykter fra sist gang han var aktuell? Høiland måtte jo ha vært en veldig bra signering, selv om vi ideelt sett må ha en forsvarer som kan bekle stopper + venstreback, ikke stopper + høyreback.

Veldig spent på hva slags typer klubben nå søker, og det hadde vært morsomt med en uttalelse fra ledelsen i så henseende. Det skal vel hentes inn erstattere for dem som kommer til å forsvinne, samt for Jesper og Markus, som begge er bekreftet ute. Om Strand forsvinner, så er vel ikke Eirik den rette erstatter? Hvis han ikke gjør noe magisk i vinter, så håper jeg oppholdet hans blir kortvarig. Mye bedre at det satses på Ola da. Et arbeidsjern sentralt på midten, som erstatter for Jocke og Espen, må også til. Somens omskolering gjør at det ikke trengs mer enn en erstatter for de to. Somen er forøvrig den spilleren jeg er mest spent på (sammen med Henning) foran kommende sesong. Håper det han viste i de siste kampene ikke var noe blaff, og at han kan etablere seg som en ny midtbanegeneral (som Martin før Blackburn).

Forøvrig bare noen og tyve dager til første treningskamp. Gleder meg!!

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vel hende at det er med Høiland som det var med Petter, at vi ikke gir oss med ett forsøk. I så fall er det vel en helt grei signering på den måten at han kan spille både stopper og back. Personlig har jeg aldri latt meg imponere over det Høiland har vist, men da skal det også sies at jeg stort sett har sett han i landslagssammenheng, og der er det jo ingen backer som imponerer. Tror uansett at han ikke er mer enn marginalt bedre enn Morten. Bedre offensivt, men kanskje noe svakere defensivt. Det snakkes mye om at backer skal være offensive, men min mening er at de først og fremst skal være solide defensivt, så får alt annet komme som bonus. Heller en god defensiv back med dårlige offensive ferdigheter enn motsatt. Stiller meg i utgangspunktet ganske lunken til Høiland, men vi må jo ha inn en forsterkning i forsvaret, helst en som kan spille i flere posisjoner, og da er muligens Høiland blant de bedre av de mer eller mindre aktuelle kandidatene.

Vil helst ha en som i utgangspunktet er midtstopper og helt på høyde med Mike og IA. At Morten skal kunne omskoleres til midtstopper er jeg nemlig ganske uenig i. Da tror jeg vi vel så gjerne kan satse på Håkon, for å si det sånn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nesten du må skrive "Seriøs post" eller "Useriøs post" eller "Ironisk, ment komsik" eller noe sånt jeg. Jeg sliter med å vite hvilket modus du skriver i.

Hvis Kippe-posten var seriøs: Jeg tror nok han er litt for viktig for LSK til at de slipper han. Helt klart en spiller som vi også kunne dratt nyte av, og selv om han nok ikke spiller pent og teknisk, slik Stabæk gjerne gjør/vil, tror jeg nok han ville gjort nok ut av seg i dødballsituasjoner. Virker som en fyr som virkelig blør for drakta og laget. Likevel, ikke min favoritt om vi skal ut å hente motstandernes spillere.

Hvis Kippe-posten var useriøs: Hvorfor skulle dette være så håpløst dumt?? Hvem vet om ikke han også kunne tenke seg et miljøskifte. Jeg synes faktisk han gjør mye bra, og han ville om ikke annet gitt mye luftstyrke ved døballer begge veier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

(d*u*b @ 27. Dec 2006, 21:30) 94964[/snapback]
Tror nesten du må skrive "Seriøs post" eller "Useriøs post" eller "Ironisk, ment komsik" eller noe sånt jeg. Jeg sliter med å vite hvilket modus du skriver i.

Hvis Kippe-posten var seriøs: Jeg tror nok han er litt for viktig for LSK til at de slipper han. Helt klart en spiller som vi også kunne dratt nyte av, og selv om han nok ikke spiller pent og teknisk, slik Stabæk gjerne gjør/vil, tror jeg nok han ville gjort nok ut av seg i dødballsituasjoner. Virker som en fyr som virkelig blør for drakta og laget. Likevel, ikke min favoritt om vi skal ut å hente motstandernes spillere.

Hvis Kippe-posten var useriøs: Hvorfor skulle dette være så håpløst dumt?? Hvem vet om ikke han også kunne tenke seg et miljøskifte. Jeg synes faktisk han gjør mye bra, og han ville om ikke annet gitt mye luftstyrke ved døballer begge veier.

Den forsto jeg ikke helt? Du prøver å motsi meg uavhengig om jeg mener det ene eller det andre? Jaja, det skal du få lov til.

Jeg mente egentlig bare å si at Kippe er en god spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...