Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Signaleffekten av å signere Myhre er imidlertid enorm.

Enig. I det hele tatt er det positivt at vi er med å kjemper om signaturene til profilerte spillere, gir et bilde av at klubben satser og skal opp og frem.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har noe særlig greie på hvilken posisjon Jalland har spilt i i Russland? For i Vålerengen spilte han vel både sentralt og på kant? Sikkert en ålreit forsterkning uansett. Han går jo for å være spiller som ikke nødvendigvis gjør så mye ut av seg, men presterer stabilt og er pasningssikker. En fin anker-type det, skulle jeg tro.

Når det gjelder Myhre, er vel ikke han opptil flere millioner kroner bedre enn Jon. Førstekeeperen vår er absolutt god nok. Spørsmålstegnet kan stilles ved andrevalget. Men har vi ikke en ungdomslandslagskeeper som snart begynner å nærme seg passende debutalder i Tippeligaen? Synes det blir litt feil å sette Jon på benken. Som @ringo sier, Myhre koster nok mer enn han smaker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har noe særlig greie på hvilken posisjon Jalland har spilt i i Russland? For i Vålerengen spilte han vel både sentralt og på kant? Sikkert en ålreit forsterkning uansett. Han går jo for å være spiller som ikke nødvendigvis gjør så mye ut av seg, men presterer stabilt og er pasningssikker. En fin anker-type det, skulle jeg tro.

Når det gjelder Myhre, er vel ikke han opptil flere millioner kroner bedre enn Jon. Førstekeeperen vår er absolutt god nok. Spørsmålstegnet kan stilles ved andrevalget. Men har vi ikke en ungdomslandslagskeeper som snart begynner å nærme seg passende debutalder i Tippeligaen? Synes det blir litt feil å sette Jon på benken. Som @ringo sier, Myhre koster nok mer enn han smaker.

Hepp

På hjemmesiden deres står han oppført som sentral midtbane/høyrekant/back. Men jeg er usikker på hvor mye han egentlig har spilt.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke, men Markus sier at vi skal holde ut, så vi får bare håpe at det betyr at ting skjer. sikkert litt vrient å få hele dealen med Pontus og Jokke til å gå opp. men den som venter på noe godt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vi inn Pondus, og så en forsterkning til av typen Myhre eller Jalland, spillere som vi vet leverer, vil jeg være strålende fornøyd. Da vil vi ha en nærmest komplett stall.

Enig. Men jeg mener at behovet for Jalland er større enn behovet for Myhre. Særlig med tanke på alderen til Myhre - ettersom han er eldre enn Jon.

Vi trenger da ikke en ny keeper. Jon er mer enn god nok for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vi inn Pondus, og så en forsterkning til av typen Myhre eller Jalland, spillere som vi vet leverer, vil jeg være strålende fornøyd. Da vil vi ha en nærmest komplett stall.

Enig. Men jeg mener at behovet for Jalland er større enn behovet for Myhre. Særlig med tanke på alderen til Myhre - ettersom han er eldre enn Jon.

Desuten er Myhre en fyr som alltid blir skadet. Husker han til og med klarte å pådra seg en skade hjemme på badet engang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja..helt enig.. Men å få en keeper som er på samme nivå, kanskje jeg sier bare kanskje ett nivå bedre også,,skader vel ikke det?? Men hva med å få inn denne fyren http://rbk.no/index.jsp?stats=spiller&playerId=4062 Er ikke han lenger aktuell???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja..helt enig.. Men å få en keeper som er på samme nivå, kanskje jeg sier bare kanskje ett nivå bedre også,,skader vel ikke det?? Men hva med å få inn denne fyren http://rbk.no/index.jsp?stats=spiller&playerId=4062 Er ikke han lenger aktuell???

signerte ny kontrakt med rosenborg...

Det eneste som har imponert meg ved denne spilleren er det flotte navnet hans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desuten er Myhre en fyr som alltid blir skadet. Husker han til og med klarte å pådra seg en skade hjemme på badet engang

Rich da, hva gjorde du på badet til Myhre?

Forøvrig helt enig, hvis det er målmann som er viktigst å finne må man se etter ungt blod.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du mener...   :P

Skadet på trening

Myhre pådro seg en ankelskade under trening for to dager siden, og blir derfor hjemme i London mens resten av landslaget reiser til Kroatia.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du mener...   :P

Skadet på trening

Myhre pådro seg en ankelskade under trening for to dager siden, og blir derfor hjemme i London mens resten av landslaget reiser til Kroatia.

Hehe lættis :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med denne karen.. Er han helt uaktuell?? Vi var da i dialog med han engang. . http://www.mff.se/laget/spelare.asp?Id=121

Övrigt: Karriär: Faaberg IL, Norge -1994, Bryne FK, Norge 1995-1996, Kongsvinger IL, Norge 1997-1998, IFK Göteborg 1999-2002, Malmö FF 2003-2005, 1. FC Kaiserslautern 2006, Malmö FF från juli 2006

Han signerte for Malmø sist vindu, lite trolig at han er aktuell for salg allerede. Sannsynligvis ikke for en pris vi vil betale isåfall.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmål

Når det internasjonale vinduet stenger i natt, vil klubbene som sikler etter våre spillere (Genk - Veigar/Hamburg SV - Nannskog) fortsatt kunne inngå leieavtaler (med opsjon på kjøp)? Eller kan man ikke engang leie spillere til utlandet når vinduet er stengt?

Bare lurer på når jeg kan senke skuldrene helt og innse at vi faktisk har klart å beholde skandinavias beste spissduo i landet :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Budstikka i går sa Bohinen at det var en "krangel" om overgangssummen. Hvor mye er det snakk om, og hva krever de forskjellige partene?

Denne bloggen gir en indikasjon på summenes størrelse...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Budstikka i går sa Bohinen at det var en "krangel" om overgangssummen. Hvor mye er det snakk om, og hva krever de forskjellige partene?

Denne bloggen gir en indikasjon på summenes størrelse...

Krangel om overgangssum pleier å dreie seg om størrelse.. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...