Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

I følge notis i Aftenposten er vi interessert i Jørgen Jalland. Rubin vil selge, og interessen er bekreftet av Bohinen. Nå spørs det vel om vi har noen sjanse, da han sikkert vil tilbake til Engen, evt til Beliga om Reka vil

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge notis i Aftenposten er vi interessert i Jørgen Jalland. Rubin vil selge, og interessen er bekreftet av Bohinen. Nå spørs det vel om vi har noen sjanse, da han sikkert vil tilbake til Engen, evt til Beliga om Reka vil

Jalland? Må si jeg er skeptisk. Lenge siden jeg har sett ham spille, men synes han fremsto som en sutrekopp og surpomp da han spilte for VIF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir Bohinen's første bomkjøp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Jørgen Rallarn drar hemat velgen han sikkert Sandefjord.

Josefp Elanga er uten kontrakt å kunne fint forsterkt Forsvarsleddet til Stabæk.

Noen husker ham sikkert som konemisshandler men alle fortjener en ny sjanse.

Bjørnar er etter min mening ikke hurtig nok til å spille venstrebekk.

nå ble jeg sikkert ennå mindre populær her inne hehe.

Iallafall av Jenter på 13-19 :)

Kanskje han kan spille ett hakk oppover på planen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jalland er en veldig bra spiller som har "blitt borte" i Russland. Et bomkjøp tror jeg ikke han vil være. Jeg tror det er et spørsmål om behovet for en ny midtbanespiller. Han er vel ikke et defensivt anker på midten? (eller husker jeg feil?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article73557.ece

thomas myhre?:P sier vel ikke nei takk til norges beste.... selvom vi har superjon fra før.....

Med LSK og Viging i budrunde er jeg redd vi har lite å stille opp med. Men klart, det har vel vist seg at Jens ikke holder det nivået vi ønsker. Så skulle dette gå i boks, ønsker jeg Myhre velkommen jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

thomas myhre?:P sier vel ikke nei takk til norges beste.... selvom vi har superjon fra før.....

Med LSK og Viging i budrunde er jeg redd vi har lite å stille opp med. Men klart, det har vel vist seg at Jens ikke holder det nivået vi ønsker. Så skulle dette gå i boks, ønsker jeg Myhre velkommen jeg.

bud og bud... han går vel gratis... så regner med at det er lønn du tenker på?:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bud og bud... han går vel gratis... så regner med at det er lønn du tenker på?:P

By mest lønn ja hehe.. :rolleyes:

Budstikka om Jalland interessen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier selvfølgelig ikke nei takk, men er synd hvis Jon må vike. Virker som at Jon alltid har vært lojal mot klubben og fansen, så er litt trist og isåfall.

Jon vil vel ikke gi seg uten kamp! ;) bare sunt med større konkurranse, men er det en ting jeg ikke tror på kommer til å skje er Thomas Myhre hit. Jørgen Jalland vil jeg heller se på som mer realistisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei takk......

Vil mye heller beholde Jon. Er ikke han norges beste da? Trodde bare det var Åge som ikke visste det... :unsure:

Du er vel ikke helt objektiv nå ? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vi inn Pondus, og så en forsterkning til av typen Myhre eller Jalland, spillere som vi vet leverer, vil jeg være strålende fornøyd. Da vil vi ha en nærmest komplett stall.

Enig. Men jeg mener at behovet for Jalland er større enn behovet for Myhre. Særlig med tanke på alderen til Myhre - ettersom han er eldre enn Jon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er realistisk at Myhre kommer til oss, men det er moro at vi er med i spekulasjonene.

Jørgen Jalland vil være en forsterkning siden han kan brukes som ryddegutt på midten. Enig med de som sier at vi vil ha en komplett stall hvis vi får han og Pontus.

Endret av Kaizer Alphonse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er realistisk at Myhre kommer til oss, men det er moro at vi er med i spekulasjonene.

Jørgen Jalland vil være en forsterkning siden han kan brukes som ryddegutt på midten. Enig med de som sier at vi vil ha en komplett stall hvis vi får han og Pontus.

Hepp,

Jeg tror også Jalland kunne blitt en nyttig tilvekst til oss. Etter hva jeg husker så har han en tøff og fysisk spillestil, men når det er sagt så var det vel relativt overraskende at han fikk et utenlandstilbud. Ting tyder vel også på at han ikke har gjort det så himla bra der borte. Prisen på Jalland skal vi nok klare. Dessuten tipper jeg det ville vært et pent lite takk for sist fra Bohinene, nåmere kjent som Smurfelars hos sin gamle arbeidsgiver.

Når det gjelder Myhre så er jeg redd det vil koste mer enn de smaker. Dessuten er han typen som stikker tilbake til England ved første mulighet. Jeg er også usikker på om han er ekstremt mye bedre enn Jon. Signaleffekten av å signere Myhre er imidlertid enorm. Vi kommer til å bli tippet to plasser høyere på tabellen med en gang Myhre setter signaturen på et stykke papir av typen kontrakt. Appropos kontrakt, siden vi ikke kan stole på at han blir av egen fri vilje må vi som et minimum sørge for at vi ikke gir ham noen klausuler om at det er greit å stikke utenlands igjen ved første korsvei.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten tipper jeg det ville vært et pent lite takk for sist fra Bohinene, nåmere kjent som Smurfelars hos sin gamle arbeidsgiver.

@ringo

Får håpe at det ikke er motivasjonen bak vår sportssjefs interesse for mannen....

Jeg forstår godt LSKs interesse for Myhre siden de har Heinz Müller fra før. Selv Myhre er en solid forsterkning der. Men i likhet med andre proffer på vei hjemover, så er vel ikke Myhre på det nivået han en gang var. Jeg ser ingen grunn til å bytte ham ut med Jon ihvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...